NZOZ Przychodnia Aksamitna - Nocna i Świąteczna Opieka Medyczna

adres
80-858 Gdańsk, Aksamitna 1 pokaż na mapie
telefon
58 301-91-52, 301-34-04
e-mail
p...@przychodnia-aksamitna.pl pokaż
www
www.przychodnia-aksamitna.pl/62,pomoc_dorazna.html
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

  • Do lekarza tylko z dowodem tożsamości
    Do lekarza tylko z dowodem tożsamości 19 listopada 2012 (84 opinie) Od 1 stycznia 2013 r. czekają nas zmiany w służbie zdrowia - do lekarzy będziemy chodzić bez dowodu ubezpieczenia RMUa, a tylko z dowodem tożsamości, w którym jest nasze zdjęcie...

O nas

Dyżur nocny odbywa się:
•w dni powszednie od godz. 18. 00 do 8. 00
•w soboty, niedziele i święta - całodobowo

Z porad lekarza w ramach Nocnej Obsługi Chorych mogą korzystać pacjenci zaptowani do n/w przychodni:

,,Baltimed" - ul. Krzemowa 16
,,Brzeźno" - ul. Gałczyńskiego 6
Centrum Medycyny Rodzinnej AMG - ul. Dębinki 7
,,Centrum Medyczne VII Dwór" - ul. Abrahama 25
,,Comed" - ul. Elbląska 135
"Elamed" - Sobieszewo
,,Gdańsk-Południe" Sp.Medyczna - ul. Jeleniogórska 4
,,Intermedica" - ul. Powst. Warszawskich 1/2 (Al. Zwycięstwa 32)
,,Jaskółka" - ul. Jaskółcza 7/15
,,Jesionowa" - ul. Jesionowa 5
,,Kaletnicza" - ul. Kaletnicza 3/7
,,Kartuska" - ul. Kartuska 63/65
,,Medycyna Rodzinna" - ul. Warszawska 52
,,Morena" - ul. Jaśkowa Dolina 105
"Nadmorskie Centrum Medyczne"
"NZOZ dr Kabata" - ul. Mickiewicza
,,Przemysłowy ZOZ" - ul. Jana z Kolna 22/26
,,Remed+Lectus" - ul. Wałowa 27 (Gościnna, Dworkowa)
SPZOZ MSWiA - ul. Kartuska 4/6
,, Stary Chełm" - ul. Łużycka 13A/1
,, Stogi" - ul. Stryjewskiego 29
,, Suchanino" - ul. Otwarta 4
" Swissmed" - ul. Curie Skłodowskiej 5 (Wileńska42)
,, Trójmiejskie Centrum Medyczne" - ul. Wajdeloty 8
,, Wassowskiego" - ul. Wassowskiego 2
"Wysepka" - Sobieszewo

Opinie + dodaj ocenę


2.8

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

dr Monika Marzec zero zrozumienia dla pacjentów

Od wielu lat korzystam z dyżurów przychodni (w sytuacji gdy nie udało mi się dostać do mojego lekarza rodzinnego a sytuacja tego wymaga), zawsze byłem zadowolony z wizyt u lekarzy dyżurujących, aż do momentu gdy poznałem panią dr Marzec. Jestem w szoku. Tak jak piszą inni, od samego wejścia do gabinetu pretensje po co ja przyszedłem i ze powinienem pójść do rodzinnego, jak nie dziś to innego dnia.. ale ja pracuje, i danego dnia się nie dostałem a potrzebowałem konsultacji i zwolnienia gdyż w kolejne dni mam dyżur w pracy od 8-22 wiec kiedy niby miałem isc do lekarza rodzinnego? ... ZERO ZROZUMIENIA DLA PACJENTÓW. - spóźniała się - kolejka w poczekalni a pani dr to nie obchodziło i obsługiwała tak wolno ze szkoda slow..

  • henry (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017

5.8

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.8
 

Dr. Agnieszka Gromadzka - pediatra

POLECAM miło sympatycznie, pomimo bardzo wczesnego poranka . Spokojna wyrozumiała dr.

  • Wiola (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017

1.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Odmowa udzielenia pomocy medycznej poparzonemu (lekko)

chodziło o fachowe opatrzenie oparzenia, sprawdzenie objawów zewnętrznych czy nie wskazują na zakażenie czy inne powikłania i konieczność bardziej fachowej pomocy. A gdzie tam, jedno wielkie NIE już od drzwi. Karta praw pacjenta się kłania w punkcie 2, 3, 6. Sprawa dla rzecznika odpowiedzialności zawodowwej, gorąco zachęcam do składania skarg na ten przybytek, bo osoby które tam siedzą to chyba tylko dla przyjemności picia kawy w towarzystwie wzajemnej adoracji a pacjenci im do niczego nie potrzebni. Sam nic nie wskóram ale jak takich skarg będzie więcej to zrobią tam porządek, nie dajmy się jako społeczeństwo traktować jak zło konieczne przez służby, które są od tego żeby dbać o nasze zdrowie. Za to im płacą.

  • Dariusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017

1.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Rejestracja MASAKRA

Nie polecam! Kobieta z rejestracji siedzi tam za karę. Rozmowa przez okienko z odległości 3 metrów. Ocenia stan zdrowia dziecka nie patrząc na nie. Kolejka ogromna. Dzieci ze świnka w tej samej poczekalni. Odradzam wizyt w weekendy- nie wiem jak w tygodniu.

  • Mama (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2017

Była pacjentka

Zastanawia mnie kto może przyjść na wizytę do p. dr Marzec... Podobnie jak czytam opinie innych i mnie ta pani potraktowała bardzo nieprzyjemnie. Na wejściu ochrzaniła mnie, czemu to nie poczekam na wizytę u swojego lekarza rodzinnego, a był to 1 stycznia kiedy poszłam z wizytą, a z tego co mi wiadomo to właśnie jest przychodnia z opieką m.in. świąteczną, pomoc powinna mi być więc udzielona jeśli czuję, że w mojej sytuacji jest taka konieczność. Z silnym kaszlem i gorączką, będąc poza zasięgiem swojego lekarza rodzinnego (dodam oddalonego o 100km), z pogarszającym się stanem zdrowia wolałam nie czekać aż minie dzień świąteczny, żeby jechać specjalnie do swojego lekarza na wizytę.. Podczas wywiadu nachalnie pani doktor przerywała mi, nie uzyskałam żadnych informacji o swoim stanie zdrowia, a wręcz miałam wnioskować z jej aroganckiej mowy, że przyszłam niepotrzebnie. Jestem zażenowania podejściem do pacjenta tej pani. Samą przychodnię Aksamitna z pozostałymi lekarzami, u których miałam okazję „gościć” oceniałam pozytywnie i do czasu wizyty u tej pani nie miałam żadnych zastrzeżeń do tego miejsca.

  • była pacjentka (kobieta, 31-40 lat)

4.5

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
4.5
 

Nocny dyżur i zapalenie ucha - dr Marzec

W ubiegłym tygodniu trafiłam na dyzur z masakrycznie bolącym juz od 2 dni uchem, w dniu wizyty pojawiła się takze gorączka. Jako że nie miałam jak tego dnia pojawić się u lekarza rodzinnego wybrałam się do nocnej opieki i na szczęście trafiłam na rzetelną pomoc - po rozmowie zbadano mnie, obejrzano ucho, Pani Doktor przepisała mi antybiotyk doustnie i krople do uszu oraz świetny lek przeciwbólowy po którym już pierwszą noc miałam spokojnie przespaną. Lekarz poinformował mnie, że jeśli w ciągu kilku dni nie odczuję poprawy to muszę ponownie pokazać się u lekarza rodzinnego lub laryngologa bo może trzeba będzie zmienić leki. Dodam, że na dyżurze była wtedy dr Marzec - nie mam żadnych zastrzeżeń do wizyty u tej Pani Doktor, wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolona, wszystko przebiegało sprawnie a mi w gabinecie poświęcono dostatecznie dużo czasu na wyjaśnienie dawkowania leków. Co ważniejsze - po tygodniu leczenia ucho jest juz w pełni zdrowe!

  • Zadowolona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 17.10.2016

2.4

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

K - opinia

Przyjezdzam do lekarza, ponowne zapalenie ucha, gardlo zawalone... Mowie, ze goraczkuje. Czy dostalam jakies leki oproc przeciwbolowych za ponad 50 zl? Nie, bo jak przyjechalam to goraczka byla zbita. Ciekawe jak prowadzic samochod z 39 stopniami. Lekarz siedzi za kare czy pracuje?!

  • K (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 22.09.2016

3.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    4
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Monika Marzec

Zlozylam skarge do dyrektora przychodni na ul. Aksamitnej z powodu krytycznie beznadziejnej obslugi pani Moniki Marzec. Arogancka, kazdego witala slowami to po co pan tu w ogole przyszedl. Nie badajac pacjenta wystawia antybiotyk. Zleca EKG, ktorego nie potrafi odczytac. Ludzi z chorym sercem odsyła do domu, twierdzac, ze cos jest zle ale ona nie wie co. Pacjenci prawie na bacznosc stoja pod gabinetem, bo pani Monika uzupelnia dlugo dokumentacje po kazdej wizycie. Kazdy inny lekarz potrafi to zrobic na biezaco...przy czworce ludzi na korytarzu czekalismy okolo godziny. Prosze kierowac skargi do dyrekcji, bo z trojmiasta nie biora pod uwage tych opinii. Najlepiej mailem...

  • Pacjentka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9.07.2016r.

1.8

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

konowal

Pani monika na RZS zapisala mi syropek na kaszel ! Wizyta trwala moze z.piec minut i stwierdzila ze jestem zdrowy! A ja zwijam sie z bolu ... Narzekala jeszcze ze przyszedlem na dyzur zamiast do rodzinnego! Tylko ze mojego lekarza nie bylo ..

  • arek (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.04.2016

3.2

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    3
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Pielęgniarka na dziele dziecięcym

Niech ta pielęgniara Jadzia w końcu pójdzie na emeryture. Babsko takie nie miłe, wszechwiedzące i mądrzejsze od lekarza. Masakra. Niech ustapi miejsca młodej sympatycznej osobie.

  • BYLY KLIENT (kobieta, pow. 40 lat)

2.4

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

Pani M. Marzec Przychodnia Aksamitna

Wręcz ujmę to że żal mi tej pani doktór.. kompletnie nie nadająca się osoba na lekarza, zero zainteresowania.. poczytała coś w komputerze po czym powiedziała że nie dawno byłem u lekarza i mam dać sobie na wstrzymanie.. skoro tłumaczę imbec... że potwornie mnie boli gorzej niż wcześniej.. na to pani że jest lekarzem tylko podstawowej pomocy... Żallll!!!! niekompetentna osoba na nocnym dyżurze!!!

  • stormnet (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: drugi kwartał 2016

1.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Dr Marzec!

Na nieszczęście trafiłam dziś do Pani dr Marzec. Nie będę opisywać dokładnie całej sytuacji bo nie starczyłoby liter. Pani dr nie dość, że była bardzo opryskliwa i niemiła, to na dzień dobry opieprzyła mnie, że powinnam iść do swojego lekarza rodzinnego. Niedziela, 9 rano. Po informacji, że mój stan pogorszył się wczoraj a na wizytę w swojej przychodni musiałabym czekać kilka dni pani dr stwierdziła, że TO JEST NASZ PROBLEM - PACJENTÓW - NIE JEJ, i że zawsze mogę sobie poszukać innej przychodni, po czym przez kolejne 5 minut narzekała, że ludzie przychodzą do przychodni dyżurującej zamiast do lekarzy rodzinnych a jeden to nawet chciał raz na Nią skargę pisać. Cóż, z komentarzy, które czytam wnioskuję, że takich osób znalazłoby się więcej. Jeśli pani dr Marzec nie ma podejścia do pacjenta a Jej zachowanie zakrawa na bezczelność to może niech zmieni zawód, żeby nie musiała użerać się z chorymi ludźmi.

  • pacjentka (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2016-03-20

2.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    2
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Po raz kolejny MONIKA MARZEC

Przyjechałam do przychodni na dyżur nocny ledwo trzymając się na nogach z powodu gorączki, która utrzymywała się drugi dzień, a żadne leki nie pomagały. Przyjęła mnie Szanowna Pani Marzec. Opowiadając co mi dolega usłyszałam pytanie "Dlaczego przyjechałam do przychodni tak szybko?". Zamurowało mnie... Mało tego, Pani doktor insynuuowała, że nie mówię jej prawdy co mi dolega, a diagnoza została postawiona przed badaniem. Pomijam fakt motania się w tym, że nie dostanę antybiotyku, a koniec końców przepisano mi takie leki (w tym rzecz jasna antybiotyk), za które zapłaciłam 100 zł i praktycznie wcale mi nie pomagają. Jestem zmuszona wybrać się do mojego lekarza pierwszego kontaktu. Była to moja pierwsza i ostatnia wizyta w tamtym miejscu. Jakim trzeba być niekompetentnym lekarzem, aby tak potraktować pacjenta? I kto pozwala takiej leczyć ludzi... NIE POLECAM.

  • Kobieta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 29.02.2016

1.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Wizyta domowa

DNO !!! Zadzwoniłem dzisiaj do przychodni z prośbą o wizytę domową. Pani w rejestracji stwierdziła po krotkiej rozmowie telefonicznej, że nie przyjmuje wezwania, bo chory może sam podjechać do przychodni (niech poprosi sąsiada albo kogoś innego żeby go przywiózł). Po niemiłej rozmowie z wielką łaską wzięła dane kontakowe do chorego i powiedziała, że doktor oddzwoni. Po kilkunastu minutach zadzwoniła p.dr Marzec i stwierdziła, że chory może wsiąść w tramwaj czy autobus i przyjechać do przychodni (jakby chory mógł to zrobić nie dzwoniłbym po wizytę domową). Mimo argumentów p.Marzec pozostała nie ugięta i na wizytę domową nie przyjechała. Brak słów...

  • Niezadowonoly pacjent (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 06.02.2016

1.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    -
     
  • lokalizacja:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie,nie,nie jeszcze raz nie

CHYBA ZE SIĘ UPEWNI KTO JEST NA ZMIANIE. Gdybym wiedziala ze trafie na tak wredne babsko(doktor Monika Marzrc) to bym wybrała się napewno w inne miejsce.W weekend po prostu padłam,nie miałam siły na nic,wysoka temperatyra,kaszel,katar,duszności a zadna aspiryna nie dzialala bylo tylko coraz gorzej. Wybralam sie do przychodni,ciągnęłam nogi za sobą z braku sił i po samym spojrzeniu na mnie widać było ze jest bardzo źle(okazalo sie po szybkim badaniu ze mam zapaleni górnych dróg oddechowych). Na powitanie po co pani tu przyszła, nie mogła Pani iść sobie w piątek do do swojego lekarza ogólnego? Wizyta trwała 5min i w trakcie tej wizyty cały czas były mówione takie teksty. bardzo to przykre że tak jest ....

  • kobieta (kobieta, 19-30 lat)

2.6

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Czy to aby na pewno lekarz?

Korzystając z nocnej pomocy u osoby moniki marzec można się tylko jeszcze bardziej rozchorowac. Na poczatek tekst, że nie powinno się przychodzic, bo tu tylko przypadki nagłe- a chorobę to się planuje? Zero badania,osłuchania,tylko wywiad. Na koniec antybiotyk i stwierdzenie pani moniki marzec "jak nie pomoże,to znaczy,że to co innego"- no super porada. Do antybiotyku zapisane byle co w postaci suplementu diety- może pani marzec nie zna roznicy między lekami a suplementami diety i wierzy w działanie tych drugich (polecam doksztalcic się). Generalnie sposób przeprowadzenia wizyty przez ta osobe monike marzec,to jeden wielki skandal!!! Rozumiem,że lekarz może być zły,jeśli pacjenci naduzywaja nocnej pomocy w celu załatwienia spraw wymagających leczenia w poz,ale gdy ktoś przyjeżdża naprawdę chory,to psim obowiązkiem lekarza jest udzielenie pomocy,a komentarze wsadzić sobie w kieszeń. Nie rozumiem,dlaczego przychodnia mimo wielu negatywnych opinii o pani monice marzec nadal zatrudnia ta osobe? Widać ewidentnie,że kobieta meczy się w pracy. Tylko dlaczego pacjent musi tolerować nieprofesjonalne zachowanie lekarza?

  • Pacjent (kobieta, 19-30 lat)

5.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    5
     
  • jakość usług:
    5
     
  • czas oczekiwania:
    5
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

pomoc świąteczna

Korzystałam parę razy z tej przychodni i nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo miłe i pomocne pielęgniarki oraz Pani Doktor na dyżurze. Akurat jak byłam to nie było dużej kolejki więc szybko i sprawnie wszystko poszło. Pewnie zależy to od tego na kogo się trafi.

  • Daria (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2015

2.2

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    1
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

TRAGEDIA!!!!NIE POLECAM PANI MONIKI MARZEC!!

DROGA PANI M. Nikt Pani nie kazał brać dyżurów na NOCH. Jeżeli szuka Pani wyzwań zawodowych i trudnych przypadków, oraz pragnie ratować życie to proszę zmienić miejsce pracy na SOR lub (tam na pewno będzię dużo wyzwań) onkologię.Nie pozdrawiam.

  • pacjętka (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 9-12-2015

2.2

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    3
     
  • lokalizacja:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Wizyta u lekarza w Przychodni Aksamitnej- M. Marzec

Przyjęła mnie Pani M. Marzec, bardzo niemiła kobieta, nie wysłuchała mnie, gdy mówiłam co mi dolega, badanie przeprowadzone chaotycznie, przepisane leki nie przyniosły żadnych efektów, a wręcz pogorszyły sprawę, musiałam się udać do innego lekarza, który trafnie zdiagnozował chorobę.

  • Kobieta 25-30 lat (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik

3.0

w kategorii

Przychodnie dyżurujące

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas oczekiwania:
    6
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Bartosz - opinia

Zamiast "dzień dobry, w czym mogę pomóc" na powitanie usłyszałem "po co Pan tu przyszedł?". Ja rozumiem, że może się nie chcieć pracować w niedzielę wieczorem, ale bądźmy profesjonalistami...

  • Bartosz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 4.10.2015
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      2.0
       
    • jakość usług:
      2.1
       
    • czas oczekiwania:
      2.7
       
    • lokalizacja:
      4.5
       
    • ocena ogólna:
      1.9
       
    średnia ocena (max 6)
    2.6