Oceny (3)

Marian
Termin usługi: czerwiec 2022 

Ten sklep internetowy chętnie oferuje przegląd zerowy, ale niestety nie informuje, że w praktyce nie bierze odpowiedzialności za sprawność sprawdzonych w ramach tego przeglądu elementów po dotarciu towaru do klienta. W moim przypadku chodziło o rozregulowane przerzutki w rowerze, o czym poinformowałem sklep niezwłocznie po otrzymaniu roweru. Prosiłem o zwrot kosztów regulacji (40 zł) . Otrzymałem odmowę. Proponowano mi zwrot towaru (na mój koszt) lub regulację w punkcie serwisowym oddalonym o blisko 150 km, czyli rozwiązania nie do zaakceptowania. Moje argumenty wskazujące na fikcyjność oferowanego przeglądu zerowego pozostały bez odpowiedzi, czyli parafrazując cytat z kabaretowego skeczu "klient może panu majstrowi skoczyć" Pobieranie opłat za usługę ze świadomością, że w transporcie efekty tej usługi mogą być zniweczone i odmowa zwrotu pieniędzy za usługę, z której efektów klient nie był w stanie doświadczyć jest nieuczciwe.

Przemek
Termin usługi: styczeń 2021 

Wystawiłem wczoraj dość pochopnie komentarz sklepowi. Miałem przyjemność rozmowy z kierownictwem i muszę czego normalnie bym nie zrobił zmienić zdanie. Wszystko zostało mi wytłumaczone dość obrazowo i zostałem zaproszony do sklepu celem weryfikacji ewentualnej usterki. Jak też powiedziałem kierownikowi sklepu z samego roweru jestem zadowolony i może faktycznie powinienem dać serwisowi jeszcze szansę/możliwość ponownego zapoznania się z problemem. Mimo to oceniam sklep jako godny polecenia. Dlaczego? Kierownik bardzo szybko zareagował na mój komentarz i wyjaśnił sprawę, a to w pracy z klientem (w której sam pracuję) jest bardzo ważne. Polecam sklep!

Sklepy i serwisy rowerowe

5.2
Jarek
Termin usługi: lipiec 2017 

Tuż przed zamknięciem sklepu przyszedłem z rowerem z flakiem w tylnym kole. Sprzedawca naprawił mi wentyl, napompował koła i nie wziął pieniędzy. Mogę tylko polecić.

Sklepy i serwisy rowerowe

6.0