Rozwijamy umiejętności społeczne na równi z wiedzą szkolną

Szkoła stworzona z myślą o dzieciach z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym

o nas

Dla kogo jesteśmy?

Jesteśmy niepubliczną szkołą dla dzieci z zespołem Aspergera i autyzmem wysokofunkcjonującym. Realizujemy podstawę programową kształcenia ogólnego oraz autorskie programy rozwijające kompetencje społeczne i komunikacyjne. Uczymy rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania emocji.

Jesteśmy dla tych, którzy potrzebują indywidualnego podejścia pedagogów i programu nauczania dopasowanego do swoich zainteresowań.
Dla uczniów, którzy potrzebują specjalistycznej opieki, ale ze względu na wysoki potencjał intelektualny, tradycyjna szkoła specjalna nie jest dla nich odpowiednim miejscem.
Jesteśmy także dla dzieci, które będąc skierowane na zajęcia indywidualne nie mają możliwości rozwijać swoich kompetencji społecznych i nawiązywać przyjaźni.
Jesteśmy dla tych, którzy nie lubią lub ze względu na swoją wrażliwość, nie mogą uczęszczać do szkoły masowej
Dla dzieci, które nie odnajdują się w szkołach i klasach integracyjnych ze względu na trudności w nauce lub problemy z dostosowaniem się do zasad panujących w szkole.
Jesteśmy dla tych rodziców, którzy pragną objąć swoje dziecko specjalistyczną pomocą i zadbać o to, aby jego zajęcia edukacyjne były ciekawe, urozmaicone i przyjemne.
wyjątkowe miejsce

Co nas wyróżnia ?

Niewielkie klasy, psycholog obecny na każdych zajęciach, głęboka troska o jakość relacji z rodzicami. To tylko niektóre czynniki wpływające na wyjątkowość tego miejsca.

Kładziemy duży nacisk na rozwijanie umiejętności społecznych

Kształtujemy u dzieci umiejętności pozwalające na sprawne funkcjonowanie w coraz bardziej skomplikowanym środowisku społecznym.

Na każdej lekcji obecny jest psycholog

Psychologowie o dużym doświadczeniu terapeutycznym pełnią rolę wychowawców i są obecni na każdej lekcji. Podczas zajęć czuwają nad motywacją i pozytywnymi zachowaniami uczniów.

Dowiedz się więcej
różnorodne potrzeby uczniów

Zajęcia i nasz zespół

Nasza oferta warsztatów dodatkowych i zajęć terapeutycznych każdego roku jest modyfikowana, udoskonalana i rozwijana. Jest różnorodna, jak nasi uczniowie.  Projektujemy zajęcia uwzględniając aktualne potrzeby konkretnych dzieci oraz efekty osiągnięte w poprzedzającym roku szkolnym.

opinie

Rodzice i uczniowie o nas

To jest Szkoła - Marzenie dla mojego syna. Chodzi do niej z przyjemnością, a postępy jakie poczynił dzięki nauczycielom są bardzo duże. W tej szkole profesjonalizm nauczycieli współgra z autentyczną sympatią i zaangażowaniem w sprawy dzieci. Mam poczucie że oddaje Wiktora pod opiekę wspaniałym ciociom : pani Kornelii i pani Ewelinie, które Wiktor uwielbia.

Ewa Snopek
Mama Wiktora

W tym miejscu otrzymaliśmy więcej niż mogliśmy oczekiwać i czujemy ogromną wdzięczność wobec ludzi, którzy tworzą to miejsce. Kadra jest wyjątkowa, działa nieszablonowo, oddana uczniom, służy wsparciem dzieciom i rodzicom, pełna pasji i pomysłów. Filarami tej szkoły są szacunek, doświadczenie i ogromna wiedza zespołu, któremu warto zaufać...

A. M. S. G. Rybczonek
Rodzice Serafina

Oboje z synem znaleźliśmy w szkole wsparcie i zrozumienie a syn zyskał kolegów, których nigdy nie miał. Ponadto przez dwa lata uczęszczania do szkoły jego poziom funkcjonowania zmienił się diametralnie na plus. Ta szkoła to najlepsza decyzja jaką mogliśmy podjąć, dlatego polecam gorąco.

Karolina Litwinów
Mama Tymka

...oprócz programu wynikającego z dydaktyki szkolnej, ku naszej radości, mamy zapewnione dodatkowe zajęcia z logopedą, mamy dodatkowego TUS’a oraz szereg innych zajęć dodatkowych uzupełniających...

Karolina Gorgol- Zaborniak, Wojciech Zaborniak
Rodzice Karola

Nauczyciele świetnie nauczają dzieci. Przerwy są świetnie wyliczone. W innej szkole miałem okropne kłopoty a tutaj jest dobrze.

Serafin
10 lat, klasa 3

W tej szkole lekcje są bardziej zrozumiałe. Jest mniej zadań domowych. Nauczyłem się tu więcej. Ta szkoła jest łatwiejsza, szybciej można się nauczyć czegoś, w normalnej szkole to nie takie łatwe. Jest mniejsza klasa, łatwiej się skupić na lekcji. W tej szkole są punkty, za które się dostaje nagrody, wychowawca daje je za aktywność na lekcji i to jest motywacja, Jest mniej problemów z kolegami.

Adrian
Klasa 8
Zobacz wszystkie opinie