• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Social Media Convent (14 opinii)

Trzecia edycja wydarzenia, po raz pierwszy dwudniowa, odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. W bardziej wiosennej niż w poprzednich latach atmosferze, branża social media spędzi dwa dni na intensywnych wykładach. Nie obędzie się też bez wielu atrakcji i niespodzianek, które jak zawsze nadają wyjątkowy charakter wydarzeniu.

Social Media Convent to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. Organizatorem wydarzenia jest trójmiejska agencja Personal PR, a partnerem strategicznym tegorocznej edycji po raz drugi Twitter oraz 140 Media - oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce.

Pierwszy dzień wydarzenia (16 kwietnia) to Twitter Day, podczas którego wystąpią goście specjalni m. in. Niall Horgan, Partner Manager EMEA, Twitter, oraz Jego Ekscelencja Stephen D. Mull, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO. Z prelekcją wystąpi też 140 Media. W przerwie pomiędzy prelekcjami uruchomiony będzie TweetShop, w którym za tweeta będzie można kupić gadżety. Aby skorzystać z TweetShopu należy mieć aktywne konto na Twitterze.

PROGRAM

Drugiego dnia (17 kwietnia) - Social Media Day - na uczestników czeka kilkanaście prelekcji o różnorodnej tematyce: usłyszymy m. in. o serwisach: LinkedIn, Facebook, YouTube, Snapchat czy sekretach tworzenia dobrego contentu oraz wideo dla społeczności. Pierwszym gościem specjalnym drugiego dnia konferencji będzie Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner. Pod koniec dnia wystąpi też kolejny gość specjalny, Jarosław Kuźniar, który prelekcją o Twitterze domknie klamrą program tegorocznego spotkania. Również w piątek zobaczymy prezentacje konkursowe agencji walczących w konkursie Case Study Festival o tytuł Social Media Super Star! Na zgłoszenie do konkursu agencje mają czas tylko do 30 marca. W oba dni w porze lunchu w okolicy ECS zaparkują trójmiejskie foodtrucki.

- Mimo że przed naszym zespołem jeszcze wiele pracy, już nie możemy się doczekać pierwszych gości - mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator konferencji. - Teraz dopinamy program na ostatni guzik i dogrywamy ostatnie szczegóły z partnerami. Social Media Convent to podobno najlepsza impreza dedykowana mediom społecznościowym w Polsce i robimy wszystko, aby to się nie zmieniło!

Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty. Pierwsze odbędzie się w klubie Buffet niedaleko ECS, w surowej postindustrialnej scenerii; drugie, 24-godzinne na promie Stena Line, który w ciągu doby popłynie do Karlskrony i z powrotem.

Nowością w formule Social Media Convent są minutowe wystąpienia reklamowe firm, które chcą zaprezentować swoją ofertę publiczności. Pozwoli to na jednoznaczne oddzielenie prezentacji merytorycznych od sprzedażowych. Wystąpienia reklamowe są płatne.

Partnerami wydarzenia są: Miasto Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Europejskie Centrum Solidarności oraz Stena Line. 

ZAPISZ SIĘ

Jarosław Kuźniar dołącza do grona gości specjalnych!


Social Media Convent w Gdańsku

Przeczytaj także

Opinie (14) 1 zablokowana

  • widac ze CES lapie sie czego moze bo pies z kulawa noga tam nie przychodzi (1)

    • 14 5

    • widzialem tam kota bez ogona ostatnio

      • 3 1

  • ale bedzie

    Socjal media nindże będą talkować o social media, tworzeniu contentu pod ostry deadline, koniecznie na asapie. A junior brand managerzy będą patrzeć z podziwem na senior facebook like clicker...

    ah ta branżunia ;)

    • 23 1

  • gabinet Wałęsy w tym centrum i widok przez okno to kara za to co zrobił z tym zakładem,ktoś pięknie to wymyślił bo miał piękny widok na Długiej

    • 4 2

  • Kuźniar to zaszczyci (1)

    A to spoko - ranga spotkania wysoko poszybowała...

    • 15 0

    • #sekretyKuzniara #sekretyKuźniara

      dobry wyklad bedzie jak być "Polakiem" :-)))))

      • 2 0

  • Responsywni ASAPEM

    Planujący "majtaski" na skedżulu, mający obsuwy w developmencie... dokąd ten świat zmierza ?! AAAA

    • 4 1

  • Bilety droższe niż na Openera

    Dobre!

    • 8 1

  • Bilety 400-500 zł

    Haha, ale golą Łosi, którym wydaje się, że są trendy i światowi.

    • 9 1

  • tanie bilety

    Ceny całkiem przystępne jak na spotkanie z takim gościem specjalnym jak pan Kuźniar. lekką ręką dałbym i 7 stów. pogięło ich do reszty!

    • 11 1

  • ale za co płacić ponad 500zł??? (1)

    za takie gadu gadu pitu pitu...

    • 4 0

    • w sekrecie ci powiem,

      że pewnie 90% osób na widowni nie zapłaciło za bilet ani złotówki... te ceny są dla picu... nikt tych biletów nie kupuje i w praktyce na ostatnią chwilę są rozdawane w gratisie ludziom i firmom "z branży".

      • 0 0

  • powinni dopłacać temu kto zechce tego słuchać ;)

    wszędzie tylko PR i sztuczne kreowanie ważniaków, trendów itp.
    zamiast tego lepiej na spacer pójść np. do Brzeźna :)

    • 7 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.