Straż Miejska w Gdyni

s...@gdynia.pl pokaż
Otwarte całą dobę więcej
 

TV Filmy

Pierwsze upomnienia nielegalnie parkujących na Skwerze Kościuszki 2344

Pierwsze upomnienia nielegalnie parkujących na Skwerze Kościuszki

O nas

Adres do korespondencji:
Urząd Miasta Gdyni
Straż Miejska
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
Telefony alarmowe w sprawach interwencji czynne całą dobę:
+48 058 660 22 03
+48 058 660 22 04

lub 986
601 997 112 telefon interwencyjny dla osób niesłyszących do wysyłania SMS

Komenda Straży Miejskiej:
ul. Zakręt do Oksywia 10
81-244 Gdynia
pokój 29
tel: 58 660 11 73
fax: 58 663 79 59

I Referat Dzielnicowy
ul.Żeglarzy 7
tel.: 58 620 39 42
fax: 58 622 31 37
e-mail: rewirowi1-sm@gdynia.pl
 
II Referat Dzielnicowy
Al.Zwycięstwa 291 c
tel.: 661 600 572
e-mail: rewirowi2-sm@gdynia.pl
 
III Referat Dzielnicowy
ul. Zakret do Oksywia 10
tel.: 58 660 11 78 
e-mail: rewirowi3-sm@gdynia.pl
 
EkoPatrol (Zadania z zakresu ochrony środowiska i zwierząt)
ul.Zakręt do Oksywia 10
tel.: 58 660 11 83
tel.: 661 600 571
e-mail: ekopatrol-sm@gdynia.pl
 
Zespół profilaktyki (Patrol szkolny)
ul.Zakręt do Oksywia 10
tel.: 58 660 11 83
e-mail:  profilaktyka-sm@gdynia.pl

 

Opinie (3)

Ewa
Termin skorzystania z usługi: sierpień 2022

Bardzo dziękuję Staży Miejskiej za pomoc w odnalezieniu mojej papugi. Panowie nie tylko że zabezpieczyli papugę to dodatkowo odnaleźli właściciela.

Elżbieta Urbaniak
Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021

Bardzo pozytywnie oceniam spotkanie z Gdyńską Strażą Miejską. Dzisiaj 19 lipca 2021 roku około godziny 17 stej, na ul. Pomorskiej w Gdyni miałam przyjemność rozmawiać z funkcjonariuszem Straż Miejskiej ( z samochodu o numerze rejestracyjnym 3337P, początku nie pamiętam). Niedawno założono w naszej Dzielnicy strefę płatną parkowania i parkometry. Na moje pytania dotyczące ich funkcjonowania, Pan Strażnik udzielił mi w bardzo profesjonalny i kompetentny sposób, (powołując się na podstawę prawną z numerami artykułów i paragrafów) wyjaśnień i informacji. Jestem naprawdę pod wrażeniem tej rozmowy. Mogę tylko pogratulować Komendantowi, że dobrał sobie i zapewne szkoli, zespół tak kompetentnych i obdarzonych taką kulturą ludzi. Z poważaniem mieszkanka Gdyni.

Wściekły mieszkaniec Cisowej
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020

Jestem bardzo, ale to bardzo niezadowolona z niekompetencji osób pracujących w SM. Otóż przed świętami otrzymali zgłoszenie od równie niekompetentnych sąsiadów o kocie, który nieopatrznie wyszedł na klatkę z mieszkania i na owe zgłoszenie NAGLE pojawiają się w ciągu 5 minut, a gdy pojawia się poważniejsze wezwanie trzeba czekać godzinami. Pomijając fakt, że nagle znaleźli szybką chwilę na przyjazd ominęli to, że zgłoszeniami na zwierzęta PRZED godziną 19-stą przyjeżdża schronisko z transporterem oraz innymi zabezpieczeniami dla pupili. Dlaczego w takim razie przyjęli zgłoszenie o godzinie 11stej?! Oczywiście widząc przerażone zwierzę domowe nie zrobili rozeznania czy kot będący w dalszym ciągu na klatce schodowej nie należy do któregoś z mieszkańców. Takie poważne niedopatrzenie naraziło nas na stratę, gdyż niewinny i przerażony kot został wręcz wrzucony do samochodu bez zabezpieczenia (z opisu świadków zdarzenia), następnie dalej bez zabezpieczenia "próbując" przenieść kota do klatki już w schronisku, on wyrwał się ze strachu i wbiegł do lasu. Mija miesiąc a dzięki "wspaniałej" interwencji SM nadal poszukujemy naszej zguby. nie pozdrawiam