Oceny (1)

Solhaljo
Termin usługi: grudzień 2019

Jeżeli macie możliwość skorzystać z innej telewizji kablowej/ sanitarnej to nc +/ canal + moijajcie szerokim łukiem. Na początku wszystko pięknie ładnie, ale spróbujcie się odważyć nie przedłużyć z nimi po 2 latach umowy, wtedy musicie się liczyć z nękaniem z ich strony. Telefony po kilkanaście razy dziennie, w celu przedłużenia umowy, również o egzotycznych wieczornych godzinach typu 21 czy 22. Obecnie przed świętami wzmożyli swoją aktywność i dzwonią dokładnie co godzinę, mimo że zostali poinformowani, że umowa nie będzie przedłużana, ze względu na sprzedaż mieszkania. Normą są rownież smsy i emaile, aby "skontaktować sie w ważnej sprawie". Ocena nie dotyczy placówki w Rivierze, tylko całej firmy, jej metod działania. Jedyne co mogę ocenić odnośnie placówki w Rivierze, to reklamowaliśmy jeden z dekoderów (dodatkowy), gdyż był problem z jego włączniem, pokazywał szereg błędów i jedyną skuteczną metodą było jego włącznie przez każdorazowe wyciągniecie wtyczki z gniazdka i jego aktualizację. Pani w placówce stwierdziła, że wszystko jest ok. Tak jest "ok", że 2 lata była to jedyna skuteczna metoda obejrzenia programu na dodatkowym telewizorze. Nigdy więcej canal plus!

Telewizja satelitarna

1.0