O nas

Tworzymy takie sklepy, w których sami chcielibyśmy kupować.
Dbamy o odpowiednio duży wybór produktów oraz ich świeżość.
Wiemy, jak ważny jest przyjazny klimat zakupów, który tworzy
fachowa obsługa i odpowiedni wystrój.

Opinie + Oceń

opinia

3.0

w kategorii

Supermarkety

  • obsługa:
    2
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    4
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

AB - opinia

Tragedia w odcinkach. Bywam dość często w sklepie na Nieborowskiej. O ile rozumiem, że PiP to raczej delikatesy, niż zwyczajny supermarket , więc nie będę komentować cen, bo siłą rzeczy będą one wyższe niż w Lidlu czy Biedronce. Nie będę się o to czepiać. Czepiać się będę fatalnej obsługi regularnie wdającej się w pyskowki z klientami i podnoszącej głos na klientów. Nie należę do osób awanturniczych, ale i mnie szlag trafił na tyle, że złożyłam skargę na jedną z kasjerek, która była wybitnie niemiła. Serio, gdybym chciała wysłuchiwać impertynencji i brać udział w pyskówkach poszłabym na zakupy do Biedronki/ na rynek, nie do Piotra i Pawła. Kolejna rzecz to stoisko mięso/ wędliny. Ratuje je tylko asortyment, w miarę różnorodny i świeży. Ale niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego czynna jest zawsze tylko jedna maszyna do krojenia z dwóch, choć obsługują stoisko dwie osoby? To znaczy dwie od wielkiego dzwonu, bo z reguły jest jedna osoba na stoisku z wędlinami i serami. I trzeba się wykazać nadludzką cierpliwością nieraz, by doczekać się obsługi. Nie mam akurat żalu do pani/ pana na stoisku mięsno-nabiałowym, bo się przeciez nie rozdwoi i nie roztroi.

  • AB
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2020
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »