Oceny (3)

Adam B.
Termin usługi: październik 2022   

Bardzo miła obsługa, szeroki asortyment i najlepsza kawa w Galerii Bałtyckiej! Polecam!!

Kawiarnie i herbaciarnie

6.0
Maxi
Termin usługi: 23.08.2016

Przy robieniu zwrotu zakupów online sprzedawczyni, na którą miałam "przyjemność" trafić taksowała mnie wzrokiem tak jakbym jej babcię gazetą zabiła. Ja przypominam tej pani (jasne włosy, puszysta), że kupujący ma prawo do zwrotu towaru, niezależnie od tego co ta pani sobie myśli. Natomiast jako klienta sklepu Tchibo nie interesują mnie fochy i dąsy tej pani. Jak się jej nie podoba praca to niech ją zmieni, a przede wszystkim niech się nauczy szacunku i uprzejmości dla klienta. Większość osób woli kontakt z miłymi, uśmiechniętymi osobami a nie z tym co ta pani sobą reprezentuje, żenada.

Inne sklepy

2.5
Krystyna Dudko
Termin usługi: 26-07-2011

Kupiłam w sklepie Tchibo w Galerii Bałtyckiej 50 dkg kawy za sumę 29,95 zł.W domu,po wypakowaniu torebki 0,5 kg torebki kawy z firmowej siatki Tchibo,zauważyłam że gramatura jest znacznie mniejsza niż powinna być.Zważyłam torebkę z kawą na dokładnej wadze i okazało się że waży ona 33 dkg.A więc sprzedawczyni okradła mnie na ponad 17 dkg kawy !Nie będę dochodzić zwrotu ukradzionej kawy,bo oszustwo odkryłam dopiero po powrocie do domu,a nie na miejscu w sklepie.Nie liczę na uczciwość personelu w tymże sklepie.Piszę aby ostrzec innych klientów Tchibo w Galerii Bałtyckiej,aby nie zostali okradzeni tak jak ja.Ciekawi mnie ,czy zostanę przeproszona przez kierownictwo tegoż sklepu i czy zostanie wzmożony nadzór nad nieuczciwym personelem.Zakup kawy Schattenwald-Bohnen dokonany był 26.07.2011r,ok.godz 13,00.