Tesco Extra

adres
81-005 Gdynia, Kcyńska 27
(dawny Hit) pokaż na mapie

Tesco Extra obiekty w tej lokalizacji (26) »

 
inne oddziały
telefon
58 785-71-28  fax:  58 664-34-95
e-mail
o...@tesco.pl pokaż
www
www.tesco.pl
 
sklep internetowy
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
codziennie6:00 - 24:00

Napisali o nas

O nas

24h/dobę 7 dni w tygodniu

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    6
     
  • asortyment:
    6
     
  • promocje:
    6
     
  • lokalizacja:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

p - opinia

Ogólnie jest OK Jeśli chodzi o produkty takie do picia Ale jeden kierowca autobusu jest niesympatyczny

  • p (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: regularnie
  • Polecam innym: tak

3.4

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    1
     
  • asortyment:
    4
     
  • promocje:
    3
     
  • lokalizacja:
    5
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.4
 

Poprawić obsługe na dziale "mięso-wędliny" !!!

Udałem się dzisiaj do Tesco w Gdyni na ul.Kcyńskiej po drobne codzienne zakupy. Przy stoisku z wędlinami zauważyłem ,że ekspedientka obsługuje starsze małżeństwo więc stanąłem jako następny klient celem dokonania zakupu. Po obsłużeniu osób przede mną siłą rzeczy ekspedientka powinna spytać następnego klienta stojącego w kolejce; - czy coś podać ? Przynajmniej tak jest w większości sklepów. W Tesco, co wielokrotnie już zauważyłem, przy stoisku "mięso-wędliny" tak nie jest. Ekspedientka po obsłużeniu klientów przede mną odeszła od stanowiska i stanęła w odległym miejscu . Po czym spojrzała w moim kierunku. Więc pytam się Jej; - czy obsługuje przy stanowisku z wędlinami ? Odpowiedziała ,że tak . To dlaczego Pani odchodzi od stanowiska skoro klient stoi przy ladzie i oczekuje na obsługę ? Odpowiedziała mi,że lada jest długa. Tutaj zgodzę się,że lada jest długa. Tylko dlaczego w Tesco to klient musi zabiegać o obsługę jego, a nie odwrotnie? Innym sposobem na rozwiązanie problemu w Tesco jest konkretne wyznaczenie stanowisk,gdzie jest początek ewentualnej kolejki po dany asortyment,bo jak na razie to nikt nic nie wie.

  • klient. (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27 10 2015
  • Polecam innym: nie mam zdania
przejdź do pełnej mapy »
    • obsługa:
      3.5
       
    • asortyment:
      5.0
       
    • promocje:
      4.5
       
    • lokalizacja:
      5.5
       
    • ocena ogólna:
      4.0
       
    średnia ocena (max 6)
    4.7