Tesco - Galeria Chełm

adres
80-809 Gdańsk, Cienista 30 pokaż na mapie

Tesco Galeria Chełm obiekty w tej lokalizacji (30) »

 
inne oddziały
telefon
58 324-63-22, 324-62-57  fax:  58 324-63-16
www
www.tesco.pl
 
zgłoś do aktualizacji
godziny otwarcia
codziennie6:00 - 24:00
6:00-24:00

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    -
     
  • asortyment:
    -
     
  • promocje:
    -
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Porażka

Kapusta kiszona na wagę śmierdzi wygląda jakby leżała z miesiąc puste półki niemiła obsługa w życiu już tam nie przyjdę. Nic dziwnego że Tesco bankrutuje

  • Ja (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Psy nie mile widziane

4kg czysciutka grzeczna psinka po szkoleniu zostala wyproszona z galerii chyba trzeba zaczac robic zakupy u konkurencji. Skoro nie moge wejsc z psem ktory jest czystszy od niejednego tam klienta kpina.

  • Tomek (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 7

1.4

w kategorii

Hipermarkety

  • obsługa:
    -
     
  • asortyment:
    2
     
  • promocje:
    1
     
  • lokalizacja:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Wielkie kolejki to brak szacunku do klienta!

Myślą, że w ten sposób oszczędzają, a tracą po wielokroć! Mieszkam na Chełmie, a przez kolejki w Tesco wybieram inne markety. Nie wszyscy chcą korzystać z kas samoobsługowych. To powinien być wybór, a nie konieczność! Pod względem ilości czynnych kas najgorzej zarządzany hipermarket w Trójmiescie. Oto moja ocena. Niech ktoś tam w końcu zacznie myśleć. Inne hipermarkety jakoś nie mają z tym problemu.

  • Anna (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

Tesco ma wiele do poprawienia

Nie lubię krytykować. Przyjemniej jest oceniać dobrze. Ale co robić, gdy są zastrzeżenia do funkcjonowania sklepu? Nie mam zastrzeżeń do obsługi, jest jak naogół wszędzie, tzn. poprawna. Natomiast występują błędy w naliczaniu odpisów wynikających z promocji. Pomyłki są zwracane, ale pod warunkiem, że reklamacje zgłosi się w tym samym dniu. A dlaczego nie respektuje się prawa do reklamacji w ciągu ustawowych 14 dni? Niezrozumiałe są kryteria kwalifikowania produktów spożywczych do poszczególnych grup podatkowych. Dlaczego cukier o nazwie ksylitol jest opodatkowany stawką 23% a cukier zwyczajny 8%? Ten pierwszy jest prozdrowotny i jako taki powinien być promowany niższą stawką, zwłaszcza, że i tak jest już 10 razy droższy. Czy kierownictwo nie powinno wpływać aktywnie na politykę cenowo-podatkową swoich towarów?

  • Ryszard Bojanowski (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 02.02.2017
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • asortyment:
      2.0
       
    • promocje:
      1.0
       
    • lokalizacja:
      1.0
       
    • przystępność cen:
      2.0
       
    • ocena ogólna:
      1.0
       
    średnia ocena (max 6)
    1.2