TM- Serwis. Laptopy, komputery, serwis, usługi, naprawa RTV

adres
80-286 Gdańsk, Jaśkowa Dolina 59
(Budynek LOP i Ochrona Grom obok Holelu Jaśkowy Dworek) pokaż na mapie
telefon
58 765-19-78, 609-005-555
e-mail
k...@tm-serwis.pomorze.pl pokaż Zabezpieczenie anty-spamowe
www
www.tm-serwis.pomorze.pl
godziny otwarcia
pn-pt11:30 - 19:00
sob11:00 - 14:30
Usługi po godzinach pracy na telefon

O nas

TM-Serwis. Sprzedajemy laptopy, prowadzimy serwis komputerów, laptopów i RTV. Naprawiamy tablety. U nas zakupisz także akcesoria komputerowe, baterie, zasilacze, przewody i inne drobiazgi. Niskie koszty, rzetelność i uczciwość- To gwarantujemy zawsze.

Najlepszą rekomendacją naszej firmy jest ciągle powiększające się grono zadowolonych klientów. Jesteśmy rzetelni i zawsze stawiamy dobro klienta na pierwszym miejscu. Współpracując z nami dostają Państwo gwarancję UCZCIWEJ usługi.Mamy nienaganne opinie.

Co nas cechuje?
- tworzymy zespół informatyków z fachową wiedzą w pomocy klientom
- trafność i szybkość diagnozy, dzięki bogatemu doświadczeniu
- niskie koszty, rzetelność i uczciwość
- wysokiej klasy sprzęt i oprogramowanie, które zapewnia nam wysoki komfort pracy, a Państwu - skrócenie czasu naprawy
- zapewniamy bezpieczeństwo i poufność danych oraz pełen wgląd w wykonywaną przez nas pracę
- miła, rzeczowa obsługa i przystępne informacje dla klienta w każdej chwili
- zrozumienie Państwa problemów i pełne dostosowanie się do nich

Zapraszamy do współpracy z TM-SERWIS. Na pewno się Państwo nie zawiodą!

Galeria zdjęć

Opinie + dodaj ocenę


6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Kompleksowa pomoc.

Zgłosiłam się do serwisu od razu po 'uśmierceniu' mojego laptopa. Dość szybka i prawie 100% trafna wstępna diagnoza. Następnego dnia otrzymałam telefon z konkretną wiadomością + prognozowanymi kosztami naprawy które wydawały się dość uczciwe ( sprawdziłam ceny usług + części w internecie ). Laptop odebrany oczywiście sprawny, udało mi się nawet wynegocjować lekki rabat na wykonaną usługę. Świetny serwis i przemiła obsługa, będę polecać znajomym ;) Dzięki!

  • Alicja Lorecka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Odzyskanie danych + naprawa głośników.

Odzyskanie danych z dysku oraz naprawa głośników została wykonana wedle wcześniejszych ustaleń. Serwis dotrzymał terminu oraz świetnej jakości usługi w rozsądnej cenie. Jestem w pełni zadowolona i mogę zarekomendować śmiało tą firmę.

  • Katarzyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Zaufany serwis

Według mnie najbardziej zaufany serwis w Gdańsku Serwisanci z ogromnym doświadczeniem, z usług korzystałem kilka razy i za każdym termin realizacji został dotrzymany w 100%. Kontakt bezproblemowy, ceny napraw dość konkurencyjne. Miejsce warte polecenia :)

  • Paweł Kaczmarczyk (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Ekspresowa diagnoza z naprawą

Serwis uratował mnie przed ogromnym problemem podczas pobytu w Trójmieście. Mój laptop nagle odmówił posłuszeństwa, szukałem więc serwisu który możliwie najszybciej zdiagnozuję i naprawi problem. Padło na TM-Serwis. Kontakt z klientem szybki i sprawny, laptop zdiagnozowany w zasadzie 'na miejscu'. Sprawny sprzęt odebrałem następnego dnia, a serwis nie uszczuplił bardzo mojej kieszeni. Zdecydowanie POLECAM !

  • Łukasz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Pełen profesjonalizm.

Szybka i skuteczna naprawa laptopa. Serwis po kilku godzinach wysłał maila z diagnozą usterki i szacunkowym kosztem naprawy. Po lekko ponad 24 godzinach odebrałem sprawny sprzęt. Zdecydowanie polecam :)

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Polecam

Polecam to miejsce, oddałam laptopa na naprawę po zalaniu 31.08.2017 został odebrany 05.09.2017 jestem zadowolona, kwota za usługę rozsądna. Nie uprzedzili mnie o kosztach ale sprawdzałam postępy o naprawie przez internet w telefonie, nie wymagałam tego z resztą. Ponadto uratowanie sprzętu za 130 zł jest jak najbardziej akceptowalne. Polecam.

  • Hanna Trybulska (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    4
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    5
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Fachowo i z podejściem.

Serdecznie polecam! Komputer przyniosłem do serwisu po nieudanych próbach w 2 innych miejscach. Laptop Acer po upadku, przy próbie otwierania, zamykania pracowała cała obudowa, dolna część klapy ekranu nie dała się połączyć z ramką. Poprzednie serwisy twierdziły, że sprzęt jest nie do naprawy bądź podawały kosmiczne ceny z powodu potrzeby wymiany elementów. Szybka diagnoza w TM-Serwis potwierdziła, że naprawa jest możliwa. Całkowity koszt naprawy zamknał się w 110 złotych, wykonane naprawy według protokołu serwisowego objęły "naprawę mocowań zawiasów, wklejenie wyrwanych kominków, naprawa klapy". Laptop dodatkowo został wyczyszczony w celu przedłużenia jego żywotności. Czas naprawy nie przekroczył 4 dni, więc serwis jak najbardziej godny polecenia.

  • Patryk (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Polecam!

Polecam, naprawiałem komputer dwa miesiące temu, działa prawidłowo, termin usługi został przekroczony o 1 dzień ale nie mam zastrzeeń. Będę polecał.

  • Jerzyk (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Pełna profeska, zarówno przy serwisie jak i sprzedaży!!1!

Szczerze polecam KAŻDEMU! Pierwsza wizyta, związana z zakupem sprzętu jak najbardziej na PLUS - zostałem wysłuchany, doradzono mi sprzęt, z którego jestem zadowolony, spisuje się świetnie. Kolejna wizyta, naprawa innego urządzenia - rozsądna cena, dobre podejście do tematu. Drobne problemy z kontaktem telefonicznym - podczas mojej wizyty telefon rozdzwaniał dwukrotnie - obsługa jednak była zajęta, co jest jak najbardziej zrozumiałe. Na pewno skorzystam ponownie!

  • Patryk (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Serwis komputerów

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie polecam, chyba, że chcesz stracić czas

Podjechałem do serwisu, aby przeinstalować Windowsa i Linuxa na jednej partycji. Po tygodniu zadzwoniłem aby się dowiedzieć czy jest już gotowe. Dostałem odpowiedź, że jeszcze nie, ale jest padnięty dysk twardy, więc zaproponowali nowy dysk i instalacje na nim. Odmówiłem, ponieważ mam dwa dyski wsadzone do komputera, a nie miałem pieniędzy żeby kupić dysk na wymianę. Zainstalowali mi więc obydwa systemy tak jak miałem wcześniej tylko, że bez konsultacji jak ma wyglądać podzielenie partycji na dysku, a także zainstalowali mi programy, z których totalnie nie korzystam (KTO KORZYSTA Z WINAMPA W 2017 ROKU??!!). Zabrakło np. sterownika do touchpada, do dysku SSD. Prosiłem także o to, abym miał dostęp do dysku Windowsowego spod Linuxa. Oczywiście, brak kontaktu spowodował, że tego dostępu nie miałem. Laptop także był brudny, obudowa cała w śladach po palcach. Pojechałem na reklamację i komputer przetrzymali półtora tygodnia, instalacja bez zbędnych programów, ale dalej bez żadnych konsultacji. Koniec końców sam musiałem wszystko przeinstalowywać. Wystarczyło TYLKO się ze mną skontaktować i wszystko bym powiedział co trzeba zrobić. Ale dodzwonić się do nich to też problem. NIE POLECAM!

  • Mike (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie Michale,
pragniemy naprostować sytuację, w której Pańska opinia godzi w dobre imię Naszego Serwisu. Zacznijmy od faktu, iż od samego początku nie przekazał Nam Pan ŻADNYCH wytycznych co do zawartego oprogramowania - jest to pakiet bezpłatnych programów, w większości wymaganych do pracy lub usprawniających pracę. Jest to standardowa procedura. Kontynuując, nie przekazał Pan również informacji o podziale dysku na partycje czy udostępniania zasobów między systemami - wykracza to poza standardową procedurę instalacji systemów. Wyraził Pan chęć instalacji systemu Windows na nowym dysku SSD oraz Linux na dysku 320GB, który był uszkodzony. Co więcej, skarżył się Pan na fakt, że została zainstalowana stara wersja Linux - zgadza się, była wersja nowsza, aczkolwiek bez długotrwałego wsparcia w języku Polskim. Pańskie zażalenia i życzenia zostały przyjęte podczas drugiej wizyty - zależało Panu na czasie, toteż jeden z Naszych Pracowników pracował przy tym sprzęcie również po godzinach pracy, poświęcając swój prywatny czas, tym samym jednak cena za usługę, którą Pan uiścił została taka sama, pomimo faktu dodatkowej usługi, której nie przedstawił Pan przy oddawaniu sprzętu podczas pierwszej wizyty. Odebrał Pan sprzęt i przez miesiąc nie skarżył się na niezadowolenie, nie kontaktował się Pan również z Nami w celu dalszych sugestii, po miesiącu wystawia Pan opinie negatywną, pomimo potraktowania Pańskiego przypadku priorytetowo na zasadach długiej współpracy. Jeżeli są jakiekolwiek problemy ze sprzętem - udzielono Panu 3 miesiące gwarancji, wobec czego czujemy się zobligowani do zapewnienia 100% zadowolenia w tym jak i późniejszym okresie. Zapraszamy z sugestiami oraz problemami, postaramy się pomóc. Każdy z komputerów tuż po zakończeniu prac nad nim jest poddawany czyszczeniu i nigdy nie było innej sytuacji. Z pozdrowieniami,

autor: TM

  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Nie polecam

Oddałem sprzęt do naprawy, który przeleżał trzy tygodnie beż żadnej informacji o postępie prac. Sprzęt odebrałem po trzech tygodniach bez słowa wyjaśnień. Żenująca obsługa. Nadmieniam, że wcześniej korzystałem z tego serwisu i byłem na prawdę zadowolony ale to co spotkało mnie na przełomie kwietnia i maja br. to jest totalna porażka nie serwis.

  • Wiechura (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

Odpowiedź obiektu:

Witam ponownie panie Wiesławie. Nie dziwie się jeśli chodzi o pana decyzję wystawienia opinii, bywają dobre jak i złe. Niemniej jednak moja nieobecność mocno spowolniła każdą usługę. Co do urządzenia to wyjaśniam - komputery, monitory, laptopy naprawiamy na miejscu natomiast telewizory, dvd, kina domowe, sprzęt audio jest obsługiwany przez technika z którym współpracuję od 2003 roku (pracownik byłego unimor-u) i pana sprzęt faktycznie został otworzony i był zrobiony przegląd. Naprawa pana urządzenia była możliwa ale brak opłacalności. Uszkodzony układ to koszt 80 zł, sprowadzenie z chin ok 30 zł, robocizna ok 90-110 zł zatem budżet opiewał kwotę blisko 200 zł co daje nam równowartość zakupu dwuch takich urządzeń używanych. Fakt był problem z informacjami ale to tylko chwilowe. Natomiast końcowo także nie dowiedział się pan nawet o tym co jest uszkodzone gdyż według odtworzonego nagrania z monitoringu wyszedł pan z budynku nie zabierając ze sobą pokwitowania z informacją o przeprowadzonej obserwacji , diagnozie i opinii technika którą to pracownik zamierzał panu wydrukować i wręczyć. Nie pozostaje mi jednak nic innego jak tylko poinformować że jeśli by miał pan w przyszłości inny problem to z przyjemnością pomożemy i sytuacja nie zawsze z naprawami kończy się w taki sposób jak z DVD MANTA. Uprzejmie proszę o ponowne przemyślenie dodanej opinii gdyż jak już wspomniałem informacje końcowo mogły być udostępnione. W razie dodatkowych pytań jestem do dyspozycji i odpiszę na każde.

autor: TM

  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »

Wideo