UPC Polska Sp. z o. o.

adres
80-336 Gdańsk, Józefa Czyżewskiego 40
 
inne oddziały
telefon
32 494-94-80  fax:  32 494-94-88
www
www.upc.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Opinie + dodaj ocenę


1.2

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Jak długo jeszcze

Od trzech miesięcy bardzo żle działa internet/zawiesza się średnio 5 razy dziennie/,postanowiłem interweniować,poszedłem do punktu UPC na Morenie,gdzie bardzo miła Pani poinforowała mnie,że poprawa może nastąpić po wymianie modemu/na nowszy model za 3zł/w stosunku do tego co płace teraz tj,185,00zł m/ć w sumie 188,00zł/m/c z umową na 24 m/c.Tego robić nie chce,bo jakość jest beznadziejna.Zadzwoniłem do pomocy technicznej,gdzie usłyszałem co mam zrobić sam by internet działał/Ten dowcipny doradca to P.Dawid Lower/.Ja się pytam dlaczego ja mam płacić za tak kiepską usługę a do tego ciągle być pouczanym co trzeba zrobić.To wstyd,że taka firma nie dba o swoich długoletnich klientów.Zdaje sobie sprawę,że nic moje pisanie nie da.

  • Roman Kraus (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2017
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Brak internetu przez 2 miesiące i to jeszcze nie koniec

Witam. Chciałbym poinformować wszystkich obecnych jak i przyszłych klientów UPC że firma jest nieprofesjonalna i nie potrafi załatwić wydawałoby się prostej usterki przez 2 (słownie dwa!) miesiące. Całkowity brak profesjonalizmu. Nie polecam!

  • Paweł D (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie

3.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
3.3
 

Ciecie kosztow

Za miesiac konczyla mi sie umowa ktora mialem na tv i internet placac 86zl i ipostanowilem skontaktowac sie z upc telefonicznie i podpisac nowa umowe na sam internet tnac sobie koszta.pani byla mila super mial przyjsc instalator a tu klapa..Internet dzialal miesiaca szybszy instalator nie przyszedl a i rachunki przyszly ale wyzsze 125zl i tak towyglada ciecie kosztow.w tej firmie.Umowa leciala postanowilem zadzwonic na infolinie po przeloczeniu mnie do 3 konsultanta tz do pani uktorej zawarlem umowe pani odsluchala nasza wczesniejsza rozmowe i przyznala mi racje ze nie poinformowala mnie ze rachunek bedzie wyższy i takto wyglada ciecie sobie kosztow a i tak pieniedzy nikt mi nie odda a i dostalem informacje od konsultantow za zerwanie umowy bedzie kara ble ble ble dzis odaje sprzet i dziekuje za współpracę

  • Grzegorz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Nie polecam

Tragiczna obsługa klienta

  • Tadeusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie

2.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Jak namieszają ze swojej winy, to klienci mają przechlapane.

Całkowicie niekompetentna obsługa. Przy cesji umowy namieszali ze swojej winy i zamiast przeprosić i naprawić natychmiast błąd wielokrotnie wysyłają do nowego abonenta bzdurne sms-y o rzekomym zamówieniu nowych usług z prośbą o potwierdzenie. Na korespondencję nie raczą odpowiedzieć (a minęło już 12 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia), na infolinii czasem trafi się na kogoś kumatego (zazwyczaj niestety nie), kto przeprasza opowiadając że sprawa oczywiście będzie załatwiona i że to ich wyłączna wina - błąd techniczny, ale to nie przeszkadza wysyłać za chwilę kolejnych sms-ów. Pewnie liczą, że ktoś za nich naprawi ich zamieszanie i drugi raz nieopatrznie zamówi tę samą usługę, którą przeniesiono już w ramach cesji umowy   Bardzo duże rozczarowanie i bardzo nie polecam. Szkoda nerwów. Zamiast organizacji - pełen chaos. Póki nic się nie dzieje, jest OK, ale jak namieszają to już nie raczą tego odkręcić szybko i skutecznie. Duży niesmak.

  • wkurzony (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie
  • Komu polecasz?: nikomu

1.5

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    1
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.5
 

Dekoder Horizon

Tragedia, dekoder non stop się wiesza Internet jeszcze, jeszcze (Internet znajduje się w dekoderze chodź tez potrafi przestać działać), ogólnie spodziewałem się czegoś lepszego tym bardziej ze poł roku mieliśmy za darmo a teraz rachunki z 30 Mbit internatem to jakaś masakra wszystkie kanały jak HBO, CANAL +, FILM BOX, ELEVEN mamy zablokowane. Czas czekać na koniec umowy i przenoszę się do NC+.

  • Mateusz (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

UPC jest duzo lepsze od konkurencji.

Nie bardzo rozumiem czemu wszyscy narzekają. Zwiedziłem kilka różnych firm gdzie zaczynałem od UPC i teraz po sprawdzeniu konkurencji mogę śmiało powiedzieć ze UPC jest najbardziej stabilne ze wszystkich firm.

  • Wojtek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kiedys i teraz
  • Polecam innym: tak

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    4
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Internet działa beznadziejnie, nie polecam!

Mimo dzwonienia i w miare porządnej obsługi internet jak ledwo zipał, tak dalej ledwo działa. Borykam sie z tym problemem juz dobre pół roku, wiec nie moze byc to ich kolejna "awaria". Router zostal wymieniany, wzywany był też ich serwisant.

  • Piotr (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 1 rok temu
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    -
     
  • awaryjność:
    -
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

porazka z katastrofa

numer 801949480 nie odpowiada wcale. Dodzwonienie sie gdziekolwiek graniczy z cudem. jak zamawiasz to sie dodzwonisz (dziwne)

  • marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    3
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.3
 

Internet UPC

Przez około ostatni rok płaciliśmy średnio dwukrotnie więcej za średnio trzykrotnie gorszy w porównaniu z innymi ofertami na rynku internet, po rezygnacji dostawaliśmy co chwila neterczywe telefony z pytaniem o powód rozwiązania umowy z propozycjami minimalnego przyśpieszenia prędkości, prośby o zostanie w tej firmie. U nich walka o klienta zaczyna się w momencie wypowiedzenia umowy, internet bardzo słaby, często się zacina. Może i są jednym z większych dostawców usług, ale dbanie o klientów jest żenujące.

  • Morena (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: ostatnie 5-6 lat
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    3
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

UPC - działa to dobrze, nie działa masz kliencie problem

Od 3 m-cy nie mogą naprawić/wymienić kabla doprowadzającego sygnał do budynku. Po kilkunastu latach korzystania z usług czas się rozstać. Obsługa techniczna fatalna, dzwoniąc na infolinie można jedynie usłyszeć, że sprawa skomplikowana i zapewnienia, że dowiedzą się o co chodzi i oddzwonią, oczywiście nikt nie oddzwania, i tak od 3 m-cy. Co może być skomplikowanego w wymianie kabla skrzynka UPC-dom klienta? Po prostu chodzi o koszty których UPC nie chce ponieść. Ewidentnie UPC nie zależy już na pojedynczych klientach,tylko po co to ściemnianie i granie na czas. Podsumowując: coraz drożej za coraz gorszej jakości usługi, typowe zachowanie monopolisty.

  • manego (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

2.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    2
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Tragedia

Dzisiaj wyjdzie ze nie dosc ze internetu brak 6-13 to od 22:30 znowu brak bez żadnych oznak i do 4 niby go nie będzie a patrząc od kilku lat na UPC to pomijając ceny to braki internetu są tragiczne a czas przybliżony naprawy bardzo zaniżony

  • Adam xxxx (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: Kilka lat
  • Polecam innym: nie

3.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    4
     
  • awaryjność:
    2
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
3.3
 

Przeciętni

Nie narzekam na ofertę od UPC, ponieważ oferta przewyższa wszystkie inne w mojej okolicy, lecz jeśli ktoś potrzebuje internetu w celach biznesowych to stanowczo odradzam, ponieważ od 2 miesięcy UPC prowadzi jakieś prace i bez żadnego ostrzegania swoich klientów robi przyłącza, majstruje przy istniejących połączeniach etc w konsekwencji internet jest ale co 5 minut rozłączany, a nawet jak nie jest rozłączany to przez kilka bitych godzin loss pakietów wynosi od 5 do 60% co jest niedopuszczalne. Na najbliższych kilka miesięcy odradzam WSZYSTKIM oferty UPC. Zwłaszcza te nowe powiązane z HORIZON, który tnie się jak skurwysyn co 5 minut.

  • Krzysztof (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2008 - n/a
  • Polecam innym: nie

6.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Niezawodnie i zgodnie z unową

Mam od wielu lat w UPC wszystkie usługi. Bardzo niska awaryjność, duże możliwości negocjowania cen oraz duża elastyczność działu handlowego. Usterki usuwane szybko i przez kompetentnych serwisantów. Jestem bardzo zadowolony

  • Wojtek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: cały czas
  • Polecam innym: tak

2.8

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    2
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

skuteczność

Firmę oceniam nie tylko po ofercie ale także po sposobie zachowania się w przypadku usterek. Porażka..Kompletny brak 3 usług przez 4 tygodnie (ekipa naprawcza nie wyrabiała się z ilością zleceń?!) po naprawie (połaczenie przewodów) pozostawiono przewody na trawniku, i rozkopany ogród, mijają właśnie 3 tygodnie jak nic się nie zmienia. Dzwoniłem do infolinii, a jakże.., no i co z tego :(

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

4.6

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    3
     
  • awaryjność:
    5
     
  • dodatkowe usługi:
    -
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
4.6
 

Profesjonalnie

Pełne zaskoczenie zanim zadzwoniłem do upc przeczytałem opinie nie były przyjazne a jednak po połączeniu uczucie że mam do czynienia z profesjonalistą. Pozdrawiam Pana który mnie obsługiwał nie zapamiętałem nazwiska Piotr

  • Piotr (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: tak
  • Komu polecasz?: Wszystkim

4.3

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    5
     
  • awaryjność:
    6
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
4.3
 

Nie narzekam na internet w Upc

Od 9-ciu lat jest wszystko OK. Internet zawsze jest. Na przestrzeni tego czasu może były dwie awarie, które szybko usunęli. Nie mam zastrzeżeń tylko cena mogłaby być nieco niższa. UPC wydaje się być drogi.

  • Marek (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 2007-2016
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Internet - kazali zapłacić 230 zł za instalację

Zgłosiłem chęć podłączenia przez UPC internetu. Zebrałem wszystkie zgody na instalację (budynek jednorodzinny). Przekazali mnie do fiirmy Konsat - zwodzili mnie 1 miesiąc (musieliśmy radzić sobie i uzywać internetu mobilnego). Po ponad miesiącu pisza do mnie, że muszę zapłacić ponad 220 zł netto za instalację kabla o wartości 10 zł na odległość 10 m. Czysta kpina. Skoro mają swoich klientów w d**** to też powinniście ich mnie w d****. Nie Polceam

  • Mariusz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: października 2015
  • Polecam innym: nie

3.0

w kategorii

Telewizja kablowa

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    5
     
  • awaryjność:
    2
     
  • dodatkowe usługi:
    4
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Porażka

Po złożeniu zamówienia w danym dniu nikt nie przyjechał, podobno oferte anulowano ponadto nikt nie dzwonił do nich. Co do tv wyłącza się dekoder, nie można przełączyć kanałów .

  • Sylwia (kobieta, 19-30 lat)
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Dostawcy internetu

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    3
     
  • jakość usług:
    1
     
  • awaryjność:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

zamówienie

Złożyliśmy zamówienie na załozenie internetu. niestety umówionego dnia nikt się nie zjawił a nawet nie zadzwonił. skontaktowaliśmy się najpierw z punktem w Tesco na Chełmie jednak nikt nir odbierał telefonu, następnie pod nr telefonu do biura obsługi klienta (pod numer telefonu dla komórek). Osoba, która odebrała stwierdziła, że musimy zadzwonić pod numer dla telefonów stacjonarnych, z którego oczywiście się nie dodzwoniliśmy z komórki. Ostatecznie z nikim nie udało się nam skontaktować i zostaliśmy z niczym.

  • Agata (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 25/26.11.2015
  • Polecam innym: nie mam zdania