Volkswagen Plichta Gdańsk - auta nowe, auta używane z gwarancją

adres
80-174 Gdańsk, Lubowidzka 42
(Szadółki przy obwodnicy)

Volkswagen Plichta obiekty w tej lokalizacji (1) »

 
inne oddziały
telefon
58 323-42-00  fax:  58 323-42-01
www
www.plichta.vw.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń


1.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    3
     
  • oferta:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Naprawa w CNP

Zastanawiam na jakiej opłacalności funkcjonuje CNP w Plichcie w Gdańsku, wymieniając elementy za każdym razem zgłaszam reklamacje. Odbierając samochód trzeba dokładnie go obejrzeć z każdej strony. Nie ma możliwości wybrać oceny poniżej krytyki jako że to jest autoryzowany serwis.

  • Ala
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

1.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    4
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Serwis passat

Jakość usług w serwisie poniżej krytyki ! Wymiana gwarancyjna tarcz i klocków po 25 tys. trwała 4 dni.serwis nie chciał uznać gwarancji ponieważ „układ hamulcowy był zbyt zużyty”

  • Tomek
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

6.0

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • oferta:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Zadowolony użytkownik Tiguana

Szukałem samochód po całej Polsce. W różnych salonach mieli różne podejście do klientów ale z pewnością najlepiej rozmawiało mi się z pracownikiem tego salonu Panem Szymonem Gul. Po pierwszym kontakcie z tym handlowcem ofertę otrzymałem po 20 minutach. Miałem dużo pytań technicznych oraz formalnych co do umowy i na wszystkie pytania otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi. Samo wydanie samochodu przeprowadzone wzorcowo. Wszystkie elementy wyposażenia zostały omówione i wyjaśnione. Na sam koniec otrzymaliśmy miły upominek :). Polecam i Pozdrawiam Pana Szymona Robert

  • Robert
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • jakość usług:
    1
     
  • czas realizacji:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

klient - opinia

Nie polecam! do momentu zakupu wszysyko super, po oddaniu do serwisu wszystko z wielką łachą!!! Totalny brak kultury ze strony personelu!!!

  • klient
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

2.2

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    4
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

Używany z gwarancją hihihih!

Zakupiłem samochód WV Passat z gwarancją, cokolwiek to znaczy. Od samego początku czuję się oszukany i naciągnięty na zakup samochodu. Po wyjeździe z salonu musiałem wymienić opony na letnie , gdyż były założone zimowe. Po wymianie pojechałem na ekspresówkę sprawdzić samochód przy większej prędkości, okazało się, że są krzywe tarcze hamulcowe. Postanowiłem skontaktować się ze sprzedawcą i tu już nie było tak przyjemnie jak przez cały proces sprzedaży. Sprzedawca oznajmił, że mogą wykazać się aktem dobrej woli i przejąć połowę kosztów części i wymiany. Podczas przyjęcia samochodu do serwis, Pan stwierdził korozję i konieczność wymiany tarcz i klocków, jednak gdy dowiedział się, że samochód był parę dni wcześniej kupiony w ich salonie już nie był taki pewien swego. Ostatecznie nie usunęli usterki nieodpłatnie, zażądali zapłaty za usługę i części, na co się nie zgodziłem. Podsumowując, to ich sprawdzanie samochodu i usprawnianie to jeden wielki kit i kłamstwo. nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, dla mnie nie ma różnicy pomiędzy nimi i zwykłymi handlarzami.

  • Tomek
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

CNP Plichta? To dramat.

Każdy nawet najgorszy warsztat jest lepszy niż CNP Plichta, auto naprawiane po kolizji ze zwierzęciem, oddane z cofniętym o 3 cm! kołem( skrzywiony wahacz), oczywiście próby zrzucenia odpowiedzialności na klienta, ale w końcu przyjęli reklamację, wymienili wahacz oddali auto, w drodze do domu stwierdziłem stuki w zawieszeniu, w rozmowie telefonicznej z kierownikiem wysłałem maila z opisem usterki i filmikiem na którym słychać odgłosy, minęły prawie 2 tyg. i żadnej odpowiedzi. W końcu pojechałem do innego warsztatu żeby sprawdzili co się dzieje, i wtedy dowiedziałem się że wszystkie śruby wahacza są niedokręcone. Nigdy więcej VW i nigdy więcej Plichta!

  • Maciej
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

Ignorancja klienta

Samochód odebrany nowy z salonu z usterką, którą serwis ignoruje, brak jakiejkolwiek chęci pomocy. Sprawa trafi do rzeczoznawcy oraz do prawnika.

  • Tomasz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2018

Nie polecam

nie polecam!! Proponuje przed zostawieniem samochodu zrobic zdjecia karoseri i dać do podpisu pracownikowi przyjmującemu auto w przeciwnym razie w przypadku uszkodzenia warstw lakierniczych serwis będzie robił z czlowieka idiote. Ostatni raz korzystam z ich usług. Następne przeglądy wole zlecić niezależnemu serwisowi (nie tracąc gwarancji) oszczędzając swój czas i nerwy. Czytajcie opinie chyba , że jak ja wolicie uczyć się na swoich błedach.

  • Damian (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018

6.0

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    -
     
  • czas realizacji:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Serwis samochodu służbowego

Serwsiowałam u Plichty samochód służbowy, który planowałam wykupic po zakończeniu leasingu... Ze wszystkim jeździłam do Aso, w którym obsługa była bardzo miła. I tyle. Pierwsze badanie techniczne było wykonywane w innym miejscu i samochód go nie przeszedł. Powód? Wszystkie usterki, które zgłaszałąm w Aso, które były teoretycznie naprawiane. Wniosek? Naprawiają w teorii, nie potrafią diagnozować. Zdecydowanie nie polecam. Mechanicy nie znają się na swojej pracy.

  • XYZ (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

1.4

w kategorii

Salony samochodowe

  • obsługa:
    1
     
  • oferta:
    2
     
  • jakość usług:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

Przy używanych niestety pracownicy ukrywaja historie

Bezwypadkowe auto po spisaniu VIN i sprawdzeniu w ASO okazuje sie mieć bardzo dużą historie zwiazana z blacharka, wymianami klap bagażnica itp. Sytuacja ta sama przy trzech sprawdzanych autach, które były przedstawiane jako "nówki", ew. z lekka rysą. Pracownicy twierdzą że raporty z serwisu są tylko na użytek wewnętrzny i nie pozwalają sie z nimi zapoznać. Tylko niepotrzebnie straciłem czas.

  • Adam (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018

5.6

w kategorii

Autoryzowane serwisy samochodowe

  • obsługa:
    6
     
  • jakość usług:
    6
     
  • czas realizacji:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.6
 

Polecam wszystkim

Zdecydowanie najlepszy serwis VW w jakim byłem. Pierwszym razem w aucie flotowym wymienili mi baterie w kluczyku bardzo szybko i sprawnie. Autoryzacja w leasing trwała mniej niż pięć minut. Potem jak przyjechałem autem żony, podniesiono auto przy mnie i mogłem obejrzeć je od spodu podczas przyjęcia. Na przeglądzie wykryli nawet, że gaśnica jest po terminie.

  • Łukasz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2017
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »