Oceny (18)

Jurek
Termin usługi: październik 2023

Biuro obsługi to jedno kłamstwo. Każdy kontakt e-mailowy czy osobisty kończy się brakiem kompetencji, wiedzy czy złą wolą obsługującej.

Systemy telekomunikacyjne

1.0
Maciuś
Termin usługi: sierpień 2023

Uporczywe ciągłe rozłączanie internetu

Dostawcy internetu

6.0
Thorus
Termin usługi: styczeń 2021

Zdecydowanie nie polecam - omijać szerokim łukiem i wybierać konkurencję. Stare i powolne dekodery z błędami w oprogramowaniu, internet chodzi tragicznie wolno z ogromnym pingiem. Z obiecanych 150 Mbps jak osiągnie 70 to jest cud. Niektóre kanały TV potrafią się przycinać na kilka sekund (!). Na zgłoszenia usterek Volta odpowiedziała raz - przyszedł miły pan, który powiedział, że "przecież wszystko działa". Następne zgłoszenia Volta już ignoruje. Czekam do końca umowy i nigdy więcej.

Dostawcy internetu

1.8
Ja
Termin usługi: wrzesień 2020

Porażka! Nie dość, że regularnie raz w miesiącu jest dzień kiedy nie ma Internetu to jego szybkość na pewno nie jest taka jak w umowie. Awarię usuwają 1,5 tygodnia nie zwracając uwagi, że ludzie pracują/uczą się zdalnie. Obiecują tylko kolejne dni na uruchomienie i przesuwają o kolejne.

Dostawcy internetu

3.2
~
Termin usługi: czerwiec 2019

Niestety, przez ponad pół roku od podpisania umowy nie założyli łącza światłowodowego, pomimo licznych monitów i zobowiązania się do tego w umowie w podanym terminie. Całkowity brak odzewu na zgłoszenia problemu mailowo i w systemie online. Telefonicznie niewiele lepiej - zbywanie i gra na czas. Trzeba było dokładniej czytać opinie w Internecie przed podpisaniem umowy... Przestrzegam i ostrzegam.

SMNET
Termin usługi: styczeń 2016

Od kilku lat jestem odbiorcą łącza biznesowego z firmy VOLTA, internet działa zgodnie z umową, niskie pingi, bardzo rzadkie awarie

Dostawcy internetu

6.0
Michał
Termin usługi: październik 2017

Dostarczony internet drogą radiową działa bez zarzutu. Jak narazie nie miałem ani jednej awarii, pingi na niskim poziomie, co ważne przy grach multiplayer na PS4. Netflixśmiga aż miło. Sama instalacja zrobiona profesjonalnie i w terminie uzgodnionym z Panem Krzysztofem.

Dostawcy internetu

5.3
Daniel
Termin usługi: styczeń 2018

Internet działa bez zarzutu, stabilne łącze i oferowana prędkość jest zapewniona, a nawet większa.

Dostawcy internetu

6.0
Rafał
Termin usługi: kwiecień 2017

Obiecują szybką instalację w 2 tygodnie a później człowiek czeka 5 miesięcy i tylko jest zbywany. Nie oddzwaniają na telefony, mimo obietnic. Wymawiają się, że "podwykonawca nawalił". Przez 5 miesięcy można 10 razy zmienić podwykonawcę :P

Dostawcy internetu

1.2
Janusz Graczkowski
Termin usługi: czerwiec 2017

Jestem użytkownikiem od kwietnia.Od połowy czerwca gromadzę dokumentację fotograficzną.Na zamówiony internet 20 Mb/s otrzymuję od 0,69 do 12 Mb/s z opisem adresu IP Spółdzielni Mieszkaniowej Rozstaje.Ocena ogólna bardzo negatywna,być może po zgromadzeniu odpowiedniej dokumentacji zwrócę się do odpowiedniego urzędu o pomoc o zerwanie umowy bez poniesienia konsekwencji finansowej

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
NIGDY NIE ZGŁOSIŁ PAN ŻADNEJ REKLAMACJI, w tym dotyczącej jakości USŁUG. Po sprawdzeniu jakości i prędkości usługi nie zauważyłem żadnych problemów z Pańskim łączem. Przypominam, że używa Pan routera WiFi i prędkość zależy od jakości sygnału WIFI.

Andrzej
Termin usługi: czerwiec 2017

przez kilka miesięcy użytkowania internetu kilka awarii trwających ponad dobę . Wzięcie paru tys. abonentów ze spółdzielni "Rozstaje" całkowicie przerosło możliwości tej firmy , wszystko tłumaczą brakiem ludzi . w środę dowiaduję się , że w piątek , w piątek , że może we wtorek itd.

Dostawcy internetu

1.5
Danuta
 

Przyłącze do internetu z funduszy unijnych wykonywane od półtora roku. Nie wiadomo kiedy nastąpi zakończenie prac. Niestety, konsultanci telefonów nie mają ochoty odbierać, jeśli już odbiorą, to nie można doprosić się żadnej konkretnej odpowiedzi. Odradzam jako klient.

Systemy telekomunikacyjne

1.8
J.
Termin usługi: 2016 / 2017

Generalnie internet śmiga aż miło, podłączenie kilka miesięcy temu. Awaryjność również ok - 3 może 4 awarie w ciągu tego czasu, natomiast zgłoszenie usterki i obsługa klienta - beznadzieja. Niedziela - 9 rano, internetu i tv ani widu ani słychu, dodzwonić do nikogo się w volcie nie da, numeru do serwisu brak. Niby jest opcja żeby zalogować się na konto i zgłosić usterkę, ale do tego trzeba mieć login, a nie ma opcji przypomnienia hasła. Jakim trzeba być złym dostawcą żeby tak utrudniać kontakt?!

Dostawcy internetu

3.8
mr
 

Firma nierzetelna i niewiarygodna. W pazdzierniku podpisalam umowe na dostawe sygnalu TV i internetu z data realizacji od listopada - do dnia dzisiejszego nie mam ani TV ani internetu. Firma unika kontaktu, nie odbiera telefonow lub rozlacza rozmowe. nawet w siedzibie we Wrzeszczu zamiast rzetelnej informacji uslyszalam stek bzdur - najpierw ze trudnosci techniczne (info od gentelmena rzekomo zorientowanego) a potem zebym zadzwonila w grudniu. Jak latwo sie domyslec w grudniu - nadal nic nie wiadomo. Udzielono mi za to dobrej rady, ze jak sie nie podoba to moge wypowiedziec umowe...Przed chwila otrzymalam na maila fakture za styczen i info , ze zelegam z oplatami za grudzien za TV i internet. Sprawa kwalifikuje sie juz do przekazania do prawnika lub rzecznika konsumentow.

Systemy telekomunikacyjne

1.0
Karolina Cieślik
Termin usługi: 07.2016

Mam z tej firmy internet i TV od pięciu miesięcy i mogę z czystym sercem polecić. Przed skorzystaniem z ich oferty szukałam opinii o firmie w internecie i trafiłam na tę negatywną na trojmiasto.pl Przyznam, że mnie to trochę zniechęciło ale popytałam sąsiadów i oni byli zadowoleni z usług, a przede wszystkim z prędkości/ceny internetu. Moim kontaktem z firmą był również Jakub D. i złego słowa nie mogę powiedzieć. Rzetelnie i na czas :)

Dostawcy internetu

5.8
zdegustowana
Termin usługi: 2016-06-01

Nie polecam tej firmy!!!! Po spotkaniu z przedstawicielem, który zapewniał mnie, że instalacja usług nastąpi przed Euro 2016, zamówiłam pakiet tv+internet+telefon. Po podpisaniu zamówienia Pan Jakub D., ich przedstawiciel, zapadł się pod ziemię - nie odbierał ode mnie telefonów (jak zadzwoniłam z innego nr to odebrał). Wydawało mi się, że żyjemy w XXI wieku i jakieś standardy obsługi klienta obowiązują, ale najwidoczniej Pan Jakub kieruje się pradawnym kodeksem mówiącym: zdobądź klienta a potem miej go ............ Zależało mu tylko na podpisaniu umowy, potem ma klienta w nosie. Napisałam maila do firmy - brak odpowiedzi. Zrezygnowałam z ich usług. Naprawdę nie polecam - skoro na etapie przedinstalacyjnym w karygodny sposób ignorują klienta to co będzie potem??? Szukajcie innej firmy!!!

Dostawcy internetu

2.0
GG
 

Jeśli masz awarie w piątek po 16 (u tego operatora to częsty przypadek) to nie masz internetu do poniedziałku popołudnia, nie wierzycie spróbujcie zadzwonić na pomoc techniczna po 16 :) Pomijając ciągłe problemy, mylenie kwot na fakturach faktur (niestety zawsze przypadkiem są większe niż powinny być), naliczanie kar za brak zapłaty za przyszły miesiąc (robią notatki, że to ich wina, ale szybko zapominają, trzeba wysyłać pisma), dochodzi obsługa, która po prostu jest chamska.

Systemy telekomunikacyjne

2.0
Hanna B.
Termin usługi: od kilku lat

Od mniej więcej dwóch tygodni moje połączenie z internetem jest ciągle przerywane. Dzieje się to w godzinach ok.17 - 23. To jest bardzo denerwujące. bywa, że jestem zalogowana na stronie mojego banku i nagle tracę połączenie z internetem! Wszystkie łącza w moim mieszkaniu zostały sprawdzone i jest ok. Gdy zdarza mi się (bardzo rzadko) korzystać z komputera około 1-2 w nocy, wtedy wszystko jest w porządku.

Dostawcy internetu

4.2