Oceny (10)

Magda
Termin usługi: styczeń 2024

Super obsługa, firma nastawiona na klienta, nie na zysk. Na pewno tam wrócę

Sprzęt komputerowy

6.0
Bartek
Termin usługi: listopad 2020

Przyjmują zamówienia bez pokrycia, a sprzęt leży dostępny w innych sklepach! Należy się ich wystrzegać...

Sprzęt komputerowy

1.0
Ola
Termin usługi: listopad 2017

dziś odebrałam swojego laptopa - zakup jak najbardziej udany. Najbardziej jednak jestem zadowolona z obsługi, profesjonalne podejście do klienta. Pomimo, że mój laptop nie był jeszcze "gotowy" do odbioru (zamówienie nie było jeszcze skompletowane), Pan bez problemu poszedł na zaplecze w celu poszukiwania lapka. Oprócz tego przyjął mnie drugi raz bez kolejki (wyprawa do bankomatu, na miejscu można płacić kartą, ale doliczają prowizję). Czyli jakies 30 min zaoszczędzone bo niestety na swoją kolej trzeba troche poczekać. Każdemu szczerze polecam ; )

Sprzęt komputerowy

5.2
nect
Termin usługi: wrzesień 2017

kolejny udany zakup, w godzinach szczytu czasem trzeba poczekać trochę dłużej

Sprzęt komputerowy

6.0
air
Termin usługi: wrzesień 2017

Często kupuję w tym sklepie...fajnie promocje, przy okienku fachowa obsługa...ale co z tego skoro do "okienka" nie można się dostać po "expresowy"odbiór zamówienia...30 min. czekania aż zrezygnowałem, przyszedłem kolejny raz i jak zobaczyłem który mam "expresowy"numerek (dobrze że nie szybki:P) to się załamałem. X kom pada ofiarą własnego sukcesu. Wcześniej też miałem takie problemy dlatego staram się przychodzić"poza godzinami szczytu", ale ostatnio cały czas są "godziny szczytu". Przyjemniej chyba wybrać się na pocztę i stanąć w kolejkę niż do tego sklepu...poczta na pewno bliżej!

Sprzęt komputerowy

3.0
Maria Bartlewicz
Termin usługi: lipiec 2017

Firma sprzedaje wadliwy sprzęt ( komputer Lenovo ), a w trakcie reklamacji gwarancyjnej twierdzi że nie ponosi za sprzęt żadnej odpowiedzialności, bo jest tylko pośrednikiem!!! Po ponad 3 tygodniach czekania na załatwienie reklamacji firma informuje ( oczywiście to Klient musi się dobijać o informacje ) że może to trwać 3 m-ce. Czyli przez 3 miesiące nie ma ani sprzętu ani pieniędzy !!!!

Sprzęt komputerowy

1.0
Józef Bąk
Termin usługi: sierpień 2017

Damian, sklep że sprzętu. Wczoraj próbowałem odebrać zamówiony sprzęt, a tu awaria prądu. Ok. Poczekam. Wszystkie sklepy normalnie działają w całej galerii, tylko xkom nie. Co 10 min wychodzi ktoś z obsługi i mówi jeszcze 5 min,bo "serwer wstaje". Wszystko w sklepie działa,zapalone monitory. Obsługa schowana,od czas do czas koleś z elektronicznym papieroskiem puszcza chmurę po sklepoe. Masakra. Czemu w sklepie ze sprzętem nie mają do serwera upsa? Niewiarygodne! Na końcu po prawie 2 godzinach następuje opowieść, że serwer nie wstanie. Nie wiemy kiedy to nastąpi zapraszamy jutro. Niestety nie wiem od której. Na pytanie czy zadzwonicie odpowiedź pada - sprawdź na stronie. Niestety brak info. Może ktoś z kadry zarządzającej to przeczyta i zajmie się tym bałaganem. Sorry już nigdy tam nic nie kupię i będę opowiadał jakieś to dobrych sklep. To nie mów serwer "padł" i powinniście wykazać choć trochę dobrego woli. Kupcie sobie upsa. Pozdrowienia dla obsługi.

Sprzęt komputerowy

2.8
zadowolony klient
Termin usługi: lipiec 2017

Kolejny udany zakup i kolejny powód do radości. Od momentu zamówienia internetowego do odbioru towaru obsługa na wysokim poziomie.

Sprzęt komputerowy

6.0
PM
Termin usługi: 13-01-2015

Kupiłem w X-kom tableta. Panowie sprzedawcy (odwiedzałem salon kilka razy, więc rozmawiałem z kilkoma) kompetentni, uczynni, sympatyczni, cierpliwi. Dziś (nazajutrz po zakupie) jeden z panów poświęcił mi dużo czasu pomagając zainstalować rzeczy, z którymi nie mogłem sam poradzić. Nie mogę się nachwalić - świetna firma i znakomity 'team'. Powiem więcej - 'dream team'!

Sprzęt komputerowy

5.5
kn
Termin usługi: dzisiaj

Jak można reklamować się że jest się Resellerem APPLE jak nie można tam kupić nawet oryginalnego kabelka do iPhona 5? !? ?!?! ??! DRAMAT!@!! oczywiście podróby są!

Sprzęt komputerowy

2.6