Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


reklamacja

Ciekawa jestem kto układa trasy i godziny jazdy tramwajów bo dlaczego cofnięto 11 do Strzyży a 5 wydłużono trasę do Zaspy jakby oba tramwaje nie mogłyby jeździć do Zaspy. Czemu 2 ma przerwę między 7:30 a 10 w tych godzinach młodzież dojeżdża do szkół. Uważam że trasa od Zaspy w stronę Oliwy do Gdańska jest traktowana po macoszemu.

  • Teresa (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Żenada

Złośliwość kierowców tramwajów przekracza ludzkie pojęcie i jest na porządku dziennym. Niedość, że przyjeżdzają szybciej o kilka minut, to widząc, że ktoś stara się wsiąść, bezczelnie odjeżdżają nie mogąc łaskawie otworzyć drzwi. O spóźnieniach czy ogólnym nieprzyjeżdżaniu nie ma już nawet co wspominać. Codzienne podróże tramwajami tramwajami to krótko mówiąc katorga.

  • Małgorzata (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.5

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
2.5
 

Ciągłe opóźnienia

Po co organizować akcję jak dzień bez samochodu? Po raz kolejny czekam na autobus, który opóźnia się 30 minut. Wydaję ok 100 zł mc na bilet okresowy, a mimo to często zdarza mi się jechać taksówka albo przesiadać na PKM tylko żeby dotrzeć na czas do pracy. I nie podam tu konkretnej linii bo zdarza się to na większości, które dojeżdżają do Portu Lotniczego ( miejsce pracy). No może wspomnę o linii 199, która w czasie wakacji praktycznie nie funkcjonowała! Autobus widmo, który znika z tablic. Licho ze mną, ale obok czeka matka z dwójką małych dzieci. Skoro w dobrych warunkach pogodowych, w sobotę gdzie nie ma korków autobusy nie przyjeżdżają na czas to co będzie zimą? Nikt mi nie odda za dodatkowe bilety i taxi... a tym bardziej za zmarnowany czas. Dziękuję ZTM za to że poraz kolejny będę musiała zostać w pracy dłużej żeby odrobić kolejne spóźnienie, i świecić oczami przed przełożonym, który powoli przestaje wierzyć w wymówki o opóźnionym transporcie. A głupie gadanie "to pojedź wcześniejszym autobusem" przez osoby które jeżdżą autem robi się męczące. Z mojego miejsca zamieszkania do Lotniska autem dojeżdża się w 20 minut, a komunikacją mam szykować się na 2h podróż? Słaby żart ZTM.

  • Spóźniona (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Nie przesiadaj się z samochodu

Nie można inaczej ocenić komunikacji miejskiej w Gdańsku. Nie mam nic do kierowców, ale komunikacja miejska jest w głębokiej zapaści. Ciągłe awarie, wystarczy deszczyk, żeby doprowadzić do paraliżu. Tramwaje nie przyjeżdżają mimo tego, że są w rozkładzie. Wyrzucają wszystkich pasażerów na „losowych” przystankach i wracaja do bazy. Komunikacja zastepcza jak jest to tylko „za tramwaj” i zgaduj za który. Zero informacji, bałagan. Pominę już to, że jest lato, co będzie się działo jesienia, czy zima to wole nie myślec. Jedyne co mi sie kojarzy z ztm to „dzien pieszego pasazera” i „jazda na glonojada”. Przygoda każdego dnia. Żal.pl

  • Milosz (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 3 / nie zgadzam się 0

3.7

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.7
 

Niezadowolona

Niecierpię komunikacji miejskiej, gdybym miała samochód to nigdy w życiu bym z niego nie zrezygnowała, żeby jeździć komunikacja miejską. Śmierdzi, mało miejsca, często bez klimy, ludzie nie umieją nawet korzystać z tramwajów, >( Jak niby to ma być zachęcające dla kierowców do zamienienia samochodu na takie coś. Nie polecam z całego serca

  • Agnieszka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Koszmar w kursowaniu autobusów linii 157 w Gdańsku

Nie mam już zdrowia i cierpliwości nad oceną kursowania autobusów linii 157 w Gdańsku w godz. 15.00- 16.00 z Gdańska Wrzeszcza w kierunku na Bysewo. W dniu 2 lipca autobus o godz. 15.14 w ogóle nie przyjechał. W dniu 4 lipca to już całkowite dno, ponieważ nie przyjechały dwa po sobie autobusy, czyli o 15.14 i 15.33. Czy Państwo robicie sobie żarty z pasażerów? Dlaczego traktujecie pasażerów tej dzielnicy, jak pasażerów najgorszej dzielnicy miasta. My pasażerowie chcemy godnie po pracy wrócić do domów i odpocząć, a nie czekać i podróżować godzinami w nagminnie opóźnionych, śmierdzących, ciasnych i nieklimatyzowanych autobusach. Panie Prezydencie Miasta Gdańska z powodu takiego bałaganu w kursowaniu autobusów linii 157 na Kokoszki, zaniedbaniu w budowę dróg oraz braku inwestycji w tej dzielnicy, proszę nie liczyć na poparcie Pana w najbliższych wyborach samorządowych przez mieszkańców Kokoszek.

  • Andrzeas (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 4 / nie zgadzam się 0

3.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    3
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

Widzimisie kierowcy

Kierowca 112 jadący o 9:56 z Wałów Piastowskich nie wpuścił roweru, bo jak stwierdził : "rowerów nie zabieram". To nic , że przepisy mówią jasno, że w niskopodłogowych autobosach oznaczonych naklejką z rowerem można przewozić rower jeśli nie zagraża pasażerom... A autobus był pusty :)

  • Klaudia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brak autobusów

Brak autobusów to koszmar. Notorycznie wypadajace kursy w godzinach szczytu to norma. Zwlaszcza 155.kurs o 8:26 jest całkowitą rzadkością. Za to w ramach rozrywki kierowcy oferują ludziom wycieczki krajoznawcze. Np. tak jak dziś. 155 w kierunku jasienia objechał zakoniczyn. Wszyscy byli szczęśliwi kiedy po godzinie czekania na autobus mogli objechać inne osiedla.

  • Wkurzona (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Autobus 158

Autobus Lini 158 z przystanku Wrzeszcz pkp nie zrobił kursu o godzinie 11:35 mimo że autobus stał na pętli. Pani kierująca autobusem wysiadła z niego z torebką i poprostu sobie odeszła wyświetlając godzinę odjazdu na za 30 minut. Wszyscy pasażerowie chcący dotrzeć do swojej pracy dziękują za bardzo "sumienne" wykonywanie obowiązków służbowych przez tą Panią

  • Marta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Nie polecam

Notoryczne spoznienia autobusow lub nieprzyjezdzanie wcale. Najwyzsza pora zrobić konkurencję ZTM,mysle ze ludzie beda w stanie zaplacic więcej za terminowe odjazdy z przystanków. PRL sie dawno skonczyl,a mam wrazenie ze Zarządz czuje sie bezkarnie. Z kazdym nie pojawiajacym sie autobusem na przystanku, odpowiedzialność ponosimy tylko i wylacznie my, pasażerowie.

  • Katarzyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Mile zaskoczenie

Serdecznie dziękuję Pani motorniczemu Tramwaj nr 10 a nr służbowy motorniczego 3381 za zyczliwosc i serdeczność dla pasażerów od Nowego Portu z pewnością aż do nieskończoności

  • Małgorzata sobczak (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Upalne dni

Chciałabym zadać 1 pytanie : Dlaczego w tak upalne dni - czy to w tramwaju czy też w autobusie - panowie kierowcy " namiętnie" włączają niesprawną klimatyzację ? - zamiast przyjemnego chłodu wciąż powiewa gorący nawiew !!!! Robią to specjalnie ? żeby wykończyć pasażerów ? i tak wszyscy wiedzą,że nie mają za grosz szacunku dla pasażerów - czy to młodych czy starszych. Rozżalona pasażerka

  • Kasztelanka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Linia 111

Linia 111 w godzinach popołudniowych wiecznie jest opóźniona albo przyjeżdża co drugi autobus... szybciej mandat dostaniesz bo Ci się bilet skończy niż autobus przyjedzie ....

  • Pasażer (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Wspaniały kierowca

Chciałabym bardzo,ale to bardzo, podziękować Panu z autobusu jadącego dzisiaj ok.godz 5:35 w stronę Oliwy PKP.Pan zauważył mnie jak biegłam na przystanek i nie dość,że stanął na przystanku mimo,że nikt inny nie czekał,to jeszcze otworzył mi tylne drzwi.Gdyby nie on,na pewno spoźniłabym się na pociąg. Więcej tak wspaniałych kierowców!

  • Studentka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

1.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

168 nr sluzbowy 5285 godz 17:17

(23.04.18r)Zmeczona po wfie biegne na autobus, a ten jakże uprzejmy pan zamknął mi drzwi centralnie przed nosem. Klikanie w przycisk do otwierania drzwi nic nie dało, wiec podbieglam do pierwszych drzwi gdzie siedzi kierowca I zapukalam. Popatrzyl sobie na mnie I nie otworzyl drzwi. Pomimo ze byl korek to odjechal z przystanku jeden metr, wiec pobieglam na nastepny przystanek po krawezniku prawie biegnac po ulicy.Ledwo zdazylam na niego ale za to zaczelam sie dusic .. teraz mam kaszel bo padal deszcz.. nie polecam tego pana :/ mam nadzieje ze ktos z ztm to zobaczy!!!

  • Ola (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

295 zakoniczyn

Nie dość że tylko jeden autobus dojeżdża na osiedle to notorycznie nie przyjeżdża . Jeśli ma kurs co 20 możecie być pewni że przynajmniej raz nie przyjedzie . Człowiek czeka jak głupi na ten autobus a on stoi sobie na pętli i jara fajki . W godzinach szczytu zamiast puścić dwa autobusy to jedzie jeden i nie wyrabia się z godzinami . Zamiast dać jakiś inny autobus niż 295 to nie a mógłby jechać 155 , 255 możliwości jest parę ale oczywiście nikt o tym nie pomyśli . A co dopiero jak człowiek wraca wieczorem z pracy musi czekać przynajmniej 30 minut żeby ten autobus przyjechał.

  • . (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

Kierowca nie raczył zatrzymać się na przystanku

Dnia 17.04.2018 r o godzinie 13 40 kierowca autobusu 117 nie dosyć że notorycznie się spóźnia i przyjeżdża zawsze po wyznaczonej godzinie widząc 7 osób stojących na przystanku i machających żeby się zatrzymał na ulicy Czyżewskiego jak gdyby nigdy nic pojechał dalej nie zwracając na nic uwagi. TRAGEDIA

  • Niezadowolony pasażer (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 2 / nie zgadzam się 0

derby a arka

Przyjechalrm na mecz Lechii specjalnie ze Szwajcarii .postanowilem skorzystac z okomunikacji miejskiej .to co zrobiliscie po meczu pokazuje kompletny brak profesjonalizmu .wszytsko mozna zrozumiec wypadki sa sprawa losowa .domyslal sie iz wypadek spowodowal to ze kompletnir nic nie odjechalo po meczu z przystanku pod stadionem .zero informacji brak podstawionych autobusow .ten kto zarzadzal tego dnia tym cyrkiem nadaje sie by pchac karuzele w tym cyrku i nic wiecej .mam nadzieje ze zostaniesz zwolniony nieudaczniku ... bez pozdrowien

  • szwajcar (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Kultura osobista kierowcow.

Dnia 09.04.2018 okolo 7.30 na linii 169 kierowca nie zatrzymal sie na przystanku NOWY SWIAT,Na pytanie spokojnym tonem "gdzie Pan ma glowe?" odpowiedz zabrzmiala - oryginalny cytat "chyba w d...e".Od wymiany obsady tej trasy kierowcy czesto nie zatrzymuja sie na tym przystanku,sa opryskliwi i wprost chamscy.Nie placimy za bilety aby wysluchiwac impertynencji i laskawie prosic o przestrzeganie znaku przystankowego i kultury osobistej.Komunizm dawno sie skonczyl a kierowca jest tylko pracownikiem a nie Bogiem autobusu.Czas chyba aby zainteresowala sie komunikacja miejska w Gdansku TVP.Zadam stanowczo zmiany polityki firmy wzgledem masy klientow wszystkich linii i przywrocenia kulturalnych i sympatycznych kierowcow takich jak 6257 na linie 169.Mam nadzieje ze ktokolwiek to przeczyta z Zarzadu.

  • Mariusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

30.03.2018 Kierowca z 154 0 godzinie 15:32 na ulicy ptasiej

Ludzie masakra co z tymi kierowcami sie dzieje , czlowiek biegnie a ten zamknie mu przed nosem dzwi i nie otworzy ponownie chodz guzik naciskasz az cie palec boli a i przy okazji wspomne o brudnych i zakurzonych siedzeniach w autobusach w niektorych to nie trzeba nawet sie przegladac widac z daleka i gdzie tu higena przeciez to same bakterie .

  • Monika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »
    • bezpieczeństwo:
      2.6
       
    • komfort:
      2.1
       
    • terminowość:
      2.0
       
    • przystępność cen:
      2.4
       
    • ocena ogólna:
      1.8
       
    średnia ocena (max 6)
    2.3