Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

80-874 Gdańsk, Na Stoku 49 Mapka
 
Inne oddziały:
zobacz więcej
58 520-57-00
z...@gdansk.gda.pl pokaż
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

Pasażerka - opinia

Tramwaj nr 5, około godz. 11.25 tuż przy pętli Oliwa, po gwałtownym zatrzymaniu tramwaju, zero zainteresowania co z pasażerami. Córka w wyniku tego hamowania musiała pojechać do lekarza pod kątem wstrząśnienia mozgu. Gwałtownie upadła na podłogę, uderzając głową. Ja również poobijana, głównie ramię, sine i bolesne. Niestety wielu pasażerów poleciało do przodu, tych siedzących. Z strony pani kierowcy- brak zainteresowania.

  • Pasażerka
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021
opinia

Turystka - opinia

Wredność i nieuprzejmość kierowcy na linii nr 130 (prowadzący nr 5215) - porażająca. Pierwszy przystanek na linii (przy Muzeum II Wojny Światowej) - bez zadaszenia, deszcz leje, autobus przyjechał ok. 5 min. przed czasem, stanął na wysepce - 20 m. opodal przystanku. Na prośbę o wcześniejsze otworzenie drzwi aby pasażerowie tej linii mogli wsiąść i nie stać na deszczu: brak reakcji, naburmuszona mina i burknięcie pod nosem, że i tak "zaraz" podjeżdża na przystanek. Życzymy kierowcy takiej samej życzliwości od innych osób.

  • Turystka
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021
opinia

Agnieszka - opinia

Czy kierowcy jeżdżący linia 112 za karę dostają tą trasę? Każdy jeden jest nieuprzejmy i chamski. Potrafią zamknąć drzwi przed samym nosem i zawsze są niekulturalni. Ze wszystkim mają problem... Zastanawiam się skąd to się bierze?

  • Agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2021
opinia

Ania - opinia

Masakra, przy temp.30 st w autobusach linii 117 smród i upał.Klima nie włączona, okna pozamykane. Nie życzę jazdy autobusem.Komfort w ztm

  • Ania
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2021
opinia

Mateusz - opinia

Fajnie było machać jak n13 jedzie dalej trzy osoby machały a pojechał dalej infolinia nie działa dzwonię od pół godziny dalej cisza kto mi za czas oczekiwania plus za inną opcję jazdy powrotu do domu odda kpina jakąś . Dziś czemu nikt telefonu nie odbiera

  • Mateusz
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2021
opinia

Pasażerka - opinia

Dzień dobry. Chciałam napisać tutaj słowo od Siebie, pochwalić postawę i kulturę kierowcy (nr prowadzącego 5075 ) linia 120 9-10 rano z ul. Stężyckiej, który otworzył drzwi i zaprosił pasażerów do Środka, ) było mroźno, a ja stałam z córką 2 l. ) w tym czasie miał postój i za pewne 15 min dla Siebie, mimo to pomyślał o ludziach Jestem pod wrażeniem, oby więcej takich kierowców.

  • Pasażerka
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2020
opinia

Nicole - opinia

Dzień dobry, W dniu dzisiejszym byłam świadkiem przykrej sytuacji... Pani która kierowała autobusem linii 189 numer autobusu 2763 (między godziną 12 20 a 12 30,na przystanku Sandomierska w stronę maćkowy.... nie poczekała ok 5 sekund na staruszkę która biegła do autobusu... Pani starsza weszła na ulicę i próbowała dostać się do autobusu... Mogło to się skończyć tragedią... nie chcemy takich kierowców, ale cóż rozmowa przez sluchawki ważniejsza niż pasażerowie....

  • Nicole
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2020
opinia

ASIA - opinia

Gratuluję pomysłu zlikwidowania lini 212. Autobus 112 jest i będzie przepełniony w dodatku mamy okres wakacyjny co wiąże się z większą ilością pasażerów. Dziękuję za dbanie o bezpieczeństwo mieszkańców Wyspy Sobieszewskiej i turystów.

  • ASIA
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2020
opinia

MM - opinia

Do bani są te połączenia, nie ma możliwości przesiadki, jeden pojazd się spóźni minutę, a drugi widząc go nie poczeka Tylko odjeżdża. Słabe to bardzo patrząc również z osobę prowadzącą pojazd, zero empatii ( oczywiście zdarzają się wyjątki i tym osobom bardzo dziękuję). Prosiłabym bardzo o większą wyrozumiałość dla podróżujących, czasami ktoś spieszy się do lekarza na konkretną godzinę lub pracy, a następne polaczenie ma za 10-15 min

  • MM
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2020
opinia

Pasażer lodowki - opinia

Wnerwia ja mnie te gruchoty co zimne przyjeżdżają 8-ki długa linia a nowszych mało i motorniczowie którzy wietrzą tramwaje do odjazdu z przystanku np. 3319 Który otwiera wszystkie drzwi nawet jak ludzie nie wsiadają a jak się wraca z pracy to grzeją nie wiadomo po co jak jest wystarczająco cieplo

  • Pasażer lodowki
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

Celina - opinia

Jestem oburzona na jazdę autobusu linii 149 o godz 14.51 przy Szpitalu Marynarki Wojennej o tej właśnie godzinie powinien być wg. rozkładu nigdy nie jest o czasie, wczoraj przekroczył wszelką granicę przyjechał 15,06. Jechałam nim do Brzeźna i nie było żadnych korków na trasie. Zadzwoniłam do ZTM odpowiedz Pani która odebrała tel. była nieziemska, że to ta godzina. Place za bilety i chce być godnie traktowana. Może nadzór ruchu się tym ,ainteresuje

  • Celina
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Kasia - opinia

Serdeczne podziękowania dla kierowców autobusów, którzy jak widzą zjeżdżający z góry tramwaj, to czekają na pętli na Lostwicach. Szczególne podziękowania dla Pana z autobusu 255. 20:34 13-02-2020. Numer kierowcy 8799 :)

  • Kasia
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Wojciech - opinia

Autobus linii N3 przyjeżdża na przystanek Zakopiańska trzy minuty przed czasem. Biegnę, sygnalizuję kierowcy ręką, żeby zaczekał. To nie następuje i kierowca odjeżdża, pukam więc w okno. Kierowca łaskawie zatrzymuje się, otwiera drzwi po czym mówi - zacytuję - "nusisz tak napier**lać w te drzwi?". Widocznie trzeba, skoro kierowca jest burakiem. Nr prowadzącego 6003, godzina 4:03. Ot trójmiejskie standardy.

  • Wojciech
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Anna - opinia

Lepiej jeździć rowerem lub chodzić pieszo, chyba bez względu na dystans. Autobusy w Gdańsku i Sopocie poza godzinami wczesnorannymi i wieczornymi nie funkcjonują nigdy wg rozkładu, opóźnienia pół godziny lub więcej - praktycznie zawsze. Styl włoski, tylko tam faktycznie nie wiszą rozkłady na przystankach, a tutaj są chyba tylko po to, żeby ludzi wkurzyć. Zazwyczaj jeżdżę rowerem, dziś padało mocniej i zaryzykowałam z Ztm.. i żałuję bo jedyne w czym nie zawiodło, to w kolejnym rozczarowaniu,nie dojadę na czas na spotkanie. Dodam że autobusy gdyńskiej komunikacji jeżdżą z minimalnym opóźnieniem, jest tu kilka linii (pętla w Oliwie) więc to chyba po prostu zasługa złej organizacji ztm że ich autobusy nigdy nie są nawet w akceptowalnym przedziale czasowym

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Natalia - opinia

Jestem zniesmaczona kierowcami głównie Lini 295 w głowie się nie mieści mój syn chciał wsiąść do autobusu z rowerem zero wozkow kierowca wyprosił dlaczego pytam się???? Z hulajnoga nie wolno z rowerem też nie nic zero numer kierowcy 2056 godzina ok 17.20 27.01.2020 Ja tego już nie podaruje zwrócę się do Pani Prezydent

  • Natalia
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Roman - opinia

Dziś jechałem do pracy z ulicy ikara na matarni autobus lini 110 godz 5.05 dojechał do lotniska i tam standardowo ma przerwę dzis 25.01miał 5minut i kazał nam pasażerom wysiąść bo on chcę odpocząć pytam po czym odpocząć jak był to pierwszy kurs z wrzeszcza i pomimo że padało kazał opuścić pojazd zrobił to bezczelnie krzycząc.numer kierowcy 6952 linia 110

  • Roman
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Kamila - opinia

Jadę właśnie linia 12 Migowo, 1170 A, Pani prowadząca bardzo nie miła , wręcz chamska. Nie może rozmienić pieniędzy, nie sprzeda biletu , trzaska klapka. Zle traktowanie ludzi starszych.

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Koleta - opinia

Chciałabym zgłosić, że kierowcy na linii 111, w kierunku Górek zachodnich, nie opuszczają niskopodłogowego autobusu aby ułatwić wejście z wózkiem, czy to dziecięcym czy inwalidzkim. Dzis zdarzyło mi się to kolejny raz (nr 2054, godzina 8:06 na przystanku Elbląska) Natamiast wracałam linią T8 (9272) kierowca "opuścił" podłogę bez problemu

  • Koleta
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Wiktoria - opinia

Bardzo fajny kierowca, widział ze biegnę na autobus. Zaczekał na przystanku nr 5200

  • Wiktoria
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Monika - opinia

Chciałbym pochwalić i przekazać serdeczności Panu Kierowcy (nr 5037) Autobusu 2537 nr 168 w kierunku PKP Wrzeszcz, który pomimo małego spóźnienia na przystanku Zielony Stok o godz.14:58 w dn. 14.01 br poczekal na pania biegnaca w kierunku przystanku z niemałym obciążeniem gdyz z wózkiem i dodatkowo małym dzieckiem. Pozdrowienia i miłego dnia :) Oby wiecej takich kierowców obdarzonych empatia! M.

  • Monika
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »