Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49 pokaż na mapie
 
inne oddziały
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż Zabezpieczenie anty-spamowe
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brak autobusów

Brak autobusów to koszmar. Notorycznie wypadajace kursy w godzinach szczytu to norma. Zwlaszcza 155.kurs o 8:26 jest całkowitą rzadkością. Za to w ramach rozrywki kierowcy oferują ludziom wycieczki krajoznawcze. Np. tak jak dziś. 155 w kierunku jasienia objechał zakoniczyn. Wszyscy byli szczęśliwi kiedy po godzinie czekania na autobus mogli objechać inne osiedla.

  • Wkurzona (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Autobus 158

Autobus Lini 158 z przystanku Wrzeszcz pkp nie zrobił kursu o godzinie 11:35 mimo że autobus stał na pętli. Pani kierująca autobusem wysiadła z niego z torebką i poprostu sobie odeszła wyświetlając godzinę odjazdu na za 30 minut. Wszyscy pasażerowie chcący dotrzeć do swojej pracy dziękują za bardzo "sumienne" wykonywanie obowiązków służbowych przez tą Panią

  • Marta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

5.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
5.0
 

Nie polecam

Notoryczne spoznienia autobusow lub nieprzyjezdzanie wcale. Najwyzsza pora zrobić konkurencję ZTM,mysle ze ludzie beda w stanie zaplacic więcej za terminowe odjazdy z przystanków. PRL sie dawno skonczyl,a mam wrazenie ze Zarządz czuje sie bezkarnie. Z kazdym nie pojawiajacym sie autobusem na przystanku, odpowiedzialność ponosimy tylko i wylacznie my, pasażerowie.

  • Katarzyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Kursowanie autobusów linii 157 w Gdańsku

Proszę zrobić porządek z autobusami linii 157 , które codziennie powinny jeździć spod Dworca PKP Gdańsk Wrzeszcz w kierunku na Bysewo o godz. 15.14. To jest proceder - autobus 157 w m-cu maju nie przyjechał aż 8 razy. W dniu dzisiejszym 4 czerwca 2018 r. też nie przyjechał. O co chodzi z tym autobusem, czy ktoś z osób funkcyjnych sprawuje nadzór nad kursami pojazdów? Mam ogromne pretensje do kadry kierowniczej nad kierowcami, która nie robi nic w zakresie nadzoru. To jest Państwa kompromitacja! Czas powrócić do zasady UFAJ I KONTROLUJ. Nawiasem mówiąc tabor linii 157 to masakra, autobusy bez klimy i możliwości otwarcia okien. Jeśli Państwo nie zrobicie porządku z autobusami linii nr 157, poproszę o pomoc TVN 24, zależy mi abyście Państwo wstydzili się na forum całego kraju.

  • Andrzeas (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Mile zaskoczenie

Serdecznie dziękuję Pani motorniczemu Tramwaj nr 10 a nr służbowy motorniczego 3381 za zyczliwosc i serdeczność dla pasażerów od Nowego Portu z pewnością aż do nieskończoności

  • Małgorzata sobczak (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

Upalne dni

Chciałabym zadać 1 pytanie : Dlaczego w tak upalne dni - czy to w tramwaju czy też w autobusie - panowie kierowcy " namiętnie" włączają niesprawną klimatyzację ? - zamiast przyjemnego chłodu wciąż powiewa gorący nawiew !!!! Robią to specjalnie ? żeby wykończyć pasażerów ? i tak wszyscy wiedzą,że nie mają za grosz szacunku dla pasażerów - czy to młodych czy starszych. Rozżalona pasażerka

  • Kasztelanka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Linia 111

Linia 111 w godzinach popołudniowych wiecznie jest opóźniona albo przyjeżdża co drugi autobus... szybciej mandat dostaniesz bo Ci się bilet skończy niż autobus przyjedzie ....

  • Pasażer (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

5.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Wspaniały kierowca

Chciałabym bardzo,ale to bardzo, podziękować Panu z autobusu jadącego dzisiaj ok.godz 5:35 w stronę Oliwy PKP.Pan zauważył mnie jak biegłam na przystanek i nie dość,że stanął na przystanku mimo,że nikt inny nie czekał,to jeszcze otworzył mi tylne drzwi.Gdyby nie on,na pewno spoźniłabym się na pociąg. Więcej tak wspaniałych kierowców!

  • Studentka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

1.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

168 nr sluzbowy 5285 godz 17:17

(23.04.18r)Zmeczona po wfie biegne na autobus, a ten jakże uprzejmy pan zamknął mi drzwi centralnie przed nosem. Klikanie w przycisk do otwierania drzwi nic nie dało, wiec podbieglam do pierwszych drzwi gdzie siedzi kierowca I zapukalam. Popatrzyl sobie na mnie I nie otworzyl drzwi. Pomimo ze byl korek to odjechal z przystanku jeden metr, wiec pobieglam na nastepny przystanek po krawezniku prawie biegnac po ulicy.Ledwo zdazylam na niego ale za to zaczelam sie dusic .. teraz mam kaszel bo padal deszcz.. nie polecam tego pana :/ mam nadzieje ze ktos z ztm to zobaczy!!!

  • Ola (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

295 zakoniczyn

Nie dość że tylko jeden autobus dojeżdża na osiedle to notorycznie nie przyjeżdża . Jeśli ma kurs co 20 możecie być pewni że przynajmniej raz nie przyjedzie . Człowiek czeka jak głupi na ten autobus a on stoi sobie na pętli i jara fajki . W godzinach szczytu zamiast puścić dwa autobusy to jedzie jeden i nie wyrabia się z godzinami . Zamiast dać jakiś inny autobus niż 295 to nie a mógłby jechać 155 , 255 możliwości jest parę ale oczywiście nikt o tym nie pomyśli . A co dopiero jak człowiek wraca wieczorem z pracy musi czekać przynajmniej 30 minut żeby ten autobus przyjechał.

  • . (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 1

Kierowca nie raczył zatrzymać się na przystanku

Dnia 17.04.2018 r o godzinie 13 40 kierowca autobusu 117 nie dosyć że notorycznie się spóźnia i przyjeżdża zawsze po wyznaczonej godzinie widząc 7 osób stojących na przystanku i machających żeby się zatrzymał na ulicy Czyżewskiego jak gdyby nigdy nic pojechał dalej nie zwracając na nic uwagi. TRAGEDIA

  • Niezadowolony pasażer (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

derby a arka

Przyjechalrm na mecz Lechii specjalnie ze Szwajcarii .postanowilem skorzystac z okomunikacji miejskiej .to co zrobiliscie po meczu pokazuje kompletny brak profesjonalizmu .wszytsko mozna zrozumiec wypadki sa sprawa losowa .domyslal sie iz wypadek spowodowal to ze kompletnir nic nie odjechalo po meczu z przystanku pod stadionem .zero informacji brak podstawionych autobusow .ten kto zarzadzal tego dnia tym cyrkiem nadaje sie by pchac karuzele w tym cyrku i nic wiecej .mam nadzieje ze zostaniesz zwolniony nieudaczniku ... bez pozdrowien

  • szwajcar (mężczyzna, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

Kultura osobista kierowcow.

Dnia 09.04.2018 okolo 7.30 na linii 169 kierowca nie zatrzymal sie na przystanku NOWY SWIAT,Na pytanie spokojnym tonem "gdzie Pan ma glowe?" odpowiedz zabrzmiala - oryginalny cytat "chyba w d...e".Od wymiany obsady tej trasy kierowcy czesto nie zatrzymuja sie na tym przystanku,sa opryskliwi i wprost chamscy.Nie placimy za bilety aby wysluchiwac impertynencji i laskawie prosic o przestrzeganie znaku przystankowego i kultury osobistej.Komunizm dawno sie skonczyl a kierowca jest tylko pracownikiem a nie Bogiem autobusu.Czas chyba aby zainteresowala sie komunikacja miejska w Gdansku TVP.Zadam stanowczo zmiany polityki firmy wzgledem masy klientow wszystkich linii i przywrocenia kulturalnych i sympatycznych kierowcow takich jak 6257 na linie 169.Mam nadzieje ze ktokolwiek to przeczyta z Zarzadu.

  • Mariusz (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    4
     
średnia ocena (max 6)
2.6
 

30.03.2018 Kierowca z 154 0 godzinie 15:32 na ulicy ptasiej

Ludzie masakra co z tymi kierowcami sie dzieje , czlowiek biegnie a ten zamknie mu przed nosem dzwi i nie otworzy ponownie chodz guzik naciskasz az cie palec boli a i przy okazji wspomne o brudnych i zakurzonych siedzeniach w autobusach w niektorych to nie trzeba nawet sie przegladac widac z daleka i gdzie tu higena przeciez to same bakterie .

  • Monika (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 0

Przechylony słup metalowy przy przystanku tramwajowym KLONOWA w Gdańsku

W dniu 16 marca 2018 r. o godz. 6.30 przedzwoniłem do dyspozytora ruchu ZKM z informacją, aby zadziałał w zakresie pochylonego słupa po kamerze przy torowisku i przejściu dla pieszych na przystanku KLONOWA w Gdańsku Wrzeszczu. Poinformowałem, że słup może w każdej chwili się przewrócić i upaść na torowisko lub uderzyć w głowę przechodzących ludzi na przejściu dla pieszych. Dyspozytor był na tyle bezczelny i powiedział, że go to nie obchodzi i się wyłączył. Kogo Państwo zatrudniacie na stanowiskach dystrybutorów? Zgłoszenie dotyczy bezpieczeństwa ludzi w tramwajach i przechodniów , a tu taka bezczelność.

  • Andrzej (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Brak słów

Kierowca to chyba zakompleksiony, nieszczęśliwy człowiek !!! Żeby nie zatrzymać się na przystanku widać starszego Pana podchodzącego na widok nadjeżdżającego autobusu ,bo nie machnął!!! W dodatku nie otwiera przednich drzwi ,bo d** grzeje!!! Brak słów . Autobus N13 15.03 kierunek Olimpijska po 24.

  • Ania (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie mam zdania
  • popieram opinię 1 / nie zgadzam się 2

Bezczelny kierowca!

Serdecznie pozdrawiam kierowcę, który 4. marca 2018 miał przyjechać na plac Komorowskiego o 8:31. Nie dość że przyjechał za szybko, to jeszcze widząc mnie biegnącą na tramwaj przez dwa przejścia dla pieszych, przepuścił przez tory przed maska tramwaju, spojrzał na mnie (ja na niego) po czym ruszył pomimo tego że stałam pod drzwiami i nacisnęłam przycisk otwierania drzwi!!! Gratuluję człowieku, przez ciebie spóźniłam się na ważne spotkanie!

  • . (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

3.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    5
     
  • komfort:
    4
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Kierowca nr 6187 linia 315

Bardzo miły kierowca, zatrzymał się widząc, że biegnę na przystanek :-) takie gesty się docenia zwłaszcza, że kierowca tej samej linii poprzedniego kursu był dużo spóźniony przez co prawie bym nie zdążyłam na pociąg :-( :-|

  • Prawie gdańszczanka (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

6.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Pani kierowca z nr 5129

Pani kierowca świetnie prowadzi, spokojnie, bezpiecznie i bez opóźnienia. Bardzo dziękuję :)

  • M (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: tak
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0

2.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    5
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Kierowca linii 155 nr 5207

Jezeli chodzi o podroz tą linia to problemy sa czesto z dotarciem na czas na pociąg - bo przeciez ta linia zostala otwarta z mysla aby plynnie dojechac do centrum lub lotnisko. Jednak kompetencja np tego kierowcy, ktory nie skupiajac sie na jezdzie rozmawia cala droge przez telefon jest naganna, zwlaszcza ze rozkojarzony zatrzymuje sie na przystanku na żądanie, otwiera drzwi gdzie nikt nawet nie wykazuje woli wejscia lub wyjscia i traci cenne minuty, ktore służą oczekiwaniu na pociąg. W takim wypadku trzeba czekac kolejne 30 minut na "polu" Jasien PKM zeby dostac sie do pracy - SPOZNIONYM... Kierowcy powinni byc poinformowani o rozjladzie pociagow

  • Mieszkaniec (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2018
  • Polecam innym: nie
  • popieram opinię 0 / nie zgadzam się 0
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »