Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Wybierz numer

58 520-57-00
z...@gdansk.gda.pl pokaż
 

Opinie (26)

Kolah
Termin skorzystania z usługi: lipiec 2022

Nie rozumiem jednego dlaczego w autobusie mogą znajdować się nawet 4 wózki a jak jest nawet w niektórych przypadkach pusty autobus to nie możesz jechać z rowerem bo cię nie wpuszcza lub w środku trasy wywala cię z autobusu

Lucyna
Termin skorzystania z usługi: lipiec 2022

Kierowca nr służbowy 5021 - linia 118 kierunek Jeleniogórska. 06/07/2022 g. 16:00. bardzo chciałam podziękować i pochwalić kierowcę autobusu 118, który patrzy w lusterka i zaczekał aż dobiegnę do pojazdu, który ruszał spod dworca Gdańsk Główny. Dodatkowo tą uprzejmość okazywał każdemu, komu brakowało kilku-kilkunastu kroków. Brawo dla tego Pana! Życzę Mu najlepszego i oby więcej takich aktów dobroci było wśród nas.

Mieszkaniec pobliskiej wsi
Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2022

Czy można by wreszcie naprawić problemy w komunikacji 171? Jako mieszkanka Chwaszczyna od ponad 6 lat czekam na zsynchronizowanie informacji na temat autobusów gdyńskich i gdańskich tej linii. Przecież to niedorzeczne, że pytając w punkcie obsługi dostaję odpowiedź "my nie wiemy czy autobus przyjedzie, bo to z innego miasta i nie mamy takich informacji". Co mnie to, że to autobus innego miasta jak to jedna linia? W dodatku te niemożliwe opóźnienia, w najgorszym przypadku czeka się na autobus po 50 minut. W najlepszym, tylko 20. Proszę to naprawić.

Mieszkanka
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2022

Absolutnie skandaliczne jest istnienie takiej organizacji opłacanej z podatków mieszkańców miasta. Złodziejstwo i robzójj w biały dzień. Ceny komunikacji miejskiej najwyższe w Polsce! W Warszawie bilet na autobus, tramwaj, metro i SKM kosztuje przy zakupie kwartalnym 150 zł w Trójmieście 230! A połączeń dużo mniej, nachodzące na siebie godiznny odjazdów. Komunikacyjne mafia. Mam nadzieję, że w końcu ktoś zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za te niedorzeczność.

Ilona
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2022

Najbardziej bezużyteczna i niezorganizowana komunikacja miejska w Polsce z jaką miałam do czynienia. Kupno biletu graniczy z cudem, na stronie informacja o możliwości kupna w autobusie na konkretnych liniach, a kierowca twierdzi, że biletów nie sprzedają (126 konkretnie), biletomatów jak na lekarstwo, na obrzeżach to już zapomnijcie o takim cudzie techniki. Częstotliwość kursów też woła o pomstę do nieba. Nie wspomnę już o próbach przemieszczania po całym Trójmieście. Uczcie się od GOP-u ,albo zapomnijcie, że pożegnanie się że statusem najbardziej zakorkowanej konurbacji w Polsce. Ta firma technicznie i mentalnie tkwi jeszcze w poprzedniej epoce.

Nika
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2022

Hit. Już któryś raz autobus linii 118 nie przyjechał wcale. Ja rozumiem spóźnienia, ale weźcie chociaż przyjedźcie.

Adrian
Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2022

Z ostatniej chwili...Dotyczy linii 171, a dokładnie autobus nr.8505 g.14:30 na odcinku ul wiejska 01 do ronda pan w autobusie rozumie ze mu sie spieszyło bo był korek ale to nie znaczy że jedzie na zderzak i jeszcze wymachuje paluszkiem jak sygnalizuje mu sie ze jest za blisko auta. Informuje ZTM Gdańsk ze jeśli nadal nie będą autobusy zachowywać bezpiecznej odległości i zachowywać się niebezpiecznie ta i ostatnia akcja tego nr 171 zostanie uwieczniona na filmie i przekazana odpowiedniej instytucji państwowej. Dość łamania przepisów bezpieczeństwa i jazda na zderzak 5 cm od pojazdu!!! Nie odpuszczę!!!!. Lokalny przewodnik

Oburzony pasażer
Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2022

Dnia dzisiejszego tj. 14 kwietnia 2022r napotkalem nie przyjemna sytuację mianowicie kierowca płci żeńskiej nie dość że spóźniła się o 15 minut to w dodatku ze swoim oburzeniem wręcz uniosła głos mówiąc że ona także nie ma przerw, kierowca płci żeńskiej bardzo nie kulturalna, pasażerów traktuje z góry, ponadto nie wykazuje żadnej skruchy z tym że jest niegrzeczna wręcz jeszcze rozmawia Z koleżanka/kolega o tym iż pasażerowie są tacy i tacy. Żenujące zachowanie. Nr wozu: 2751

Mia
Termin skorzystania z usługi: marzec 2022

Autobus Lini nr 171 notorycznie się spóźnia albo w ogóle nie przyjeżdża. Gdynia Sojowa odjazd 8.51 dnia 07.03.2022 przyjechał 9.52.I tak jest bardzo często czy są to godziny szczytu czy też nie.Gdansk zróbcie inny rozklad żeby ludzie nie marzli na przystankach.Przeciez wypłaty dostajecie z naszych pieniędzy!

Beata
Termin skorzystania z usługi: marzec 2022

Bardzo chciałabym podziękować Panu motorniczemu , który w dniu 01.03.2022r. , gdy już prawie wchodziłam na przystanek na Zaspie ( Bajana) nie odjechał, lecz otworzył drzwi ( wracałam z badań okresowych) tramwaj nr 2 nr boczny 1059 ok. godz. 13

Pasazerka
Termin skorzystania z usługi: luty 2022

Kierowca jadący autobusem 143 z przystanku Piastowska o godzinie 14,36 bardzo nie miły z miną niezadowolona że ktoś chce kupić bilet.Mam nadzieja że nie trafię więcej na niego,niedość że brzydki to jeszcze niesympatyczny.

X
Termin skorzystania z usługi: luty 2022

Wyrazy szacunku dla Pana kierowcy z autobusu 127 (2651), który dziś 10.02.22 rano ok.8:30 z zachowaniem spokoju nie pozwolił aby kobieta weszła do autobusu z pasażerami z obładowanym po brzegi rowerem. Krzyczała na cały autobus i robiła mu zdjęcia grożąc, że pozwie go do sądu. Całe szczęście kierowca się nie ugiął i bardzo spokojnie wytłumaczył jej jakie są zasady przewozu.

Bb
Termin skorzystania z usługi: luty 2022

Witam Podziękowania prowadzącemu 12 przy Jaskowej dolinie 6:57 ,że odjechał chociaż na tablicy miał przyjechać dopiero za 1 minutę . Przykre żeby nie otworzyć drzwi . Światełko zgasło zanim nacisnęłam żal ale i tak wszystkiego dobrego .

Olga
Termin skorzystania z usługi: styczeń 2022

Bardzo dziękuję Panu kierowcy z lini 2665 jadącego w kierunku ul Wałowej w Gdańsku. W dniu 04 01 2022 o godzinie 1632 wsiadłam w ten autobus i spostrzegłam się że nie mam biletu Pan poczekał chwileczkę na mnie bym na przystanku do ul. Studzienki kupiła bilet. Bardzo bardzo dziękuję oby więcej takich kierowców :)

Zosia H
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

Jestem żywo zainteresowana faktem, iż kierowca strofuje pasażerów o brak maseczki, sam takowej nie posiadając? Rozumiem, że ma przegrodę plastikową, ale nie jest ona szczelna, więc w czym kierowca jest uprzywilejowany?

Olga
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

Bardzo dziękuję Panu z linii 2654 w kierunku Lotniska, który w dniu 8.12.21 r poczekał przy Hewelianum na biegnąca matkę z wózkiem. Wiem że dla was minuta to bardzo dużo wielki plus za to :)

Marcin
Termin skorzystania z usługi: grudzień 2021

linia 175 to jeden wielki żart... jeżdżę średnio raz, dwa razy w tygodniu i od pol roku nie byl jeszcze na czas o ile w ogole przyjechal... pomijając niedziele, wtedy odjeżdża 3 minuty za wcześnie...

X
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

To jest poprostu szczyt wszystkiego autobus 175 notorycznie jeździ spóźniony nie ważne czy jest ranek czy wieczór oraz bardzo często pomija kursy, a powinien jeździć co 20min, jezdzi w taka okolice gdzie jest notorycznie pełen ruch i powinien jeździć częściej

Grażyna Kornecka
Termin skorzystania z usługi: listopad 2021

Kontrola w tramwaju nr 12 w dniu 9-11-21r. godz. 15 tramwaj skręcał w ulicę Bulońską - kilka starszych osób kontrolujących- chodzących parami, czyli de fakto blokujących wyjście z tramwaju. Starsze osoby lub niepełnosprawne nie zawsze wstają wcześniej do drzwi , czekają aż tramwaj się zatrzyma bo często szarpie. Kontrolerzy do ostatniej chwili chcą sprawdzać bilety i tamują drogę wysiadającym . Na uwagę że mogą przecież wysiąść i na przystanku sprawdzić bilety niegrzecznie odpowiadają że oni wysiadać nie będą . Ale tamować ruch i stwarzać niebezpieczne sytuacje , tłok w czasie pandemii to potrafią !!!Jeżeli jest ich za mało na kontrolę całego składu tramwaju od przystanku do przystanku to nie powinni po chamsku tarasować wyjścia z pojazdu i utrudniać starszym osobom spokojne wyjście. To takie potencjalne szukanie przestępcy - gapowicza przy samych drzwiach i robienie ścisku w czasie koronawirusa. Ludzie wpadają przy drzwiach jedni na drugich - a gdzie zachowanie słynnego dystansu ????

Pasażer
Termin skorzystania z usługi: październik 2021

Tramwaje i autobusy nie trzymają się rozkładów. Ja rozumiem się spóźnić bo korki, utrudnienia na drodze ale żeby odjeżdżac z przystanku 5 min szybciej ? Spieszyłem się na dworzec główny na pociąg, wyszedłem wcześniej na tramwaj bo muszę iść 11 min piechotą. Z daleka widziałem jak tramwaj numer 10 odjeżdża rano o 7:21 który planowo miał być o 7:26. I to nie pierwsza taka sytuacja. Średnio co 3 dzień z przystanku stadion autobus linii 158 kierujący się do Wrzeszcza odjeżdża wcześniej, i nie jest to jedna minuta tak jak jest w regulaminie.