Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49
 
inne oddziały
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

Kamila - opinia

Jadę właśnie linia 12 Migowo, 1170 A, Pani prowadząca bardzo nie miła , wręcz chamska. Nie może rozmienić pieniędzy, nie sprzeda biletu , trzaska klapka. Zle traktowanie ludzi starszych.

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Koleta - opinia

Chciałabym zgłosić, że kierowcy na linii 111, w kierunku Górek zachodnich, nie opuszczają niskopodłogowego autobusu aby ułatwić wejście z wózkiem, czy to dziecięcym czy inwalidzkim. Dzis zdarzyło mi się to kolejny raz (nr 2054, godzina 8:06 na przystanku Elbląska) Natamiast wracałam linią T8 (9272) kierowca "opuścił" podłogę bez problemu

  • Koleta
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Wiktoria - opinia

Bardzo fajny kierowca, widział ze biegnę na autobus. Zaczekał na przystanku nr 5200

  • Wiktoria
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Monika - opinia

Chciałbym pochwalić i przekazać serdeczności Panu Kierowcy (nr 5037) Autobusu 2537 nr 168 w kierunku PKP Wrzeszcz, który pomimo małego spóźnienia na przystanku Zielony Stok o godz.14:58 w dn. 14.01 br poczekal na pania biegnaca w kierunku przystanku z niemałym obciążeniem gdyz z wózkiem i dodatkowo małym dzieckiem. Pozdrowienia i miłego dnia :) Oby wiecej takich kierowców obdarzonych empatia! M.

  • Monika
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Patrycja - opinia

Przesympatyczny Pan kierowca! Linia 162,nr kierowcy 6259.

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

ŁG - opinia

Bardzo dziękuję za dzisiejszą pomoc w zlokalizowaniu i odnalezieniu "ważnego plecaka" w tramwaju 6-tce nr 1013 :) Szczególnie Panu dyspozytorowi z Zajezdni Wrzeszcz na Wita Stwosza i Pani Motorniczej z 1013 ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i życzliwości Pracowników. Pozdrawiam

  • ŁG
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

A.J - opinia

Kierowca autobusu numer 6091 linii 113 kierunek gościnna odmówił sprzedaży biletów twierdząc że nie ma kasy fiskalnej i bilety można kupić sobie w kiosku! To chyba nie na tym polega!

  • A.J
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

M.Klosowska - opinia

Jestescie bardzo nedzna firma transp.widac to po lursowaniu 213 ktory jest jedynym srodkiem transportu na kowale bprkowo.Ziast zwieks yc czestotliwosc 213zeby zminimalizowac czas oczekiwania gdy trwaja prace remontowe na ul.Swietokrzyskiej to wy zmniejszscie ilosc kursow zaprasam do postania na ul Olimpijskiej w deszczu chlodzie to moze wasza znieczulica sie zmniejszy.Za tak marne warunki jazdy ch cecie w 2020 podniesc ceny biletow to kpina .To samo dotyczy 162 262 jezdza jak chca i zero inf na ekranach macie gdzies pasazerow!!!!!!!!!!!!

  • M.Klosowska
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Bartosz - opinia

Prowadzący pojazd o nr. 3182 nie umiejętnie prowadzi pojazd, podczas hamowania naraża ludzi na niebezpieczeństwo.

  • Bartosz
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Joana - opinia

Linia 210 autobus notorycznie opóźniony,nie wspomnę o tym że w godzinach szczytu przepełniony. Nie ma gdzie usiąść bo walizki zajmują miejsca siedzące. Masakra.

  • Joana
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Elżbieta - opinia

Dziś ( tj. 29.11.2019 )miałam okazję jechać po raz kolejny autobusem linii 129 ok. godz.7:20 autobus nr 2721- jakaś masakra - jak można w godzinach największego szczytu puszczać na tą linię najmniejszy autobus i do tego tylne drzwi się nie otwierały.

  • Elżbieta
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

Pasażer - opinia

Zapraszam do przejazdu na trasie z Centrum do przystanku Pastelowa. Dziś na pętli Świętokrzyska czekałem 40 min na autobus 175. To jakaś kpina i brak szacunku dla pasazerow. Za bilety kazecie sobie płacić, a podróż trwała prawie 2 godziny. Kpina z pasażerów to delikatne słowo

  • Pasażer
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

OM - opinia

Brudne-brudne! wytarte siedziska; często zapchany; lub duża przerwa lub jadą jeden za drugim; kontrola poprawiła się ale była chamska jeszcze nie tak dawno.

  • OM
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Dorota - opinia

połaczenia sie nie sklejaja miedzy przesiadkami, czekanie spóźnianie sie ogólnie stoi sie ciągle na przystanku i przez to dojeźdza godzinami, jak dojechać do Otomina z przymorza, połaczenie 227 a póxniej przesiadka na autobus który jexdzi co pół godziny i własnie odjechał. szkoda zakorkowaliscie miasto bo cięzko korzystac z komunikacji

  • Dorota
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

Antonina Łapot - opinia

Pan kierowca z autobusu nie wpuszcza ludzi do autobusu nawet jeśli zostało 3 minuty. Autobus numeru 2098

  • Antonina Łapot
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

Opis

Pan z identyfikatorem 6290 to jakas masakra laska ze bilet sprzeda a przewaznie nigdy nie ma biletow.nieuprzejmy i arogancki

  • Agnieszka
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

210

Tragedia autobus widmo 7.56 ikara nie przyjechał

  • Oszczędna
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Dojazd z Kowal, Borkowa, Jankowa

Dojazd z Kowal okupiony jest ogromnym stresem. Zazwyczaj autobusy spóźnią ją się. Rozkłady jazdy są nie adekwatne. Można zmarznąć na przystankach. Jedyne co dobre to uprzejme Panie, które są kierowcami. Dbają, aby pojechać właściwym autobusem, jeżdżą ostrożnie.

  • Michał
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

210

Po co ta linia w ogóle ma rozkład jazdy, skoro NIGDY nie jeździ na czas? A jak już raczy zajechać (przeważnie spóźniony średnio 20-30min) to do autobusu często nie ma jak wejść, a następnie kierowca prowadzi jakby kartofle wiózł, bo na wariata, zeby coś jeszcze z premii było :). Już nie wspomnę, że częściej widzę w 210 kanarow, niż sam autobus o w miarę przyzwoitym czasie. Najlepsze są weekendy, bo raz na godzinę i masa turystów po 5 walizek na łeb i jedziemy wesoło jak w Indiach. No litości, ztm ma w d.pie prośby, rozmowy i skargi. Miał być 169 do lotniska we wrześniu. Mamy prawie połowę października, autobusu nie ma, bo oczywiście rozklady dla ztm to za duże wyzwanie, takie jak dla mnie jest codzienna podróż. Nieważne, ze wychodzę duuuzo wcześniej, niż powinnam - w 80% nie zdążam.

  • 210 to żart
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
opinia

Tragedia

Dzisiaj dnia 8 października 2019, autobus 2656 linii 210 w stronę Oruni gościnnej spóźnił się 45 minut! Masakra, jeszcze stwierdził "tak, spóźniłem się 45 minut i co z tego?" Zero szacunku dla cudzego czasu... Jeszcze z takim czymś się nie spotkałam.

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »