Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49
 
inne oddziały
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń


1.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

210

Po co ta linia w ogóle ma rozkład jazdy, skoro NIGDY nie jeździ na czas? A jak już raczy zajechać (przeważnie spóźniony średnio 20-30min) to do autobusu często nie ma jak wejść, a następnie kierowca prowadzi jakby kartofle wiózł, bo na wariata, zeby coś jeszcze z premii było :). Już nie wspomnę, że częściej widzę w 210 kanarow, niż sam autobus o w miarę przyzwoitym czasie. Najlepsze są weekendy, bo raz na godzinę i masa turystów po 5 walizek na łeb i jedziemy wesoło jak w Indiach. No litości, ztm ma w d.pie prośby, rozmowy i skargi. Miał być 169 do lotniska we wrześniu. Mamy prawie połowę października, autobusu nie ma, bo oczywiście rozklady dla ztm to za duże wyzwanie, takie jak dla mnie jest codzienna podróż. Nieważne, ze wychodzę duuuzo wcześniej, niż powinnam - w 80% nie zdążam.

  • 210 to żart
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

1.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    3
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Tragedia

Dzisiaj dnia 8 października 2019, autobus 2656 linii 210 w stronę Oruni gościnnej spóźnił się 45 minut! Masakra, jeszcze stwierdził "tak, spóźniłem się 45 minut i co z tego?" Zero szacunku dla cudzego czasu... Jeszcze z takim czymś się nie spotkałam.

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

1.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

Polecam kupić samochód

Komunikacja w Gdańsku jest tragiczna. kierowcy są strasznie chamscy, krzyczą, olewają, nie trzymają się rozkładu jazdy. Bilet na autobusy +kolej jest okropnie drogi. Nie ma gdzie kupić biletów. Mieszkam od roku w Trójmieście i widziałam 4 biletomaty! Autobusy i tramwaje stare i śmierdzące.

  • Iza
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

3.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
3.0
 

"przemiły" kierowca

Pan z nr identyfikatora 6099 powinien zmienić zawod. Nie wiem na jaki, bo z taką kultura osobista to ciężko by było mu nawet trawę kosic. Opryskliwy i bardzo nie miły. Sprzedaż biletów go przeraasta

  • Ja
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019

5.7

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
5.7
 

Bilet

Dlaczego w pojazdach komunikacji miejskiej w Gdańsku nie ma automatów biletowych tak jak w całym kraju? Kierowca nr 50 65 linia 130 postanowił nie sprzedać mi dziś biletu ponieważ miałam 4 zł a nie 3,80.

  • Izabela O (mężczyzna)
  • Termin skorzystania z usługi: wrzesień 2019

Kierowca autobusu o numerze 2678

W środę o godzinie 18:05 kierowca autobusu o numerze 2678 przez ponad godzinę nie chciał ruszyć z przystanku z powodu pasażera, który wsiadł z rozwalonym rowerem. Dodam iż w autobusie nie było żadnego roweru więc pasażer, który był wypraszany z autobusu miał prawo nim jechać. Takie coś jest niedopuszczalne i stanowczo odradzam jeździć z kierowcą autobusu 2678.

  • Oczekujący na przyjazd autubusu
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.7

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
1.7
 

Wredny kierowca

9281 pt. 15:22 przeróbka. Przyjeżdża pusty autobus. Czekają 2 osoby + wózek i ja z rowerem. Wszyscy wchodzą. Bach! Nie jedziesz. Miejsca było na jeszcze 5 rowerów. Co przyznali inni pasażerowie. Skończyło się że pojechałem w pełnym autobusie też z wózkiem. Domyślacie się że przez jego niekompetencję teraz inni musieli przedzierać się przez mój rower.

  • pasażer
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

2.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    3
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
2.8
 

Zawiedziona

Co się dzieje z linią 295 ?! Dzisiaj(20.08.2019)czekałam na przystanku Niepołomicka w kierunku Zakoniczyna od 14.58 do 15.30, mijały mnie wszystkie inne linie.. Nie pozostało mi nic innego jak podjechać jeden przystanek autobusem linii 155 do Wierzyckiej no i dalej z tobołami musiałam iść na piechotę, zmęczona i wkurzona.. Mimo, że miałam skasowany bilet całodzienny nie mogłam z niego w pełni skorzystać, straciłam czas i nerwy.. Przydałaby się informacja o tym, że z powodu awarii czy wypadku linia nie jest obsługiwana..

  • Zawiedziona
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

6.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    -
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Kierowca5065

Kierowca nr. Śluzbowy 5065 Górki zachodnie 6:57 po zakupie 2 biletów nie wymagając reszty z 10 zl nie wydał biletów bo zaliczył sobie odliczone,. Zaznaczam zee w miejscu zamieszkania nie ma sklepu ani kiosku ruchu, żeby mieć odliczone pieniążki. tak odesłał z kwitkiem kilku pasazerow

  • Katarzyna
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

3.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    5
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

kierowca pojazdu 2687

Kultura pana na najniższym poziomie. Przyjechał z opóźnieniem 5 minutowym i nie miał czasu na sprzedaż biletu ,prosiłam o bilet od przejazdowa do rafinerii i się nie do prosiłam tylko burczał pod nosem że przez te bilety ma opóźniony kurs.W wyniku czego przejechałam odcinek bez biletu, w razie kontroli pan kierowca pojazdu 2687zapłacił by mandat za mnie.Nie spotkałam dawno tak nie uprzejmego kierowcy ,to praca między ludźmi kultura i uprzejmość powinna być zaraz po bezpiecznym prowadzeniu pojazdu.

  • Joanna
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

4.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
4.2
 

Ela - opinia

Ostatnio bardzo często jeżdżą 195 ale kierowcy jeżdżący to pomyłka jeżdżą za szybko nieraz na czerwonym szarpia a wioza starszych ludzi. Rozmawiają na cały autobus przeklinaja zapomnieli że woza ludzi oczywiście chodzi tu o nowych kierowców niektórzy są bardzo mili

  • Ela
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2019

1.6

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    3
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.6
 

Kierowcy autobusow w Gdansku

Wlasnie jadę autobusem linii 127 pojazdem o numerze 2652. 12. 35 , niedziela przystanek rozstaje. Kierowca skandalicznie prowadzi pojazd. Szarpie, gwaltownie hamuje, przyspesza, auyobus nie trzyna się w zakretach. To samo przezycie ostattnio zafundowal mi autobus 227 jadacy z Agrarnej. Uderzylam sie w kolano i prawie upadlam. W dotatku mam problem z kregoslupem i kierowca zafundowal mi nieprzespana z bólu noc. Jestem osoba mloda, co ma powiedzieć starsza, niepelnosprawna osoba. Podróżuje po swiecie nigdzie nie ma takiej kultury jazdy jak tu. Proszę uczyc sie nawet od Gdyni. Jakim prawem kierowca bezkarnie narusza bezpieczeństwo pasażerów. Droga dyrekcjo ztm w Gdansku przejedzcie się czasem autobusem. Moze to da wam do myslenia.

  • IL.
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

Pasażerka - opinia

Witam w dniu dzisiejszym 24.07.2019 jadąc autobusem 162 o godzinie 17.51 wsiadajac na przystanku piecewska spotkałam się z bardzo nieprzyjemną sytuacją otóż kupowałam ulgowy bilet za 1.90 i dałam Panu kierowcy 2 zł niechcąc reszty w postaci 0.10 zł. Pan zakpił ze mnie mówiąc że nie sprzeda mi biletu i trzymając mnie przy stanowisku sprzedaży biletów ponad 3 przystanki. Dopiero gdy Pan który za mną stał w kolejce zaoferował mi pożyczenie 1.90 zł otrzymałam swój bilet. Kierowca z szyderczym uśmiechem i kpina odmawiał mi sprzedaży biletu przez około 5 minut. Proszę o zweryfikowanie niekompetentnego zachowania pracownika któremu już widocznie nie zależy na pracy. Pan ewidentnie był lekceważąco nastawiony, na moje prośby o sprzedanie biletu wymachiwal rekąma. Jako pasażer z problemami z sercem nie życzę sobie takie zachowania.

  • Pasażerka (kobieta)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Dramat

Najgorsza organizacja sieci komunikacji miejskiej w całej Polsce. Autobusy i tramwaje najprawdopodobniej kursują wedle uznania kierowców, bo rzadko przyjeżdżają na czas (mam na myśli spóźnienie większe niż 7 min). Bardzo często kierowcy sobie odpoczywają i transport nie pojawia się wcale.

  • Anonim (mężczyzna)
  • Termin skorzystania z usługi: lipiec 2019

2.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    2
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Dno

Tramwaje praktycznie w ogóle nie przyjeżdżają na czas, a co któryś w ogóle NIE przyjedzie (!). Motorniczy jadą jakby wozili worki ziemniaków, smród, bród i pełno alkoholików. nie polecam!

  • Aki (mężczyzna)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

2.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.2
 

N11

Witam. Kierowca o numerach 5149 miał odjechać z przystanku za KFC niestety tak się nie stało. Musiałam biec na ten przystanek przed KFC z którego odjeżdża 178 np. Kierowca pomylił trasę a raczej ja skróci. Zapomniał o dolnym mieście gdy się zorientował zawrócił koło bramy zulawskiej jadąc nie wiem ile na godzinę. Całe szczęście że siedziałam bo jakbym stała to raczej bym już leżała. Nie ważne czy dziura czy zakręt jechał szybko. Dodam że codziennie n11 powinien być o 4 na dworcu a zawsze jest o 4.02 lub później.

  • Onaa (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2019

Pochwała

Dzień dobry! Chciałabym opisać zachowanie motorniczego o nr 3332, który prowadził tramwaj nr 5 w stronę Zaspy o godz. 8:40. Gdy stał na czerwonym świetle obok przystanku Gospody (tory w drugą stronę) uznałam, że nie zdążę dobiec, tym samym prawdopodobnie spóźnię się do szkoły. Zapomniałam, że zmieniono czas, więc zielone światło świeci się dłużej o ok. 20s. Gdy zdałam sobie sprawę z tego, tramwaj ruszył. Przyznaję, przebiegłam na czerwonym świetle, lecz nie bałam się, że samochód mnie przejedzie, gdyż tramwaj dopiero skręcał, tym samym blokując ulicę (oczywiście najpierw obejrzałam się czy nic nie jedzie i kto był na skrzyżowaniu Pomorska-Gospody, wie, jak to wygląda). Uznałam, że mam szansę zdążyć. I zdążyłam, dzięki motorniczemu, który chyba zobaczył, że biegnę, bo jechał najwolniej, jak mógł i zatrzymał się na przystanku najbliżej przejścia dla pieszych, jak się dało (ostatnio wszysycy zatrzymują się na szarym końcu). Dzięki Niemu nie spóźniłam się do szkoły, za co bardzo Mu dziękuję... Mam nadzieję, że dowie się o tym, co tutaj napisałam i dostanie przynajmniej pochwałę. Takiego motorniczego potrzebujemy :).

  • Dziewczyna na czarno z niebieskimi butami :) (kobieta, do 18 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2019

6.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    6
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    6
     
średnia ocena (max 6)
6.0
 

Kierowniczka nr 5263 autobusu 2714 godzin 10 :14 lini 123

Zaczynając od początku, autobus na czas, bardzio ważne, załatwiam firmowe sprawy i chwilowo jestem bez samochodu. Na pochwałę i wyróżnienie zasługuje kierowniczka jak w temacie. Osoby, które jezdziły dzisiaj tą linią wiedzą, jakie dziwne ewolucje musza wykonywaś kierowcy po tych wąskich uliczkach tak dużymi pojazdami. Pani kierowniczka (widać że w miarę świeży kierowca) od zjechania z wiaduktu tak ostrożnie wprowadzała Autobus w zakręty, między te auta kiepsko zaparkowane, utrudniające wjazd i przejazd, że byłem w szoku. Zero zbędnego hamowania i przyśpieszania, mogłem śmiało wypisywać , wykonywać pracę na tablecie obiema rękami(nie trzymając się w żaden sposób poręczy). Punk kulminacyjny nastąpił na ulicy Olszynśkiej, na nawrotce, gdzie masa kierowców starej daty wykomuje tam manewr zawracania nawet " na cztery". Wspominana pani (K)ierowniczka, tak przez duże "K" wykonała prawidłowy manewr zawracania "na raz", jak prawdziwy zawodowiec z kilkudziesiącioletnim doświadczeniem . Brawo, Brawo , Brawo.

  • Krzysztof (mężczyzna, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2019

Zaskoczenie

Chciała bym zwrócić uwagę na motorniczego linni tramwajowej nr.9 jadacej o godzinie 8.06 dnia 29.01.2019r. Nie pamietam nr kierowcy ale jest data dzień wiec można sprawdzic.Kierowca pojazdu nadety dupek wyzywa swoje flustracje na ludziach a dokladnie chciałam zakupić bilet dałam panu 5 zl on na mnie z buzia ze nie wyda zatem dałam 4 zł a chciałam bilet za 3.80 ja rozumiem ze kwoty odliczone ale bez przesady nie dosc ze jestem w ciazy to pan na mnie wymuszał 3.80 3 razy robilam podejscie do kupienia biletu to skandal.wkoncu pani się zlitowala i rozmienila mi glupie 2 zł.zeby bylo 3.80. Proszę o zwracanie uwagi motorniczym na to jak traktują ludzi .

  • Kobieta (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019

2.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    -
     
  • komfort:
    -
     
  • terminowość:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.0
 

Kursowanie tramwaju nr 4

czy to prawda, że mieszkańcy Przymorza i Zaspy są gorsi od tych mieszkających we Wrzeszczu ? Dlaczego wycofano kursy tramwaju nr 2 w godzinach wczesno-porannych ? Dalczego nr 4 ma często zlikwidowane kursy między 7.00- 7.20. Dziś marzłam na przystanku 20 minut i tak jest bardzo często. Do największego szpitala jakim jest UCK w Gdańsku do pracy dojeżdża około 3 tys pracowników nie wspomnę o chorych pacjentach. Ale aby dojechać na czas z Przymorza to jest to nie możliwe. Nikt chyba nie pomyślał, że poranne częste połączenia z tego regionu do UCK jest niezbędne!

  • zdegustowana (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »