Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49
 
Inne oddziały:
zobacz więcej
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

Pasażer lodowki - opinia

Wnerwia ja mnie te gruchoty co zimne przyjeżdżają 8-ki długa linia a nowszych mało i motorniczowie którzy wietrzą tramwaje do odjazdu z przystanku np. 3319 Który otwiera wszystkie drzwi nawet jak ludzie nie wsiadają a jak się wraca z pracy to grzeją nie wiadomo po co jak jest wystarczająco cieplo

  • Pasażer lodowki
  • Termin skorzystania z usługi: marzec 2020
opinia

Celina - opinia

Jestem oburzona na jazdę autobusu linii 149 o godz 14.51 przy Szpitalu Marynarki Wojennej o tej właśnie godzinie powinien być wg. rozkładu nigdy nie jest o czasie, wczoraj przekroczył wszelką granicę przyjechał 15,06. Jechałam nim do Brzeźna i nie było żadnych korków na trasie. Zadzwoniłam do ZTM odpowiedz Pani która odebrała tel. była nieziemska, że to ta godzina. Place za bilety i chce być godnie traktowana. Może nadzór ruchu się tym ,ainteresuje

  • Celina
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Kasia - opinia

Serdeczne podziękowania dla kierowców autobusów, którzy jak widzą zjeżdżający z góry tramwaj, to czekają na pętli na Lostwicach. Szczególne podziękowania dla Pana z autobusu 255. 20:34 13-02-2020. Numer kierowcy 8799 :)

  • Kasia
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Wojciech - opinia

Autobus linii N3 przyjeżdża na przystanek Zakopiańska trzy minuty przed czasem. Biegnę, sygnalizuję kierowcy ręką, żeby zaczekał. To nie następuje i kierowca odjeżdża, pukam więc w okno. Kierowca łaskawie zatrzymuje się, otwiera drzwi po czym mówi - zacytuję - "nusisz tak napier**lać w te drzwi?". Widocznie trzeba, skoro kierowca jest burakiem. Nr prowadzącego 6003, godzina 4:03. Ot trójmiejskie standardy.

  • Wojciech
  • Termin skorzystania z usługi: luty 2020
opinia

Anna - opinia

Lepiej jeździć rowerem lub chodzić pieszo, chyba bez względu na dystans. Autobusy w Gdańsku i Sopocie poza godzinami wczesnorannymi i wieczornymi nie funkcjonują nigdy wg rozkładu, opóźnienia pół godziny lub więcej - praktycznie zawsze. Styl włoski, tylko tam faktycznie nie wiszą rozkłady na przystankach, a tutaj są chyba tylko po to, żeby ludzi wkurzyć. Zazwyczaj jeżdżę rowerem, dziś padało mocniej i zaryzykowałam z Ztm.. i żałuję bo jedyne w czym nie zawiodło, to w kolejnym rozczarowaniu,nie dojadę na czas na spotkanie. Dodam że autobusy gdyńskiej komunikacji jeżdżą z minimalnym opóźnieniem, jest tu kilka linii (pętla w Oliwie) więc to chyba po prostu zasługa złej organizacji ztm że ich autobusy nigdy nie są nawet w akceptowalnym przedziale czasowym

  • Anna
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Natalia - opinia

Jestem zniesmaczona kierowcami głównie Lini 295 w głowie się nie mieści mój syn chciał wsiąść do autobusu z rowerem zero wozkow kierowca wyprosił dlaczego pytam się???? Z hulajnoga nie wolno z rowerem też nie nic zero numer kierowcy 2056 godzina ok 17.20 27.01.2020 Ja tego już nie podaruje zwrócę się do Pani Prezydent

  • Natalia
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Roman - opinia

Dziś jechałem do pracy z ulicy ikara na matarni autobus lini 110 godz 5.05 dojechał do lotniska i tam standardowo ma przerwę dzis 25.01miał 5minut i kazał nam pasażerom wysiąść bo on chcę odpocząć pytam po czym odpocząć jak był to pierwszy kurs z wrzeszcza i pomimo że padało kazał opuścić pojazd zrobił to bezczelnie krzycząc.numer kierowcy 6952 linia 110

  • Roman
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Kamila - opinia

Jadę właśnie linia 12 Migowo, 1170 A, Pani prowadząca bardzo nie miła , wręcz chamska. Nie może rozmienić pieniędzy, nie sprzeda biletu , trzaska klapka. Zle traktowanie ludzi starszych.

  • Kamila
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Koleta - opinia

Chciałabym zgłosić, że kierowcy na linii 111, w kierunku Górek zachodnich, nie opuszczają niskopodłogowego autobusu aby ułatwić wejście z wózkiem, czy to dziecięcym czy inwalidzkim. Dzis zdarzyło mi się to kolejny raz (nr 2054, godzina 8:06 na przystanku Elbląska) Natamiast wracałam linią T8 (9272) kierowca "opuścił" podłogę bez problemu

  • Koleta
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Wiktoria - opinia

Bardzo fajny kierowca, widział ze biegnę na autobus. Zaczekał na przystanku nr 5200

  • Wiktoria
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Monika - opinia

Chciałbym pochwalić i przekazać serdeczności Panu Kierowcy (nr 5037) Autobusu 2537 nr 168 w kierunku PKP Wrzeszcz, który pomimo małego spóźnienia na przystanku Zielony Stok o godz.14:58 w dn. 14.01 br poczekal na pania biegnaca w kierunku przystanku z niemałym obciążeniem gdyz z wózkiem i dodatkowo małym dzieckiem. Pozdrowienia i miłego dnia :) Oby wiecej takich kierowców obdarzonych empatia! M.

  • Monika
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

Patrycja - opinia

Przesympatyczny Pan kierowca! Linia 162,nr kierowcy 6259.

  • Patrycja
  • Termin skorzystania z usługi: styczeń 2020
opinia

ŁG - opinia

Bardzo dziękuję za dzisiejszą pomoc w zlokalizowaniu i odnalezieniu "ważnego plecaka" w tramwaju 6-tce nr 1013 :) Szczególnie Panu dyspozytorowi z Zajezdni Wrzeszcz na Wita Stwosza i Pani Motorniczej z 1013 ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i życzliwości Pracowników. Pozdrawiam

  • ŁG
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

A.J - opinia

Kierowca autobusu numer 6091 linii 113 kierunek gościnna odmówił sprzedaży biletów twierdząc że nie ma kasy fiskalnej i bilety można kupić sobie w kiosku! To chyba nie na tym polega!

  • A.J
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

M.Klosowska - opinia

Jestescie bardzo nedzna firma transp.widac to po lursowaniu 213 ktory jest jedynym srodkiem transportu na kowale bprkowo.Ziast zwieks yc czestotliwosc 213zeby zminimalizowac czas oczekiwania gdy trwaja prace remontowe na ul.Swietokrzyskiej to wy zmniejszscie ilosc kursow zaprasam do postania na ul Olimpijskiej w deszczu chlodzie to moze wasza znieczulica sie zmniejszy.Za tak marne warunki jazdy ch cecie w 2020 podniesc ceny biletow to kpina .To samo dotyczy 162 262 jezdza jak chca i zero inf na ekranach macie gdzies pasazerow!!!!!!!!!!!!

  • M.Klosowska
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Bartosz - opinia

Prowadzący pojazd o nr. 3182 nie umiejętnie prowadzi pojazd, podczas hamowania naraża ludzi na niebezpieczeństwo.

  • Bartosz
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Joana - opinia

Linia 210 autobus notorycznie opóźniony,nie wspomnę o tym że w godzinach szczytu przepełniony. Nie ma gdzie usiąść bo walizki zajmują miejsca siedzące. Masakra.

  • Joana
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

Elżbieta - opinia

Dziś ( tj. 29.11.2019 )miałam okazję jechać po raz kolejny autobusem linii 129 ok. godz.7:20 autobus nr 2721- jakaś masakra - jak można w godzinach największego szczytu puszczać na tą linię najmniejszy autobus i do tego tylne drzwi się nie otwierały.

  • Elżbieta
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

Pasażer - opinia

Zapraszam do przejazdu na trasie z Centrum do przystanku Pastelowa. Dziś na pętli Świętokrzyska czekałem 40 min na autobus 175. To jakaś kpina i brak szacunku dla pasazerow. Za bilety kazecie sobie płacić, a podróż trwała prawie 2 godziny. Kpina z pasażerów to delikatne słowo

  • Pasażer
  • Termin skorzystania z usługi: listopad 2019
opinia

OM - opinia

Brudne-brudne! wytarte siedziska; często zapchany; lub duża przerwa lub jadą jeden za drugim; kontrola poprawiła się ale była chamska jeszcze nie tak dawno.

  • OM
  • Termin skorzystania z usługi: październik 2019
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »