Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

adres
80-874 Gdańsk, Na Stoku 49 pokaż na mapie
telefon
58 520-57-00
e-mail
z...@ztm.gda.pl pokaż
www
www.ztm.gda.pl
 
zgłoś do aktualizacji

Napisali o nas

Opinie + dodaj ocenę


Kierowca 6028

Porażka!!!! Czy tak ciężko obniżyć pojazd!!! Od tego chyba są autobusy niskopodłogowe!! Kobieta wysiada z głębokim wózkiem i prawie dziecko jej wypada bo kierowca ma problem, a do tego zapomniał że jest kierowcą autobusu a nie ciągnika.

  • Justyna (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: sierpień 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Strony i serwisy informacyjne

  • zawartość:
    1
     
  • jakość:
    1
     
  • atrakcyjność:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Punkt reklamacji ZTM w Urzedzie na stoku

Tragedia!!!!Lata 80te, Pani nieuprzejma, niemila, nie odpowiadala na pytania, po raz kolejny chcialam zlozyc dokumenty o karte duzej rodziny, niestety po raz kolejny sie nie udalo. Tragedia!!!!!!!

  • AA (kobieta, pow. 40 lat)
  • Polecam innym: nie

1.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.2
 

148 nasz kochany autobus

Zastanawiam się po co są rozkłady jazdy. Może ktoś mi wyjaśni? Dlaczego jest 18 00 a autobusu wciąż nie ma? Czyżby to był jednorazowy przypadek? Zastanowię się, odpowiedź jest na tyle prosta że wstaczy jedno słowo NIE Zaczyna to się robić wręcz komiczne, że autobusy w gdz 15 -19 jeżdżą kiedy im się podoba. Autosbus przyjechał po 13 min od czasu kiedy powinien być. Dla mnie to jest coś nie dopuszczalnego. Dzięki temu jakże milemu powitaniu weekendu spóźnię się do pracy. DZIĘKUJĘ ZTM GDAŃSK I LINI 148

  • Michał (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie

Pochwała

Numer tramwaju 1118 linia nr 7 w kierunku Łostowice świętokrzyska godz 16.27. Niestety nie pamietam nr służbowego. Bardzo miło. Ulewa. Kierowca otwierał drzwi nadchodzącym ludziom mimo, że inny w ten czas chętnie by odjechał. Płynna jazda. Wszystko super :)

  • Nika (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: tak

2.4

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    2
     
średnia ocena (max 6)
2.4
 

Motorniczy nr 3021

28.06.2017r. Droga z Miszewaskiego na Dworzec Główny ok. godziny 16. Motorniczy nr 3021 przyspieszał i hamował tak gwałtownie, że pasażerowie nie byli w stanie ustać normalnie w tramwaju. Hamując naciskał i odpuszczał hamulec średnio 3-4 razy, robiąc to tak gwałtownie, że wszyscy ludzie na siebie wpadali. Wszyscy byli oburzeni, ale pewnie nikt tego nie zgłosi. Do tego non stop na kogoś trąbił, chociaż nie było widać żadnego powodu. Ten Pan zdecydowanie powinien przejść kurs prowadzenia tramwaju.

  • Malwina (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie

Nieuprzejmy kierowca !!

konkretnie chodzi o kierowce autobusu lini 107 w Pruszczu Gdanskim w dniu dzisiejszym tj 26 czerwca 2017 o godz.17,31 wsiadlam na osiedlu Kasprowicza ,a ze czesto nie jezdze wiec nie wiedzialam ze autobus konczy bieg na Rondzie Kaszubskim,kierowca w bardo niegrzeczny sposob wyprosil z autobusu mnie i matke z malym dzieckiem. Gdy wysiadlysmy zorientowalysmy sie ze w autobusie zostaly 3 mlode dziewczyny.,dla ktorych autobus nie konczyl biegu tylko jechal dalej. Pan i wladca bo siedzi za kierownica ale jeszcze moze siedziec w poczekalni w Urzedzie Pracy !!!! Oby jak najmniej spotykac tak niemilych ludzi.Pozdrawiam Pruszczanka.

  • Jagoda (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie

5.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    6
     
  • komfort:
    6
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    4
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
5.2
 

Dla odmiany chciałabym kogoś bardzo pochwalić

Konkretnie kierowcę autobusy 168 o numerze służbowym 5210. Dziewiątego czerwca br. ok. godziny 21 w Kiełpina górnego potrafił wyprosic mężczyznę, który pił piwo, a że prośba nie spotkała się z posłuchem wezwał policję. Z resztą to nie pierwszy raz kiedy ten kierowca zachował się jak trzeba.

  • Mua (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: tak

Chamska pani

Pani motornicza nr 1149 tramwaju linii 12 (godzina 12) dnia 07.06.2017 roku, wykazała się kuriozalną ignorancją, brakiem kultury i szacunku do kobiety w ciąży! Jest to sytuacja karygodna, żeby motornicza unosiła się na człowieka, strofowała go, stresowała i kazała stać spory kawałek drogi w oczekiwaniu na łaskawą odpowiedź z jej strony, ponieważ nie może wydać z 50 zł! Rozumiem gdyby była to znacznie wyższa kwota i była godzina 5 rano! Takie osoby powinny przechodzić specjalistyczne szkolenia w celu dopuszczenia ich do innych cywilizowanych ludzi!

  • Oburzona (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: czerwiec 2017
  • Polecam innym: nie

1.4

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    3
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.4
 

110 kierunek wrzeszcz pkp

Kierowca nr 5162 w autobusie 110 dn. 24.05.17 trąbi wielokrotnie i bez szczególnego powodu na innych kierowców do tego odmówił sprzedaży biletu z powodu że na przystanku był biletomat

  • Xxx (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie mam zdania

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Pani motornicza 3313

Jest oburzona, ze chce kupić bilet, bo jej przezkadzam w rozmowie przez telefon. Wsiadając na Galeri Bałtyckiej w 5 w kierunku Strzyza Pkm nie udało mi się kupić biletów w automacie ani zaraz po wejściu do pojazdu. Czekałam do wojska polskiego i tam chciałam kupić. Najpierw nie chciała otworzyć okienka, a potem na moje 5 zł i 70 gr (odliczone, cała piątka i 10 i 20 gr) spytała z pogarda "co to jest?". No przepraszam bardzo, ze kupuje bilet! I to nawet na zaś! Głośne uwagi do telefonu "Pani chyba nie wie, ze w piątkę wsiadła, bo bilet kupuje". Spoko, następnym razem pojadę na gapę a pani wyślę mandat! Widzę ja często i zawsze ma na szyi słuchawki od telefonu, jest również niemiła. Jak ma tak ciężko w pracy, ze nie może wstrzymać swoich komentarzy a co dopiero być miła dla podróżujących to proponuje iść na bezrobocie! Tam nikt nie będzie jej przeszkadzał w ciągłych plotkach i pogadankach.

  • K. (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: maj 2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

162

Wiecznie spóźnione... Na Belgradzkiej ciężarna czekała na autobus, 10;06 kierownicy chyba nawet przez myśl nie przeszło żeby zatrzymać autobus. Wstyd i żenada. Chyba czas zatrudnić ludzi z większą klasą, kulturą i empatią...

  • Fanciara (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 16.05.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Linia 262, wstyd wstyd i jesze raz wstyd.

262 Wrzeszcz PKP, nr 2630, przystanek Wilanowska godz. 6.49. Dałam odliczoną kwote (5 zł, 2x20gr, 30 gr po 2gr), poprosiłam o 3 bilety ulgowe. Kierowca stwierdzil że jestem mało inteligenta skoro płace takim szmelcem w godzinach szczytu i nie zamierza tego liczyć. Dodał że tylko idiota zrobiłby coś podobnego. Nie wiem kto tu jest mało inteligenty skoro ma problem z policzeniem do 30. Pazażer zwrócił kierowcy uwage, aby ten już ruszyl. (Spoznienie ponad 10 minut, w okolicy brak kiosku czy automatu). Kierowca zrzucił całą wine na mnie. Proponuje aby kandydaci na kierowców mieli obowiazek zdania egzaminu z matematyki oraz wykonanie badań psychologicznych. Dodam na koniec, że 08.05.2017 spotkała mnie podobna sytuacja, robienie problemu ze sprzedaza biletu ( kierowca nie chciał wydać mi 10 gr reszty i sprzedac biletu). I tak źle, i tak nie dobrze...to wy robicie z ludzi idiotów!

  • Natalia (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 10.05.2017
  • Polecam innym: nie

1.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    3
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    2
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.8
 

Kierowca nr 5176

Kierowca linii 110, nr kierowcy 5176. Nie chciał sprzedać biletu, nawet bez wydania reszty z 4 zł. Głupie odzywki do kupującego pasażera.

  • Pasażer 110 (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 09.05.2017
  • Polecam innym: nie

3.2

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    5
     
  • przystępność cen:
    2
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.2
 

Autobusy 112 i 186

W godzinach porannych (g. 6.09 i g. 6.19, Gdańsk Gł.) gdy tłumy ludzi chcą dojechać do pracy, podjeżdża krótki pojazd, najczęściej 2-drzwiowy. Trudno jest dostać się do środka. Myślałam, że te krótkie autobusy, to z powodu mostu w Sobieszewie (nie można go przeciążać). Okazało się, że poza godzinami szczytu, te trasy są obsługiwane przez pojazdy przegubowe. Czy mały autobus to taki ukłon w stronę ludzi pracy: w kupie raźniej?

  • iw (kobieta, pow. 40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: kwiecień 2017
  • Polecam innym: nie

3.8

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    4
     
  • komfort:
    2
     
  • terminowość:
    4
     
  • przystępność cen:
    6
     
  • ocena ogólna:
    3
     
średnia ocena (max 6)
3.8
 

Nieprzyjemny kierowca, petla łostowice

Kierowca nr 5290 linii 162 na pytanie o sprzedaż biletu. Z początku nie reagował po czym stwierdził ze złością, że trzeba było sobie wcześniej bilet kupić. Dość niekomfortowo sytuacja.

  • Jan (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 12/4/17
  • Polecam innym: tak

Kierowca szowinista

Kierowca nr.3309 dzisiaj (27.03.17) tramwaj nr. 5 nie chciał sprzedać mi biletu. Pan sprzedaję bilety tylko i wyłącznie osobom które " ładnie proszą go na poprawnym języku polskim". Zawszę staram się być uprzejma i miła i chyba problem polegał na tym że gadam ze wschodnim akcentem. Kiedy prosiłam Pana o jego numer(nr. kierowcy) Pan podał mi numer tramwaju( chyba myślał, że nie jestem w stanie odnaleźć poprawnego numeru). Jestem szokowana. Bardzo ładny jest tu kraj i bardzo pomocnicze ludzi...rzadko się zdarza spotkać takich osób jak ten Pan. Przepraszam, jeśli ktoś kiedyś spotkał nieuprzejmość ze strony moich wspójziomków , ale ja wiem że jestem w tym kraju gościem...7

  • Ella (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 27.03.17
  • Polecam innym: nie

Bilety

Kierowcy mają zakaz wydawania reszty? Przecież to jakiś absurd żeby za każdym razem mieć odliczona kwote.

  • Staszek (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 23.03.2017
  • Polecam innym: nie

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

Kierowca 157 odjechal 2 minuty wczesniej

Rozumiem spoznienia, ale kiedy kierowca widzi, ze czlowiek idzie na przystanek i ma 2 minuty do odjazdu, to po cholere ma biec? Odjechal, jak juz bylem na przystanku byla minuta przed odjazdem. Juz nie wspomne ze niektorzy kierowcy nie chca wydac biletu, ani nie maja prawa bie wydac reszty! Zamiast przyjac 2zl za bilet ulgowy, musze szukac 1,90, a jak da drobne to sie zacznie wydzierac..

  • Anonim (mężczyzna, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 18.03.2017
  • Polecam innym: nie

pochwała dla kierowcy

Kierowca lini 127 nr 6043 bardzo uprzejmy. Kilka razy poczekał na pasażera który biegł i otworzył mu drzwi

  • Ania (kobieta, 31-40 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 14-03-17
  • Polecam innym: tak

1.0

w kategorii

Komunikacja miejska

  • bezpieczeństwo:
    1
     
  • komfort:
    1
     
  • terminowość:
    1
     
  • przystępność cen:
    1
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
1.0
 

fatalne zachowanie kierowcy linii 143 | 8048

Kierowca uznał za słuszne nawrzeszczeć na mnie na cały autobus, wliczając w to dziecko, którym się opiekowałam, ponieważ nie chciało mu się i nie miał czasu liczyć pieniędzy, którymi zapłaciłam za bilet. Moją jest winą, że nie mamy w Polsce monet o wartości 3,80zł i w ogóle płacenie taką kwotą (odliczoną) to wstyd.

  • magda (kobieta, 19-30 lat)
  • Termin skorzystania z usługi: 07.03.2017
  • Polecam innym: nie
przejdź do pełnej mapy »