Zdrofit Gdynia - CH Riviera

adres
81-304 Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

znajduje się w Centrum Riviera

 
inne oddziały
telefon
58 580-00-35, 531-975-405
e-mail
r...@zdrofit.pl pokaż
www
zdrofit.pl/gdynia-riviera
Godziny otwarcia
pn-pt6:30 - 23:00
sob-nd8:00 - 21:00

Napisali o nas

Opinie + Oceń

opinia

4.7

w kategorii

Siłownie i fitness kluby

  • obsługa:
    5
     
  • oferta:
    5
     
  • wyposażenie:
    4
     
  • klimat i wystrój:
    4
     
  • przystępność cen:
    5
     
  • ocena ogólna:
    5
     
średnia ocena (max 6)
4.7
 

Magdalena - opinia

Siłownia ogólnie taka sama jak za czasów Tigera; sprzęt również. Mogliby coś zmienić- dołożyć... Obsługa na recepcji super, kontaktowa, fajny klimat na niej panuje, nie taki oficjalny. Tylko wyluzowany- taki jak powinien być na siłowni :) wielki PLUS za to! Sfera spa trochę na minus gdyż wiecznie coś tam „akurat” nie działa ;/ Trenerzy na siłowni uśmiechnięci (nie wszyscy oczywiście) niektórzy mają minę jakby chcieli nas stamtąd wywalić... a jeszcze niektórzy to mają chyba trochę za wysokie miano o sobie, chodzą jakby nie wiem kim tam byli i jacy super zbudowani (nie bede podawać tu płci, ale chyba można się domyślić)

  • Magdalena
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2019
opinia

2.3

w kategorii

Siłownie i fitness kluby

  • obsługa:
    -
     
  • oferta:
    3
     
  • wyposażenie:
    3
     
  • klimat i wystrój:
    -
     
  • przystępność cen:
    -
     
  • ocena ogólna:
    1
     
średnia ocena (max 6)
2.3
 

po kilku wizytach zmieniam klub; dlaczego?:

chodziłem jeszcze do Tigera, jestyem po miesiącu wizyt po ponad rocznej przerwie; bieżnia, w której zdjęty był monitor za Tigera, stoi tak samo; tv działa w co 10 bieżni; programy na telewizorach - wieczna pikseloza, brak sygnału; jedno zmieniło się na lepsze - jest trochę czyściej, co nie znaczy czysto.. strefa relaksu na górze: wielokrotnie powtarzająca się sytuacja - ktoś zajmuje saunę UV sam (jest na 2 osoby, ale można się położyć) i siedzi 45 minut, godzinę.. managaer klubu dotąd nie wpadł na pomysł, by napisać, że wchodzimy na 15 minut i następny; widzę też, że bardzo okrojona obsługę; ja po tym miesiącu na pewno zmienię klub, a także karty dla kilkudziesięciu pracowników; jest dziś duża konkurencja i będęp łacił za usługę komuś, kto mnie szanuje, jako klienta;

  • G.
  • Termin skorzystania z usługi: grudzień 2018
wyznacz trasę » przejdź do pełnej mapy »