Złota rączka - Usługi - naprawy w domu

80-642 Gdańsk, Stogi
 
na terenie Gdańska, Sopotu, Gdyni, okolic Trójmiasta
785-508-693
u...@zlotaraczka.org pokaż
www.zlotaraczka.org
/zlotaraczka.org
Godziny otwarcia
pn-pt9:00 - 20:00
sob9:00 - 18:00
Awaryjnie w niedziele i święta

O nas

Nie bój się zadzwonić i zapytać;)
Wykonuję usługi w państwa domach, szczegóły na mojej stronie www.zlotaraczka.org
Usługi gazownicze, hydrauliczne, elektryczne, montażowe, naprawcze
Dojazd na terenie trójmiasta jest bezpłatny!!!

Nazywam się Zbigniew Guzewicz i już pod ponad 10 lat zajmuję się w Państwa domach    i firmach drobnymi jak i większymi naprawami z zakresu usług                          
hydraulicznych, elektrycznych, gazowniczych oraz montażowych.

Wierzę, że nasza współpraca nadal będzie się rozwijała tak owocnie, jak do tej pory, czego Państwu i sobie życzę.
Zapraszam do odwiedzania mojej strony, którą będę się starał aktualizować i rozwijać, dzięki czemu będzie pomocna dla Państwa. 

Najczęściej zadawane pytania

Czy diagnoza jest płatna?
Jest płatna tylko w przypadku, gdy klient nie zdecyduje się na usługę, koszt takiej diagnozy to 40 zł.
Ile kosztuje dojazd?
Dojazd na terenie 3-miasta jest bezpłatny. Poza terenem 3-miasta cena jest ustalana z klientem.
Czy wystawia pan faktury VAT?
Tak, wystawiam faktury VAT lub paragon.
Jak można płacić za usługę?
Na chwilę obecną płatność jest gotówką lub przelewem (dla stałych klientów i firm)
Czy muszę mieć jakieś narzędzia lub części do wykonywanej przez pana usługi?
Nie, wszystkie potrzebne narzędzia oraz części posiadam, chyba że klient zażyczy sobie zamontowania części zakupionej przez niego.
Jaki jest czas oczekiwania na wykonanie danego zlecenia?
Maksymalnie do tygodnia, ale przeważnie jest wykonywania z dnia na dzień.
Czy pracuje pan w niedziele i święta?
Tylko w awaryjnych sytuacjach i na wyraźne życzenie klienta, usługa wykonana w takie dni jest o 100% droższa.
W jakich godzinach pan pracuje?
Pracuję od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00, a w soboty od 9:00 do 15:00.
Czy można pana zamówić po godzinach pracy?
Tak, ale koszt usługi jest większy o 50%.
Czy wykonuje pan zlecenia od ręki (tego samego dnia)?
Tak, jeśli mam tylko taką możliwość.
Czy można do pana zadzwonić i zasięgnąć porady związanej z daną usterką lub w sprawie zakupu jakiegoś sprzętu?
Tak. Jeśli będę w stanie to chętnie pomogę i podpowiem przez telefon.
Z jakimi kosztami muszę się liczyć w przypadku, gdy przyjedzie pan do klienta, ale nie będzie w stanie wykonać usługi?
Z żadnymi. Za niewykonaną usługę nie kasuję żadnych pieniędzy (z wyjątkiem usługi diagnostycznej)
Czy mogę liczyć na zakup i przywiezienie np. WC, kranu, itp. rzeczy?
Tak, jeśli to mają być najprostsze urządzenia, ale bardziej polecam samodzielny zakup (kwestia dogadania z klientem)
Czy udziela pan gwarancji na wykonaną usługę?
Tak. Udzielam sześciomiesięcznej gwarancji na moje usługi.
W jakich godzinach można do pana dzwonić?
Dzwonić do mnie można w dni powszednie od 8:00 do 22:00 w niedziele i święta od 9:00 do 18:00.
Czy przez telefon mogę się dowiedzieć jaki będzie koszt danej usługi?
Tak, ale to będzie koszt orientacyjny, czyli od-do.
Czy naprawa gwarancyjna jest odpłatna?
Nie. Chyba że naprawa jest związana z uszkodzeniem przez klienta, lub wadliwą częścią dostarczoną przez klienta.
Czy mogę odmówić wcześniej zleconą usługę?
Oczywiście że tak, tylko bym prosił o zgłoszenie tego faktu odpowiednio wcześniej.
Czy pobiera pan zaliczki na poczet zlecenia - usługi?
W większości przypadków nie pobieram zaliczek, chyba że zlecenie jest większe i wymaga zakupu większej ilości materiałów.
Co stanie się z zaliczką w przypadku jak zrezygnuję z usługi?
Przepada. Tak że proszę o przemyślane decyzje.

Zdjęcia

Co nowego

  • pin
    UWAGA! Od 13-09-2021, do 19-09-2021 Będę na urlopie. Zapraszam od 20-09-2021. Przepraszam za niedogonienia.