- 1 Dziś nocny przejazd rowerowy (174 opinie)
- 2 Gra parkowa - rozrywka rodzinna (2 opinie)
- 3 Spędź aktywnie pierwszy weekend września (7 opinii)
- 4 Polak zdobywcą jezior potwornych (22 opinie)
- 5 90-latek w tunelu aerodynamicznym (54 opinie)
- 6 Na rower z Mają Włoszczowską (88 opinii)
Kobiecy biust. Męska sprawa
Ruszyła druga edycja kampanii edukacyjnej "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa", która dedykowana jest kobietom z zaawansowanym rakiem piersi. Podobnie jak rok temu, powstał kalendarz "Power of Community 2018". Dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany na działania wspierające panie walczące z tą ciężką chorobą. Cena albumu wynosi 69 zł.
Statystyki nie kłamią. Każdego roku około 17 tys. polskich kobiet dowiaduje się, że ma raka piersi, 5 tys. z nich umiera. Warto podkreślić, że nowotwór do zaawansowanego stadium rozwija się u około 30 proc. chorych kobiet, a u około 5-10 proc. rozpoznawany jest zbyt późno, gdy choroba daje przerzuty do innych organów. A przecież można to zmienić. I właśnie do tego zmierzają pomysłodawcy akcji.
W ramach kampanii przygotowano dla panów zestaw narzędzi, które znajdują się na stronie internetowej BreastFit. To m.in. specjalny trening, który krok po kroku pokazuje, jak w prawidłowy i przyjemny sposób badać piersi partnerki.
Ubiegłoroczna kampania zakończyła się wielkim sukcesem, dlatego pomysłodawcy postanowili pójść za ciosem. Podobnie jak przed rokiem, w parze z edukacją panów idzie sprzedaż wyjątkowego kalendarza. Dochód z jego sprzedaży w całości zostanie przekazany fundacji OnkoCafe, która wspiera kobiety walczące z nowotworem piersi.
- Pomysł na stworzenie pierwszego kalendarza był spontaniczny i ukazał się dopiero w styczniu. Ucieszył nas fakt, że mimo nagości został pozytywnie odebrany. Kampania "BreastFit. Kobiecy Biust. Męska Sprawa" to historia, która powstała w kolejnym roku i to ona jest najważniejsza. Bez niej kalendarz byłby jedynie zdjęciami. Mówić o raku nie jest łatwo, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze działania przekładają się na realne wartości. Specjaliści mówią, że coraz częściej mężczyźni wykrywają zmiany w piersiach u kobiet - wyjaśnia Kuba Popławski, organizator akcji.
Zdjęcia do albumu "Power of Community 2018" zostały wykonane w sierpniu, w oryginalnym miejscu - w gdyńskiej torpedowni. Podobnie jak w poprzedniej edycji, również w kalendarzu na przyszły rok, znalazło się dwanaście fotografii nagich crossfiterów wykonujących przeróżne ćwiczenia. Zdjęcia - oprócz pokazania piękna męskiego ciała - mają przede wszystkim symbolizować wsparcie dla chorujących na nowotwór kobiet, ale również przypominać innym mężczyznom, że problem raka piersi, to także ich problem.
- Tegoroczna sesja zdjęciowa odbyła się w wyjątkowo trudnym miejscu i nie udałaby się, gdyby nie bezinteresowna pomoc wielu osób. Uczestnicy zjechali się z całej Polski na jeden konkretny dzień, a okno pogodowe umożliwiło nam wejście na torpedownie. Zaangażowanie mężczyzn świadczy o tym, że zdrowie kobiet bardzo leży im na sercu - dodaje.
Zdjęcia do kalendarza wykonał fotograf Piotr Fajfer. Cena albumu wynosi 69 zł.
- Zainteresowanie kalendarzem jest gigantyczne. Zamówienia spływają z całego świata. W tym roku wspierają nas kawiarnie Costa Coffee, w których można nabyć kalendarz "od ręki". Można go również zamówić korzystając ze strony internetowej kampanii - tłumaczy Popławski.
Dystrybucja albumów potrwa do wyczerpania zapasów.
Miejsca
Opinie (23) 1 zablokowana
-
2017-10-21 18:31
Skusiłem się hasłem Kobiecy biust (2)
...a tu .....
Czuję się teraz taki brudny!- 56 5
-
2017-10-22 05:19
#metoo #jatez
- 5 4
-
2017-10-22 08:46
?
A jest w ogóle męski biust? Oszustwo!
- 0 0
-
2017-10-21 19:58
Szczytny cel a tak dla ciekawości to fotograf ile zarobił i pozostali współtwórcy? (1)
Bo wolontariat to chyba nie był. Najlepiej to wymyśleć szczytny cel i zarobić kasę.
- 9 13
-
2017-10-22 11:47
to oficjalna akcja,
więc wszystko jest transparentne. Fundacje są pod wnikliwą obserwacją.
- 3 0
-
2017-10-21 23:10
a ta sztanga dorysowana, czy ze styropianu ? (2)
- 16 4
-
2017-10-22 08:54
na filmie widać;) (1)
- 0 0
-
2017-10-22 11:43
na filmie reklamowym firmy w której pracuję też widać
budowlańców mięśniaków
na co dzień po kilka na raz takich towarów, noszą magazynierzy wyglądający jak patyczaki- 3 0
-
2017-10-22 00:03
(2)
no po prostu wasz poświęcenie dla kwestii raka kobiet inspiruje.
musieliście pojechać z ziomkami do torpedowni w jednym dniu i jeszcze zdjęcia dać sobie zrobić.
brawa.
aha, jakby co to ja też nic konkretnego nie zrobiłem, ale przynajmniej nie ściemniam.- 3 12
-
2017-10-22 00:12
Skoro zrobili kalendarz
To to jest chuba konkretna rzecz, a środki zebrane ze sprzedaży chyba tez konkretne
- 7 1
-
2017-10-22 08:55
jesteś życiowym przegrywem?
- 3 0
-
2017-10-22 00:14
Fajna akcja
Brawo panowie!
- 12 2
-
2017-10-22 00:21
Bardzo dobrze, że powstają takie akcje
bo o raku to w kółko smutne melodie i cierpienie, a tu ciekawie i pomysłowo. Gratuluję
- 7 2
-
2017-10-22 10:30
Co z bzdura to teraz niech sie kobiety do pasa rozbiorą by namówic facetów do badania jaj . (1)
czekamy:)
- 8 5
-
2017-10-23 00:47
Już się rozbieraly w zeszłym roku bucu
- 2 1
-
2017-10-22 10:48
Mniam (2)
Powiesilam w pracy (branza w 90% meska) tegorozny kalendarz. Reakcja Panow bezcenna. A mi nadal cieszy oko
- 12 3
-
2017-10-22 11:45
Też zauważyłam że (1)
zakompleksieni panowie mają obiekcje;) i dobrze niech ruszą tyłki
- 4 4
-
2017-10-22 20:33
Tak samo jest z kobietami- najabrdziej się burzą te zakompleksione, gdy partner ma "babski" kalendarz
- 5 1
-
2017-10-22 11:05
Niby idea sluszna jednak mam mieszane uczucia co do wykonu. (1)
No bo skoro akcja ogólnopolska to czemu znów nazwa obcojęzyczna. I proszę nie mówić że teraz to jest na czasie i się nie znam - bo czemu w innych krajach dbają o swój język a my ciągle z kompleksów wybieramy angielski?
Co ma nagie ciało męskie do chorób kobiecych piersi? Czemu nie ma pięknych wspólnych zdjęć w plenerach natury? Obecne fotki niby ładne technicznie ale kto to zawiesi w domu i komu się skojarzy z profilaktyką zdrowotną kobiet?- 5 3
-
2017-10-22 11:44
Nazwa ta nawiązuje do treningu CrossFit, nie ma polskiej odmiany
Obserwuję tą akcję kolejny rok i jestem pełna podziwu. Przesłanie akcji jest proste, Silny i odważny mężczyzna troszczy się o partnerkę. To że są nagi zdjęcie jak widać skuteczna forma przyciągnięcia uwagi mediów, a co za tym idzie do większej ilości dociera akcja, polecam poczytać na stronie kampanii.
- 3 1
-
2017-10-22 11:21
Bardzo ładne zdjęcia. O wiele lepsze od tych starych samochodów sprzed paru dni.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.