- 1 Intel wstrzymuje inwestycje w Polsce (112 opinii)
- 2 Wysokie kary za marnowanie żywności (47 opinii)
- 3 Terminal jeszcze nie powstał, a już został wydzierżawiony (31 opinii)
- 4 Morskie połączenie kolejowe z Trójmiasta (56 opinii)
- 5 Szwedzki okręt z wizytą. Tak będą wyglądały nasze "Delfiny" (98 opinii)
- 6 Czołgi, haubice i wyrzutnie w Porcie Gdynia (229 opinii)
10 tys. masek dla pomorskich szpitali od LPP
10 tys. maseczek chirurgicznych dla pracowników Szpitali Pomorskich przekazała dziś gdańska firma LPP. - Dzięki Wam możemy czuć się bezpiecznie - napisali w podziękowaniu pracownicy spółki, która prowadzi cztery szpitale w Gdańsku, Gdyni i Wejherowie. To pierwsza część z dostawy, która już wkrótce trafi do kolejnych placówek w Polsce.
W Trójmieście trwa akcja szycia masek ochronnych dla pracowników pogotowia, szpitali, ratowników medycznych. Angażują się w nią zwykłe osoby. Ktoś zdobywa fizelinę, materiał, z którego powstają maseczki. Ktoś, metodą prób i błędów, projektuje maseczkę. Ktoś mówi: "szukam pań, które umieją szyć na maszynie i mogą pomóc". I takie panie się znajdują, maseczki powstają. Nawet gdy grucha wieść, że maseczki nie mają atestu i nie mogą oficjalnie trafić do szpitali, ratownicy medyczni mówią:
- Dajcie to, co macie, lepsze to niż nic.
Szycie maseczek ochronnych dla pracowników ochrony zdrowia
Szpitale na gwałt szukają masek i innych środków ochrony osobistej. Muszą stosować procedury, więc nawet gdy mają pieniądze na zakupy, sprzęt nie pojawia się z dnia na dzień.
Za to z dnia na dzień go ubywa, bo maski i fartuchy schodzą w szpitalach jak woda. W przypadku podejrzenia u pacjenta choroby zakaźnej (nie tylko Covid-19) jeden komplet starcza "na raz". A gdy pacjentem zajmuje się kilka osób (lekarz, ratownik, pielęgniarka) takich kompletów schodzą setki dziennie.
I w takiej sytuacji do Szpitali Pomorskich, czyli spółki prowadzącej dwa szpitale w Gdyni (Wincentego a Paulo w centrum miasta oraz PCK w Redłowie), Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku (główny szpital przygotowany do przyjmowania pacjentów z Covid-19) oraz Szpital Specjalistyczny im. Ceynowy w Wejherowie (planowany do przekształcenia w tzw. jednoimienny szpital zakaźny, gdy będzie taka potrzeba) trafia 10 tys. ochronnych masek chirurgicznych.
"Kochani, pomoc spływa do naszych Szpitali nieustannie, a dziś dotarło do nas potężne wsparcie od LPP w postaci 10 000 MASECZEK CHIRURGICZNYCH dla naszych PRACOWNIKÓW️ Dzięki Wam możemy czuć się bezpiecznie. Dziękujemy!"
Darczyńcą jest gdańska firma LPP. Firma, którą dwa dni temu niektórzy odsądzali od czci i wiary za to, że dwa miesiące temu wysłała do Chin 500 tys. masek ochronnych. Dwa miesiące temu, gdy w Polsce mało kto przypuszczał (pewnie poza epidemiologami), że w połowie marca znajdziemy się w podobnych tarapatach.
22 marca tygodnik Newsweek podniósł larum, że takie zachowanie gdańskiej firmy było nieodpowiedzialne, że LPP wsparła swoich kooperantów w Chinach kosztem Polaków, którzy od kilku tygodni nie mogą kupić w aptekach maseczek ochronnych.
Wywołany do tablicy Marek Piechocki, największy udziałowiec LPP musiał się tłumaczyć:
- Pod koniec stycznia praktycznie nikt w Polsce nawet nie rozważał takiego scenariusza, z jakim mamy dziś do czynienia. Wówczas uwaga całego świata nadal skupiona była przede wszystkim na Chinach. Tak, pomogliśmy chińskim firmom. Tak, wysłaliśmy do Chin transport 510 tys. maseczek. Nie wstydzę się tego, że pomogliśmy tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebowali. Chinom pomagało wówczas zresztą wiele firm i instytucji z całego świata.
Jego słowa zupełnie nieświadomie wsparli najważniejsi politycy w kraju. W zeszłym tygodniu premier Mateusz Morawiecki mówił na wspólnej konferencji z prezydentem Andrzejem Dudą:
- Musimy radzić sobie z okolicznościami, których nikt się jeszcze miesiąc temu nie spodziewał, dwa miesiące temu nikt o tym nie wiedział.
Teraz Marek Piechocki mówi, że to właśnie dzięki pomocy udzielonej Chińczykom w styczniu, gdy liczba zarażonych, chorych i umierających z powodu koronawirusa w tym kraju rosła każdego dnia, dziś udało się pomóc szpitalom w Polsce.
Dziennikarz Money.pl Sebastian Ogórek zajrzał do firmowej korespondencji LPP z partnerami firmy w Chinach:
[widzę] W sumie kilkanaście listów z ostatniego tygodnia. We wszystkich Piechocki swoim partnerom biznesowym w Chinach przedstawia polskich organizatorów pomocy dla szpitali. Ci w dwóch-trzech mailach dogadują się na cenę, a maski, sprzęt medyczny, kombinezony lecą do Polski. Szybko i tanio.
W części maili wyraźnie partnerzy biznesowi w Chinach dziękują polskiemu miliarderowi za pomoc sprzed miesiąca. I deklarują: teraz my pomożemy wam. Piechocki deklaruje też, że jego magazyny i szlaki transportowe mogą zostać wykorzystane w przesyłce materiałów do Polski. Miliarder dodaje też, że ponad setka osób zatrudnionych w jego biurze w Szanghaju jest w pełni oddelegowana do pomocy przy wysyłce towarów do kraju.
10 tys. masek przekazanych we wtorek, 24 marca, Szpitalom Pomorskim to pierwsza część z dostawy, która już wkrótce trafi do kolejnych placówek w Polsce.
Miejsca
Opinie (267) ponad 100 zablokowanych
-
2020-03-24 20:42
Opinia wyróżniona
Polka (8)
Ciekawa jestem czy krytycy sami od siebie coś zrobią czy tylko będę gnoić innych ??? Ludzie opamiętajcie się !!!! Na pewno firma LPP pomoże swoim rodakom. Kryzys dotyka również ich. Pozamykane sklepy, pracownicy na zdalnej pracy i kryzys w Chinach... Przestańcie hejtowac tylko sami coś zróbcie!!!! Cokolwiek ....
- 207 50
-
2020-03-27 09:09
Już przecież zapowiedzieli większą pomoc, w szyciu maseczek wartych milion, dzięki im pomocy wysłanej do Chin teraz Chiny przysyłają do nas pomoc, jeszcze mają przeznaczyć dodatkowe środki, wszystko jest na stronie firmy to nie są tajne informacje.
- 0 0
-
2020-03-24 20:52
Naiwność (5)
A co takiego LPP zrobiło? Zabrali 0.5 miliona masek a oddali 0.01 mln masek, bo wyszła afera.
- 32 17
-
2020-03-24 21:43
(2)
nie zabrali - kupili na wolnym rynku!
teraz sprezentowali też za swoją kasę!- 21 12
-
2020-03-25 17:30
Wielka kasa. Jakieś 5 tys. złotych :) Gest na miarę LPP.
- 0 0
-
2020-03-25 00:30
51 razy mniej niż zabrali
- 12 7
-
2020-03-24 20:54
Ale przykryją to artykułami w prasie (1)
- 20 12
-
2020-03-25 00:44
dokładnie, tak jak ten artykuł jest sponsorowany
skąd wiem? Bo usuwają komentarze negujące tą pseudo pomoc. Dożyłem czasów cenzury na trojmiast pe el. Smutne to. Widać za kasę można kupić wszystko, nawet sumienie na trojmiasto.
- 25 9
-
2020-03-24 20:50
Bardzo fajna firma
Studenci zapiep**ają na najniższej krajowej na zleceniu a w międzyczasie w salonach pojawiają się ogromne ekrany ledowe :)
- 29 20
-
2020-03-24 21:53
Opinia wyróżniona
Zadajcie sobie minimum trudu i poczytajcie o tych maskach wysłanych do Chin (8)
Zostały kupione i wysłane do Chin w styczniu, kiedy w Polsce i Europie nikt nie wierzył w przyjście epidemii. Przypomnijcie sobie co mówili politycy.
Policzcie sobie - 0,5 mln wysłało LPP dla swoich pracowników? Co wy sobie wyobrażacie, ilu ludzi ta firma zatrudnia? Te maski zostały przekazane chińskim kooperantom, ich rodzinom, polskimZostały kupione i wysłane do Chin w styczniu, kiedy w Polsce i Europie nikt nie wierzył w przyjście epidemii. Przypomnijcie sobie co mówili politycy.
Policzcie sobie - 0,5 mln wysłało LPP dla swoich pracowników? Co wy sobie wyobrażacie, ilu ludzi ta firma zatrudnia? Te maski zostały przekazane chińskim kooperantom, ich rodzinom, polskim konsulatom w Chinach itp. Mnóstwo ludzi dzięki temu dostało szansę uniknięcia choroby.
Teraz, gdy w Polsce mamy epidemię firma LPP kupuje maski w Chinach (bo już mają nadmiar) i przekazuje je szpitalom w Polsce.
Czego Wy nie rozumiecie w tej sytuacji? Że firma pomaga temu kto potrzebuje pomocy wtedy kiedy ta pomoc jest potrzebna? Ciężko to ogarnąć?- 189 37
-
2020-03-28 14:55
ok, wtedy dbali o swoich "kooperantów"
a dlaczego teraz o swoich dbają dużo (50x) mniej?
- 0 0
-
2020-03-27 09:12
Zacznijmy od tego ile to jest 0,5 mln masek, to nie jest liczba, która ogołoci rynek, to nie jest liczba, która zapewni bezpieczeństwo, dla porównania Francja niedawno zamówiła 250 mln maseczek, nawet jeśli jakimś cudem na rynku nie zostało już masek to przecież sytuacja miała miejsca na dobry miesiąc przed początkiem epidemii wirusa w Polsce, więc
Zacznijmy od tego ile to jest 0,5 mln masek, to nie jest liczba, która ogołoci rynek, to nie jest liczba, która zapewni bezpieczeństwo, dla porównania Francja niedawno zamówiła 250 mln maseczek, nawet jeśli jakimś cudem na rynku nie zostało już masek to przecież sytuacja miała miejsca na dobry miesiąc przed początkiem epidemii wirusa w Polsce, więc nasz rynek miał ponad miesiąc na to żeby wypełnić go maseczkami, a o odpowiedni stan rezerw powinien zadbać rząd. LPP nie zrobiło nic złego nieśli pomoc, teraz niosą pomoc w Polsce.
- 1 0
-
2020-03-26 08:51
Nie kłam proszę
Rodzina pracuje w LPP i akcja zaczęła się pod koniec stycznia 27 ale maski zostały wysłane w lutym.
Teraz właściciel Lpp kazał pracownikom stać murem za firma i pisać pozytywne komentarze na temat firmy w internecie i wypisywać półprawdy/półkwamstwa o tym kiedy coś zostało wysłane.- 0 0
-
2020-03-25 10:29
Lisweek i wszystko jasne
Takiego hejtu na firmę LPP przy niesprawdzeniu informacji to ciężko szukać w polskim internecie
- 2 1
-
2020-03-24 21:54
Tak. (3)
- 2 6
-
2020-03-24 22:24
janusz Ch - masz jakiś problem? (2)
Spać nie możesz i hejtujesz? Czy ktoś Ci za to płaci? Zamieściłeś pod tym artykułem kilkadziesiąt komentarzy, żaden nie ma związku z faktami. Jakiś walnięty trol z ciebie.
- 10 7
-
2020-03-25 08:01
Matołusz mówił w Dzienniku Telewizyjnym, że już od stycznia przygotowywał Wolskę więc nie pisz, że nikt nie wiedział
- 1 3
-
2020-03-25 01:19
Z ciebie też
- 1 5
-
2020-03-24 21:50
Opinia wyróżniona
Polskie szukanie dziury w całym... (13)
LPP wysłało milion masek dla swoich pracowników w Chinach w momencie kiedy o koronawirusie nikt w Polsce nie myślał. Kupili i wysłali. I teraz są za to hejtowani...
Normalny człowiek doceni i ten milion chiński i te tysiące dla Polski. Jedne i drugie to pomoc, która trzeba pochwalić. Niestety w Polsce zawsze drugie dno...- 153 34
-
2020-03-24 21:52
(12)
Firma LPP Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsey
Kazała tobie napisac taki pozytywny dla nich komentarz?
A może jesteś pracownikiem LPP- 8 21
-
2020-03-24 21:58
(11)
Nie, mam jedną bluzę Croopa. Wkurza mnie polskie dopieprzanie w każdym temacie. Co nie zrobisz, zawsze wiadro pomyj.
- 20 9
-
2020-03-24 21:59
A niesłusznie? (10)
- 4 12
-
2020-03-24 22:02
Beznadziejna firma (5)
A gdzie w 2014 r. i 2015 r. Rozliczali podatki ?
Polska? Nie
Cypr? Tak
Czemu?
By nie płacić podatków super firma
Oby galerie były zamknięte- 9 13
-
2020-03-25 16:53
Państwowa firma pod rządami pisu
ma promy zarejestrowane na Bahamach bo taniej.
- 0 0
-
2020-03-25 08:32
zastanów się (1)
2 lata płacili podatki za granicą - wszyscy tak robili. Teraz całość jest płacona w Polsce. A nikt nie zapyta o firmy skarbu państwa, gdzie płacą podatki?
Flota statków Lotos nie ma bandery polskiej do tej pory. Wszystkie są pod banderą cypryjską.
LPP (firma prywatna) się zreflektowało i pracuje na polski kapitał niestety spółki skarbu państwa nie.- 4 1
-
2020-03-25 21:55
Nie zreflektowało tylko zostało zmuszone. A to jest ogromna różnica.
- 0 0
-
2020-03-24 22:13
Artykuł traktuje o maskach a nie o plusach i minusach firmy LPP.
- 12 6
-
2020-03-24 22:17
płacił tam podatki bo naczelny volksdeutsch miał głęboko w poważaniu, gdzie je firmy płacą!
- 4 8
-
2020-03-24 22:06
(2)
Prywatna firma podarowała maski swoim pracownikom w Chinach, w momencie kiedy nikt nie dopuszczał myśli, że mogą być potrzebne w Polsce. Wydała kupę kasy, czego Ch. nie rozumiesz??? Swoją krytykę skieruj do firm, które podniosły ceny poszukiwanych produktów kilkukrotnie a nie do tych które bezinteresownie pomagają.
- 19 4
-
2020-03-25 01:01
(1)
Sytuacja się zmieniła, więc wypadałoby teraz przywieźć te zapasy do Polski, a nie kleić głupa. A przede wszystkim wyłożyć miliony na respiratory! Tak postępuje człowiek honoru i etyczny biznesmen. A jak nie postępuje to jest zwykłym pasożytem.
Upasł się na Polakach, a w prezencie dał maseczki warte 5 tys.
Prezes PolpharmySytuacja się zmieniła, więc wypadałoby teraz przywieźć te zapasy do Polski, a nie kleić głupa. A przede wszystkim wyłożyć miliony na respiratory! Tak postępuje człowiek honoru i etyczny biznesmen. A jak nie postępuje to jest zwykłym pasożytem.
Upasł się na Polakach, a w prezencie dał maseczki warte 5 tys.
Prezes Polpharmy bez wahania sypnął milionami. I niejeden inny także. Tu niestety ciężko będzie oczekiwać empatii. W życiu nic z tych marek nie kupię i będę odradzał całym sercem każdemu.- 2 7
-
2020-03-25 07:40
Hahha
Ty się puknij w łeb! To jego prywatna firma i może sobie robić co chce ze swoimi pieniędzmi! A ty co zrobiłeś abyś komis pomoc? Najlepiej gadac takie głupoty jak ty w necie.
- 5 2
-
2020-03-24 22:16
nie
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2020-03-24 20:25
10 tys to kropla w morzu potrzeb (9)
Prosimy o więcej!
- 93 22
-
2020-03-24 20:33
(3)
dobre i to. A Ty co zrobiłeś?
- 26 6
-
2020-03-24 20:35
(1)
Może ty się pierwszy pochwal co zrobiłeś?
- 18 1
-
2020-03-24 22:06
Na przełomie stycznia i lutego służby specjalne i wywiad informowali rząd o możliwości rozprzestrzenienia się chińskiej epidemii na cały świat, ale nasi politycy nie wzięli tego poważnie. Jak i zresztą cała Europa. Jedynie Estonia zaczęła przygotowania na czas. Nie winię konkretnego rządu, bo jaki by nie był, każdy zareagowałby pewnie tak samo, czego przykładem są prawie wszystkie kraje europejskie i amerykańskie. Winię polityków /każdej opcji/, że mając wiedzę lekceważą takie sygnały. Teraz ktokolwiek robi cokolwiek w celu ratowania innych, to chwała mu za to.
- 10 2
-
2020-03-24 23:50
wpłaciłem kasę na sie pomaga na pomoc szpitalom a Ty?
właśnie sie pomaga ściągają za te pieniądze z Chin 25ton sprzętu medycznego. przynajmniej wiem na co idzie kasa.
- 4 2
-
2020-03-24 20:35
dajesz radę dotrwać do ostatniego zdania w artykule czy czytasz tylko nagłówki? (2)
- 6 6
-
2020-03-24 20:39
(1)
Ile będzie części tej dostawy?
- 5 2
-
2020-03-24 20:47
Aż media przestaną patrzeć :P
- 5 11
-
2020-03-25 06:30
Kropla drąży skałę!
- 1 0
-
2020-03-25 08:42
to dopiero początek pomocy, LPP zamierza wydać na te cele 1 mln pln jak nie więcej
- 3 0
-
2020-03-24 20:26
A dzięki takiemu gestowi wspomogą LPP (12)
Kupując coś na ich stronie.
Narzekaczy proszę o refleksje co oni zrobili by pomóc ?- 101 47
-
2020-03-24 20:40
To że najpierw wyprowadzili maseczki (2)
a jak po artykule w Newsweeku zrobił się smród to reagują!
- 14 27
-
2020-03-24 22:13
no właśnie. Wysłali 510 tysięcy, a podarowali Polakom 10 tysięcy - czyli 51 razy mniej.
Poczekam aż podarują choćby tyle samo ile wysłali. Choć już trochę późno, oby nie przyszły w maju, po fakcie.
- 4 11
-
2020-03-24 22:18
Był kontrahent, to wysłali. Rządowi to jakoś nie przeszkadzało. Przecież nasz panujący jest taki idealny.
- 8 2
-
2020-03-24 20:44
Te ich łachy są po pierwszym praniu do wyrzucenia. (2)
- 9 11
-
2020-03-24 20:47
Też prawda (1)
- 8 10
-
2020-03-24 22:16
Nikt ich ci nie każe nosić. Jak sprzedają widocznie mają nabywców. Co ci do tego. Mierzi cię czyjś biznes?
- 5 3
-
2020-03-24 20:48
pracownik LPP się odezwał (4)
poszedł stąd!
- 7 7
-
2020-03-24 20:52
Daj mu zarobić (3)
Premia będzie :)
- 4 12
-
2020-03-24 21:45
(2)
a tobie januszu ch. kto płaci?
na wszystkim się znasz, wszystkie tematy nie są ci obce, kto ci płaci?- 9 2
-
2020-03-24 22:19
(1)
To Sven na etacie Trójmiasta.
- 3 1
-
2020-03-25 01:22
Edzio!
W wolnej chwili pani billowa
- 0 0
-
2020-03-24 22:03
no ja np płacę podatki w tym kraju, a nie na Cyprze
ale co kogo obchodzi jakiś naiwniak skoro wielka korporacja zrobiła piękny pijarowy gest rzucenia ochłapu maluczkim...
- 6 7
-
2020-03-24 20:29
brawa dla polskiej firmy (7)
największa organizacja charytatywna też ma przekazać maseczki ale dopiero na koniec kwietnia. długo
- 120 44
-
2020-03-24 20:45
Z tych 180 mln to już im zostało 160 realnie bo waluty w górę, sprzętu kupią o 10% mniej
Ale tak to jest jak się nie kupuje sprzętu tylko trzyma na koncie by odsetki zasiliły jakieś konta...
- 7 4
-
2020-03-24 20:45
Polskiej tak (3)
Ale parę lat temu wyprowadziła znaki towarowe za granicę w celu uniknięcia podatków!
- 7 10
-
2020-03-24 21:48
(2)
korzystali z "furtek" jakie tworzyli w polskim prawie podatkowym importowany z UK vincent i naczelny volksdeutsch RP!
po zmianie władzy i uszczelnianiu systemu są jednym z większych prywatnych płatników w kraju!- 3 7
-
2020-03-25 08:08
LPP przeniosło swoje znaki towarowe do Polski PRZED zmianą władzy, bo w maju 2015
- 0 1
-
2020-03-25 08:10
konkurencja
wtedy to ta władza założyła swoja mafię vat w ministerstwie?
- 1 1
-
2020-03-24 20:49
kolejny pracownik LPP
to zmasowana akcja!
- 6 8
-
2020-03-24 22:32
brawoooooo
a co zrobili z 500tys masek, ktore wykupywali od stycznia w polskich aptekach? jestem ciekaw, bo 10tys to troche smieszna suma przy pol milionie
- 6 5
-
2020-03-24 20:29
(49)
Lpp teraz próbuje odbudować swój wizerunek w sieci bo niekorzystnym dla nich ujawnieniu prawdy. Kilka tygodni temu Lpp wykupiło milion maseczek dla pracowników swoich fabryk w Chinach by podtrzymać produkcję! Czym wobec tego jest marne 10 tysięcy maseczek?!
- 165 217
-
2020-03-24 20:32
nawet jeśli to kupili a nie ukradli, (17)
kilka tygodni temu maseczki zalegały w hurtowniach, kto chciał mógł sie zaopatrzyć
- 36 20
-
2020-03-24 20:38
oj zeczywiscie dzbanie jak nie ukradli to brawa dla nich:) (16)
- 15 23
-
2020-03-24 20:46
No nie ukradli, całe szczęście (15)
Tylko o podatki zapytaj, Cypr czy Antyle?
- 12 22
-
2020-03-24 20:55
wali mnie to gdzie płaca podatki
podziękuj rządzącym (obecnym jak i poprzednim) za to, że od lat firmy starają się uciekac z Polski z podatkami jeśli maja tylko taką możliwość.
Poza tym jako prywatna firma nie są organizacja zobowiązaną do dbania o bezpieczeństwo zdrowotne w Polsce. Są tu na miejscu instytucje, które biorą za to grube pieniądze i niewiele zrobiły przed wybuchem tej paniki. LPP kupiło i wysłało te maski dla swoich współpracowników wtedy gdy w Polsce mało kto był zainteresowany tematem bo Włochy kojarzyły się raczej z feriami w dolomitach a maseczki były dostępne w sklepach i hurtowniach. jeśli wtedy gdzieś w Polsce brakowało maseczek to z powodu braku zainteresowania a nie zbyt dużego popytu wobe podaży.- 30 15
-
2020-03-24 20:55
(8)
wszystko płaca u nas, a co?
- 2 11
-
2020-03-24 20:59
Po tym jak zostało to nagłośnione...
Bo się afera zrobiła!
- 9 8
-
2020-03-24 21:00
A od kiedy? (4)
Odkiedy rząd im zagroził? Bo wcześniej przez lata szło na Cypr.. Więc nagle w 2015 zaczeli płacić w Polsce jak weszła ustawa zakazująca optymalizacji podatkowych
- 8 6
-
2020-03-24 21:03
I bardzo dobrze (1)
Pieniądze zostają w kraju i nie uciekają do rajów podatkowych!
- 5 4
-
2020-03-25 06:46
To na UJ cepie pytasz gdzie płacą podatki jak wszyscy wiedzą i ty TEŻ?
- 0 0
-
2020-03-24 22:25
(1)
nie nagle - jak skończyło się przyzwolenie na okradanie RP!
- 4 2
-
2020-03-24 22:37
Jakie okradanie? Jeżeli masz legalną możliwość płacić niższe podatki to płacisz niższe. Gdzie tu jakieś okradanie?
- 7 7
-
2020-03-24 22:25
(1)
od 2015 tak!
- 3 0
-
2020-03-24 22:41
No, a jeszcze od jakiego miesiąca?
- 0 4
-
2020-03-24 21:21
(3)
jeden z większych płatników podatku i to w RP!
- 5 3
-
2020-03-24 21:55
Zapytaj jeszcze od kiedy to się zdzwisz, (2)
- 3 6
-
2020-03-24 22:25
(1)
nie muszę się pytać - większość jest zorientowana, że od czasu kiedy nic nie mogący i nierządzący Polską naczelny volksdeutsch RP musiał oddać władzę, tym co teraz rządzą.
- 3 6
-
2020-03-24 22:41
Od maja 2015, od maja
- 3 2
-
2020-03-25 12:34
wszechwiedzący januszu ch. masz informacje sprzed 5 lat!
- 1 0
-
2020-03-24 20:32
za to nigdy już nic u nich nie kupię (6)
.
- 18 29
-
2020-03-24 20:42
na bank
- 7 3
-
2020-03-24 20:43
Ja też
I będę odradzał innym
- 11 17
-
2020-03-24 20:46
Szkoda kasy.
- 8 6
-
2020-03-24 21:09
(1)
Bo nikt Cie o to nie bedzie prosil
- 6 6
-
2020-03-24 21:22
Wystarczy mieć rozum i patrzeć im na ręce!
- 5 7
-
2020-03-25 10:48
No to splajtują jak nic.
- 2 1
-
2020-03-24 20:33
nawet artykułu nie przeczytałeś (1)
nie kilka tygodni tylko 2 miesiące i nie milion tylko 510 tysięcy reszty i tak nie doczytasz ....
- 22 5
-
2020-03-24 20:56
To dlugi artykuł. Janusze i Grażyny nie skumają.
- 14 6
-
2020-03-24 20:45
Spekulanci.
- 4 5
-
2020-03-24 21:06
Prostactwo
tylko niezorientowany antagonista moze sie w ten sposob wyrarzac nie znajac zaangazowania firmy LPP w niesieniu pomocy plcowkom medycznym .I nie tylko.Kazdy chcialby miec takiego prezesa
- 13 14
-
2020-03-24 21:10
Maseczki
A co "Ty" zrobiłeś, może zatrudnisz 20tyś ludzi jak LPP, może przekażesz milion złotych na walkę z koronawirusem? Może pójdziesz do Carrefoura i kupisz 10 maseczek po 8,99 za sztukę i przekażesz do szpitala. Łatwo jest krytykować, ciężko samemu coś zrobić. Siedź dalej przed tv i krytykuj bo tylko to potrafisz.
- 23 10
-
2020-03-24 21:13
(6)
Ej, ale LPP o tym w lutym oficjalnie pisala, więc w czym problem?
- 15 5
-
2020-03-24 21:56
W tym że maseczki nigdy nie powinny stąd "wypłynąć" (3)
- 7 15
-
2020-03-24 22:38
(2)
Maseczki były wówczas normalnym towarem rynkowym. Mogły stąd wypłynąć tak samo jak wypływają z chin ciuchy dla LPP. To rząd od stycznia powinien robić zapasy, a nie po fakcie się dziwić że brakuje
- 12 6
-
2020-03-25 08:31
w lutym były normalnym towarem rynkowym (1)
a w styczniu rząd powinien był już je gromadzić? lol?
- 0 4
-
2020-03-25 09:41
"powinien był", "były", rozróżniasz znaczenie takich zwrotów? Czy tylko wiesz co to znaczy "lol"? Jak otworzą szkoły to powinieneś być pierwszy na lekcji polskiego o czytaniu ze zrozumieniem.
- 0 0
-
2020-03-25 10:44
W tym, że Rząd dał d*py z przygotowaniami (1)
.. w związku z czym winni są LPP, Tusk, Unia Europejska i WOŚP Owsiaka. Czego nie rozumiesz?!
- 1 3
-
2020-03-25 12:32
rozejrzyj się po świecie, kto w tej wspaniałej, naszej Europie był przygotowany? Francuzi, Niemcy, Włosi, Hiszpanie? Belgowie w ubiegłym roku zutylizowali kilka milionów maseczek zgromadzonych po epidemi z powodu sars! macie pretensje do naszego rządu?! cieszcie się, że właśnie taki mamy a nie POprzedni! mielibyśmy sytuację jak na zachodzie, albo jeszcze gorszą!
- 1 0
-
2020-03-24 21:20
nie znasz faktów to się nie udzielaj.
- 3 3
-
2020-03-24 21:25
(3)
od wielu już lat płacą podatki w RP.
to za nierządu naczelnego volksdeutscha RP tworzono klimat i furtki do okradania państwa!- 4 4
-
2020-03-24 21:57
Od wielu znaczy od ilu? (2)
Od kiedy media zauważyły?
- 2 6
-
2020-03-24 22:22
(1)
od końca 2015r kiedy zmienił się klimat - nowemu rządowi zależało na uszczelnieniu fiskalnym kraju, nie tak jak POprzednim nierobom i dywersantom!
- 3 5
-
2020-03-24 22:40
Nie od końca tylko od maja
- 2 3
-
2020-03-24 22:28
brak słów
To postaw się w miejscu szefa LPP. Masz swoją firmę i co? Nie kupisz swoim pracownikom?? Ale P0laczkom byś pewnie dał ze swojej kieszeni? A co tam? Każdemu po 3, z własnej kieszeni. To weź może teraz ty szyj w szafie, zmarnuj czas i fundusze, i kup/uszyj chociaż całemu osiedlu.
Zauważ, że kilka tygodni wcześniej kupił, to skąd by miał wiedzieć że w Polsce zabraknie? Co go to interesowało? Myślisz troszkę czy mózg zalało Ci bełkotem o koronawirusie?
LLP jest git, pozdrawiam, pracownik Sii- 11 8
-
2020-03-24 23:10
Najpierw się doinformuj a potem wypowiadaj
Wtedy tam była potrzebna pomoc. Ciekawe komu Pan pomógł w tej ciężkiej sytuacji... Pan Piechocki najpierw zadbał o swoich pracowników w Chinach teraz pomaga w Polsce.
- 7 2
-
2020-03-25 07:35
Lpp płaci podatki w polsce
W 2015 przenieśli się na Cypr i po pół roku wrócili.
- 2 0
-
2020-03-25 08:46
Nad odbudową wizerunku będzie musiała pracować gazetka która wypuściła te i**otyczne tezy.
Podtrzymać produkcje w czasie gdy praktycznie wszystko już stało? Tu chodziło o zdrowie pracowników, współpracowników, innych Polaków (wsparcie konsulatów).
- 2 1
-
2020-03-25 09:36
Naprawdę uważasz, że wysłanie masek wystarczyło, by wznowić produkcję? Niestety, ale z maskami, czy bez - produkcja w Chinach stała.
- 2 0
-
2020-03-25 12:23
prawda z Lisweeka to g**no prawda!
- 1 0
-
2020-03-25 13:17
jaaaaasne ... po 2 dniach od artykułu: myk i maseczki od LPP są w szpitalu
Sam chyba nigdy nikomu nie pomogłeś skoro nie wierzysz że ktos inny może po prostu pomóc
- 0 0
-
2020-03-24 20:32
Rychło w czas (6)
Czyżby się bali, że nie będziemy u nich się ubierać? Lepiej późno niż wcale swoją drogą. Pazerny dwa razy traci.
- 61 106
-
2020-03-24 20:41
Najpierw trzeba sprawdzić jakość (3)
Ja tam ostatni raz coś kupiłem parę lat temu, teraz nie sądzę czy jest lepiej
- 5 10
-
2020-03-24 20:44
(2)
Stringi ze słonikiem sobie kupiles?
Nie podskakuj.- 7 4
-
2020-03-24 20:49
A to chłopak ci takie przyniósł? (1)
Ja nie wiem czy mieli w ofercie, bo u nich nie kupuję.
- 3 5
-
2020-03-24 20:50
Jak stringi to tylko
Czekoladowe w czasie zarazy
- 3 0
-
2020-03-24 21:10
(1)
sluchaj , to jest prywatna firma , rozumiesz takie pojęcie ?? smutne jest to ,że rzond tego nie robi
- 4 2
-
2020-03-24 21:24
Maski tez prywatnie skupowała?
- 4 4
-
2020-03-24 20:37
510tys masek kupili i wysłali dla Chinczyków ,a dla własnych rodaków marne 10tys.ale bohaterowie!! (4)
paranoja wyprodukowane w Chinach maski wróciły do nich rewelacyjny interes. ale czy to nie oni wykupili rynek ?
kupili tylko dlatego bo mieli anty reklame- 90 130
-
2020-03-24 20:46
Nie (1)
- 11 4
-
2020-03-24 20:53
Tak
- 5 6
-
2020-03-25 11:04
Rynek wykupili? Ojejku!
A twój Rząd co robił w tym czasie? Przespał unijny przetarg, przespał samodzielne zakupy, obudził się z głową w nocniku i teraz oczywiście zwala tradycyjnie winę na wszystkich innych. A wy jeszcze wierzycie w te kłamliwe wymówki...
- 2 0
-
2020-03-25 13:20
A Ty?
- 0 0
-
2020-03-24 20:41
Newsweek ich szkalował, a oni Szacun! (5)
Btw, dają też dla szpitali prowadzonych dla zysku przez prywatne podmioty typu Copernicus? Czy tam zaoszczędzili aby dutki się zgadzały?
- 45 46
-
2020-03-24 20:49
Odpiszą sobie od podatku jako darowizny :) (1)
Się nie bój.
- 3 11
-
2020-03-24 21:28
zrób to samo - też będziesz mógł sobie odpisać!
- 11 3
-
2020-03-24 20:55
newsweek to szujnia prowadzona przez Lisa, poziom taki jak wyborcza (2)
- 17 10
-
2020-03-24 21:25
To nie szkodzi (1)
Prawda zawsze zaboli, nieważne jaka redakcja to opisze.
- 4 6
-
2020-03-24 21:28
są rózne prawdy, a te g**no prawdy są w Lisweeku, GWnie, TVNazi...
- 5 9
-
2020-03-24 20:42
Good job
No i fajnie!
- 56 27
-
2020-03-24 20:42
Opinia wyróżniona
Polka (8)
Ciekawa jestem czy krytycy sami od siebie coś zrobią czy tylko będę gnoić innych ??? Ludzie opamiętajcie się !!!! Na pewno firma LPP pomoże swoim rodakom. Kryzys dotyka również ich. Pozamykane sklepy, pracownicy na zdalnej pracy i kryzys w Chinach... Przestańcie hejtowac tylko sami coś zróbcie!!!! Cokolwiek ....
- 207 50
-
2020-03-24 20:50
Bardzo fajna firma
Studenci zapiep**ają na najniższej krajowej na zleceniu a w międzyczasie w salonach pojawiają się ogromne ekrany ledowe :)
- 29 20
-
2020-03-24 20:52
Naiwność (5)
A co takiego LPP zrobiło? Zabrali 0.5 miliona masek a oddali 0.01 mln masek, bo wyszła afera.
- 32 17
-
2020-03-24 20:54
Ale przykryją to artykułami w prasie (1)
- 20 12
-
2020-03-25 00:44
dokładnie, tak jak ten artykuł jest sponsorowany
skąd wiem? Bo usuwają komentarze negujące tą pseudo pomoc. Dożyłem czasów cenzury na trojmiast pe el. Smutne to. Widać za kasę można kupić wszystko, nawet sumienie na trojmiasto.
- 25 9
-
2020-03-24 21:43
(2)
nie zabrali - kupili na wolnym rynku!
teraz sprezentowali też za swoją kasę!- 21 12
-
2020-03-25 00:30
51 razy mniej niż zabrali
- 12 7
-
2020-03-25 17:30
Wielka kasa. Jakieś 5 tys. złotych :) Gest na miarę LPP.
- 0 0
-
2020-03-27 09:09
Już przecież zapowiedzieli większą pomoc, w szyciu maseczek wartych milion, dzięki im pomocy wysłanej do Chin teraz Chiny przysyłają do nas pomoc, jeszcze mają przeznaczyć dodatkowe środki, wszystko jest na stronie firmy to nie są tajne informacje.
- 0 0
-
2020-03-24 20:44
Lpp szyć maski a nie ubrania (2)
....kolekcja wiosna. Bardziej wam to się opłaci na przyszłość.
- 27 2
-
2020-03-24 22:42
Dokładnie, uszyć te 500.000 wyprowadzonych z rynku polskiego masek i przekazać do agencji rezerw materiałowych jako darowiznę
Wstyd żeby marne 10.000 sztuk przekazywać. :-/
- 2 2
-
2020-03-24 22:52
Dokładnie tak!
Szmaty nie będą nikomu potrzebne. Maski - tak. Chociaż w ten sposób mogą spróbować odzyskać twarz.
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.