- 1 Niemiecki okręt podwodny w Gdyni (282 opinie)
- 2 Największy producent ryb w puszkach zostanie sprzedany (421 opinii)
- 3 Projekt okrętu jest, potrzebna tylko... decyzja (99 opinii)
- 4 Teraz już wiemy, ile zarabia się w Polsce (169 opinii)
- 5 Reorganizacja i dalsze zwolnienia w Intelu (255 opinii)
- 6 Ekologiczny wycieczkowiec w Gdyni (76 opinii)
Morfologia Sprzedaży - tym razem o relacjach
Jak sprzedawać i zarządzać sprzedażą bez przemocy? Czy zwinne zarządzanie to domena tylko sektora IT, czy może sprawdzi się też w działach sprzedaży? Właśnie o relacjach w handlu, tych między menadżerem i zespołem, a także między sprzedawcą i klientem będzie mowa na kolejnej Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się we wtorek, 26 listopada, w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberexpo w Gdańsku.
Morfologia Sprzedaży to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych, jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży. Jak zwykle więc będzie o... gorących trendach, a takimi niewątpliwie są relacje i tzw. metoda win-win.
- Jak zwykle zakres tematyczny będzie szeroki, ale sporo miejsca poświęcimy relacjom. Będzie o tym, jak pracować z ludźmi, którzy mają trudne charaktery, są indywidualnościami. Zastanowimy się, jak ich włączyć do pracy zespołowej, jak efektywnie z nimi pracować, wykorzystując ich zdolności. Będzie też o sprawiedliwym traktowaniu pracowników. O tym, jak członkowie zespołu odbierają sprawiedliwe bądź niesprawiedliwe postępowanie. Skąd się bierze ich poczucie sprawiedliwości czy niesprawiedliwości. To zależy od menadżera i od tego, jak on będzie zarządzał zespołem. Im mniej w tym będzie działań przemocowych, takiego hierarchicznego zarządzania, tym lepiej zespół przełoży to na działania na zewnątrz - mówi Jacek Czarnowski z Cetus Consulting, twórca i organizator konferencji.
O tym, czy sprzedaż to proces, czy sztuka komunikacji, i o tym, jak przekonania menedżerów na temat sprzedaży determinują sposób zarządzania zespołem, opowie Robert Grzybek, partner zarządzający GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. O tym, jak w zespole radzić sobie z "gwiazdą" o trudnym charakterze, opowie Zuzanna Mazurek, trener biznesu, coach ICF z akredytacją na poziomie PCC. Tematowi sprzedawania bez przemocy, czyli jak sprzedać i zarządzać sprzedażą bez manipulacji, poświęcone będzie wystąpienie Jacka Czarnowskiego. Z kolei o tym, czy sprawiedliwe traktowanie pracowników jest możliwe, opowie Zofia Jakubczyńska, trener i praktyk biznesu, autorka bestsellerowych książek "Efektywny zespół".
Będzie też o budowaniu własnej efektywności menedżerskiej, zwiększaniu sprzedaży, wzmacnianiu zaangażowania zespołu, metodykach zarządzania cenami w sektorze B2B, a także o tym, jak wygląda zarządzanie sprzedażą w różnych branżach i na co zwracać uwagę, żeby zachować efektywność.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie 2012 r., a w tym roku odbędzie się jubileuszowe X spotkanie. Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
Miejsca
Opinie (23) 5 zablokowanych
-
2019-11-19 15:20
Wołałbym konferencję: "Jak sprawiać, by ludziom żyło się lepiej"? Ale raczej takiej nie będzie (4)
- 16 7
-
2019-11-19 15:30
Takie konferencje odbywały się lata temu pod szyldem "Zjazd Partii".
- 5 2
-
2019-11-19 16:01
(1)
Włącz tvp info, tam ciągle nawijają o tym
- 5 2
-
2019-11-19 16:13
A co ma jedno wspólnego z drugim? (Jakieś obsesje?). Banalnych konferencji marketingowych jest na pęczki. I tyle
- 2 0
-
2019-11-19 16:40
a Polska rosła w siłę
To były konferencje PZPR
- 1 0
-
2019-11-19 15:21
Coś w stylu: "sprzedaj mi ten długopis"
- 23 3
-
2019-11-19 15:34
amway ?
a pakiety startowe w tych torbach?
- 18 1
-
2019-11-19 15:35
Czyli w skrócie (1)
Jak oklamac żeby sprzedać
- 31 6
-
2019-11-19 20:03
Bardzo smieszne
- 1 2
-
2019-11-19 15:36
Powinna być konferencja
Jak bronić się przed nachalnymi sprzedawcami
- 32 2
-
2019-11-19 15:40
Patrząc na ceny biletów
To ktoś faktycznie odrobił lekcję ze sprzedaży.
- 24 1
-
2019-11-19 15:44
w reklamach uznaję jedynie prezentację towaru
czyli jakąś nowość na rynku. Reszta to wciskanie kitu i często oszustwo.
- 2 2
-
2019-11-19 15:50
To teraz jeszcze (2)
Rezonans sprzedazy, tomografia sprzedaży, kreatynina sprzedaży, układ krwionośny i anatomia sprzedaży
- 20 0
-
2019-11-20 00:07
Jeszcze ekstrementy po sprzedaży
- 3 0
-
2019-11-20 21:18
Morfologia (gr. μορφή morphḗ kształt, λόγος lógos nauka) nauka o formach; morfologiczny związany z morfologią; dotyczący postaci i budowy.
Morfologia nie ma nic wspólnego z medycyną, no chyba że mówisz o morfologi krwi.- 0 0
-
2019-11-19 15:52
Ekipy od garnków trzeba było zaprosić
- 22 2
-
2019-11-19 15:55
Ciekawe jest to
że ludzie którzy to wykładają sami nie stosują żadnych z tych technik. Zarabiają tylko na szkoleniach i sprzedaży książek.
- 23 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.