- 1 Semeko. Sprzedaż budynku siedziby firmy (125 opinii)
- 2 Obejrzyj nowe osiedla w czasie dni otwartych (76 opinii)
- 3 Kładka nie ma pozwolenia na budowę (185 opinii)
- 4 Nowe Inwestycje. Sierpień 2024 (146 opinii)
- 5 Nawet 8 budynków na terenie po poczcie (207 opinii)
- 6 Dworzec PKS: zielony plac i nowe budynki (249 opinii)
Przymorze. Mieszkania zamiast biurowca przy Jagiellońskiej
Mały biurowiec przy ulicy Jagiellońskiej , w sąsiedztwie falowca i kortów tenisowych, zostanie rozebrany. Zastąpi go dwunastopiętrowy budynek mieszkalny z lokalami usługowymi na parterze. Z kolei na terenie kortów powstanie w przyszłości dwupiętrowy hotel.
Niebawem się to zmieni za sprawą dwóch inwestycji, które zmienią oblicze tej części Przymorza.
Mały biurowiec Alba, na parterze którego działa m.in. oddział banku, zostanie zastąpiony budynkiem mieszkaniowym. Właścicielem terenu jest NDI Development, które w Trójmieście realizuje inwestycje o podwyższonym standardzie. Chociaż dla terenu, gdzie powstać ma inwestycja nie został uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, a więc nie było nakazu rozpisania konkursu architektonicznego na projekt planowanej inwestycji, deweloper i tak go przeprowadził.
- Zaprosiliśmy do konkursu renomowane pracownie architektoniczne, aby wybrać najlepszą koncepcję, która zgodnie z naszymi wytycznymi ma łączyć przestrzeń miejską z otaczającą przyrodą. Zależało nam na wyłonieniu najlepszego pomysłu - mówi Arkadiusz Zalaszewski, kierownik ds. inwestycji NDI Development. - Zwycięska koncepcja inwestycji jest zgodna z naszym wyobrażeniem zagospodarowania tego miejsca.
Nowy skwerek przy Jagiellońskiej i taras widokowy na budynku
Konkurs wygrała pracownia Roark Studio z Sopotu. Koncepcja przewiduje realizację budynku z 13 kondygnacjami nadziemnymi. Zaprojektowano w nim łącznie 160 mieszkań oraz sześć lokali usługowych na parterze - pięć z nich będzie dwukondygnacyjnych, dzięki czemu parter będzie miał nowoczesne, wysokie przeszklenia. W dwukondygnacyjnej hali garażowej zaprojektowano 199 miejsc, kolejne 17 powstanie na zewnątrz.
- Koncepcja powstała w oparciu o otrzymaną decyzję o warunkach zabudowy, która przewiduje, że budynek nie może mieć więcej niż 40 metrów wysokości. Będzie miał on tyle samo kondygnacji, co znajdujący się po drugiej stronie Jagiellońskiej falowiec - tłumaczy Arkadiusz Zalaszewski.
Czytaj także: nowy biurowiec obok SKM Oliwa
- W decyzji o warunkach zabudowy dotyczącej działki przy Jagiellońskiej 13 ustalono, że może być ona zabudowana w 43 procentach, a sama wysokość budynku nie może przekraczać 13 kondygnacji, czyli 39,9 metra - potwierdza Alicja Bittner z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Szczególne uznanie dewelopera w zwycięskim projekcie zyskały dwa rozwiązania: zaplanowany przed budynkiem skwerek, który ma być wypełniony zielenią i stać się nową, otwartą przestrzenią dzielnicy oraz docelowo dostępny dla wszystkich mieszkańców zielony taras widokowy.
- W konkursie wyłoniona została koncepcja, prace nad właściwym projektem dopiero się rozpoczynają, ale zakładamy realizację mieszkań o większych metrażach, dla rodzin z dziećmi, dla których lokalizacja przy parku Reagana jest bardzo wygodna - mówi Arkadiusz Zalaszewski.
Widok na Zatokę Gdańską dla każdego
- Budynek ma nietypową bryłę z "wcięciem". W tym miejscu, od strony ulicy Jagiellońskiej, zaprojektowaliśmy plac, wokół którego skupione będą usługi oraz wejście główne do budynku. Charakter tej przestrzeni nawiązywać ma do pobliskiego parku Reagana oraz wydmowej nadmorskiej roślinności - opowiada prowadzący projekt Jakub Bladowski z pracowni Roark Studio.
Kształt budynku spowoduje również, że widok na zatokę dostępny będzie aż z 82 mieszkań położonych powyżej czwartej kondygnacji, także tych zlokalizowanych w części budynku położonej dalej od parku i plaży. Osoby, które ze swojego mieszkania nie będą widzieć Zatoki, będą mogły podziwiać rozległą panoramę z dostępnego dla wszystkich mieszkańców tarasu na dachu - inwestor i projektant analizują kwestię jego wykonalności. Projekt koncepcyjny przewiduje także powstanie dostępnej dla mieszkańców bawialni i salonu wypoczynkowego. W holu przewidziano ogród zimowy.
Każde mieszkanie będzie miało loggię, która dodatkowo posiada "boks", który może posłużyć za miejsce na jednostkę klimatyzacji lub meble tarasowe. Dla każdej loggii przewidziano także możliwość instalacji szklanych przesłon przesuwnych.
Hotel na terenie kortów
Ta część ulicy Jagiellońskiej zmieni się jeszcze bardziej, bowiem krystalizują się plany budowy hotelu przy ulicy Jagiellońskiej. Realizację od kilku lat planuje wrocławska firma Sport Halls, która w Gdańsku działalność prowadzi jako Sport Park Przymorze.
- Do urzędu złożony został wniosek o wydanie pozwolenia na budowę dwupiętrowego hotelu na terenie naszego kompleksu sportowego. Budynek miałby stanąć na naszym terenie, bliżej ulicy Jagiellońskiej - potwierdza Radosław Słaba z firmy Sport Halls.
Według planów hotel dostępny byłby dla wszystkich gości, ale ze względu na położenie na terenie kompleksu sportowego miałby być profilowany pod organizację obozów sportowych. Docelowo nie będzie zatem kategoryzowany wyżej niż dwie lub trzy gwiazdki.
Miejsca
Opinie (195) ponad 20 zablokowanych
-
2019-07-18 10:19
Opinia wyróżniona
Jestesmy w Gdańsku (20)
Nie rozumiem niektórych opinii. Rozbierają stary barak, a w jego miejsce budują ładny i nowoczesny budynek mieszkalny. I to nie jakiś drapacz chmur, zwykły budynek, który (niestety) nawet nie przysłoni perełki architektonicznej jaką jest falowiec. A opinie takie jak przy każdej inwestycji: władza tylko betonuje. Ludzie, jesteśmy w mieście, i to
Nie rozumiem niektórych opinii. Rozbierają stary barak, a w jego miejsce budują ładny i nowoczesny budynek mieszkalny. I to nie jakiś drapacz chmur, zwykły budynek, który (niestety) nawet nie przysłoni perełki architektonicznej jaką jest falowiec. A opinie takie jak przy każdej inwestycji: władza tylko betonuje. Ludzie, jesteśmy w mieście, i to prężnie się rozwijającym. Rozumiem, że wiele osób tęskni za łonem natury, ale nie ma co go szukać w ośrodkach miejskich. Mamy wiele przepięknym terenów wiejskich, niech każdy znajdzie swoje miejsce na ziemi, będzie mniej frustracji i więcej wspólnego zrozumienia!
Mi projekt bardzo się podoba, fajnie że ta część Przymorza również zacznie się rozwijać.- 170 69
-
2020-06-01 17:43
do jesteśmy w Gdańsku
rozumiem, że chcesz moje Przymorze zabetonować z pewnością masz w tym interes deweloperski. Sam sobie poszukaj jakiegoś terenu wiejskiego i wyprowadź się tam.
- 0 0
-
2019-07-21 17:45
W mieście też jest miejsce na zielone tereny i nie musi być to ogromny park. Wystarczy aby w projekcie uwzględnić np istniejący już zdrowy i dojrzały drzewostan, zamiast ciąć wszystko do pnia (często nielegalnie) a później sadzać badylki kilkanaście metrów dalej i czekać kolejne 40 lat +aż zrobią się z tego drzewa.
- 3 0
-
2019-07-20 09:50
dokładnie!!!
tak jest...
- 1 1
-
2019-07-19 21:20
Zabudowanie wszystkich atrakcyjnych terenów wieżowcami nie oznacza rozwoju!
Rozwój to przestrzenie publiczne i ich jakość, a nie grodzone osiedla wieżowców.
- 7 2
-
2019-07-19 18:30
(3)
A mnie dziwi, że wolisz beton od roślinności, dzięki której żyjesz. Beton nie da ci tlenu, a każdy jego skrawek jest na wagę złota nawet w przestrzeni miejskiej. Jeśli zabetonujesz miasto o powierzchni kilkuset hektarów to temperatura tam w trakcie upałów na skutek nagrzania betonu może wynosić ponad 70*C. Drzewa obniżają temperaturę do bezpiecznego poziomu.
- 7 5
-
2019-07-20 00:28
(2)
dwa kroki obok masz gigantyczny park.. litości..
- 3 7
-
2019-07-20 00:43
(1)
Sam se biegaj do parku porąbie. Wolę mieć za oknem ładne drzewa, trawę niż ścianę betonu i okna sąsiedniego blokbunkra.
- 6 3
-
2019-07-20 15:36
Zamieszkaj w parku.
- 2 2
-
2019-07-18 17:39
Mieszkania zamiast biurowca na Przymorzu.
Nie do końca zgadzam się z ta opinią.Przyznaję budynek biurowy urodą nie grzeszy ale budowanie 12 piętrowych wieżowców tuż pod balkonami czteropiętrowego domu to nie jest najlepszy pomysł. W ogóle nie jestem pewna czy budowanie kolejnych już wieżowców w tym rejonie to dobry pomysł. Czy ktoś pomyślał,że to są tysiące ludzi, którzy tam zamieszkają.
Nie do końca zgadzam się z ta opinią.Przyznaję budynek biurowy urodą nie grzeszy ale budowanie 12 piętrowych wieżowców tuż pod balkonami czteropiętrowego domu to nie jest najlepszy pomysł. W ogóle nie jestem pewna czy budowanie kolejnych już wieżowców w tym rejonie to dobry pomysł. Czy ktoś pomyślał,że to są tysiące ludzi, którzy tam zamieszkają. To oznacza brak miejsc w przedszkolach, żłobkach i okolicznych szkołach. To setki a raczej tysiące dodatkowych samochodów z wszechobecnym smrodem.To tysiące ludzi, których będą musiały przyjąć i tak już przepełnione przychodnie zdrowia.Przypominam,że to teren nadmorski, wypoczynkowy i mówienie,że jak mieszkańcy chcą mieć czyste powietrze i zieleń wokół domów to niech sobie jadą na wieś jest po prostu bezczelnością. Tam mieszkają osoby starsze, które wprowadzały sie do swoich mieszkań 50 lat temu.
Sprzedaż deweloperom każdego skrawka ziemi pod wysokościowce to skandal. Podobnie jak budowa hotelu na granicy parku.To sprawi,że wąskie drogo dojazdowe zakorkują się na dobre. O skażeniu otoczenia już nie wspomnę.- 16 10
-
2019-07-18 15:44
Ciekawe co stanie się z niepełnosprawnymi
Którzy tam pracują... O tym nikt nie pisze...
- 7 3
-
2019-07-18 13:03
Ponieważ rozwój miasta powinien być zrównoważony.
A jest chaotyczny! Nie decydują urbaniści tylko deweloperzy. Plany zagospodarowania można w każdej chwili zmienić. Nie rządzi zdrowy rozsądek tylko chęć zarobienia! Budowane są bloki lecz nie buduje się dróg do nich, parkingów dla mieszkańców, stref zieleni by ludzie i miasto oddychało itp.itd.....od dlatego. Ja nie rozumiem tych co wołają 'miasto to musi być beton'.
- 15 13
-
2019-07-18 12:35
Perełka architektoniczna o falowcu- ironicznie ?
Dlaczego zatem teraz większość budowanych bloków powyżej 5 pięter to maszkarony, wszystkie identyczne biało- szare- smutne wysokie baraki?
falowiec ma mocniejszą konstrukcję niż te nowe drogie molochy.- 12 12
-
2019-07-18 11:57
Racja brawo miasto za inwestycje! (2)
Pamiętam krowy pasące się na przymorzu dziś krytykańci tej inwestycji chcą chyba powrotu do tych czasów ale po co?a może do kompletu wyrzućmy:laptopy,smartfony,przesiądżmy się na dorożki,itd.
- 18 11
-
2019-08-15 01:46
klopoty z mysleniem?
Jezeli lubisz halas , smrod spalin, samochody na trawnikach i chodnikach, to mozesz dobrze czuc sie na Przymorzu.Dla ludzi z Gdanska i okolic lepiej by bylo,gdyby mogli tutaj wypoczywac.
- 2 1
-
2019-07-18 15:54
Jak byś nie był baranem
To byś zauważył minusy. Była polana to postawili klocki które zasłoniły cały widok na morze i Gdynię. Miejsc parkingowych nie ma bo wszystkie zajęte przez gości od tych klocków i przez samych klockowych.. Ruch spaliny. Same minusy. Jakie plusy? Brak
- 16 16
-
2019-07-18 10:40
(4)
Podobnie było z terenem gdzie powstaje budynek Tarasy Bałtyku, był tam wcześniej drewniany barak z oddziałem PZU a będzie piękny apartamentowiec, czy ktoś jeszcze tęskni za starym barakiem ? Taki sam los spotka resztę drewnianych biurowców przy Czarnym Dworze oraz hotel Dal, wszystkie mają być wyburzone pod nową zabudowę mieszkalną, i bardzo dobrze !
- 35 10
-
2019-07-18 21:16
(3)
A co z moją starą budą, 25-tką? Wyuczyliśmy się i przestała być potrzebna. Wyludniła się, a za moich czasów ją rozbudowywano. Na hałdzie węgla postawili kościół, to pewnie podobny los spotka szkołę /no oczywiście nie drugi kościół/ :.(
- 3 2
-
2019-07-21 13:46
Betonowa pustynia. (2)
Zdziwiony chyba nie mieszka na miejscu. Ja mieszkam i widzę. Wszelkie wielkie budynki sa ładniejsze w stosunku do poprzedniej zabudowy ale... brakuje do licha miejsc parkingowych. No i nastepna sprawa to przychodnie. To juz nie katastrofa ale armageddon. Do podstawowego lekarza trudno się dostac a o specjaliście można zapomnieć. Cos wiem o tym bo
Zdziwiony chyba nie mieszka na miejscu. Ja mieszkam i widzę. Wszelkie wielkie budynki sa ładniejsze w stosunku do poprzedniej zabudowy ale... brakuje do licha miejsc parkingowych. No i nastepna sprawa to przychodnie. To juz nie katastrofa ale armageddon. Do podstawowego lekarza trudno się dostac a o specjaliście można zapomnieć. Cos wiem o tym bo jeżdże na drugi koniec miasta. Tak to jest jak sie wbudowuje w starą dzielnice mase nowych budynków. Kołobrzeska/Chłopska oraz jagiellońska i Obrońców Wybrzeża to masa budynków no i jeszcze pobliskie okolice. A gdzie szkoły, przychodnie? Jedyne co to sklepów nie brakuje bo hipermarketów w różnej postaci sporo. W tygodniu cięzko okno otworzyc bo taki jest hałas. Niedziele wolne od handlu są zbawieniem.
- 5 1
-
2020-01-17 09:16
Mieszkaniec Przymorza
Powyższy wpis nie jest wpisem mieszkańca dzielnicy. Na Jagiellońskiej i Kołobrzeskiej są najbardziej dostępne w mieście Przychodnie. Żłobki? W okolicy są 2 publiczne (na Piastowskiej najlepszy). Przedszkola? Trzy do wyboru! Wszystkie publiczne, Szkoły? Przy Jagiellońskiej są 3 (podstawowa, Montessori i specjalna). Na Obrońców Wybrzeża i Kołobrzeskiej kolejne 2 (obie publiczne). Do tego szkoła amerykańska i brytyjska. Place zabaw? Jest potężny w Paru Reagana a na Jagiellońskiej Piastuś.
- 0 1
-
2019-07-22 12:16
Dokładnie tak jest
Obawiam się wielkiego korka na skrzyżowaniu Dąbrowszczaków Jagiellońska, zwiększenia hałasu...
Hotel na TKKFie niby na razie 2 piętrowy a okaże się 14-to...
No i do kompletu Droga Zielona i tam się nie będzie dało żyć.- 2 1
Wszystkie opinie
-
2019-07-18 08:07
Nie rozumiem wyników ankiety (4)
Lata mieszkałem na południu Gdańska i teraz oddycham s ulgą, bo do pracy mam 15minut rowerem, a z auta korzystam tylko jak z wózka na większe zakupy. Poza tym bliskość morza na po prostu spacer już od wyjścia z domu to piękna sprawa.
- 141 28
-
2019-07-18 08:13
Każdy mieszka tam gdzie chce i go stać.
- 34 3
-
2019-07-18 08:20
Zalezy gdzie i w jakich godzinach pracujesz
Ja 10 lat mieszkałam na Przymorzu i juz bym tam nie wróciła. Mieszkam na południu i jest super. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb. Tereny rekreacyjne są i tu i tu. Fakt: alejki nadmorskie super ale w sezonie masakra. Na południu za to dostęp do obwodnicy. Coś za coś. Najważniejsze by lubić miejsce w którym się mieszka a co inni o tym sądzą mieć głęboko w ... Miłego dnia.
- 56 17
-
2019-07-18 08:30
Tez od 12 lat mieszkam na Przymorzu i lepszego miejsca nie mogłem wybrać. Jest super
Przedtem mieszkałem w Oliwie i tez było OK- 34 2
-
2019-07-18 15:46
Z południowej dzielnicy mam bliżej do swojej posiadłości na Kaszubach. Nie każdy pracuje w centrum.
- 10 5
-
2019-07-18 08:16
(5)
czekam na narzekania mieszkanców wszystkich osiedli porozrzucanych nie wiadomo gdzie czyt. Kiełpinek,Jasień,Rębowo,Szadółki,Zakoniczyn i wszystkich pobliskich miejscowości, że na pewno będzie drogo, że dla kogo te ceny, że wszystkie jest złe i niedobre, bo nas nie stać.
Przypominam - jak się ma dobrą pracę to stac na ratę powyżej nawet 3 tysięcy miesięcznie. A w trójmieście można naprawdę dobrze zarobić. Tylko trzeba mieć w głowie poukładane, a nie tylko roszczeniowość ' mi się należy, daj mi bo tak '- 75 108
-
2019-07-18 08:45
Na pewno będzie drogo, że dla kogo te ceny, że wszystkie jest złe i niedobre, bo nas nie stać!
- 21 5
-
2019-07-18 09:44
Bueheh
Tak, można dobrze zarobić, i wtedy pracujesz tylko 3 miesiące na JEDEN metr kwadratowy
- 17 4
-
2019-07-18 10:16
Ja dostanę mieszkanie komunalne w dolnym Sopocie. (1)
I fakt, trzeba umieć się zakręcić. A ty płać sobie to 3 tys miesięcznie, haha.
- 13 9
-
2019-07-22 01:04
Racja:)
I Twoje dzieci czy nawet wnuki będą mogły mieszkać-sorki- po Tobie.Ja też nie jestem za kredytami.Kredyty są dla... nie będę pisać,bo nie zamierzam obrazić.Ale taki jest fakt i bezczelność władz dużych miast co zmuszają do zaciągania kredytów,poprzez nieprzydzielenie swoim podatnikom mieszkań z zasobów komunalnych.
- 1 0
-
2019-07-18 23:19
I do tego "dej 500+"
- 2 1
-
2019-07-18 08:18
A nie mozna po prostu wykarczowac trojmiejskiego parku (4)
I tam postawić nowe osiedle? Z wycietych drzew zrobi się strefę relaksu wykonana z palet.
- 143 52
-
2019-07-18 08:26
wreszcie jakis sensowny pomysl na portalu...
- 27 6
-
2019-07-18 08:41
Szyszko chciał ale za szybko go odwołali
- 19 8
-
2019-07-18 08:42
czytacie w ogóle artykuły, które komentujecie?
- 8 12
-
2019-07-18 11:09
Jaki głupi wpis
Artykuł jest o tym, że blok powstanie w miejsce innego budynku. Każdy, kto zna to miejsce, wie, że nie będzie to wiązało się z żadną wycinką drzew. Po co te dziwaczne "żarciki" o TPK?
- 11 5
-
2019-07-18 08:18
Zostawcie Przymorze takie jakie jest... (9)
Zostawcie Przymorze takie jakie jest, niech chociaż tu będzie czuć ten stary dawny dobry klimat, zapach ciepłego chleba z piekarni przy Dąbrowszczaków, a nie tylko beton i drapacze
- 147 78
-
2019-07-18 08:21
Tak! Tak! Zostawcie w spokoju te śliczne budynki z lat 80-tych i 90-tych, a zwłaszcza baraki! (5)
- 40 17
-
2019-07-18 08:25
(2)
I falowiec! Szczyt dobrego gustu i majstersztyk architektoniczny w jednym :)
- 23 17
-
2019-07-18 10:23
(1)
tak bo te nowe osiedla są budowane w lepszym guście ;)
falowce są chociaż..... jakieś. jedyne niepowtarzalne.- 19 15
-
2019-07-18 21:25
Falowce
Falowce ha ha ha niepowtarzalne za żadne skarby już nikt takiego dziadostwa nie zbudował ! Brud smród i kolorowe jarmarki na balkonach ! Nie ale dziękuję .
- 3 4
-
2019-07-18 08:26
Przymorze budowano w latach 60- tych (1)
Przymorze budowano w latach 60-tych i 70-tych, jak chcesz się wypowiadać to przynajmniej sprawdź na necie o czym piszesz gimbusie
- 20 5
-
2019-07-18 08:42
Oczywiście! To zburzcie te z lat 80-tych, ale koniecznie zostawcie te z lat 60-70. One są jeszcze piękniejsze!
- 12 8
-
2019-07-18 09:24
buhahaha (2)
napisz jeszcze że zostawcie klimat zabytkowego przymorza.
- 18 4
-
2019-07-18 09:27
w sensie meneli przy krzakach ? (1)
- 10 5
-
2019-07-18 10:41
A czym się różni taki menel przy krzakach
od menela który przyjechał na wywczas do apartamentu na wynajem w nowoczesnym budynku i drze mordę po nocach na balkonie i klatce schodowej ?
Ten pierwszy wypije piwo i pójdzie do domu spać.- 21 5
-
2019-07-18 08:26
Za 5 lat (23)
Przymorze w takim tempie budowy mieszkan w blokach po 10 i wiecej pieter bedzie najbardziej zabudowanym osiedlem Trojmiasta. Szkoda tylko, ze zadnych drog nikt nie przewidzial.
- 179 29
-
2019-07-18 08:41
(1)
Drogi już są gotowe. Korków brak.
- 22 16
-
2019-07-22 12:23
Korki są
A po wybudowaniu Drogi Zielonej będzie tu tranzyt z całego Trójmiasta i z Drogi Kaszubskiej...
- 1 0
-
2019-07-18 08:42
A już nie jest? (1)
- 9 0
-
2019-07-18 09:35
Jest
- 5 0
-
2019-07-18 08:42
(3)
50 lat temu przewidzieli aż za dużo.
- 12 4
-
2019-07-18 16:35
(2)
Te sprzed 50 lat są zbyt wąskie, np. Gospody, Czarny Dwór powinny być czteropasmowe...
- 7 5
-
2019-07-20 00:33
(1)
Dwudziestopasmowe. I po 5 miejsc parkingowych darmowych dla każdego. Arterie, parkingi, autostrady w mieście, szosy, węzły kilkupoziomowe i jeszcze więcej parkingów.
weź wysiądź z auta, przewietrz się.- 5 5
-
2019-07-20 19:42
Idź na piechotę jak ci nie pasuje, miasto powinno się rozwijać, infrastruktura drogowa również
- 2 1
-
2019-07-18 08:50
po co mi drogi (1)
jak wszedzie do wszystkiego mam 3 minuty spacerem. nie musze du.ska wozic wszedzie.
- 26 6
-
2019-07-18 12:03
Ja też tak mam...
- 6 2
-
2019-07-18 08:50
Na Przymorzu już jest najwięcej wysokich budynków mieszkalnych, w sumie 22 budynki 17 lub 18 piętrowe (2)
Horyzont ( 3 budynki ), Cztery Oceany ( 4 budynki ), Spektrum ( 3 budynki ), Albatross Towers ( 5 budynków ), Trzy Żagle ( 3 budynki ), Czwarty Żagiel, Karawela, Chłopska 7, Śląska 21.
- 20 0
-
2019-07-18 08:54
(1)
nie Śląska 21 a Lęborska 21...
- 6 2
-
2019-07-18 09:03
Zgadza się.
- 6 0
-
2019-07-18 08:58
chyba całej północnej Polski. (1)
- 7 0
-
2019-07-18 10:43
Całego południowego Bałtyku !
- 6 1
-
2019-07-18 09:05
Na jeden blok na Przymorzu powstaje 10 na Południu (1)
- 13 2
-
2019-07-18 11:33
Sam to wyliczyłeś ?
- 5 2
-
2019-07-18 09:28
zielona droga jest w planie (4)
tylko PIS nie chce dać kasy woli socjal
- 9 10
-
2019-07-18 09:41
(2)
Precz z droga zieloną! Z pisem też. Tfu!
- 15 6
-
2019-07-18 10:28
Lepiej żonę mieć z falowca niż głosować na pisowca ! (1)
- 25 5
-
2019-07-18 14:11
Lepiej w ringu dostać w nos niż Horale oddać głos !
- 10 1
-
2019-07-18 17:01
na 2049
- 1 0
-
2019-07-19 08:56
Mieszkam tu i największym problemem jest brak parkingów ....kolejne wielkie bloki pewnie będą miały podziemne, ale inne auta - gości, interesantów ... gdzie zapewnienie miejsc parkingowych?
- 6 3
-
2019-07-18 08:27
Masakra (6)
Gdańsk kikwiduje eszystko, co zielonr. Każde boisko, zamienia na eysoki blok. Gdzie dzieci mają grać e pułkę czy tenis, to skandal. Do tego drogi majá zamałą przrpustowość , rano na przejazd zieloná drogą- czyli eyjazd z tych nowych bkokowisk, di pöł godziny korek. Czemu nie zeuękdza się orzepustowości dróg. Tu już nie ma gdzie wyjßć . s te bloki zasłoniá widok innym apartementiecom i teraz ci co zapłacili fortunę za mieszkania. Będą podzieiać kolejne bohomazy architektoniczne. Gdańsk betonem stoi
- 83 77
-
2019-07-18 08:40
Następny, który nie czyta, albo nie rozumie co czyta. (2)
nie likwidują boiska ani kortów. Na terenie ośrodka zbudują hotel, żeby te obiekty lepiej wykorzystać organizując między innymi obozy sportowe.
- 26 7
-
2019-07-20 00:37
Zobacz jakim językiem to napisał. (1)
I masz odpowiedź, czy zrozumiał artykuł. Bo to trudne do ogarnięcia - zburzą jeden budynek i na jego miejscu postawią inny budynek. Trybiki w głowie chodzą mu niczym w zegarze z kukułką. Takim zakurzonym zegarze.
- 3 0
-
2019-07-21 14:46
:D
- 0 0
-
2019-07-18 08:47
jezusmaria chłopie, miałeś wylew?
podaj adres, zadzwonię po pogotowie
- 23 3
-
2019-07-18 08:48
Na czym Ty to napisałeś, na lodówce z internetem z Chin?
- 18 3
-
2020-01-17 11:58
utwórz oczy
to może zauważysz park Regana. po co więcej zieleni. to jest miasto.
- 0 0
-
2019-07-18 08:36
Podwyższony standard to ściema !!! (1)
Szlagierowe inwestycje są podwyższone przez cene nabycia gruntu.
- 63 10
-
2019-07-18 09:10
kartongipsy to biedajakość a nie podwyższony standard
- 10 2
-
2019-07-18 08:38
korki (17)
czy ktoś w końcu pomyśli o rozwoju dróg w tym regionie? Co chwilę powstają i mają powstawać nowe mieszkania, zwiększa się ilość ludzi zamieszkałych w tym rejonie, a ktoś pomyślał, jak się poruszać po drogach w okolicy? Już teraz zaczynają się duża problemy z korkami, o braku miejsc parkingowych nie wspominając...
- 85 22
-
2019-07-18 08:41
Droga zielona - plany były
- 12 4
-
2019-07-18 08:56
W miescie (5)
Jezdzi sie transportem miejskim
Proste?- 16 9
-
2019-07-18 10:08
(3)
Transport miejski po czym jeździ? Uprzedzam tramwaju/SKM tam nie ma.
- 10 8
-
2019-07-18 10:17
Tramwaj przecież jest na Chłopskiej (2)
Człowieku to 3-4 minutowy spacer. Obudź się.
- 17 4
-
2019-07-18 12:42
I jadąc na Stogi na 7 rano, mam jechać naokoło tramwajem, do ktorego idę 10 minut ? (1)
- 6 3
-
2019-07-20 16:48
Wpisz sobie w googla jak dojadę
- 1 1
-
2019-07-18 12:42
autobusy stoją w korkach
- 5 1
-
2019-07-18 09:18
(3)
Budyń mial plany aby domknąć drogę zieloną i dalej tunel pod pachołkiem. Ale też podniósł się krzyk.... to teraz macie.
Budyń wróć!- 9 9
-
2019-07-18 09:30
zaraz wracam
jak wowsiak szybko wrocę skoro domagaja się. ;)
- 5 2
-
2019-07-18 10:22
(1)
domknięcie zielonej do ergo jest możliwe ale pachołek to sorry ale za dużo kasy - pewnie skończy się na dorobieniu buspasa na spacerowej
- 10 0
-
2019-07-18 11:38
domknięcie zielonej do ergo nie ma żadnego sensu.
a z pachołkiem to wyjdzie tranzyt.- 8 4
-
2019-07-18 09:41
(1)
Po co jeździć samochodem w mieście? Nonsens!
- 8 2
-
2019-07-18 12:46
Jeżdżę autem, gdyż autobusy się ciągle spóźniają w odnisieniu do tego co na rozkładzie,
tramwaje- częste awarie, ktoś liczył, ponad 1 dziennie średnio, a wtedy prawie wszystkie linie stoją , SKM częste awarie- mnie nie po drodze trasa SKM.
W aucie- drożej, ale czysto, latem chłodno, zimą ciepło czyli odwrotnie niż w ZTM/ZKM.- 5 2
-
2019-07-18 10:53
Przecieź powstała nowa ulica, Lecha Kaczyńskiego... (1)
- 9 1
-
2019-07-18 16:06
omijam! tfu! na psa urok!
- 5 1
-
2019-07-18 11:48
korki cymbale są przez tych co z tunelu robią sobie transfer na Gdynie!Trzeba zrobic lepszą komunikacje miejską (1)
i wszędzie buspasy i drogi rowerowe pociągnąć linie tramwaju!
- 3 5
-
2019-07-18 12:47
Dużo większe korki są w stronę tunelu - rano część może i z Gdyni, po południu są także dużo większe w stronę tunelu
niż z tunelu w stronę Przymorza.
- 4 1
-
2019-07-18 08:41
:( (8)
tragedia. wiezowiec na wiezowcu. klimatu nadmorskiego tutaj zaraz nie bedzie w ogole
- 102 33
-
2019-07-18 09:08
(4)
jedż na podkarpacie do "swoich"
W końcu pińcet plus możesz pobierać wszędzie- 9 14
-
2019-07-18 09:30
moze ty jedz na podkarpacie i tam zbuduj choc jeden biurowiec zamiast tu macić.
- 6 5
-
2019-07-18 13:00
Dokładnie zgadzam się w 100%
wal w Bieszczady
- 8 1
-
2019-07-18 15:37
(1)
Dziwne, bo ostatnio był artykuł, że to właśnie w Gdańsku jest złożonych najwięcej wniosków o 500+ na pierwsze dziecko, więc mam rozumieć, że hipokryzja kodomitów sięgnęła zenitu?
- 3 6
-
2019-07-20 16:50
Pis za swoje nie rozdaje bo swoich nie ma
- 2 0
-
2019-07-18 09:33
(1)
No ale Falowca nie zburzą, więc o co chodzi ?
- 5 3
-
2019-07-18 12:41
Na szczęście- poważnie, bardzo dobrze się mieszka, spokój, wszędzie blisko, tani czynsz
- 6 4
-
2019-07-18 09:35
JA zapamietam GDansk takim jaki był w 2000/2001 roku
Ostatnie dwa lata normalnego zycia tutaj.
- 7 10
-
2019-07-18 08:48
Mieszkałam na Przymorzu (10)
Ale musiałam się stamtąd wynieść przez wielkie korki. Już teraz okna nie można otworzyć, niedługo wszyscy się tam sprowadza. Beton i tylko beton :(
- 57 35
-
2019-07-18 09:19
(1)
bzdury gadasz
- 15 15
-
2019-07-18 09:33
Madrze prawi, przepros Kobiete becwale.
- 6 16
-
2019-07-18 09:32
MAsz racje. Nie poznaje swojego miasta jak jade w tamte rejony do bylej dziewczyny (1)
a jak w upal jest tam zle zyc to juz nie mowie. cale wielkie polacia betonu nagrzane bez szansy na ulge.. Niedlugo ludzi e tam beda padac.
- 7 8
-
2019-07-20 00:38
Po co jeździsz do byłej? Obecnej nie masz?
- 2 2
-
2019-07-18 10:33
hahaha (1)
Mieszkam na Przymorzu...cisza, spokój, wszędzie blisko...
- 15 3
-
2019-08-04 16:39
Już nie.
- 1 1
-
2019-07-18 11:12
A z czego mają budować? (1)
Z desek i z wikliny?
- 8 6
-
2019-07-19 11:52
po prostu nie budowac tylko blokow
- 2 2
-
2019-07-19 08:35
(1)
wielkie korki na Przymorzu? Gdzie?
- 6 2
-
2019-08-04 16:40
Dąbrowszczaków.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.