- 1 Tramwaj nie zabrał 8-latka z rowerem (544 opinie)
- 2 Rośnie żłobek na Suchaninie. Powstaje w miejscu parku (11 opinii)
- 3 Paszport dla dziecka? Teraz wniosek w aplikacji (5 opinii)
- 4 Rekrutacja do szkoły średniej 2026/27. Ile punktów do zdobycia mają ósmoklasiści? (29 opinii)
- 5 14-latka miała 1,5 promila. Szkoła wezwała policję (61 opinii)
- 6 "Jak dziecko chce siku, to musi w krzaki" (223 opinie)
Dzieci dostały cukierki z alkoholem. Rada dzielnicy przeprasza
Na opakowaniu świąteczny kurczaczek, a w składzie spirytus. Cukierki rozdawane dzieciom w ramach świątecznej akcji przez jednego z dzielnicowych radnych okazały się być z alkoholem. Gdy to zauważono, słodycze szybko wycofano. Organizator wydarzenia tłumaczy, jak doszło do niefortunnej pomyłki. Przeprasza za nią także Rada Dzielnicy Piecki-Migowo.
W Wielkanoc w ramach takiej akcji dzieci mogły szukać koszyczków z cukierkami, a następnie częstować się słodyczami.
Okazało się jednak, że tym razem cukierki miały w składzie alkohol. Choć na pierwszy rzut oka trudno było się zorientować.
Na opakowaniu kurczaczek, w składzie spirytus
Czekoladowe jajeczka w opakowaniu z narysowanym, świątecznym kurczakiem wręcz krzyczały, że jest to produkt także dla dzieci.
W sklepie, gdzie cukierki sprzedawano na wagę, nie było ostrzeżenia, że to produkt z alkoholem. Dopiero gdy sprawdziło się dokładny skład (ale nie był on podany także na papierku, w który zapakowano cukierki), można było doczytać, że produkt ma w sobie spirytus i aromat likieru jajecznego.
"Wynik niezamierzonej pomyłki przy zakupie. Przepraszamy"
Sprawę radzie dzielnicy zgłosił jeden z rodziców. W związku z tym w poniedziałek, 6 kwietnia, w mediach społecznościowych RD Piecki-Migowo pojawiło się oświadczenie.
- Cukierki, które zostały przygotowane do rozdania dzieciom, niestety okazały się zawierać alkohol. Był to wynik niezamierzonej pomyłki przy zakupie - za co bardzo przepraszamy wszystkich uczestników, a szczególnie rodziców i dzieci. Zapewniamy, że nie było to działanie celowe ani wynikające z lekkomyślności. Po zauważeniu sytuacji natychmiast podjęto działania, aby wycofać słodycze z wydarzenia. Jednocześnie prosimy, aby dzieci nie spożywały tych cukierków. Jeśli ktoś z państwa je otrzymał, zalecamy ich niezwłoczne usunięcie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację - czytamy w oświadczeniu RD Piecki-Migowo.
W rozmowie z Trojmiasto.pl do sprawy odniósł się Maciej Świderski, przewodniczący zarządu dzielnicy:
- W imieniu zarządu przepraszamy za niefortunną pomyłkę radnego. Dopilnujemy, żeby w przyszłości podobne sytuacje nie miały miejsca - mówi Maciej Świderski.
"Każde dziecko samo mogło bez problemu kupić te cukierki"
Trojmiasto.pl skontaktowało się z radnym, który był organizatorem akcji. Nie chciał sprawy komentować pod nazwiskiem, wytłumaczył natomiast, jak do tego doszło.
- Nie czuję się winny, cukierki stały w sklepie w pudełkach, w dziale słodyczy. Nie było żadnego oznaczenia, że zawierają alkohol. Co więcej, każde dziecko samo mogło je sobie kupić. Moim błędem było to, że nie sprawdziłem dokładnego składu, ale naprawdę trudno było podejrzewać, że to słodycze z alkoholem. To się zdarzyło pierwszy raz. Ta sytuacja bardzo dużo mnie kosztowała i zastanawiam się nad sensownością organizowania takich akcji w przyszłości - przyznaje radny w rozmowie z Trojmiasto.pl.
Głosy wsparcia pod oświadczeniem rady dzielnicy
W komentarzach pod oświadczeniem w mediach społecznościowych pojawiło się sporo głosów wsparcia dla organizatora cukierkowej akcji.
- Mam tylko nadzieję, że naszemu lokalnemu społecznikowi, który od lat aktywnie działa w naszej dzielnicy, nie zostaną podcięte skrzydła i będzie dalej działać. Natomiast afera należy się producentowi tych cukierków, bo nawet na opakowaniu nie ma informacji o dokładnym składzie - z wyglądu zwykły cukierek. Każde dziecko bez problemu kupi w sklepie - podkreśliła Marzena Miler-Kosewska, radna dzielnicy Piecki-Migowo.
Inna komentująca napisała:
- Inicjatywa była fajna i brawo dla pomysłodawcy. Jak co roku zabawa udana. Mam nadzieję, że autor nie zniechęci się i za rok podłoży nawet pomalowany kamień z kurczaczkiem, aby dzieci miały frajdę.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2026-04-07 12:45
Słodycze z alkoholem powinny być wyraźnie oznakowane (20)
Nieraz zdarzyło się, że dziecko do klasy w urodziny przyniosło cukierki z alkoholem, bo rodzic kupując też się nie zorientował. Przykrość i dla solenizanta i dla pozostałych dzieci, bo zazwyczaj cukierki były po prostu wypluwane
- 322 52
-
2026-04-11 11:59
Chyba jubilata
- 0 0
-
2026-04-08 13:46
dokładnie!
na papierku/opakowaniu powinno być zdjęcie menela i stosowny podpis: "Ministerstwo zdrowia ostrzega...."
- 1 0
-
2026-04-08 08:38
apteka
Ja jakiś czas temu dostałam reprymendę od Pani w aptece , że chcę kupić krople żołądkowe dla 10 letniego dziecka bo maja w składzie alkohol. Kiedyś wszyscy dostawaliśmy te krople i nikt nic nie mówił o alkoholu a teraz nagonka na wszystko.
Nie jestem zwolenniczką alkoholu no ale nie róbcie z igły wideł.- 5 1
-
2026-04-07 15:15
Roshen to ukrainska firma jeszcze jakies pytania? (3)
- 24 26
-
2026-04-08 09:24
Mam pytanie. Jesteś normalny/a?
- 3 1
-
2026-04-07 16:00
A gdyby była np. węgierska albo polska to co, alkohol byłby mniej alkoholowy? Nie byłoby problemu? (1)
Co ma do rzeczy kto jest właścicielem firmy?
- 31 12
-
2026-04-08 05:13
Xd
- 0 0
-
2026-04-07 13:51
To przecierz niemożliwe (1)
roshen
W sklepach jest pełno wyrobów cukierniczych z koncernu Roshen P.Proszenki ! niekupuję nigdy niczego z ua ! Czytajcie co kupujecie.- 29 24
-
2026-04-10 09:22
Bardzo dobre słodycze, szczególnie Miky Splashe z kotkiem na opakowaniu i nadziewane czekolady, do tego w przystępnej cenie.
- 0 0
-
2026-04-07 13:07
Ja tam baryłki przynosiłem i też było git. Też nie czuje się winny :)
- 22 4
-
2026-04-07 12:54
Dla osób w ciążu i leczonych alkoholikow i dzieci (4)
Takie oznaczenie powinno być obowiazkowe
- 30 8
-
2026-04-07 16:47
Chyba w Raciążu.
Te cukierki mają w sobie 20% nadzienia, które zawiera ok. 4% alkoholu. Czyli w jednym cukierku jest 0,048 g czystego alkoholu, co w przeliczeniu na wódkę 40% daje 0,12 grama. Żeby więc "wypić" jedną pięćdziesiątkę trzeba zjeść 416 (słownie czterysta szesnaście) cukierków.
Pytam więc - czy żadne z dzieci nie straciło przytomności? Albo nie wpadło w nałóg?
Ludzie walnijcie się w glacę.- 45 5
-
2026-04-07 16:03
Dla osób w ciąży? Czyli nie tylko kobiet? (2)
Leczonych alkoholików? A nieleczony to już spoko, może nie wiedzieć o spirytusie w cukierkach? Sugerujesz, że dla nich takie oznaczenie powinno być obowiązkowe, czyli dla innych ludzi to już nie?
- 10 4
-
2026-04-10 07:53
A kobieta wg ciebie nie jest osobą? (1)
- 0 1
-
2026-04-10 13:10
Nie kazda osoba jest kobieta.
- 1 0
-
2026-04-07 12:48
(1)
Biedne dzieci, traumę leczą po dziś dzień pewnie.
- 36 5
-
2026-04-07 13:01
Ja nie leczyłem po kukułkach traumy. Wręcz przeciwnie.
- 46 0
-
2026-04-07 12:48
(2)
A to w sumie prawda, słodycze z alkoholem mogłyby być oznakowane.
- 26 4
-
2026-04-07 13:24
(1)
Kraj pochodzenia też.
- 22 15
-
2026-04-07 16:04
Na każdym artykule jest podany kraj pochodzenia, tak więc twoja uwaga jest czystą złośliwością.
- 14 5
-
2026-04-07 13:43
kupiliśmy te same cukierki naszym dzieciom (8)
nie wpadłem na to, że w takim opakowaniu mogą być cukierki z alkoholem. Myślę, że nie jedną osobę wprowadziły w błąd te grafiki na opakowaniu a artykuł na tym portalu może wielu rodziców uświadomić co podarowali swoim pociechom.
- 212 16
-
2026-04-08 00:00
a co to za radny ??
- 1 1
-
2026-04-07 16:45
Trzeba to zgłosić słuzbom
Podaj swoje namiary
- 2 2
-
2026-04-07 16:15
Też kupilem
Też kupiłem. Nie sprawdzałem.
- 5 1
-
2026-04-07 15:39
W UA to norma.
- 11 11
-
2026-04-07 14:04
(3)
Futrujesz dzieci ukraińskimi cukierkami? :(
- 20 25
-
2026-04-07 16:47
Tak, bo są smaczne i tanie. Jakiś problem?
- 10 8
-
2026-04-07 15:44
(1)
Oligarcha ukraiński nie narzeka. Durne jednostki jeszcze pompują tych oligarchów. Na te cukierki roschen to tylko można zrobić ha tfu.
- 10 13
-
2026-04-07 16:48
No du.reń.
Niedobre bo niedobre czy niedobre bo ukraińskie?
- 7 7
-
2026-04-07 13:20
Nie chodzi o to, ile jest alkoholu... (17)
...w słodyczach. Wiadomo, że dziecko się tym nie upije. Problemem jest uczenie dzieci, że alkohol jest dobry, smaczny, utożsamianie go z dobrą zabawą, czymś fajnym itp. Wiem, o czym mówię - przez przyzwyczajanie mnie od dzieciaka do maczania paluszka w likierze jajecznym czy częstowanie czekoladkami z likierem wiśniowym później miałam problem z
...w słodyczach. Wiadomo, że dziecko się tym nie upije. Problemem jest uczenie dzieci, że alkohol jest dobry, smaczny, utożsamianie go z dobrą zabawą, czymś fajnym itp. Wiem, o czym mówię - przez przyzwyczajanie mnie od dzieciaka do maczania paluszka w likierze jajecznym czy częstowanie czekoladkami z likierem wiśniowym później miałam problem z alkoholem przez 25 lat. Miejcie większą świadomość niż nasi rodzice kiedyś - nie pokazujmy dzieciom, że alkohol to taki smaczny słodki deser. To robi dużo złego.
- 149 97
-
2026-04-08 12:11
fascynująca droga od cukierków do alkoholika
mi też zdarzało się zjeść cukierki z alkoholem. ba nawet jak byłem dzieckiem (miałem ok 12-13 lat) to od dalszej rodziny dostałem do picia kolorowy drink dizzy do wypicia, bo przecież to ma 2% to nie alkohol (typowe myślenie starszych pokoleń). fajnie się wgłowie kręciło wtedy.a dziś mając ponad 30 lat z rzadka sięgam po alkochol. czasami raz na 1-3 miesiące w wikend sobie jagerka ok 0,2 strzele i to wszystko- 2 0
-
2026-04-07 20:59
Poprostu daj dziecku tego cholernego cukierka i nie mów mu, że to z alkoholem. Ono się nie zorientuje, przecież nie zna jego smaku ani składu. Zje i zapomni. Czy to takie trudne?
- 15 3
-
2026-04-07 17:59
Tak, tak, na pewno przez te czekoladki miałeś problem. Puknij się w głowę, a mocno. I naucz się brać odpowiedzialność za własne ułomności.
- 16 8
-
2026-04-07 16:31
Nie daje dzieciom świadomie cukierków z alko, nie pozwalam pić ani lizać , próbować smaku,
Ale nie można też izolować, jak nie pije się w domu, to przy okazji filmów i większych spotkań mówić , tłumaczyć itp, a nie chować się , żeby dzieci niećwiczący. Potem nastolatek nie zna zagrożeń, nie wie że można po trochu i nie trzeba od razu do dna- 8 0
-
2026-04-07 15:49
W jaki sposób uczysz dziecko, że alkohol jest dobry, gdy nikt nie wie o tym, że w cukierku jest alkohol?
- 22 1
-
2026-04-07 15:32
to na pewno spowodowały te paluszki z likierem jajecznym
Rozumiem że człowiek szuka dla siebie wymówek i usprawiedliwień ale prosze nie szerz takich madrości że alkoholizm bierze się od czekoladek z likierem
- 35 2
-
2026-04-07 15:29
jak byłem dzieckiem to dostawałem od babci czekoladki tzw. baryłki i nigdy ich nie lubiłem
bo po prostu smak alkoholu jest obrzydliwy, tym bardziej dla dziecka które ma wybór smaczniejszych słodyczy,
skład cukierków:
cukier, mleko pełne w proszku, tłuszcze roślinne ( palmowy, shea ), tłuszcz kakaowy, emulgatory lecytyny sojowe, aromat wanilina, syrop glukozowy, mleko w proszku odtłuszczone, śmietanka z mleka wbo po prostu smak alkoholu jest obrzydliwy, tym bardziej dla dziecka które ma wybór smaczniejszych słodyczy,
skład cukierków:
cukier, mleko pełne w proszku, tłuszcze roślinne ( palmowy, shea ), tłuszcz kakaowy, emulgatory lecytyny sojowe, aromat wanilina, syrop glukozowy, mleko w proszku odtłuszczone, śmietanka z mleka w proszku, alkohol etylowy, barwnik beta-karoten. Może zawierać jaja, orzechy laskowe, migdały, orzeszki ziemne, nasiona sezamu, gluten z pszenicy.
alkohol jest na przedostatnim miejscu więc jago ilość w cukierku jest śladowa prawdopodobnie niewyczuwalna i stosowany jest pewnie jako jakiś środek przetwarzania cukru lub tłuszczu w trakcie produkcji cukierków
w wielu wyrobach cukierniczych używa się alkoholu np. w pączkach żeby w trakcie smażenia nie nasiąkały tłuszczem- 24 2
-
2026-04-07 14:37
(2)
Masz w 100% rację tylko... weź to wytłumacz społeczeństwu gdzie prawie każdy wali od rana. Alkohol to dobro narodowe zaraz po krucjatach na hulajnogi i biadolenie na psie odchody.
- 10 21
-
2026-04-07 15:16
Chciałem dać plusa, ale potem przeczytałem drugą część postu (1)
- 5 1
-
2026-04-07 17:10
*plus, nie plusa
- 3 2
-
2026-04-07 14:31
Ja też, zawsze podkradałam baryłki, wszelkie alkoholowe cukierki, uwielbiam tiramisu o zgrozo z Amaretto czy tort Admirał.. ale nie mam choroby alkoholowej ani problemu z nie jedzeniem czy nie piciem, umiem bawić się bez alko. Bez przesady, to nie cukierków wina
- 30 6
-
2026-04-07 14:13
Nikt nie popadnie w alkoholizm od jednego cukierka
a to, że w żadne sposób nie są oznaczone że mają alkohol, to skandal
- 20 7
-
2026-04-07 14:12
(3)
Problem z alkoholem miałaś ze względu na psychikę i skłonność do nałogów. Byłem wychowywany na wsi w latach 80/90 - tam piło się dużo przy okazji spotkań rodzinnych. Często pozwalano dzieciom wypić odrobinę piwa w trakcie prac polowych i... w dorosłym życiu nie nadużywam alkoholu, a jeśli już to ostatni raz upiłem się z 5 - 7 lat temu.
- 32 4
-
2026-04-07 16:28
Ewentualnie przez rodzicielkę która popijała (lub piła w ciąży) i urodziłeś się już alkoholikiem.
- 3 6
-
2026-04-07 15:47
(1)
Najczęściej o problemach z alkoholem piszą Ci co je mają :)
- 7 2
-
2026-04-08 06:00
To jest świetny chwyt erystyczny pozwalający zakonczyć dyskusje przez zrzucenie winy na rozmówcę. Ale prawda jest inna - i to raczej neofici są najzacieklejsi w walce.
- 3 0
-
2026-04-07 13:27
Byłem kiedyś z wysokofunkcjonującą alkoholiczką. Jak była trzeźwa to była wspaniała kobieta, jak wypiła trochę to stawała się agresywną patuską. A potrafiła pić aż do odcięcia. Nikomu nie życzę takiego losu.
- 16 1
-
2026-04-07 13:21
(9)
Producent powinien ponieść karę za złe oznakowanie. Dzieciom nic się nie stanie ale są ludzie AA dla których taki jeden kurczak może być dramatem
- 186 50
-
2026-04-07 15:25
Producent to petro poroszenko byky prezydenty ukrainy jakies pytania? (2)
- 15 12
-
2026-04-07 16:15
Tak, mam pytanie. (1)
Swoje fobie zatrzymaj dla siebie, nie rozsiewaj hejtu po świecie. Gdyby producentem był jakiś Jurgen Vielputz to byś coś pewnie napisał o Krzyżakach i o Wandzie, co nie chciała Niemca. A gdyby to był Olaf Gustafsson to wspomniałbyś Potop szwedzki. A gdyby to był Marat Baszarow, to byś wspomniał o najazdach tatarskich itd. Zawsze znajdziesz powód, żeby się przyczepić. Ciekawe co byś napisał, gdyby producentem był Polak-katolik z dziada pradziada. Otóż nie napisałbyś nic.
- 13 14
-
2026-04-08 03:14
Prawdę
Napisał.
- 2 3
-
2026-04-07 15:16
Jestem pewny że produkt (cukierki) są prawidłowo oznakowane
Czyli alkohol jest wyminiony w składzie zarówno na kartonie jak i na pojedynczym cukierku. W świetle przepisów taki produkt z taką zawartością alkoholu nie ma żadnych ograniczeń i obostrzeń w sprzedaży, jest po porstu normalnym produktem spożywczym, który można sprzedawać każdemu na dziale słodycze. Również sklep nie ma żadnego obowiązku oznaczania
Czyli alkohol jest wyminiony w składzie zarówno na kartonie jak i na pojedynczym cukierku. W świetle przepisów taki produkt z taką zawartością alkoholu nie ma żadnych ograniczeń i obostrzeń w sprzedaży, jest po porstu normalnym produktem spożywczym, który można sprzedawać każdemu na dziale słodycze. Również sklep nie ma żadnego obowiązku oznaczania takich produktów anireglamentowania sprzedaży tego produktu.
O jakiej więc karze piszesz i co popierają ci co kliknęli łapkę w górę? Już na głowy Wam całkiem padło, żeby karać za coś co nie jest karalne i z czystej chęci, żeby komuś dokopać nawet jak nie zawinił? Chińczycy to nazywali chorobą czerwonych oczu.- 12 5
-
2026-04-07 15:07
a skąd jest producent? (1)
Racja, ale producent pochodzi z kraju, którego krytykowanie jest niepoprawne politycznie, bo można zostać ruską onucą. Tak więc producentowi na pewno nic nie zrobią. Tym bardziej, że właścicielem tej marki jest były prezydent tego kraju. Tam przecież oligarchowie rządzą.
- 13 9
-
2026-04-08 12:22
a co producent ma do tego? widać, ze plujesz jadem bez żadnej merytorycznej treści.
a teraz tak są takie cukierki jak kukułki polska firma. też nie widziałem, żeby były jakoś szczególnie oznaczone, ze mają alkohol w składzie- 2 0
-
2026-04-07 14:03
Tak samo jak dla ludzi z nietolerancją laktozy albo gluten dla osób z celiaklią (1)
A weganie? Nie zapominajmy o weganach! Do tego jeszcze dochodzą osoby uczulone na marchewkę (bardzo groźne, powoduje uduszenie w ciągu kilku minut!). Niedługo jeszcze dojdą ostrzeżenia że nie zawiera wieprzowiny bo coraz większa część naszego społeczeństwa będzie mogła trafić przez to do piekła. Do każdego batonika i cukierka powinien być dołączony rozwijany rulonik z ostrzeżeniami.
- 19 9
-
2026-04-07 15:22
...tak i mogą być śladowe ilości orzechów
- 6 0
-
2026-04-07 14:03
Taaa, Polacy nałożą karę na ukraińskiego producenta słodyczy Roshen, którego głównym udziałowcem (95%) jest Poroszenko?
Z księżyca spadłeś? :)- 22 8
-
2026-04-07 12:41
(16)
Chłop chciał zrobić coś dobrego, poświęcił swój czas i fundusze, a teraz wieszają na nim psy. Mam nadzieję, że ta akcja go nie zniechęci i w przyszłości będą inne (nie alkoholowo - cukierowkowe) akcje. Swoją drogą, ten kto nie jadł w dzieciństwie cukierków z alkoholem, niech pierwszy rzuci kamieniem. Tego alkoholu jest tam tyle, że dziecko prędzej zwymiotuje od ilości słodyczy niż upije się tym.
- 471 12
-
2026-04-09 12:16
Elo
I tak mu oddadza kase
- 0 0
-
2026-04-07 21:17
gdy bylam dzieckiem to zdaje że cukierki kukułki były z alkoholem, czasem je jadłam bo były. Jakoś nie gustuję w alkoholu.
- 8 0
-
2026-04-07 18:44
czas może tak ale fundusze to podejrzewam że publczne z tego co te rady dostaja z naszych podatków (1)
Nie wierzę w takę filantropię jak i w charytatywność Jurka Owsiaka.
- 7 11
-
2026-04-07 21:18
wszystkie finanse tych instytucji są publicznie dostępne dla umiejacych czytać
- 6 1
-
2026-04-07 15:18
Dokładnie, kręcenie afery z niczego
Ale ta nagonka tylko świadczy o stanie umysłu polskiego społeczeństwa i to dosyć źle świadczy
- 34 2
-
2026-04-07 14:50
Dzbanku pseudoradni to taki własnie poziom umysłowy mają .Kazdy teraz czyta etykiety wystarczyło pomyslec! (1)
A rozdawanie cukierków jest szkodliwe dla dzieci wiec tutaj niema nic dobrego ,tu chodzi o robienie sobie reklamy najtanszym kosztem kupił takie anie inne bo byly tanie.
- 2 47
-
2026-04-10 04:10
ty masz niższy poziom umysłowy niż ten radny
- 0 0
-
2026-04-07 14:22
Dokładnie. Wziąć za pysk producenta (1)
A od radnego się odczepić
- 22 7
-
2026-04-08 12:27
w sumie niska szkodliwość całego zdarzenia. radny nie dopilnował i będzie (oby się nie zraził bo akcja na pewno dla dzieciaczków atrakcyjna) w przyszłości, miejmy nadzieję, uważniej dobierał słodycze do takich akcji, a producent cóż oznakował produkt zgodnie z wymaganiami jakie są na rynku więc producent też nie jest winny
- 1 0
-
2026-04-07 13:49
Teraz są takie czasy, że z byle czego potrafią aferę na pół Polski wykręcić.
- 39 0
-
2026-04-07 13:08
To gdzie mam rzucać?
- 0 17
-
2026-04-07 13:04
Na 100% nigdy więcej nie zrobi nic dla innych
- 10 4
-
2026-04-07 13:04
(2)
Wieszają psy bo zrobił coś głupiego - zupełnie nie przystającego do funkcji jaką pełni - co mnie obchodzą jego intencje.
- 2 81
-
2026-04-07 14:15
Wytłumacz mi, co nie przystaje do funkcji radnego, kupowanie cukierków?
Szukasz dziury w całym, właściwie, to sam/a nie wiesz o co ci chodzi.
- 39 1
-
2026-04-07 13:23
Też kupiłam te cukierki, bardzo ładnie opakowane w kształcie jajeczek z żółtym środkiem.
Odczepcie się od radnego, przeprosił, nie miał świadomości, podobnie jak ja.
- 53 3
-
2026-04-07 12:49
Może niektórzy zwęszyli okazję, żeby mu dopiec?
- 48 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
