- 1 Mnóstwo rodzinnych atrakcji na weekend (4 opinie)
- 2 Co z gdańskim programem wsparcia prokreacji? (84 opinie)
- 3 8-latek championem arytmetyki mentalnej (32 opinie)
- 4 Samorządy skorzystają na nowych świadczeniach rodziców? (76 opinii)
- 5 Mnóstwo atrakcji na rodzinny weekend (3 opinie)
- 6 Jakie zajęcia dodatkowe dla dziecka? (34 opinie)
Zebrali ponad ćwierć miliona złotych na pomoc dziecku potrąconemu na chodniku
Wystarczyło ledwie kilka dni, aby rodzice 3,5-letniego Jasia, potrąconego na początku lipca przez auto, które wjechało na chodnik, zebrali ponad ćwierć miliona złotych na leczenie i rehabilitację chłopca. Do wypadku doszło, gdy chłopiec wracał z babcią z przedszkola i na ul. Wielkopolskiej uderzyło w nich auto, którego kierowca miał zasłabnąć za kółkiem. Dziecko przez kilka dni było w śpiączce, w ostatnich dniach jego stan nieznacznie się poprawił.
Pod tym adresem wciąż trwa zbiórka na leczenie 3,5-latka
Wypadek na ul. Wielkopolskiej, najważniejsze informacje:
- Do wypadku doszło 2 lipca po godz. 15 na skrzyżowaniu ulic Wielkopolskiej i Nałkowskiej.
- Z ustaleń policjantów wynika, że kierujący autem marki Lexus, podczas oczekiwania na zmianę świateł, najprawdopodobniej zasłabł i stracił panowanie nad pojazdem.
- W wyniku tego samochód rozpędził się, uderzając w sygnalizator.
- Poszkodowana została trójka pieszych znajdujących się przy przejściu.
- Poważnie ranne zostało 3,5-letnie dziecko oraz dwie kobiety, w tym babcia dziecka.
Wstępne ustalenia ws. wypadku na Wielkopolskiej
250 tys. zł zebrane w cztery dni
To on przyjął największy impet uderzenia i odniósł największe obrażenia. Przez kilka dni był w śpiączce, podłączony do respiratora, a nawet po wybudzeniu nie było z nim kontaktu.
Odzew na apel rodziców 3,5-latka, a także nasz tekst na ten temat był ogromny, już pierwszego dnia zbiórki "pękła" bariera 100 tys. zł, a po weekendzie zebrano już ponad 250 tys. zł.
Tymczasem stan małego Jasia uległ w ostatnich dniach nieznacznej poprawie.
Stan 3,5-latka nieznacznie się poprawia
Choć z dzieckiem nadal nie ma kontaktu, to chłopiec zaczął poruszać główką, aktualnie jest też już karmiony doustnie, a nie przez sondę. Jaś zaczął też poruszać jedną ręką - w drugiej wciąż nie odzyskał czucia.
- Był u nas również ortopeda, gips za ok. dwa miesiące będzie ściągany i noga Jasia się zrośnie. Czeka go jednak długa rehabilitacja logopedyczna, rehabilitacja ruchowa oraz szereg badań neurologicznych. Codziennie wstaję z nadzieją, że skoro zaczął poruszać główką, a prawa rączka odzyskała czucie, to może w końcu usłyszę też jego cudowne "mamuś". Na razie jednak Jaś nic nie mówi - poinformowała mama chłopca.
Rodzice chłopca nie kryją też wzruszenia przebiegiem zbiórki.
- Z całego serca jeszcze raz dziękujemy za tę niesamowitą zbiórkę, wpłaty, dobre słowo i wiarę, że wszystko się uda - mówi mama chłopca.
Śledztwo ws. wypadku na ul. Wielkopolskiej trwa
Sprawa samego wypadku jest aktualnie przedmiotem śledztwa prokuratury. Śledczy ustalają ostatecznie przyczyny i przebieg zdarzenia. O ustaleniach będziemy informować.
Opinie (254) ponad 10 zablokowanych
-
2024-07-16 07:39
Opinia wyróżniona
Dlaczego w polandii nie istnieje system pozawalający na bezkosztowe i bezstresowe leczenie i rehabilitację w takich przypadkach? (55)
Dlaczego o wszystko trzeba się dopominać, walczyć, zakładać sprawy w sadzie, kłócić zie z ubezpieczycielami, udowadniać, ze nie ma żadnych wyłączeń, zakładać zbiórki, błagać o pomoc?
- 412 12
-
2024-07-16 19:33
Bardzo prosto można to zrobić, trzeba podnieść wysokość składek do poziomu zapewniającego finansowanie tego co chcemy mieć. I podnieść wszystkim, KRUS-owym cwaniakom też.
Spróbuj to zaproponować, a ogłuchniesz od trzasku pękających czterech liter.- 6 0
-
2024-07-16 16:55
właśnie
a zlicytowano lexa i siwe kudły coby było więca?
- 5 0
-
2024-07-16 15:23
Ponieważ składka zdrowotna jest dla wielu grup bardzo niska (i jeszcze Petru chcą ją bardziej obniżyć dla przedsiębiorców) i ogólny nakład % PKB na służbę zdrowia jest niski. Do tego dochodzi regresywny system podatkowy i niskie wpływy do budżetu, bo bogaci składek albo nie płacą, albo są dla nich bardzo niskie.
- 4 3
-
2024-07-16 13:54
W "polandi"
Trzeba być twardym a nie mientkim...
- 7 0
-
2024-07-16 13:37
dokładnie osoby z wypadku - muszą mieć leczenie rehabilitacyjne za darmo- ustawy szybko w sejmie i to szybko !!!!! (2)
- 4 2
-
2024-07-16 13:51
(1)
policzcie głosy!
- 4 1
-
2024-07-16 16:11
D.T
i będziemy w coraz droższej ale uśmiechniętej PL ;P Ps. A może jednak nie uśmiechniętej :/
- 2 1
-
2024-07-16 13:13
Dlatego, że jest zdecydowanie za mało pieniędzy w systemie ochrony zdrowia. (4)
Wiele grup nic nie wnosi do systemu, a korzysta. Składek NFZ w ogóle nie płacą wszyscy przedstawiciele służb mundurowych czy wymiaru sprawiedliwości, a rolnicy płacą grosze. Do tego przedsiębiorcy płacą niewiele. W takiej Szwajcarii samo obowiązkowe ubezpieczenie zdrowotne dla każdego to około 500 franków miesięcznie.
- 8 1
-
2024-07-16 14:44
Jak mundurowi nie placà?
Placikem ponad 20 lat i place jako emeryt
- 2 2
-
2024-07-16 13:39
niech NFZ sprawdza osoby ktore sie leczą w Polsce za darmo a mieszkaja np. w Wiel.Brytani czy USA itd,,, (2)
skandal...że nikt tego nie kontroluje że danae osoby mieszkają kilka lat za granicą ale jak zachorują to przyjeżdzaja
do Polski leczyc sie za darmo...co na to służby wewnętrzne -czemu nie ma kontroli SZOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 6 2
-
2024-07-16 17:08
kontroluje (1)
jak nie masz aktywnego ubezpieczenia to nikt cie nie przyjmie
- 1 0
-
2024-07-17 09:15
Podpięci są pod ubezpieczenia innych członków rodziny. Sam znam przypadek że cała trzyosobowa rodzina przyjeżdża na urlop z Australii do Polski niby dziadków odwiedzić, a zamiast wypoczywać latają jak wściekli po dentystach i innych lekarzach bo tu za darmo mogą się leczyć. Patologia.
- 0 1
-
2024-07-16 13:09
Widze ze wiele osob jest najmądrzejszych i znaja sie doskonale twierdząc ze nic nie trzeba robic a kasa leje sie strumieniami.
Ciekawe co by powiedzieli gdyby to dotyczyło ICH dziecka
- 2 4
-
2024-07-16 11:15
Pomoc dla krainyU 200 000 000 000 zł w rok (2)
Pomoc dla Polskich dzieci dla rządu jest za droga. Masakra....
- 18 4
-
2024-07-16 13:42
niech polski rząd dba o nasze polskie dzieci a nie ukrainskie- oni maja swojego przywódcę ktory jeździ po całym świecie-
- 9 1
-
2024-07-16 13:18
Nie stać Was na trolli którzy potrafią chociaż sprawdzić ile wynosi budżet Polski? XD
- 3 1
-
2024-07-16 11:08
Bo najważniejsze są
Pieniądze nikt nie będzie leczył chorych za darmo dlatego są zbiórki a ludzie pomogą więc oni będą dalej windować ceny za leczenie
- 5 2
-
2024-07-16 10:00
Jest taki system (1)
- 2 1
-
2024-07-16 10:11
Tyle że w tym przypadku liczy się czas
- 7 1
-
2024-07-16 09:47
wtym wypadku wszystkie koszty leczenia pokrywa OC zbiórka to była okazaja b skok na kase naiwniaków (3)
- 10 23
-
2024-07-16 13:53
idź stąd kanalio!
- 3 4
-
2024-07-16 09:56
papuga zamilknij (1)
nie uda się twojemu klientowi
- 12 6
-
2024-07-16 10:12
trolu co to ma wspólnego z wyplata OC
- 4 5
-
2024-07-16 09:47
W Polsce rządzą polskojezyczni na których polskie społeczeństwo nie ma co liczyć xD
- 13 3
-
2024-07-16 09:17
A dlaczego? (3)
Nie istnieje system licytowania majątku sprawców? Za tego Lexusa by się zebrało pewnie drugie tyle.
- 29 4
-
2024-07-16 17:03
A co chcesz i komu licytować? (1)
Bo jak na razie ustaleń nie ma, tylko wojownicy klawiaturowi by najchętniej lincz poprowadzili. Jutro zasłabnąć możesz i ty i skosić matkę z dzieckiem przypadkiem, też sobie zlicytujemy majątek wtedy
- 1 4
-
2024-07-16 21:51
Akurat jeżdżę przepisowo no i tak zasłabnąć to trzeba umieć, może to była jednak pomrocznosc jasna?
- 1 1
-
2024-07-16 13:44
dokładnie - niech morderca zapłaci - że wjechał w te osoby za ich rehabilitacje- to bandytyzm ,,jechał b. Szybko !!!!
- 6 2
-
2024-07-16 08:40
To kosztuje (10)
Żeby mieć więcej pieniędzy na rehabilitację, potrzeba więcej pieniędzy w systemie. Oznacza to np. wyższą stawkę zdrowotną.
Jeśli uważasz, że to ubezpieczyciele powinni hojnie i szybko płacić, to musiałaby wzrosnąć stawka OC.- 19 9
-
2024-07-16 10:14
Dzbanie ubezpieczenie pokrywa leczenie do 5 mln Euro !!! Wiekszqa suma nie jest potrzeban tym bardziej w Polsce (1)
- 5 8
-
2024-07-16 12:56
To jest ekonomiczny analfabetyzm. Chcesz więcej i szybciej, to musisz zapłacić więcej. System musi się równoważyć, albo musi się zmniejszyć szkodowość, no ale karanie piratów drogowych to tabu w naszym pięknym kraju.
- 7 1
-
2024-07-16 10:10
...wiecej kasy na rehabilitację i leczenie = niższe zyski ubezpieczycieli...
:P- 2 1
-
2024-07-16 09:09
Wydawałoby sie jednak, ze własnie po to jest ubezpieczenie, zeby w takich przypadkach działalo. (6)
I to zarowno ubezpieczenie zdrowotne jak i OC sprawcy.
Skoro płace za ubezpieczenie a nie moge z niego skorzystac to znaczy ze dostaje niepelnowartosciowy produkt.
Tak jak bys kupił fure z 6 biegami ale dzialaloby tylko 5, a delaler by ci powiedzial ze Jeśli uważasz, że auto powinno miec szósty bieg , to musiałaby zaplacic ekstra 50 tysi. fajne , co?- 15 3
-
2024-07-16 11:38
ale gimbaza tu pisze!
- 0 3
-
2024-07-16 10:00
Koszty leczenia nie pójdą z ubezpieczenia sprawcy tylko z nfz (4)
- 4 4
-
2024-07-16 13:54
ale i**ota!
- 0 2
-
2024-07-16 12:57
NFZ to też de facto ubezpieczalnia
Tyle, że się nie spina i dosypujemy pieniądze z budżetu
- 5 1
-
2024-07-16 10:20
Wszystkie koszty leczenia pokryje NFZ a jesli bedzie wymagane leczenie z poza NFZ pokryje to OC (1)
dodatkowo maja prawo do odszkodowania wszelkie mozliwe koszty nawet za do jazdy do szpitala teraz czy za do jazdy na rehabilitacje!
- 5 5
-
2024-07-16 10:41
do jazdy?
- 4 2
-
2024-07-16 08:33
Bo to taki Mężyk europy pijaki kombinatorzy
- 4 5
-
2024-07-16 08:32
ponieważ składka zdrowotna od przedsiębiorców, to jest podatek, który łata dziurę budżetową (4)
- 12 8
-
2024-07-16 09:48
Nie, przedsiebiorcy placa groszowa skladke zdrowotna (3)
Skladka zdrowotna jest podatkiem dla osob zatrudionych na umowe o prace. Ci placa naprawde sporo i de facto finansuja sluzbe zdrowia dla tzw. przedsiebiorcow, ktorzy placa grosze. Nie bedzie lepiej jak rolnicy czy przedsiebiorcy nie chca placic a chca sie wozic na cudzy koszt
- 11 5
-
2024-07-16 10:33
Biedny przedsiębiorca chciałby płacić 50 zł na NFZ, bo inaczej mu się leasing BMW nie spina (2)
Ty biedaku na umowie o pracę płacisz 500zł
- 7 6
-
2024-07-16 10:43
(1)
Płacę ponad 600, dlaczego miałbym płacić więcej? Skoro i tak z tego nie korzystam? Dlaczego mam kogoś sponsorować?
- 5 8
-
2024-07-16 16:58
Bo plebs krzyczy dej dej dej
- 1 1
-
2024-07-16 08:29
A dlaczego jak pies pogryzie dziecko to 500 PLN mandatu (3)
a jak Ty kopniesz pieska to 3 lata paki?
Bo ludzi w tym kraju się nie ceni a co gorsze bardzo wielu z nich wydaje się to odpowiadać - ludzie nie chcą odpowiedzialności tylko kolejnych regulacji, nakazów, zakazów i tak dalej - niby w ruchu drogowym jest lepiej, jest to OC ale to i tak kropla w morzu, nie da się ot tak zmienić mentalności ludzi z feudalnej na wolnościową.- 18 13
-
2024-07-16 10:21
Dokladnie pies powinien byc uspiony a własciciel zaplacic madat minimum kilka tysiecy
- 12 2
-
2024-07-16 08:53
Popieram wolnościowe podejście. (1)
Jeżeli ktoś przekracza prędkość, zagraża mojemu życiu a więc mam prawo do niego strzelać we własnej obronie.
- 15 3
-
2024-07-16 13:56
d**il
- 1 3
-
2024-07-16 08:12
Wqzne jest tylko zeby placic skladki na NFZ
- 6 4
-
2024-07-16 07:56
(4)
taki mamy rząd
- 15 15
-
2024-07-16 13:50
mamy rząd Tuska który teraz każdego wsadza do więzienia i jest mściwy- biedny naród (1)
- 4 4
-
2024-07-16 13:56
ty gorzej niż biedny
- 1 4
-
2024-07-16 08:30
(1)
Na szczęście już go nie mamy, 8 lat minęło bezpowrotnie
- 20 21
-
2024-07-16 09:18
Ten nic nie zmieni
- 11 2
-
2024-07-16 07:44
Opinia wyróżniona
Wpłaciłam, niewiele ale zawsze coś (13)
Po pierwsze sama jestem od 7 miesięcy mamą, a to zmieniło moje podejście, a po drugie jak chciałabym aby ludzie się zachowali gdyby to mi się przytrafiło takie nieszczęście.
- 159 24
-
2024-07-17 17:32
Ja nie wplace,od leczenia jest Panstwo.
- 0 1
-
2024-07-16 14:45
dzięki za info
#nikogo
- 4 3
-
2024-07-16 13:52
a dlaczego ten morderca co wjechal i prawie zabił - nie płaci ofiarom i biednemu dziecku milionów ze swojego budżetu - czas
- 10 2
-
2024-07-16 12:59
kazda zlotowka sie liczy
- 12 3
-
2024-07-16 11:20
ziarnko do ziarnka i (jak widać) zbierze się miarka
Rónież wpłaciłem pewną kwotę w myśl zasady, warto pomóc chociaż trochę niż tylko 'patrzeć'.
- 12 4
-
2024-07-16 10:45
Bez urazy (1)
ale nie potrzebujemy Twojego dziecka
- 7 19
-
2024-07-16 11:17
oj zdziwiłbyś się, jako społeczeństwo potrzebujemy dzieci, bez nich czeka nas w najbliższych dekadach zapaść dotychczasowych
- 15 3
-
2024-07-16 09:49
Naiwniaczka wplaciła kase nie na leczenie ale do kieszeni tych ludzi bo OC pokrywa nawet dojazdy doszpitala (4)
- 11 18
-
2024-07-16 15:01
W takich wypadkach ubezpieczyciel wyplaca ubezpieczenie w ciagu 24 godzi wiec tak dostaje sie ubezpieczenie od reki!
- 2 7
-
2024-07-16 13:26
niestety OC nie dostaje się od ręki :-)
- 8 4
-
2024-07-16 09:56
piszesz bzdury (1)
papugo od siedmiu boleści
- 6 10
-
2024-07-16 10:23
Sprawdza wypadku niema nic do gadania w sprawie wypłaty OC
- 8 6
-
2024-07-16 08:51
skoro niewiele to nie ma się czym chwalić, no ale ważne żeby ilość lajków się zgadzała
- 6 40
-
2024-07-16 07:54
Opinia wyróżniona
proszę o o wytłumaczenie (40)
nie jestem sobie w stanie wyobrazić oczekiwania na zmianę świateł, a jednocześnie zasłabnięcie i stracenie panowania nad pojazdem. Jak podczas postoju można stracić panowanie nad samochodem ?
- 277 14
-
2024-07-16 22:30
A mnie się wydaje, że mógł pomylić pedał hamulca z gazem a teraz to tylko się tłumaczy. Mam nadzieję, że sprawa zostanie rzetelnie wyjaśniona
- 5 0
-
2024-07-16 21:25
Może zasnął a nie zasłabł?
- 3 0
-
2024-07-16 19:48
Bo pewnie nie miał auta na luzie, tylko wciśnięty hamulec i jeśli rzeczywiście zasłabł, to jak zdjął nogę-auto ruszyło
- 1 8
-
2024-07-16 16:54
jak masz siwe kudły to wszystko jest możliwe
dlatego powinieneś jednoczesnie nie mieć prawka
- 12 2
-
2024-07-16 16:40
Samochód
z automatem ?
- 6 1
-
2024-07-16 15:03
w komentarzach masz samych ekspertów :) co nie ogarniają nakrętek od butelek ale na zaawansowanej mechanice się znają...
- 10 2
-
2024-07-16 12:55
tylko doświadczony kierowca zrozumie (1)
Może ktoś stał na biegu i trzymał sprzęgło, po zasłabnięciu puścił i ruszył, dalej może dziać się wszystko. Przy automacie podobnie pozycja D, trzymamy hamulec, tracimy przytomności i start, oczywiście kierownica w obu przypadkach robi co chce.
- 4 17
-
2024-07-16 14:03
Hahhahahahhaha, tylko ktoś kto nigdy nie jechał automatem może tak napisać, a nie żaden "doświadczony kierowca"
- 18 2
-
2024-07-16 11:19
Każdy dobry prawnik ci powie, że jest to możliwe - i taką linię obrony należy przyjąć. By uniknąć płacenia odszkodowań.
- 38 0
-
2024-07-16 08:42
Hmm (5)
Wydaje mi się, że kierowca który zasłabnie staje się bezwładny. Jeśli miał nogę na pedałach od gazu to mógł ruszyć do przodu. W manualnej skrzyni pewnie auto by zgasło, więc musiał to być automat.
- 30 5
-
2024-07-16 09:10
W aucie w automacie, podczas postoju na swiatlach noge trzymasz na pedale h a m u l c a. (4)
- 35 2
-
2024-07-16 09:53
no chyba , że masz opcję a u t o h o l d :P (1)
- 12 3
-
2024-07-16 13:12
wowczas tym bardziej. nikt stojac i majac autohold nie trzyma nogi na zadnym z pedałow bo i po co.
- 10 0
-
2024-07-16 09:21
(1)
Ale puszczasz jak zasłabniesz a wtedy auto rusza
- 8 14
-
2024-07-16 09:55
Czyli jak trzymasz nad pedałem gazu i zasłabniesz to go wciskasz a jak trzymasz na pedale hamulca i załabniesz to go puszcasz? Piękna teoria XDDD
To jeszcze tylko dodam, że jak w automacie puścisz noge z hamulca to samochód toczy się 10km/h na wolnobiegu, chłopiec miałby conajwyżej parę siniaków, gdyby to byłą prawda.- 33 5
-
2024-07-16 08:36
Samochod z automatyczna skrzynia biegow. Tak sie konczy jak na postoju nie wrzucasz na luz tylko stoisz na hamulcu. (9)
Wystarczy ze chlop zaslabnal lub schylil sie po telefon wcisna gaz i poczul dopiero ze jedzie jak walnal w latarnie.
- 16 17
-
2024-07-16 09:48
w samochodach z automatyczną skrzynią biegów nie wrzuca się N (neutral) na światłach. Chyba, że chcesz wykończyć skrzynię. Stoisz na D z nogą na hamulcu. Hold dezaktywuje się właśnie wciskając pedał gazu.
- 25 1
-
2024-07-16 09:26
w automacie masz dwa pedały, gaz i hamulec, (3)
stojąc na pasach trzymasz nogę na hamulcu
w momencie zasłabnięcia i spadnie noga z hamulca auto ruszy, nie musisz naciskać pedału gazu- 7 11
-
2024-07-16 09:56
Jeździłeś kiedyś automatem? Jak puścisz hamulec to auto się T O C Z Y, nie na pełnym gazie rozjeżdza ludzi i taranuje latarnie.
- 44 3
-
2024-07-16 09:39
(1)
Z impetem? Czy raczej będzie sie wolno toczył?
- 25 0
-
2024-07-16 13:35
Wolno max 10km/h
- 11 0
-
2024-07-16 09:16
W lexusach jest autohold (1)
- 14 0
-
2024-07-16 13:58
i co z tego
- 0 2
-
2024-07-16 08:57
(1)
W automatach nie wolno wrzucać na luz. Zabrania tego konstrukcja skrzyni.
- 21 2
-
2024-07-16 09:22
Nieprawda
- 0 13
-
2024-07-16 08:31
To był automat (4)
Samochód miał automatyczną skrzynię biegów. Facet zasłabł, wcisnął gaz, skręcił i przywalił. To jest hybryda pewnie więc dość szybko przyspiesza, do tego SUV, więc masa zrobiła swoje. Prędkość nie musiała być ogromna.
- 17 22
-
2024-07-17 09:21
Do tego uchylił okno i ściszył radio.
- 2 0
-
2024-07-16 09:57
(1)
Stał na światłach, zasłabł i bezwładnie jednocześnie wcisnął gaz i skręcił? Piękna bajka, były w niej smoki?
- 40 4
-
2024-07-16 10:13
...smoków nie było ale kolorowy ptak juz tak :P
- 6 5
-
2024-07-16 09:46
Ale stojąc na światłach przed sobą ma się zazwyczaj inne samochody
To "naturalna" ochrona tych z przodu. Chyba że dojeżdżał do skrzyżowania jako pierwszy.
- 5 1
-
2024-07-16 08:28
Niepoczytalność sprawcy (4)
To bardzo proste - sprawca twierdząc że zasłabł idzie linią obrony zakładającą jego chwilową niepoczytalność w momencie zdarzenia. W tej sytuacji jeśli sąd się na to nabierze, uniewinni go lub nadzwyczajnie złagodzi karę.
Świadkowie zdarzenia mówią, że sprawca sam wysiadł od razu z samochodu i pierwsze co, to zamiast pomóc poszkodowanym, dzwonił z komórki (do prawnika ustalić wersję?). Tylko dziecka szkoda- 99 5
-
2024-07-16 15:32
Pomroczność jasna?
- 4 0
-
2024-07-16 13:14
ten fakt akurat na szczescie łatwo ustalic na billingach. i mam nadzieje ze go ustala.
- 16 0
-
2024-07-16 11:33
(1)
Jeszcze należałoby dodać kto tym autem jechał
- 27 0
-
2024-07-16 21:24
Powinno być to w artykule, pewnie jakby nie robił z siebie niepoczytalnego to byłyby dane
- 1 0
-
2024-07-16 08:22
To się nadaje do uwagi #tematdlauwagi
Też nie mogę tego pojąć.O tej porze zawsze są tam korki.
- 35 2
-
2024-07-16 08:08
Dokładnie, uważam, że to niezła ściema! Przypuszczam, że kierowca pomylił pedał gazu z hamulcem a nawet jeśli zasłabł to raczej po tym jak staranował pieszych.
- 71 4
-
2024-07-16 08:04
Nawet gdyby zasłabł (2)
To nie byłaby taka prędkość samochodu
- 55 6
-
2024-07-16 08:52
(1)
ok w tkaim razie to był zamach - lepiej ci?
- 6 22
-
2024-07-16 09:49
Odezwał się pewnie ten , co zawinił.
- 17 1
Wszystkie opinie
-
2024-07-16 07:04
Wracaj do zdrowia
- 55 1
-
2024-07-16 07:06
Zdrówka dla małego!
- 39 1
-
2024-07-16 07:08
A gdzie jest ten typ co nie zasłabł? (7)
I kiedy trojmiasto.pl zamieści film z kamer monitoringu żeby wszyscy mogli zobaczyć jak było naprawdę
- 119 2
-
2024-07-16 07:12
Czesiu chwalipięta
Dziwnym trafem na filmach i zdjęciach widać "typa" w ciemnych okularach (kierowca Lexusa) który non stop rozmawia przez telefon. A monitor być może"nadpisał" się i nie można odtworzyć
- 51 0
-
2024-07-16 07:34
Niestety trafiło (3)
Na wpływową i majętną osobę. Dobrze opłacona papuga zaraz będzie wymyślać niestworzone historie.
- 62 0
-
2024-07-16 07:38
Celowe milczenie dziennikarzy?
Dziwnym trafem wszystkie media milczą o sprawy. Mają odgórnie zabronione?
- 55 0
-
2024-07-16 07:39
(1)
Czyli osobę bez poczucia przyzwoitości, moralności i człowieczeństwa.
- 38 1
-
2024-07-16 09:38
...przecież napisano wyżej, że wpływowa i majetna... :P
- 17 2
-
2024-07-16 07:37
(1)
czyżby było 2 pasażerów i zmienili zeznania aby było im na rękę? Jeśli coś wiesz więcej to się podziel informacją albo zgłoś się na policję
- 7 5
-
2024-07-16 10:06
podobno były dwie pasażerki
Ludzie, to była godzina 15. Na pewno było mnóstwo świadków Zgłaszajcie się, nie dajcie się zastraszyć. Wyobraźcie że to wasze dziecko, matka, żona , dziewczyna, ktokolwiek dla was ważny
- 35 0
-
2024-07-16 07:08
Zdrowia
Wszystkiego dobrego.
- 24 1
-
2024-07-16 07:08
Pieniądz nie jest równy zdrowiu (3)
- 23 5
-
2024-07-16 07:12
Pieniądz to tak ważna dla maluszka rehabilitacja
- 17 3
-
2024-07-16 08:03
(1)
Nie jest równy...ale po takim wypadku spróbuj przywrócić zdrowie bez pieniędzy :/// Uraz ręki - diagnoza ortopedy - proszę natychmiast rehabilitować by nie doszło do utrwalenia urazu.... NFZ - termin na cito - rok :P No i rehabilituj sie prywatnie bez kasy :P W takich wypadkach jak sie zdarzył powinien wchodzić UFG i blokować na początek 100.000zł na poczet odszkodowania tak by poszkodowany nie musiał czekać na "wolne" Sądy :///
- 18 1
-
2024-07-16 10:53
uszkodzony bark - operacja nfz za dwa lata, a tu trzeba od razu
Prywatnie operacja 14 tys, plus rehabilitacja przez pół roku ok 4 tys, orteza, plus wizyty kontrolne każda po 350 zł. Więc wyobrażam sobie jakie są koszty w takim wypadku.
- 7 0
-
2024-07-16 07:08
Szybkiego powrotu do zdrowia.
Ciekawe ile "Czesiu chwalipięta" się dorzucil. W naszym kraju jeżeli chcesz szybko wrócić do zdrowia po wypadku to możesz liczyć tylko na prywatne zabiegi rehabilitacyjne.
- 44 1
-
2024-07-16 07:12
Zdrowia dla dzieciaczka (3)
Mam nadzieję, że sprawca wypadku dorzucił się do zbiórki.
- 49 5
-
2024-07-16 07:26
(1)
Ma zapłacić całość, niech się dorzucą jego kumple.
- 26 0
-
2024-07-16 07:34
Kierowca i odpowiedzialność?
Nie rozśmieszaj mnie. Większość nawet nie widzi nic złego w przekraczaniu prędkości.
- 18 1
-
2024-07-16 07:38
W państwie prawa
Taka zbiórka nie powinna mieć miejsca, a pieniążki już zaksięgowane na koncie poszkodowanych z ubezpieczenia. Natomiast ubezpieczyciel niech się przepycha ze sprawcą, ile ma w tym winy (ewentualny regres). Niemniej dobrze, że kasa jest. Zdrowie młodego najważniejsze.
- 18 1
-
2024-07-16 07:25
(1)
Płacić powinien sprawca, nie wierzę w to że zasłabł, osobnik jest jak to się mówi "ustosunkowany" i tyle.
- 77 3
-
2024-07-16 08:37
A kogo obchodzi zasłabł czy nie? W normalnym kraju masz wolność, ale odpowiadasz za swoje czyny
natomiast u nas masz przestrzegać pierdziliona przepisów a jak coś się zdarzy to przecież wypadek - no każdemu może się zdarzyć - a koszty są rozkładane na całe społeczeństwo. W takim systemie nigdy nie nauczysz ludzi odpowiedzialności, co drugi będzie zap.... a jak coś się zdarzy to przecież to wypadek, więc w czym problem?
Jednak muszę uczciwie przyznać że i tak jest sporo lepiej niż 20 lat temu - wtedy to nawet większość komentarzy obwiniała ofiarę a nie sprawcę, koledzy pomagali pijanemu wsiąść za kółko i tak dalej.- 13 1
-
2024-07-16 07:26
Super że się udało... (5)
... teraz na czas batalii sądowej kwestia finansowa utrzymania i leczenia będzie zabezpieczona ale to trzeba będzie dalej pociągnąć z ubezpieczenia sprawcy jak i samego sprawcy. No i jeszcze babcia została poszkodowana... oby nie było za dużo konsekwencji zdrowotnych...a sprawca i ubezpieczyciel poczuli się do odpowiedzialności... tylko potrwa to pewnie trochę w sądzie.
- 40 0
-
2024-07-16 08:15
(2)
Dlaczego po zgłoszeniu poważnego wypadku do UFG natychmiast nie jest blokowane z konta sprawcy (jego OC) 100000? na poczet leczenia i rehabilitacji?? Wiele by zmieniło i nie było by potrzeby zakładania takich zbiórek... Ja wiem, "odruch serca" ale taka zbiórka po prostu uwłacza poszkodowanemu to sam sprawca w "zębach" powinien od razu kasę przynieść. :////
- 18 0
-
2024-07-16 09:36
Może by w końcu ubezpieczyciele zaczęli podnosić wysokość składek OC dla kierowców jeżdżących niebezpiecznie.
- 4 1
-
2024-07-16 15:11
by było odszkodowanie musi być wina... tą w związku ze skierowaniem sptrawy do sądu ustali właśnie ten organ...
dopiero po prawomocnym wyroku będzie mógł ubezpieczyciel wypłacić odszkodowanie... w postaci renty (nie alimentów to nie jego dziecko... :) ), zasiłku celowego, odszkodowania, zadośćuczynienia... renta może być czasowa jak i stała do wyczerpania sumy ubezpieczenia a później proces cywilny zostaje...
- 2 0
-
2024-07-16 11:19
Pozew cywilny wygrany na 100 procent (1)
Alimenty powinny być wypłacane do minimum 18 roju życia
- 1 3
-
2024-07-16 12:06
no właśnie niekoniecznie
Wolne sądy, a do tego proces ciągnący się latami
- 4 0
-
2024-07-16 07:36
Zdrówka Maluchu
- 33 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.