konferencja mobilna
GDAŃSK
23.09.2015 Olivia Business Centre(Sky Club - XII piętro)
- Weź udział w Konferencji
Mobilnej i dowiedz się: - kim jest użytkownik mobilny
- jak wykorzystywany jest mobile w marketingu
- do czego jeszcze służy smartphone
Poznaj:- perspektywy rozwoju rynku mobilnego
- najciekawsze zrealizowane kampanie na stronach mobilnych
- dostępne formaty reklamowe
Program
-
1.
Rynek mobilny w Polsce
- Paweł Kolenda, IAB Polska -
2.
Najciekawsze kampanie
- Natalia Hatalska, hatalska.com
na wersjach mobilnych -
3.
Formaty reklamy
- Krzysztof Łada, Gemius SA
na wersjach mobilnych
i mobile marketingu!
-
Paweł Kolenda
Dyrektor ds. badań w IAB Polska oraz Vice-Chair of the Research Committee w IAB Europe. Filozof, z badaniami rynku związany od ponad 20 lat. Specjalista w obszarze badań ilościowych. Pracował w ponad 500 projektach - głównie związanych z branżami: telekomunikacyjną, finansową, mediową oraz dóbr szybko zbywalnych - w takich obszarach jak: consulting, prognozowanie, wnioskowanie oraz rekomendacje dotyczące wprowadzania i repozycjonowania marek, zarządzania kryzysowego i innych. Pracował m.in. dla: BASES Nielsen, MillwardBrown oraz lokalnych agencji badawczych. Z branżą interaktywną związał się w 2008 roku dołączając do Grupy IQS oraz SWPS realizując start-up platformy badawczej. W roku 2010 rozpoczął współpracę z IAB Polska. Do jego obszarów eksperckich należą: wydatki reklamowe, efektywność komunikacji cyfrowej oraz zachowania konsumenckie. Jest liderem Badawczej Grupy Roboczej oraz wice-liderem Zespołu Roboczego IAB/PwC AdEx, autorem oraz redaktorem publikacji, a także prelegentem na konferencjach poświęconych branży interaktywnej w kraju i za granicą.
Materiały do pobrania -
Natalia Hatalska
Obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.
Materiały do pobrania -
Krzysztof Łada
Ekspert w obszarze digital marketingu. Z reklamą internetową związany od 15 lat. W swojej karierze współtworzył sieci reklamowe jak Adnet czy Adclick. Zbudował od podstaw Biuro Reklamy Gadu-Gadu, a następnie Allegro. W 2006 roku współtworzył Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska a w 2011 był jednym z architektów rozszerzenia Polskich Badań Internetu. Prelegent wielu konferencji branżowych. Aktualnie pracuje w Gemius Polska, gdzie odpowiada za obszar rynku agencyjnego.
Materiały do pobrania
Prywatnie ojciec trójki dzieci, początkujący biegacz i zapalony snowboardzista.
PR-owe oraz sprzedażowe, a także za wdrażanie strategii mobilnych w firmach.