- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (393 opinie)
- 2 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (48 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (272 opinie)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (125 opinii)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (110 opinii)
- 6 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (81 opinii)
Brak internetu vectra
Opinie (12)
-
2021-09-25 20:34
Zapłać rachunek dziala
- 9 19
-
2021-09-25 20:35
Nam działa .
Nie vectra i nie na Nieborowskiej.
- 7 6
-
2021-09-25 20:36
Gdynia działa
- 0 0
-
2021-09-25 20:50
Nigdy vectry, nigdy!
Już bym wolał internet wiadrami nosić.
- 1 1
-
2021-09-25 20:55
(1)
U mnie jest , tylko strasznie muli.
- 1 0
-
2021-09-25 20:56
To tak samo jak u mnie
- 1 0
-
2021-09-25 20:56
Vectra to jedna wielka awaria
Radzę zrezygnować
- 3 0
-
2021-09-25 21:08
(1)
Wzięliście tani internet to macie
- 1 1
-
2021-09-26 00:36
Jak nie vectra to co ? UPC też awarie miało...
- 0 0
-
2021-09-25 22:20
Vectra
Mieszkam na Nieborowskiej i nie mam neta już poraz kolejny dzień z rzędu.
Dla wścibskich rachunek mam zapłacony;)- 0 0
-
2021-09-26 05:21
Zadzwoń
Do operatora i zgłoś awarię?
- 0 0
-
2021-09-27 02:05
najgorszy operator isp jaki jest możliwy
Przecież jeżeli chodzi o ISP Vectra, wiedząc że jest to jedyny dostawca internetu w okolicy Guderskiego, to tydzień bez awarii to tydzień stracony. Gdy jesteśmy w delegacji, to nie ma możliwości połączenia się z usługami w domu, co chwilę otrzymujemy informacje SMS lub przez aplikację, że w naszym rejonie występuje awaria internetu. Gdy próbowaliśmy napisać reklamacje, to że nadal nasze 600 Mb/s jest chyba wartością maksymalną, która kiedyś została uzyskana podczas testów, przed podłączeniem jakichkolwiek klientów do sieci WAN, to oni bezczelnie w odpowiedzi, mimo że sami informowali o awariach uznali, że reklamacji nie mogą przyjąć ponieważ mimo możliwości tymczasowej utraty połączenia, to nie zostało to bezpośrednio przez nas zgłoszone jako oddzielny Ticket do obsługi klienta. Gdybyśmy jednak zgłosili to że internet w danych godzinach u nas może być nieosiągalny, to oni ze względu na wewnętrzne zasady firmy oraz treści regulaminu, a także dbając o dobro firmy muszą wysłać technika do mnie do domu, gdzie często jestem poza domem, tak aby on potwierdził że awaria jednak nie jest zmyślona. Zwykle proponują termin 4-6 godzin później, lub następnego dnia roboczego. Myślę że dostarczając im dokładnie wyniki pomiarów MTR, zaznaczając im dokładnie które urządzenia nie odpowiadają na zapytania o funkcjonowaniu, to nadal nie jest to powód do jakiekolwiek reklamacji. Po odrzuceniu czwartej reklamacji, przejechałem się na ul. Grunwaldzka do oddziału w Gdańsku, lecz oczekując w kolejce na swoją kolej, gdy usłyszałem jakie bajki Ci "Specjaliści" wciskają starszym ludziom aby tylko podpisali umowę lub po prostu sobie poszli to byłem w szoku. Specjaliści mylą podstawowe zagadnienia, przykład: Połączenie GSM, łączy z jakiś innym numerem zagranicznym, a nie z żądanym. Rozwiązanie specjalisty: Zablokować numery zagraniczne. Prawdziwe rozwiązanie: Numer telefonu po przeniesieniu do innego operatora, usterka sprawiła że występują połączenia krosowe, należy przenieść numer na nową kar
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.