• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
10:54 15 lipca 20
Linek

Dwa auta wjechały pod prąd na ul. Świętojańską

Przeczytane
Usiłowały jechać dalej, ale gdy natknęły się na Straż Miejską, skręciły w lewo. Strażnicy zażądali tego od kierowców.
Zobacz Raport

Opinie (56)

  • durny pomysł i tyle w temacie... kiedy w końcu Gdynianie zmienia tych nieżyciowych prezydentów? (12)

    • 144 48

    • (3)

      Bardzo dobry pomysl , teraz czekamy na zakaz wjazdu na skwer Kosciuszki

      • 16 18

      • zakaz wjazdu na obwodnicę (2)

        • 20 8

        • czego nie rozumiesz? (1)

          • 5 7

          • jakim cudem masz na internet

            • 9 5

    • pomysł super (7)

      uważam że świętojańska powinna być dla ruchu pieszego / rowerowego... auta są złe i ijest ich za dużo wszędzie

      • 7 5

      • (1)

        ale nie ma alternatywnej drogi bo władka albo śląska ciągle w korku.
        głupi pomysł. bulwar jest od spacerowania.
        z zad*pia jakim jest gdynia nie zrobi sie gdańska

        • 4 4

        • a ja uwazam ze to właśnie Gdańsk jest takim dużym prowincjonalnym miastem koło Gdyni

          • 4 1

      • (4)

        Przekierowanie ruchu samochodowego z jednej ulicy, która tak naprawdę nie była zatłoczona na drugą, która nie dość, że już teraz ma większe natężenie ruchu, to jeszcze ma wyższą dozwoloną prędkość (szczególnie, że i ona nie jest respektowana przez kierowców).

        Szkoda, że miasto nie podało informacji, o ile pogorszy się ruch na Władysława - chociaż pewnie sami kompletnie nie wiedzą.

        Tak dla przypomnienia - ruch na Władka i tak za jakiś czas się zwiększy - oddany zostanie kompleks Plac Unii, Portova, zestaw budynków po Dalmorze, budynek obok Banku Polskiego; przygotowana została działka po Multikinie pod zabudowę; planowane są inwestycje typu Międzytorze; parking za Batorym i po drugiej stronie Armii Krajowej też są przeznaczone pod budynki - gdzie na to wszystko jest odpowiednia infrastruktura drogowa?

        • 5 3

        • Minęło już 11 dni i dramatu nie ma (3)

          Ani na Świętojańskiej, ani na Władka. Natężenie ruchu na tej ostatniej jest podobne do tego co było wcześniej. A dla mieszkańców to tylko na plus wychodzi.

          • 2 2

          • (2)

            Jeżdzę Władka kilkukrotnie w ciągu dnia i odczuwam różnicę. Na razie jej nie widać w przypadku godzin szczytowych, od godziny 15:00 (zapewne dlatego, że wcześniej większość osób wybierała taką trasę przejazdową), ale w przypadku okolic godziny 12:00 natężenie jest większe niż zwykle (sprawdzone organoleptycznie).

            Dlatego jak pisałem, niech Gdynia pochwali się zmianą natężenia ruchu z podziałem na konkretne godziny.

            • 1 1

            • OK - ale pamiętaj, że tylko połowa ruchu przeniosła się na Władka

              A na tej połowie Władka w dół masz nawet 3 pasy!!
              Zauważ, że buspas jest w przeciwnym kierunku, czyli w tym, w którym możesz Świętojańską dalej jechać.
              Uważam, że to jedno z najlepiej przemyślanych rozwiązań dotyczących ruchu w ścisłym śródmieściu

              • 2 2

            • Ja jako kierowca nie narzekam. Dla mnie

              ruch na Władysława IV jest dalej płynny.

              • 1 1

  • wymyślają zmiany z dnia na dzień nikogo nie informując i się dziwią jakby poszło właściwa informacja (6)

    żeby dotarła do wszystkich to by nie było problemów ja żem jechał ostatnio przepisowo ale mało brakowało abym wjechał źle powinni podać tą informację do szerszych kręgów a tak nikt nic nie wiem i problemy

    • 28 63

    • jest powszechna informacja w formie znaków !!!!!!

      • 27 3

    • miesiac przd zmiana organizacji juz wisialy tablice z informacją ale oczywiscie ślepoty nie czytaly , tak jak teraz ne widza znaków

      • 25 2

    • Nie pisz tak rozwlekle (1)

      niestosujprzerwmiędzysłowami. Będziesięczytałolepiej!

      • 3 1

      • a ty nie lepszy tak samo masz napisane a się czepiasz jak ja żem napisał

        sam zacznij od siebie najpierw a potem innym zwracaj uwagę na błędy takie same jak ty popełniasz

        • 0 5

    • No tak kierofczyk jeździ na pamięć. ktoś wie do czego służą te kolorowe obrazki przy drogach?

      te kółeczka kwadraciki kolorowe ?

      Prawo jazdy powinno być wydawane maks na rok.
      Żeby kierowca miał okazje sobie przepisy i znaki przypominać.

      • 5 0

    • Co mieli listy rozsyłać? Są znaki i wystarczy! Może w końcu, zamiast przepychać się do przodu zaczniemy zwracać uwagę na znaki.

      • 7 1

  • Znak był za maly)

    • 10 0

  • Szczurek to szkodnik (2)

    Wydal wojne mieszkancom i przegra

    • 22 17

    • Brednie, widac jakie ma poparcie wsrod mieszkancow i bedzie mial takie nadal

      • 5 3

    • Jedynymi szkodnikami są ci, którzy ciągle sieją hejt

      • 3 0

  • Ale sensacja (3)

    co chwilę samochody jeżdżą pod prąd, wyjeżdżają z bocznych uliczek. Coś z oznakowaniem

    • 5 14

    • trzeba patrzec na znaki a nie jezdzic na pamiec

      • 8 3

    • czy to prawda że kierowcy wyginęli? zostały same kierofczyki?

      Tak w ogóle to czego uczą teraz na kursie na prawo jazdy? baletu? śpiewu?
      bo na pewno nie przepisów ruchu drogowego.

      • 2 1

    • Coś z oznakowaniem?

      Jest nieczytelne? Niezrozumiałe?

      Znaków uczą na początku kursu na prawo jazdy, a kiedyś to nawet w szkole było na zpt

      • 1 0

  • (1)

    Po Gdyni jeździ się beznadziejnie. Same jednokierunkowe ulice i słabe oznakowanie.

    • 22 11

    • czyli jak na wjezdzie w ulice stoi znak B-2 to jest slabe oznakowanie ? no chyba ze tam powinien stac jakis osiłek z pałą i tlumaczyc recznie

      • 11 2

  • ... (4)

    i bardzo dobrze, trzeba patrzeć na znaki a nie jechać na pamięć! a informacja o tej zmianie była tylko nikt jak widać nie czyta...

    • 13 8

    • (3)

      Od dawien dawna na Świętojańskiej widnieje znak zakazujący wjazdu motocyklom, a i tak przynajmniej raz dziennie spotykałem się z jego łamaniem.

      • 0 0

      • no i czego to dowodzi? (2)

        • 0 0

        • (1)

          Dowodzi słabo postawionych znaków - znaki zakazu nie znajdowały się bezpośrednio na skrzyżowaniu, lecz o wiele bardziej w oddali - w momencie wykonywania już skrętu w daną ulicę już było za późno, aby dostrzec odpowiedni znak.

          • 0 2

          • To jest nieprawda

            Znaki stały zawsze w odpowiednich miejscach i były widoczne

            • 2 0

  • Dwa? (2)

    Ja dziś minąłem pięć średnia wieku 60+

    • 4 8

    • Sprawdziłeś datę urodzenia

      • 3 1

    • Tak każdego z nich legitymowalem na podstawie siwego wąsa

      • 0 1

  • Dziwne rozwiązanie (6)

    Teraz jeden pas Świętojańskiej jest pusty.Wszystkie auta musza pojechać inną drogą,co generuje większe korki.

    • 26 7

    • (5)

      Jeszcze dziwniejszym rozwiązaniem jest ustalenie ulicy jednokierunkowej, zmiana dwóch pasów na jeden, domalowanie pasa dla rowerzystów, a na koniec niech po tej ulicy jedzie Komunikacja miejsca. I teraz nie wiadomo jak się zachować, bo aby wyminąć się z pojazdem o większych gabarytach trzeba wjechać na pas rowerowy.

      • 2 3

      • Ani to dziwne, ani złe rozwiązanie (4)

        Przynajmniej w większym stopniu wymusza na kierowcach jazdę z przepisową prędkością 30 km/h. Przy tej prędkości wszyscy się zmieszczą, każdy przejedzie bezpiecznie, jest ciszej i przyjemniej.

        • 2 1

        • (3)

          Wymusza też wjazd na pas dla rowerów - może to powodować sytuacje, w których kierowcy będą zajeżdżać/przecinać tor jazdy rowerzystów, a za tym stwarzać zagrożenie dla nich.

          • 0 2

          • Przepraszam, ale to jest wydumany problem (2)

            Zagrożenie na pasie dla rowerzystów nie jest dla rowerzystów większe niż było wcześniej. I jest wręcz przeciwnie, bo wymusza na kierowcy większą ostrożność, ale przy ograniczeniu do 30 km/h nie powinien to być żaden problem.

            • 2 0

            • (1)

              Wcześniej zarówno kierowcy samochodów, jak i rowerzyści współdzieli jeden pas ruchu, gdzie przy wyprzedzaniu drugiego przez pierwszego trzeba było przekroczyć podwójną ciągłą (co skutkuje mandatem). Teraz wyjeżdża trajtek z przeciwka z zatoczki, kierowca ma mało czasu na reakcję musi wjechać na pas przeznaczony dla rowerzystów. Są to może sytuacje skrajne, ale wcześniej one nie miały jak wystąpić, a teraz już tak.

              • 0 1

              • Jak będzie jechał 30 to będzie miał dużo czasu na reakcję. A trajtki nie pojawiają się znikąd, widać je z daleka, a żaden kierowca nie powinien być zaskoczony tym że trajtek wyjeżdża z zatoczki.

                • 0 0

  • ale jakby co to rowerzyści nie znają przepisów :D (1)

    • 10 11

    • pewnie z 90% rowerzystow ma także samochody wiec kółko sie zamyka

      • 8 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane