• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
15:56 25 maja 20
enter

Gdynski urzad miasta zamkniety...

Przeczytane
Gdynski urzad miasta zamkniety telefonicznie zero wiadomosc 20 minut na telefonie i echo przepraszam bardzo ale co robia pracownicy jesli nie przyjmuja interesantow i maja problem z odebraniem telefonu. czy urzednicy sa ulepieni z innej gliny niz lekarze czy sprzedawcy GDYNSKI URZEDZIE OBUDZ SIE. no i jeszcze GRATULUJE CIAGLYCH WYCINEK DRZEW i betonowania nas oby tak dalej
Zobacz Raport

Opinie (9)

  • I tak się nam żyje w tym mieście.

    Szpitale Pomorskie nadal bez przyjęć planowych, tutaj akurat po części wina NFZ i MZ, które nie potrafi ustalić od paru miesięcy procedur.

    • 31 4

  • (1)

    Źle trafiłeś, ja się dodzwoniłam. Dziękuję Panią z Urzędu za pomoc :).

    • 20 55

    • Komu dziękujesz???

      • 1 0

  • Gdynskie Centrum Kontaktu 58 626 26 26

    kontakt@gdynia.pl

    Do zadań Gdyńskiego Centrum Kontaktu należy informowanie o sprawach, którymi zajmują się miejskie jednostki organizacyjne, w szczególności Urząd Miasta i Zarząd Dróg i Zieleni. W szczególności do zadań Gdyńskiego Centrum Kontaktu należy:

    1) Informowanie interesantów o:
    a) miejscu załatwienia danej sprawy;
    b) wymaganych dokumentach;
    c) sposobie załatwienia sprawy;
    d) drukach i opłatach związanych z załatwieniem sprawy;
    e) czasie załatwienia sprawy;
    f) trybie odwoławczym;
    g) wpływających dokumentach;
    h) wydarzeniach, akcjach, programach dla mieszkańców organizowanych w mieście;
    i) danych zawartych na stronach internetowych Gdyni.

    1a) prowadzenie stacjonarnego punktu informacyjnego dla interesantów w budynku Urzędu Miasta Gdyni;

    2) łączenie rozmów do pracowników Urzędu (prowadzenie centrali telefonicznej);

    3) przeprowadzanie badań ankietowych, np: typu CATI (wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny);

    4) koordynowanie opracowania treści do baz wiedzy, w tym do bazy wiedzy Gdyńskiego Centrum Kontaktu, do kart usług w Biuletynie Informacji Publicznej i platformie Cyfrowy Urząd Miasta Gdyni;

    5) nadzór nad platformami: Cyfrowy Urząd Miasta Gdyni i Wirtualny Urzędnik oraz nad aplikacją mobilną Gdynia.pl,

    6) prowadzenie spraw (w tym redakcja oraz kontrola treści i formy) Biuletynu Informacji Publicznej oraz koordynacja działań komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Gdyni w zakresie przygotowywania materiałów i ich edycji.

    • 8 5

  • swoje trza odczekac

    a jak idziesz do urzedu to zalatwiasz wszystko od reki czy musisz odstac swoje w kolejce? to czemu telefonicznie ma byc inaczej?

    • 14 10

  • Aż dziwne...dziś dzwoniłam kilka razy do różnych działów i każdy odbierał.

    • 5 4

  • Skoro w Urzędzie w Gdyni obsługują po jednej osobie,a para chce załatwić ślub,to jak to zrobić skoro przyjmują po jednej osobie?? Przecież są potrzebne dwie osoby do złożenia dokumentów

    • 4 0

  • Po jakiemu to jest napisane?

    • 2 0

  • To lenie reszta pracuje

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane