- 1 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (145 opinii)
- 2 Oszuści podszywają się pod system Fala (65 opinii)
- 3 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (55 opinii)
- 4 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (325 opinii)
- 5 Troje kandydatów na rektora GUMed (39 opinii)
- 6 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (227 opinii)
Gdynski urzad miasta zamkniety...
Opinie (9)
NIE PISZ Z NIENAWIŚCIĄ I HEJTEM.
TAKIE OPINIE SKASUJEMY.
Dodaj opinię
Odpowiedz
-
2020-05-25 15:59
I tak się nam żyje w tym mieście.
Szpitale Pomorskie nadal bez przyjęć planowych, tutaj akurat po części wina NFZ i MZ, które nie potrafi ustalić od paru miesięcy procedur.
- 31 4
-
2020-05-25 16:05
(1)
Źle trafiłeś, ja się dodzwoniłam. Dziękuję Panią z Urzędu za pomoc :).
- 20 55
-
2020-05-25 19:46
Komu dziękujesz???
- 1 0
-
2020-05-25 16:11
Gdynskie Centrum Kontaktu 58 626 26 26
kontakt@gdynia.pl
Do zadań Gdyńskiego Centrum Kontaktu należy informowanie o sprawach, którymi zajmują się miejskie jednostki organizacyjne, w szczególności Urząd Miasta i Zarząd Dróg i Zieleni. W szczególności do zadań Gdyńskiego Centrum Kontaktu należy:
1) Informowanie interesantów o:
a) miejscu załatwienia danej sprawy;
b) wymaganych dokumentach;
c) sposobie załatwienia sprawy;
d) drukach i opłatach związanych z załatwieniem sprawy;
e) czasie załatwienia sprawy;
f) trybie odwoławczym;
g) wpływających dokumentach;
h) wydarzeniach, akcjach, programach dla mieszkańców organizowanych w mieście;
i) danych zawartych na stronach internetowych Gdyni.
1a) prowadzenie stacjonarnego punktu informacyjnego dla interesantów w budynku Urzędu Miasta Gdyni;
2) łączenie rozmów do pracowników Urzędu (prowadzenie centrali telefonicznej);
3) przeprowadzanie badań ankietowych, np: typu CATI (wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny);
4) koordynowanie opracowania treści do baz wiedzy, w tym do bazy wiedzy Gdyńskiego Centrum Kontaktu, do kart usług w Biuletynie Informacji Publicznej i platformie Cyfrowy Urząd Miasta Gdyni;
5) nadzór nad platformami: Cyfrowy Urząd Miasta Gdyni i Wirtualny Urzędnik oraz nad aplikacją mobilną Gdynia.pl,
6) prowadzenie spraw (w tym redakcja oraz kontrola treści i formy) Biuletynu Informacji Publicznej oraz koordynacja działań komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Gdyni w zakresie przygotowywania materiałów i ich edycji.- 8 5
-
2020-05-25 16:13
swoje trza odczekac
a jak idziesz do urzedu to zalatwiasz wszystko od reki czy musisz odstac swoje w kolejce? to czemu telefonicznie ma byc inaczej?
- 14 10
-
2020-05-25 18:12
Aż dziwne...dziś dzwoniłam kilka razy do różnych działów i każdy odbierał.
- 5 4
-
2020-05-25 19:08
Skoro w Urzędzie w Gdyni obsługują po jednej osobie,a para chce załatwić ślub,to jak to zrobić skoro przyjmują po jednej osobie?? Przecież są potrzebne dwie osoby do złożenia dokumentów
- 4 0
-
2020-05-25 19:18
Po jakiemu to jest napisane?
- 2 0
-
2020-05-25 20:44
To lenie reszta pracuje
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.