12:19

04.05

Czytelnik

Kolejka do punktu szczepień przy ul. Dębowej w Gdańsku

Gdańsk, Dębowa 21 punkt szczepień. Choć szczepienia są na konkretne godziny, tłum formuje kolejkę, tłocząc się bez zachowania odległości. Bez sensu, w końcu nie ma przecież znaczenia, kto stoi bliżej!

Opinie (101) 7 zablokowanych

  • (15)

    Polacy uwielbiaja stanie w kolejkach

    • 291 3

    • Szczepienia rzucili! :) (1)

      • 15 2

      • Polacy lubią promocje.

        • 10 2

    • (6)

      to jest paranoja, czy nie ma tam osoby która by ogarnęł ten brdel? czemu w innych miejscach może być porządek, mam 12 maja szczepienie - do tego czasu ma być tam ogarnięte!

      • 14 7

      • ale jest ogarnięte, nie martw się

        po prostu zignoruj tłumy które sobie stoją bo lubią stać

        • 19 0

      • Jest OK

        Wchodzi się dużymi grupami co 5 minut. Wszyscy stoją na dworze w maseczkach.
        Organizacja jest dobra jak na szczepienie paru tysięcy ludzi dziennie w tym miejscu.

        • 7 0

      • (2)

        Jest ogarnięte. Niektórzy stoją godzinę bo lubią. Wywołują godxinowo i wszystko jest na czas

        • 3 0

        • (1)

          A tylko wywoluja czy tez sprawdzaja?

          • 0 0

          • sprawdzają;)

            wchodzisz i podchodzisz do osoby która sprawdza czy jesteś na liscie. Jesli jesteś, to kierują Cie dalej. Jest naprawde spoko organizacja. A jak ktoś przyjdzie 2 godz. wczesniej, to sobie 2 godz. w kolejce postoi....

            • 4 0

      • Wszedzie, gdzie jest duzy punkt, powinien byc WOT.

        • 3 0

    • Biedni intelektualnie ludzie (1)

      • 18 2

      • A czemu biedni intelektualnie? Bo się szczepią? Powiedziałbym tak raczej o tych co się nie zaszczepią tylko opowiadają rzeczy będące normą dwa wieki temu... Świat niby do przodu idzie a pod tym względem się uwstecznia.

        • 3 3

    • tak,zawsze mozna sie z kims pokłocic, "pan tu nie stał' itd ;)

      • 1 0

    • Nie Polacy (1)

      Tylko Szwedzi uwielbiaja stanie w kolejkach
      Stanie w kolejkach to szwedzki sport narodowy i rzecz swieta!

      • 0 0

      • Ci na zdjeciu nie wygladaja na Szwedow ;)

        • 0 0

    • I w korkach

      Przy centrach handlowych

      • 0 0

  • (2)

    O proszę, tu już wiemy dlaczego są pustki na plażach - ludzie szturmują punkty szczepień :D

    • 70 12

    • Bo antyszczepionkowa propaganda (1)

      działa. Jak komuś w rodzinie umiera na tą chorobę bliski to od razu lęk przed igłą ginie.

      • 4 12

      • ludzie się nie szczepią bo jakieś choroby

        ludzie się szczepią bo chcą jechać na wakacje i to jest warunek wyjazdu z tego grajdołka

        • 14 2

  • Widać jak szanują swoje zdrowie. (1)

    Nie dość że idą wziąć udział w eksperymencie to jeszcze może Covida złapią. Ciekawe tylko jak tyle ludzi się zaszczepi czy dalej będą fale:))

    • 34 70

    • Pewnie że będą już mówią o 4 fali potem 5 10 15 30 itd itd... I co chwila nowe szczepionki aż ludzi wykończą...

      • 3 2

  • nie bądź jak tłum (11)

    przyjdz na zaplanowaną godzinę i nie czekaj.
    to że przyjdziesz wcześniej, nie oznacza że wejdziesz wcześniej.

    • 110 1

    • (8)

      Nie, powinno sie przyjsc troche wczesniej - oprocz druku dostepnego w necie jest jeszcze druk wymagany przez punkt. A to "troche" to juz kazdy interpretuje jak uwaza...

      • 1 13

      • (1)

        możesz wrzucić treść tych druków?

        • 1 2

        • Google: kwestionariusz szczepienie. Najlepiej brac ze strony rzadowej

          • 0 0

      • (1)

        Na tym druku są 4 pola...
        Imię i nazwisko
        PESEL
        telefon kontaktowy
        email

        (to dane by wysłać ci datę drugiego szczepienia).
        Mi wypełnienie tego zajęło max 60 sekund. Ile Tobie zajmie?

        • 9 1

        • 4 pola to w twoim punkcie - kazdy punkt ma wlasny wzor i u nas byla cala strona. Troche wyobrazni!

          • 0 4

      • nie przyjeżdżajcie szybciej! (1)

        nie wpuszczają szybciej, więc albo masz papier wydrukowany w domu albo czekasz na swoją kolej

        • 7 0

        • Owszem, w niektorych punktach wpuszczaja.

          • 0 2

      • (1)

        Kolejka nie tworzy sie tylko flatego, ze ktos przychofzi 1-4h wczesniej (info od pani, ktora wlasnie mnie szczepiła) ale jest opóźnienie. W tej chwili ok 30 min

        • 3 1

        • Oczywiscie. ja bylam zaszczepiona godzine po moim slocie. Watpie, zeby to wynikalo tylko z wpychajacych sie osob bez kolejki.

          • 1 0

    • oznacza, tak to tam działa

      • 2 0

    • Ano nieprawda. W Amber Expo wchodzi sie wczesniej.

      • 0 0

  • jak za mięsem w prl-u ;)

    • 29 2

  • nie stójcie w tej kolejce jak reszta!! (3)

    Wchodzi się do środka o umówionej godzinie grupami i cała wizyta razem z odczekaniem po zastrzyku (15 min) trwa ok. 20 minut

    • 56 2

    • Godzine prawie (1)

      Bez odczekania 15 min , nie licze opoznienia przed wejsciem, starsi jak zwykle przychodza godzine szybciej i stoja pod wejsciem , co 10 min sa odganiani na koniec ale wracaja, potem masz 3 kolejki: 1.po ankiete, 2.do konsultacji, 3.do szczepienia , najkrocej trwa szczepienie

      • 6 0

      • eh ci emeryci :)

        Ja byłem szczepiony 28.04 na godzinę 16 i całość poszła błyskawicznie. Pan z obsługi przy wejściu mówił że godziny poranne są najgorsze... A i tak znalazł się as z godziny 14 który się spóźnił i wpuścili go bez kolejki

        • 4 0

    • ale czy faktycznie ktoś tam "wprowadza" / "wyprowadza", czy jest klasyczne polskie piekło "ja przyszedłem przed panem i nikogo

      • 1 0

  • Jest ok 20min opóźnienia w stosunku do umówionego czasu (1)

    • 8 0

    • tragedii nie ma. W Redłowie ostatnio było 2 h opóżnienia

      • 1 0

  • (2)

    Jak to nie ma znaczenia, kto stoi blizej ;) Najwazniejsze, zeby dla mnie nie zabralo i zeby nikt sie nie wepchnal ;)))

    • 13 5

    • pewnie, że nie ma znaczenia (1)

      wpuszczają zgodnie z przypisanymi godzinami. także jak masz na 16:30 a stoisz od 14 jako pierwszy w kolejce to postoisz

      • 2 1

      • Moze w tym akurat punkcie tak to dziala - w innych nie.

        • 0 1

  • Mimo tłumów (1)

    Wszystko idzie szybko i sprawnie
    Nie ma co narzekać

    • 36 4

    • Nie narzekamy acz dziwimy się tłuszczy

      • 6 0

  • (2)

    Dlaczego policja ich nie pałuje jak innych zgromadzeń?

    • 56 19

    • bo tam stoją też faceci

      • 15 3

    • pojechali na Żoliborz

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.