• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
07:29 11 lipca 19
Peres

Kolizja na ul. Kcynskiej w Gdyni z autem "na minuty"

Przeczytane
Czytelnicy sygnalizują, że mogą być utrudnienia w ruchu.
Zobacz Raport

Opinie (39)

  • Kiedy ktoś weźmie się za tych wariatów ? (4)

    Ignorują znaki, światła i powodują zagrożenie aby tylko być dwie minuty szybciej u celu. A później takie akcje jak na zdjęciu powyżej.

    • 113 13

    • A widzieliście te auta jakie poobijane?

      Koło mnie raz stał, to otarty/obity z każdej strony, nawet w dachu wgniecenie. Po 2-3 latach takiego używania takie auta to złom. Ciekawe, ile sobie życzy ubezpieczyciel?

      • 9 3

    • Masz rację (2)

      Trzeba się w końcu wziąć za kierowców - ignorują pierwszeństwo pieszych i rowerzystów, szczególnie na zielonych strzałkach i podczas skręcania na zielonym, zastawiają chodniki, rozjeżdżają trawniki, powodują hałas i trują.

      • 10 6

      • I za rowerzystów (1)

        Rowery na tory, albo na złom

        • 3 2

        • Tatko, ty już się do grobu szykuj, a nie mieszaj po dziadowsku.

          • 0 1

  • Złoty interes (4)

    Dla warsztatu który, ma umowę na naprawy

    • 81 3

    • Zdunek się cieszy ... :) oststnio widziałem w Gdańsku w serwisie (2)

      ze cztery poobijane sztuki :)

      • 7 0

      • Dokładnie. Zdunek ma monopol na trafici Heh. I na Morskiej i na Miałkim Szlaku

        • 1 0

      • Zdunek kiedyś tak...

        teraz widać ok 8 sztuk w Auto Orunia (czy jakoś tak). U Zdunka na Miałkim już dawno nie widziałem, chyba ,że ukryli je.

        • 0 0

    • Dużo TraffiCar stoi na Pogórzu Dolnym w Gdyni w Kaji

      Można czasem się zastanawiać jak co te samochody musiały przejść

      • 1 0

  • Trafikolizje (4)

    Ciekawe kiedy upadłość

    • 51 15

    • Już dawno by upadli gdyby nie dopłacali

      Te systemy są deficytowe ale utrzymywane z jakiś tam powodów - kiedyś prezes tego systemu to tłumaczył na dwóch stronach :)

      • 2 3

    • auta na minuty to jest bardzo fajna usługa. Mam nadzieję, że się utrzymają i będą zarabiać. Mogliby jedynie lepsze weryfikacje robić i odsiew i**otów, bo szkoda tych samochodów. Mam nadzieję, że udaje się ściągać hajs od sprawców.

      • 10 2

    • Traficary to dobry pomysł. Problemem są id**ci którzy z nich korzystają. Ale to problem ludzi, a nie samochodów.

      • 4 0

    • Akurat na tym ladnie zarobia

      • 0 0

  • Biznes jest ważniejszy od zdrowego rozsądku

    • 6 1

  • Na układy nie ma rady ... (1)

    No i odszkodowania za kraksy - tu zarabiają wszyscy i warsztat i ubezpieczony no i ubezpieczyciel.Bo liczą się układy.

    • 6 6

    • Ubezpieczony i ubezpieczyciel

      To w jaki sposób zarabiają twoim zdaniem..? Chętnie się dowiem...

      • 5 0

  • a to ten z numerkiem czy imieniem?

    • 2 5

  • Niepotrzebny hejt. (3)

    To auta się rozbijaja czy kierowcy prowadzący te auta?
    Wina leży po stronie osób kierujących, a nie samego systemu współdzielenie się autami.
    Osoby komentując w życiu nie korzystały z tego rozwiązania. Dla tego podchodzą do tego z dystansem. Lepiej powiedzieć fuj nie dobre niż spróbować.

    • 24 6

    • Ja korzystałem . Mogę zatem zabrać głos, prawda? (2)

      Samochody te mają wiele czujników monitorujących sposób prowadzenia samochodu. Pomijam już gps który mierzy prędkość. Dlaczego zatem firmy które udostępniają te auta klientom nie blokują delikwentów nagminnie łamiących przepisy? Mam w pracy kilku takich i**otow, którzy korzystają z tych samochodów i chwalą się jak szybko to oni ostatnio nie jechali, ile maksymalnie udało się wyciągnąć na jakim biegu i jak szybko udało im się pokonać dany odcinek. To jest twoim zdaniem normalne? Nie sądzę, że firmy są tu bez winy.

      • 10 2

      • Szuksza problemu u dostawcy najpierw powołując się na zachowanie kolegów. (1)

        To że garstka ludzi nie potrafi się zachować powoduje że są wrzucanie do wora z normalnymi użytkownikami tych pojazdów. Ale ty i tak winy szukać będziesz u operatora a nie u swoich kolegów i im podobnych.

        • 4 6

        • A czytać potrafisz i orzy tym rozumieć tekst czytany ?

          Bo widzę, że chyba nie bardzo. Gdzie ja wszystkich do jednego worka wrzuciłem? Gdzie ja napisałem, że to moi koledzy? Chodzi mi właśnie o eliminację tych jednostek, których defacto wcale nie jest tak mało jak uważasz. Skoro firma ma informacje oraz narzędzia aby skutecznie usunąć kierowców zagrażających bezpieczeństwu innych to dlaczego tego nie robi.? Wytlumaczysz? Boją się utraty klientów czy jak?

          • 4 3

  • Aż strach wypożyczać te auta, większe prawdopodobieństwo kolizji (1)

    Albo wchodząc do tego samochodu zapala się jakaś żarówka braku adrenaliny

    • 5 4

    • Ale co ten samochód Ci zrobi? Ugryzie podczas jazdy albo sam przyspieszy, a może skręci nieodpowiednio bez twojej wiedzy? Wiesz w ogóle jak działa samochód?

      • 0 1

  • Prędkość (4)

    A może by w tych autach kagańce na 50 ustawić , W końcu te auta są użytkowane w terenie zabudowanym

    • 22 5

    • Po obwodnicy tez ma 50 jechac ?

      • 9 1

    • Aha...wszedzie masz 50 km /h?

      Chyba że Ty tak jeździsz.
      Druga sprawa nie wiem skąd masz prawo jazdy ale chyba znalazłeś na ulicy. Między 23 a 5 możesz jechać 6okm/h.

      • 4 1

    • (1)

      Już niby masz w aplikacji ocenę stylu jazdy, ale te ograniczenia nie byłyby takie głupie- do 60

      • 0 1

      • Tak jak już ktoś napisał wyżej. Wyobraź sobie teraz samochód jadący na obwodnicy 50-60 km/h. Powodzenia.

        • 0 0

  • Trafiki chyba częśvciej mają kolizje (2)

    Mimo, że te z imionami o połowę mocniejdze silniki

    • 6 3

    • Bo mimove jest zdecydowanie mniej.

      Stąd cały ambaras.

      • 6 0

    • Częściej to mają kolizje zwykli kierowcy w prywatnych autach. Tylko o tym nie trabią bo to słaby temat dla trolli.

      • 3 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane