- 1 Lechia coraz bliżej awansu (106 opinii) LIVE!
- 2 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (160 opinii)
- 3 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (410 opinii)
- 4 Dwóch 29-latków z narkotykami (46 opinii)
- 5 Martwe dziki z Karwin miały ASF (231 opinii)
- 6 Koniec passy Arki bez porażki (143 opinie) LIVE!
Kolizja w Wielkim Kacku
Opinie (29)
-
2020-03-28 17:45
Coś komuś stało? (2)
- 8 24
-
2020-03-28 17:48
już pewnie opadło
- 24 4
-
2020-03-29 15:25
nic
tylko transfer koronawirusa
- 1 1
-
2020-03-28 17:48
To trzeba mieć talent
- 51 4
-
2020-03-28 18:30
(1)
Ustawka
- 8 3
-
2020-03-30 11:15
ludzie ryzykują życiem i robią takie ustawki ? yyy kto wpada na taki pomysł i po co ?
- 0 0
-
2020-03-28 18:33
Za duzy ruch?
Widać amator ze sz panka wymusił?
- 22 3
-
2020-03-28 19:02
fdsfszvdz
tam jest max 30km/h
- 10 3
-
2020-03-28 19:07
Sprawdzić billingi.
- 17 1
-
2020-03-28 19:19
W212 (3)
Też chyba tak rąb... bo stoi ten śmieć na ogłoszeniu ponad 3miesiace
- 5 7
-
2020-03-28 19:24
Znaczy nie mógł opylic?
- 1 0
-
2020-03-28 19:35
Palnij się
- 2 1
-
2020-03-28 21:41
Przeglądasz ogłoszenia ze śmieciami?
- 4 0
-
2020-03-28 19:28
Ruchu nie ma, bo ludzie w domach, a ci się zderzyli
- 13 0
-
2020-03-28 20:58
Jak dobrze widzę znaki i ustawienie samochodow, wina kierowcy Panka (3)
- 12 1
-
2020-03-29 01:51
(2)
oj, będzie płacone z własnej kieszeni. Ludzie nie zdają sobie sprawy, że za szkodę z winy nieumyślnej w tych autach na minuty, odpowiadają swoim majątkiem.
- 2 2
-
2020-03-29 09:39
wystarczy że dopłacisz kilka zł (1)
i już masz brak wkładu własnego przy zdarzeniu
- 2 0
-
2020-03-29 17:12
Bzdura. "Wkład własny" to nic innego jak kara umowna, która jest określana kwotowo w regulaminie (w traficarze 0zł, miimove 1000zł, panek do 5 tys. zł). Odpowiedzialność za kolizję to całkowicie co innego. Polecam przeczytać regulamin, a nie powielać nieprawdę, która wprowadza w błąd i naraża ludzi na koszty.
- 1 0
-
2020-03-28 21:20
chyba wymuszenie pierwszeństwa?
- 7 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.