- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (53 opinie)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (58 opinii)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (269 opinii)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (195 opinii)
- 5 Artur Dziambor typowany na rządową posadę (145 opinii)
- 6 Męskie Granie 2024: wykonawcy i bilety (50 opinii)
Korek na obwodnicy między Osową a Karwinami
W Gdańsku bez większych zmian - stoimy na wszystkich drogach dojazdowych do obwodnicy, na Grunwaldzkiej między Oliwą a Wrzeszczem w stronę centrum oraz Czarnym Dworze w stronę tunelu pod Martwą Wisłą.
W Sopocie zatory na Niepodległości w strone Gdyni oraz Malczewskiego w obu kierunkach.
W Gdyni korki na drogach w kierunku Witomina: Rolniczej, Małokackiej i Kieleckiej, Estakadzie Kwaitkowskiego i Janka Wisniewskiego w kierunku Obłuża, Morskiej w stronę Rumi oraz Hutniczej w obu kierunkach.
UWAGA: na skrzyżowaniu Kartuskiej i Jasnej na Siedlcach doszło do kolizji z udziałem tramwaju linii nr 10. Możliwe spore utrudnienia dla pasażerów poruszających się tym środkiem lokomocji między centrum a Moreną.
Opinie (7)
-
2018-12-13 16:12
Obwodnica Metropolitalna pomoże na korki (1)
szczególnie między Osową a Karwinami
- 3 5
-
2018-12-13 17:06
Obwodnica Żukowa też
Na Kartuzy /Kościerzynę też by upłynniła ruch na obwodnicy, bo ludzie chcąc ominąć korki Chwaszczyno/Żukowo walą na Kowale.
- 1 0
-
2018-12-13 16:17
(2)
Korki jak co dzień, więc żadna sensacja. Tak będzie w przyszłym roku czego wam życzę.
- 10 0
-
2018-12-13 16:20
Ds (1)
Czy do osowy da się dojechać bez korków od strony a1?
- 2 2
-
2018-12-13 16:52
pewnie że da się bez korków. wystarczy ubrać tenisówki :-)
- 1 0
-
2018-12-13 16:26
A ja już w domu (1)
Kto rano wstaje ten... Kotlety już smażę, ogóreczek skrojony na mizerię, piwko popijam, jest cudownie moi kochani ! A po obiadku wiadomo: kawka, garść raczków i parzenie jana przed TVN'em. Wystarczy chcieć :)
- 6 6
-
2018-12-13 16:35
Miodzio
Tak się zyje z 500+'
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.