22:00

23.02

Czytelnik

Nieuprzejmy kierowca autobusu

Kierowca autobusu pka Gdynia nr 5091 na linii 282 nie otwiera drzwi na każdym przystanku. A gdy ktoś mu wypomniał i krzyknął "Drzwi", to zaczął wyzywać pasażera, który to powiedział. Nikt nikogo nie trzyma na siłę w pracy, jak się nie podoba to niech się zwolni, a nie traktuje w sposób obraźliwy pasażerów, którzy chcą skorzystać z przewozu i to jeszcze za wygórowane ceny biletów.

Opinie (40) 8 zablokowanych

  • Polecam rower (3)

    • 44 74

    • A ja wymianę kierowcy

      • 22 13

    • Taaa, zima rower.

      • 4 2

    • Nie pisz byle czego

      Kierowca jest jak ekspedientka w sklepie: musi wykonywać pracę za jaką mu płacą. Ma realizować określony zakres obowiązków. Gdyby zaś wszyscy, niczym w Pekinie wsiedli na rowery, nie można by było przejechać gdyńskimi wąskimi ścieżkami rowerowymi.

      • 3 0

  • Skarga (9)

    Pisz skargę do zkm Gdynia sprawdzą monitoring. Jak dostanie po premi to sie nauczy kultury.

    • 83 27

    • Sami tez nie jesteście kulturalni

      Więc tak jesteście traktowani

      • 18 21

    • (1)

      Firma Gryf

      • 1 10

      • Jaki Gryf? Jak autobus 5091 to PKA Gdynia. Gryf ma numery boczne zaczynające się od 7.

        • 11 1

    • Niema czegoś takiego jak premnia

      • 5 4

    • Żeby szanować swoją pracę, trzeba dobrze zarabiać i bać się utraty praxy (2)

      Ten kierowca zarabia niewiele, ale wie że go nie wywalą , bo nie ma chętnych na jego miejsce. Dlatego może sobie bluzgać i nic mu nie zrobią. A jak jakiś kierownik zabierze mu premie, facet rzuci wypowiedzenie i tyle.

      • 10 6

      • To się może zdziwić

        • 7 0

      • Tak tak rzuci wypowiedzenie ha ha ha ! Na jego miejsce czterech następnych już Ukraińców czeka .Idź do pośredniaka zobacz oferty a później się wypowiadaj !

        • 1 0

    • Szanowna Czytelniczko (1)

      Jak się nie podoba komunikacja to sam wsiądź za kierownicę i zobacz jakim narodem jesteśmy trochę wyrozumiałości .Polecam spróbować

      • 2 12

      • Co ty pierdzielisz za głupoty...

        Ma obowiązek otwierania drzwi i koniec

        • 13 1

  • Pe (1)

    Pewnie z pisu heh,, jbc pis,, na wysypisku niech pracuje a nie ludzi traktuje jak śmieci dziwne ze nikt mu mordy nie obił jeszcze heh zapraszamy kierowcę na Orunię dolna to uprzejmość wroci

    • 9 24

    • Ooo elita platformy się odezwała

      Dziwicie się że przegrywacie

      • 4 3

  • (1)

    trzeba złozyc skarge do zkm albo podejsc do bazy na pogórzu

    • 11 7

    • na pogórzu nie pomogą bo to ich firma to będą bronić go pewnie

      • 0 1

  • Mógł trochę grzeczniej krzyknąć "Można drzwi (otworzyć)!?"

    wysiadł by i po sprawie

    • 23 6

  • Jaki prezes taki siofer

    • 7 2

  • A guzik nacisnęłeś (7)

    Czy stałeś jak osioł i czekałeś jak ja otwarcie sezama

    • 15 5

    • W pandemi nie ma otwierania guzikiem (6)

      • 5 4

      • A

        Jak było na zewnątrz -12 to wam się przeszkadzało otwieranie drzwi z guzika

        • 3 1

      • (4)

        To czemu na kazdym przystanku guziki sa wciskane kilkadziesiat razy

        • 4 1

        • (3)

          Bo ludzie mają opóźniony zapłon: już prawie rok wstrzymane jest otwieranie drzwi przez pasażera ("ciepły przycisk"), ale ludzie i tak je wciskają jakby grali na konsoli. Dodatkowo część pasażerów nie rozumie, że drzwi nie otworzą się zanim autobus stanie i wciskają już podczas dojeżdżania do przystanku. Kolejna sprawa to przystanki na żądanie: wielu z pasażerów nie rozumie, że przed takim przystankiem trzeba wcisnąć czerwony przycisk oznaczony napisem "STOP" lub jeśli ktoś obawia się zarazków zgłosić to żądanie kierowcy ustnie. W rezultacie przy braku żądania kierowca nie zatrzymuje się na przystanku i wtedy zdarza się nawet, że wkurzony pasażer obraża niewinnego kierującego, ale najczęściej słyszy się tekst typu: "przecież stałem przy drzwiach czemu pan się nie zatrzymał?" (jakbyśmy mieli czytać ludziom w myślach czy chcą wysiąść). Jeśli oczekujecie od nas kierowców kultury, to również zachowujcie się jak należy. Natarczywe wciskanie przycisków przez pasażerów na każdym możliwym przystanku jest jak dobijanie się i towarzyszące temu dźwięku na pulpicie kierowcy po 7-12 godzinach pracy zirytują nawet najbardziej cierpliwego kierującego.

          • 5 0

          • (1)

            Z jakiej firmy jesteś

            • 0 0

            • Akurat moje uwagi tyczą się wszystkich linii gdzie występują przystanki N/Ż bez względu jaki przewoźnik obsługuje daną brygadę, bo poza kierowcą jestem również pasażerem i również wtedy jestem świadkiem takich sytuacji.

              • 2 1

          • Jak irytują ciebie pasażerowie to idź do lasu na leśniczego ! Tam nie będziesz musiał otwierać drzwi i tyle w temacie !

            • 1 1

  • Pisz skargę do ZKM

    Narowisty kierowca dostanie upomnienie, a jeśli to jego kolejny wybryk, to dostanie wyższą karę. ZKM na takie skargi reaguje. Np. ogólnym zakazem palenia papierosa przez kierowców w autobusach.

    • 4 1

  • Skarga

    Sprawdzić to se mogą "rodo" tylko policja i prokuratura, oczywiście jeśli jest podstawa aby sprawdzić.

    • 3 2

  • krzyknął "Drzwi"

    Trąbka.
    - Jaka trąbka?

    • 4 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

powrót