• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
08:20 22 lutego 23
Kojot

Nowa Warszawska- problem dla wielu

Przeczytane
Witam wszystkich kierowców jeżdżących skrzyżowaniem Nowej Warszawskiej i Łódzkiej w Gdańsku. Jako że codziennie jeżdżę tą trasą i za każdym razem widzę ten sam problem to postanowiłem odnieść się do sytuacji.
Oznakowania są czytelne, jest sygnalizacja świetlna. Jednak duża część kierowców albo zapatrzona jest w telefony albo jeździ na "autopilocie" i jak widzi zielone to wyłącza myślenie.
Droga z pierwszeństwem jest wzdłuż ul. Łódzkiej. Skręcający od strony Przemyskiej w PRAWO mają pierwszeństwo przed skręcającymi od ul. Warszawskiej w LEWO (Tak, nawet jak masz zielone to musisz ustąpić) .
Skręcający według przepisów mogą zająć DOWOLNY pas (prawy/środkowy/lewy). Ustępujący powinni zatrzymać pojazd w taki sposób by jadący na wprost od Przemyskiej mogli bez zatrzymywania się i wymijania kontynuować jazdę.

W rzeczywistości mamy wymuszenia co zmianę świateł, blokowanie ruchu, trąbienie i strefę podwyższonego ryzyka stłuczki.

Zapraszam do komentowania PO sprawdzeniu przepisów Kodeksu Drogowego
¯\_(ツ)_/¯
Zobacz Raport

Opinie (109) 6 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (1)

    Prawo jazdy znaleźli w puszce z kukurydzą i nie wiedzą jak jechać

    • 97 10

    • Tak ic o?

      • 0 4

  • Opinia wyróżniona

    Obejrzałem na powiększeniu, rzeczywiściscie (3)

    jeźdzca niebieskiego wehikułu stoi jakby bał pojechać (co za ....)
    Tamuje ruch
    Rozumiem puszczać się jeszcze 1 na 1 ale ten ewidentnie boi się jechac...
    Prawo jazdy z czitosów albo rafulsów

    • 69 5

    • Cóż

      Niebieski pewnue nie wie, że ma zielone :) Sygnalizator minął dawno i pupa. A skręcający w lewo czerwonego dywanu nie rozłożą :)

      • 18 1

    • (1)

      odpowiedz bardzo prosta Pan w niebieskiej skodzie wjechał na skrzyżowanie mając strzałkę warunkową - będą za sygnalizatorem i widząc natężenie ruchu z naprzeciwka pewnie stwierdził że dalej ją ma i zgodnie z przepisami chciał ustąpić pierwszeństwa :)

      • 10 2

      • Nic z tych rzeczy. Jeśli wjedziesz tam na zielonej strzałce, to jadący od strony Warszawskiej mają nadal czerwone.

        • 2 0

  • No ale to jest oczywista oczywistość. Nie wiem co tu komentować. (2)

    • 26 1

    • Dla nas oczywistość (1)

      a za chwilę będzie wysyp "znafcóf" co będą zaklinali że jest inaczej

      • 11 0

      • No i wykrakałem, pojawili się

        Strach czytać jak inni interpretują przepisy, jeżdżą według przyzwyczajeń, starają się wprowadzać śmieszne reguły ustępowaniu na suwak z drogi podporządkowanej... Bombaj na drodze

        • 3 1

  • Nigdy nie widziałem tam żadnego wymuszenia (6)

    A jeżdżę prawie codziennie

    • 11 32

    • Czyli wiadomo (2)

      Do której grupy należysz jak nie widzisz...

      • 18 3

      • Ubawił mnie ten komentarz! Dzięki

        • 7 1

      • może jedzie tędy o 4 rano ;-)))

        • 7 2

    • Czyli pewnie myślisz jak

      cała reszta co jedzie i nie wie czemu jedzie albo jak stoi też nie wie za czym

      • 9 3

    • A jak tak !!!

      • 0 0

    • Raz jechałem i wymiszałem

      • 0 0

  • nowa warszawska (3)

    nowa waeszawska , to nie jedyny w gdańsku bubel myślicieli z zaż adu dróg . ąż sie prosi aby policja tam zajzała i zduscyplinowała cooo niektórych ,,mądrych ,, kierowczyków .

    • 21 21

    • jaki prezydent taka moc warszawska

      • 3 10

    • A Ty po słownik zajrzyj

      • 7 1

    • następny bubel P Prezydent Warszawska tak chwalona

      • 0 0

  • (2)

    Pomijając że kierowcy nie znają przepisów, reguła prawej ręki, widać co chwilę. Nawet tutaj. to nowa inwestycja i tak d**ilne ustawienie świateł, blokada prawego pasa do skrętu w Havla blokuje możliwość zajęcia środkowego pasa etc i to nawet w weekend. Światła na Havla do skrętu to 3 dynamiczne samochody 1 jedna sierota / autobus.

    • 35 1

    • Potwierdzam - skręcenie w prawo w Havla z Nowej Warszawskiej, to czekanie dwie zmiany świateł, zielone trwa może 10-15 sekund, a potem stoi się, podczas kiedy jadący na wprost i w lewo w Havla dalej mają zielone.

      • 8 0

    • Bo ci z zarzadu drog maja siano

      Zamiast mózgu. Żeby się tam dostać do pracy trzeba mieć IQ mniejsze od 30 i efekty tego widzimy na kazdym trójmiejskim skrzyżowaniu.

      • 5 0

  • Zrobiliby tam jakieś mini-rondo czy coś dla naszych biednych mistrzów szos. ;) Albo niech wyślą patrol dwa-trzy dni z rzędu, niech wystawi kilka pouczeń, to może się owce nauczą?

    • 19 2

  • (9)

    Ci co jadą drogą zaznaczoną na mapce czerwoną strzałką mają zielone światło czy dodatkowe zielone na skręt w lewo?

    • 2 11

    • (6)

      Oho, zaczyna się... Jakie "dodatkowe"? A nawet jeśli,co za różnica? Jeżeli jest po prostu zielone, a nie bezkolizyjne, to ustępują tym z drogi zaznaczonej na zielono.

      • 10 7

      • (5)

        Po co się pieklisz? Chciałem dopytać, bo nie znam tego skrzyżowania. Dla mnie jasne jest, że czerwone strzałki powinny ustąpić tym jadącym zaznaczonym na zielono strzałką. Zastanawia mnie tylko, skąd ta masowa pomroczność u kierowców, skoro mamy tu do czynienia z jednym z elementarnych (i prostszych) przepisów drogowych. Zastanawiałem się, ze może sygnalizacja zielona strzałka w lewo daje im iluzoryczne poczucie pierwszeństwa.

        • 9 3

        • (4)

          Moje "pieklenie się" wynika z niejasności twojej komunikacji. Gdybyś napisał, że chodzi ci o strzałkę warunkową, a nie jakąś "dodatkową", to zaoszczędziłbyś mi "pieklenia się", a sobie wyjścia na osobę niekompetentną lub niepoważną. Szerokości.

          • 4 13

          • (3)

            To ty robisz nadinterpretację, zamiast dopytać, jeśli nie masz jasności.

            • 5 3

            • Spokój (2)

              Pogodzić się i marsz do pokoju!

              • 5 1

              • (1)

                bo jak nie to zaraz czeka was karny jeżyk

                • 2 0

              • Karny Mandacik :)

                • 1 0

    • Ich zielone (1)

      Jest tak samo zielone jak tych drugiej strony :P
      Bez strzałek (w lewo nie ma). Bez zielonego bezkolizyjnego.

      • 9 0

      • Dzięki za odpowiedz.

        • 1 0

  • (3)

    Myśle ze jeżeli auta jechały jemu z lewej strony to nic złego nie zrobił kierowca stojąc a nie pchając się pod auta . Mamy jeździć bezkolizyjnie a nie pchać się ciagle pod auta bo ktoś nie wie jak się jeździ .. wina jest oczywista a i trąbienie na to auto jest bez sensu ponieważ i tak to nic nie zmieni .

    • 4 30

    • Mamy jeździć zgodnie z przepisami ruchu drogowego, a nie na "widzi mi się"

      • 3 0

    • A ja ci napisze, ze takich kierowcow

      Należy bezwzględnie eliminować z dróg bo tylko korki są przez takich (takie)

      • 0 1

    • To zagrożenie takie jeżdżenie.

      Jeździ się zgodnie z przepisami, przez taką kulturę nie z gruchy nie z pietruchy są wypadki, bo inni są zaskakiwani.

      • 0 0

  • kolejna porażka drogowa w tym mieście? (5)

    skoro są problemy to znaczy, że do bani rozwiązanie. Narobili pasów niby ułatwiających skręty a wszystko i tak kolizyjne.

    • 44 2

    • Problemy są wszędzie (3)

      to może zwińmy drogi i zostawmy tramwaje?

      • 1 1

      • Bo oni nie wiedzą (2)

        Że da się zrobić kompletnie bezkolizyjne skrzyżowania i sygnalizacje. Nikt im nie powiedział że tak się właśnie na świecie robi....

        • 4 0

        • Albo puścić wszystko na żywioł, jak w Indiach czy Egipcie. (1)

          I też sobie jakoś tam radzą, a poważnych wypadków mniej, bo nie ma się jak rozpędzić w takim tłumie.

          • 2 0

          • Używają oni mózgów w Indiach ;)

            u nas większość go nie posiada i nie można dopuścić do takiego ruchu

            • 0 0

    • ludzie w głowie mają androida zamiast mózgu i nie potrafią jezdzić

      • 0 0

  • Ech (1)

    Czepiasz się ..
    Nie wszyscy są idealni

    • 3 11

    • To może

      Niech ci mniej idealni jeżdżą jako pasażerowie autobusu jak najprostsze przepisy ich przerastają. Idealni i nie idealni mają takie samo zdrowie, oba typy będą użerały się z ubezpieczycielem itp.
      Znowu się czepiam... Dobra, róbta co chceta. Jedź 2 tonową maszyną i traktuj przepisy jako rady/wskazówki. Może się dzisiaj uda. Jak nie to potem się będziemy martwić.

      • 4 1

  • Ewentualnie (1)

    Zdublować sygnalizator za torowiskiem.

    • 1 9

    • Mózg se zdubluj

      Może wyjdzie jeden z tej połówki.
      Najlepiej dowalić jeszcze jeden sygnalizator, kolejne mikro rondo a na środek tego postawić policjanta kierującego tą zgrają pacanów.

      • 3 1

  • "Nowa Warszawska" - kawał dobrej roboty. Z przewagą kawału rzecz jasna

    • 21 2

  • (2)

    Jeżdżę od strony Przemyskiej codziennie rano - średnio 1/10 jadących aut od strony Warszawskiej ustąpi i poczeka ... reszta władcy szos - zielone i jazda . Nauczyłam się już by jeszcze bardziej tak uważać, ale to chyba nie o to chodzi ... może by ustawili tam znak że to jest droga bez pierwszeństwa...

    • 6 3

    • Uciekają przed smrodem

      Przepraszam "wonią"/ "utrudnieniami zapachowymi" Lawendowego Wzgórza. Dlatego tak gnają nie patrząc przed siebie.

      • 1 3

    • Tylko że znaki już tam są

      • 4 0

  • Idealne miejsce na znalezienie sponsora roboty lewego boku mojego auta. Dzieki za cyne :)

    • 20 0

  • Nie (2)

    Skręcając w prawo z prawego pasa masz obowiązek jechać wyznaczonym swoim pasem, przeważnie tym po prawej stronie a potem dopiero możesz zmienić pas na środkowy lub lewy . Jak odrazu w zakręcie jedziesz na lewy to możesz komuś zajechać i mandacik

    • 9 28

    • Zgłosiłeś już Lay's

      że znalazłeś prawko w ich chipsach?
      Wpisz w Google: "Jaki pas zająć po skręcie?" Kliknij Enter i poczytaj co Ci wyskoczyło. Jak dobrze Ci idzie czytanie to znajdź coś takiego jak Kodeks Drogowy i czytaj aż nie zaśniesz. Jutro kontynuuj. W tej chwili tak tylko mogę Ci pomóc.

      • 10 1

    • No i dziękujemy że się zgłosiłeś dobrowolnie do komunikacji miejskiej. Nie wsiadaj więcej za kierownicę.

      • 6 0

  • To nie wina kierowców (4)

    Jeśli droga jest źle zaplanowana

    • 4 15

    • W razie wypadku (2)

      Na pewno policja tak ustali. Droga była zła, oba pojazdy poszkodowane. Naprawę obu zasponsoruje miasto. No bo przepisy tu nie obowiązują bo droga zła.
      ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      • 4 0

      • To pole wyłączone jest tam niepotrzebne (1)

        Ono sugeruje, że skręcajacy w prawo muszą skręcic na skrajny prawy. Aż się przejechałem tam ostatnio i jajo, kształt pozwala na wjazd na wszystkie 3 pasy. To pole pozwala skręcającym w lewo na schowanie się pomiędzy skrecającym w prawo a jadącym prosto, ale brakuje "rekinka" i ludzie nie ogarniają.

        • 5 0

        • ono jedynie sugeruje że z prawego pasa prosto nie pojedziesz.

          • 2 1

    • ale tu wysrało tłuków masę, niewiarygodne ile ludzi nie zna przepisów ruchu drogowego.
      Później się nie dziwię w sumie że takie balerony jeżdzą po drogach

      • 0 0

  • Nie ma co podniecać się tym pierszeństwem skrętu w prawo (3)

    Trzeba jechać tak aby jak najwięcej aut wjechało, zarówno skrecających w prawo jak i w lewo.
    Analogoczna sytuacja w Gdyni Sopocka/Strzelców/Wielkopolska.
    Stały zestaw kierowców o tych samych porach i każdy ma swoją technike zajmowania potrzebnego pasa, nikt nie trąbi i wszystko idzie płynnie. Fakt czasami trafi się osoba która puszcza wszystkich skrecających w prawo chociaż sama ma możliwość zajęcia skrajnie lewego pasa.
    Trzeba myśleć o innych użytkownikach dróg między innymi o tych którzy stoją za nami oczekując w kolejce do skrętu.

    • 13 13

    • No nieeee, masz pierwszeństwo- jedziesz, nie masz- stoisz. Nie wiadomo kto co sobie akurat ma w głowie, czy pojedzie czy nie, po to są przepisy.

      • 8 3

    • takim myśleniem to zaraz będziemy mieć drogi jak w jakiejś Kambodży, bo po co przepisy ruchu drogowego, skoro najważniejsza i tak ma być święta przepustowość?

      • 1 1

    • po to są przepisy abyś Ty i inni uczestnicy ruchu drogowego stosowali się do nich. W innym wypadku jest samowolka i brak przewidywania jakichkolwiek skutków decyzji, bo wtedy nie wiadomo po kim, czego można się spodziewać.

      • 0 0

  • Pierwszeństwo ma osoba znajdująca się na danym pasie a następnie osoba chcąca go zmienić elo

    • 5 11

  • Znam problem

    ale oni tak jeźdza odkąd polożyi linie tramwajową. jak tramwaj ruszy to będą non stop stłuczki. Nikt nie chce mieć problemu i dlatego ci skręcający w prawo stoją jak widzę ze tamci jadą :/

    • 9 1

  • Kojot masz rację. (1)

    Na zdjęciu nie widzę torów tramwajowych, czyżby już ukradli?

    • 1 0

    • Zdjęcie stare

      Jak zacznie jeździć tramwaj to biorę popcorn i idę się pośmiać z tego co się tam będzie wyprawiało.

      • 1 1

  • No nie do końca (4)

    Po to jest obszar wyłaczony z ruchu (ten trójkąt od strony Łodzkiej od południa), żebyś nie wjeżdżał na pałę na którykolwiek pas tylko - zajął prawoskret, a z niego zmieniał pasy ruchu (już z ustąpieniem pierszeństwa jadącym już po pasie, który chcesz zająć).
    Reasumujac jadąc od strony Warszawskiej ustepujesz tylko tym jadącym na wprost.

    • 16 14

    • (1)

      Jak skręcasz w lewo to zajmujesz lewy pas czy prawy?

      • 4 3

      • Środkowy :)

        • 1 2

    • ten trójkąt zmienia tylko tyle żebyś z prawego pasa nie jechał .....prosto (1)

      tylko tyle. skręcając w prawo możesz zając dowolny pas, a skręcający w lewo mają obowiązek ci ustąpić pierwszeństwa

      • 6 5

      • o tym, żeby nie jechać prosto to informuje stojący tam znak pionowy

        • 0 0

  • Przepisy powinny być czytelne, jasne a rozwiązania intuicyjne i antykorkowe nie wzbudzające tylu wątpliwości.
    Jeśli takie nie są - należy tak zmienić drogę aby były.
    Da się. To tylko dobra wola urzędników.

    • 13 1

  • nie ma co komentowac

    autor wyjasnil dobrze temat, kto sie nie zgadza niech lepiej odda prawko :)

    • 8 6

  • Obszerny wyłączony z ruchu (8)

    Jest tam obszar wyłączony z ruch (trójkątny) więc nie można chyba od razu wbijac się na lewy pas... A jak się minie obszar wyłączony z ruchu to już chyba trzeba kierunkowskaz właczyć, bo jest zmiana pasa.
    Gdyby nie ten za kreskowany trójkąt, to wyjeżdżający w prawo mogą zajac dowolny pas, ale jest obszar wyłączony więc chyba muszą prawy zająć.

    • 17 6

    • Może być i romb (4)

      Łbie, ten obszar jest by nikogo nie kusiło na wprost jechać z pasa do skrętu. Jadę drogą z pierwszeństwem, na zielonym, mam Cię po lewej stronie i mam jeszcze ustępować? Tam nie ma pasów rozbiegowych, mogę zająć każdy z nich

      • 3 9

      • (2)

        "Żeby nie kusiło na wprost jechać z pasa do skrętu" to do tego służą znaki P-8d i F-10. Jak ktoś będzie chciał pojechać na wprost z prawoskrętu ignorując powyższe znaki to i obszar wyłączony z ruchu go nie powstrzyma. Na obwodnicy nie brakuje takich co od razu zajmują lewy pas przecinając obszar wyłączony z ruchu lub linię ciągłą. Obszar wyłączony wymusza na kierowcy zajęcie prawego pasa, więc żeby znaleźć się na innym musisz dokonać klasycznej zmiany pasa ruchu (kierunkowskaz i ustąpienie pierwszeństwa, bo przecinasz linię przerywaną P-1).

        Proponuję wymalować ze 2 metry linii ciągłej od obszaru wyłączonego z ruchu, tak jak to jest na zjeździe z Armii Krajowej do Adamowicza jadąc od obwodnicy w stronę moreny aby rozwiać wątpliwości niedouczonych.

        • 5 3

        • Dokładnie tak

          • 0 1

        • j.w.

          o tym, żeby nie jechać prosto, z pasa do skrętu w prawo, informuje stojący tam znak pionowy

          • 1 0

      • tak jest

        • 0 0

    • 3 x chyba

      Widać jaki z ciebie rajdowiec i znawca. Chciałes zabłysnąć ale nie wyszło. Gość wyżej wyjaśnił. Obszar jest by nie jechać na wprost. Nie ma ciągłych lini więc może ciąć jak chce a ci z lewej mają przepuścić

      • 3 4

    • Ta interpretacja brzmi bardzo sensownie

      Ciekawe co na to policja. Przydałoby się zrobić z tego artykuł, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości.

      • 5 0

    • To przeczytaj odpowiedź pana z PORD

      • 1 0

  • Nie mam miejsca, ale pojadę.

    Chętnie, jako pieszy, bym mu przeszedł po masce.

    • 2 0

  • Jak ktoś ma przód lub bok do lakierowania, to wiadomo gdzie jechać ;)

    • 1 1

  • Chciałbym jeszcze zauważyć, że nie wolno się zatrzymywać ani na przejeździe rowerowym ani na przejściu dla pieszych (2)

    tak, jak to widać na filmie. Mówi o tym art. 49 PoRD.

    • 5 0

    • a punkt 4 tego artykułu.

      4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu NIE dotyczy unieruchomienia pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.

      • 0 2

    • jakbym wiedzial ze ten pierwszy jedzie wedle nie obowiazujacych juz znakow,to bym na przejsciu go wyprzedzl!

      • 0 0

  • Ten bałagan generują źle ustawione światła na tym skrzyżowaniu (2)

    Skręcając z Nowej Warszawskiej w Havla w dół do pętli, zielone pali się bardzo krótko. Jak tylko przystosowali światła do tramwaju, ziele paliło się na jeden autobus, ewentualnie na trzy samochody, jak kierowcy nie zaspali. Teraz jest tylko trochę lepiej, ale tylko trochę. To powoduje tworzenie się korka od stawku.
    Nie wiem co za mózg wymyślił jednoczesne zielone światło dla jadących Łódzką z osiedla do Gdańska i jadących Łódzką od stawku do pętli tramwajowej. To zawsze będzie generować bałagan i niebezpieczne sytuacje, bo przy zielonym świetle samochody jadą na "krzyż". Tak znam regułę prawej ręki, ale ten problem można rozwiązać sensownym ustawieniem świateł.
    W tym miejscu jest więcej takich kwiatków z sygnalizacją świetlną.

    • 8 1

    • (1)

      swiatla sa dobrze ustawione!!,ale jedzie na pamiec,juz nie ma pierwszenstwa z Warszwskiej!!.

      • 2 4

      • Jak mogą być dobrze ustawione? Co ty gadasz?

        Jeżeli na skrzyżowaniu ze światłami muszę stosować regułę prawej ręki, to może lepiej je całkiem wyłączyć? Nic się nie zmieni, będzie tak jak teraz a kierowcy będą wtedy uważniejsi? Te światła wprowadzają tylko zamęt.
        Wytłumacz mi po co równoczesne zielone światła dla dwóch kierunków, które na dodatek się krzyżują? Ja w tym sensu nie widzę.

        • 5 0

  • Dlaczego napisałeś "PO" a nie "po"? (1)

    ...

    • 0 4

    • Paranoje tańczą...

      By tęgie łby ochłonęły czytając przePISy zanim coś napiszą.

      Lepiej?

      • 3 0

  • Najlepsze jest skręt w prawo w Havla

    Na 3 auta pali się zielone. Jak nikt nie zaśpi to na 3.

    • 6 1

  • Co za bał.wany

    Po prostu brak słów, a ręce opadają do ziemi.

    • 1 0

  • To nie jest taka jednoznaczna sytuacja (4)

    Owszem skręcajacy w prawo ma pierwszeństwo, powinien jednak zająć prawy pas , ponieważ obowiązuje ruch prawostronny (z tego pasa też może skręcić w lewo), nie ma więc uzasadnienia, aby skręcajac zmieniał pas po ktorym sie porusza i wyjeżdżał na lewy skrajny pas. Gdyby natomiast prawy pas był np. zakorkowany lub zablokowany (awaria innego samochodu), to owszem jest to uzasadnienie do zajęcia lewego skrajnego pasa. W razie kolizji bezzasadny wjazd na lewy skrajny pas może być uznany za przyczynienie się do kolizji.

    • 5 7

    • Chyba tam nie byłeś (1)

      Z prawego pasa można jechać tylko w prawo, w dół do pętli. Chcąc dojechać do Armii Krajowej musisz wskoczyć na środkowy lub lewy pas

      • 4 0

      • Na zdjeciu widoczne sa dwa pasy

        Ale chodzi o zasadę. Jeśli są trzy pasy, z czego w lewo mogę skręcać ze środkowego lub skrajnego lewego, to skręcajac w prawo zajmuje środkowy pas, jeśli jest wolny. Jeśli jest zajęty to zajmuje skrajny lewy.

        • 1 0

    • Bzdura (1)

      Skręcający z Łodzkiej w prawo ma zgodnie z przepisami pierwszeństwo i możliwość zajęcia dowolnego z trzech pasów.

      • 1 2

      • zgadza sie

        • 0 0

  • Nie byłoby tam takiego problemu jakby skrzyżowanie Płocka-Havla było normalne i dawało możliwość włączenia się w Havla w stronę

    tak to wszystkie auta z osiedla spółdzielni muszą pchać się w to niewydolne skrzyżowanie Nowej Warszawskiej. Zabawa zacznie się za 2 tygodnie jak ruszą tramwaje jadące w szczycie co dwie minuty.

    • 8 1

  • Potwierdzam, ci jadący z Warszawskiej w 90% przypadków wymuszają pierwszeństwo (2)

    ...łącznie z kierowcami autobusów. Tam chyba przez tydzień powinna stać policja, żeby nauczyć nieogarów. Albo jakieś dodatkowe oznakowanie.

    • 6 7

    • Albo doprowadzić sygnalizację do porządku

      Bo teraz przez nią jest sajgon.

      • 1 0

    • racja

      • 0 0

  • (1)

    Z filmu nic nie wynika, a chyba tylko człowiek niedorozwinięty nie radzi sobie na takim prostym skrzyżowaniu

    • 0 3

    • Na filmie co najmniej 12

      samochodów wymusza pierwszeństwo. Ty tego oczywiście nic nie widzisz. Nie zajarzyłeś nic widząc sznur samochodów stojących na zielonym przy skręcie w prawo?

      • 0 0

  • Spoko miejsce do wymuszenia kolizji :(

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane