- 1 Drony spadają, Mevo w morzu. GPS oszalał (107 opinii)
- 2 Najtańszy parking coraz popularniejszy (57 opinii)
- 3 Pasażerowie chcą cofnięcia podwyżki (367 opinii)
- 4 Mężczyzna w skórze niedźwiedzia na tle ruin Gdańska (44 opinie)
- 5 Czytelnik: szczury na placu zabaw (92 opinie)
- 6 Wypadek na przejściu dla pieszych w Gdyni (60 opinii)
Protest przy szpitalu na Zaspie 4 raporty (144 opinie)
Aborcja
-
Lubię to 9
-
Super 2
-
Trzymaj się
-
Ha ha 11
-
Wow 6
-
Przykro mi 16
-
Wrr 65
- Wszystkie 109
Manifestacje stanęły naprzeciwko siebie i przekrzykują się na argumenty
-
Lubię to 16
-
Super 3
-
Trzymaj się 4
-
Ha ha 25
-
Wow 9
-
Przykro mi 42
-
Wrr 219
- Wszystkie 318
Dwie manifestacje pod szpitalem św. Wojciecha w Gdańsku
-
Lubię to 14
-
Super 10
-
Trzymaj się 2
-
Ha ha 23
-
Wow 7
-
Przykro mi 26
-
Wrr 196
- Wszystkie 278
Protest przy szpitalu na Zaspie
-
Lubię to 12
-
Super 11
-
Trzymaj się 1
-
Ha ha 14
-
Wow 3
-
Przykro mi 34
-
Wrr 180
- Wszystkie 255
Opinie (144) ponad 20 zablokowanych
-
2025-12-21 12:35
Opinia wyróżniona
Skandaliczne i groźne działania protestujących pod Szpitalem św Wojciecha. (11)
Działania obu grup noszą znamiona działań hybrydowych. Jak można blokować dostęp do szpitala, ludzie nie mogą się do niego dostać.
Zarówno ludzie od pro-life, jak i kontrmanifestanci powinni wszyscy co do jednego mieć postawione zarzuty narażenia na utratę życia i zdrowia wielu osób.
To jest paraliżowanie kluczowej infrastruktury. O ile po pro-life nie oczekuję myślenia, tak ludzie z Razem powinni być odrobinę mądrzejsi.
Skandal.- 221 53
-
2025-12-21 16:35
mordowanie dzieci to działania hybrydowe? (1)
w takim razie nazywajcie mnie ruskiem, ale nie pozwole, zeby morderstwo nazywac jakkolwiek inaczej
- 10 29
-
2025-12-21 20:57
Zlepek komórek to nie jest dziecko
- 6 3
-
2025-12-21 15:42
Za kowid-a nie było problemu!
W czym problem?
- 4 8
-
2025-12-21 15:34
Staliśmy na parkingu.
Jako uczestniczka kontrmanifestacji z partii Razem, mogę powiedzieć, że my jako Razem staraliśmy się stać z boku, a znaczna większość z nas stała na parkingu.
- 12 4
-
2025-12-21 14:44
Czerwone mądrzejsze? (3)
- 6 12
-
2025-12-21 17:49
Od ciebie to nawet zepsute radio jest mądrzejsze. (2)
- 4 2
-
2025-12-21 19:55
(1)
Porównanie rodem z ustroju który cię wychował
- 0 1
-
2025-12-21 20:58
Mnie wychowało twoje kochane Prawo i ZPRawiedliwość
I ich siedem godzin religii tygodniowo w planie lekcyjnym.
- 0 2
-
2025-12-21 13:45
To jest ustawka opłaconych rublami cyników i szurii która im wierzy. Idą święta i spotkania rodzinne, idealny okres żeby ludzi podburzyć politycznie i umacniać podziały, bądźmy mądrzejsi, nie dajmy się putinowi.
- 23 6
-
2025-12-21 13:46
Skandal (1)
Akurat to lewaki nie raz udowodnili, że nie należy od nich wymagać myślenia. A ta dzisiejsza manifestacja to kolejny dowód.
- 11 27
-
2025-12-21 13:56
Pełna zgoda. Konfederacja, Brauniści i Pisowcy to lewaki. Trzeba to powiedzieć jasno.
- 19 11
-
2025-12-21 12:28
Opinia wyróżniona
(7)
Kto będzie chciał zrobić aborcję to zrobi a kto nie to nie zrobi ,tak było ,jest i będzie, bezsensowne bicie piany
- 316 39
-
2025-12-22 05:01
ten kto bedzie chciał to nie musi, a ta kobieta co musi to często walczy o swoje życie ,i o legalną eutanazje płodu nieuleczalnie chorego.
- 2 0
-
2025-12-21 17:17
Dokładnie!
Kogo obchodzi zabijanie małych dzieci? Kto chce to zabije, kto nie to nie. Po co się tym w ogóle zajmować? Bezsens.
- 2 28
-
2025-12-21 16:40
(1)
Nie bez powodu soros dał 21 miliardów dolarów lewicowym spółkom w Polsce, a to są tego efekty czyli sianie paniki, dezinformacji i podburzanie obywateli.
- 6 20
-
2025-12-21 20:59
Ile dał wasz mocodawca z Moskwy że tak kwiczycie?
- 3 2
-
2025-12-21 13:46
Aborcji nie robisz sobie (1)
Abortujesz innego człowieka.
Sobie to możesz obciąć paznokcie czy włosy...- 12 42
-
2025-12-21 17:02
A niby komu jak nie sobie!???
Gdzie wchodzą narzędzia?
- 14 2
-
2025-12-21 13:23
Nie wiesz jak działa polityka
Nie ma nic wspólnego z realnym życiem
- 7 5
-
2025-12-21 12:17
Opinia wyróżniona
(2)
Ktoś ich zmusza do aborcji że tak protestują?
- 326 34
-
2025-12-21 16:35
obrzydliwy jestes (1)
za duoz tvn
- 6 36
-
2025-12-21 17:41
Chyba za dużo republiki
- 19 5
-
2025-12-21 12:07
Opinia wyróżniona
(8)
Coś mi tu smierdzi. Braun walczy o życie nienarodzonych dzieci ale sam obnosi się z Walusiem , który zamordował człowieka.
- 259 39
-
2025-12-21 17:19
Waluś zabił mordercę komuniste,
który mordował np. podpalając ludziom opony na szyi. A system go za to nie mógł ukarać, bo on tworzył system.
Jak można porównywac z rozrywaniem niewinnego dzieciątka w łonie matki lub z wstrzykiwaniem trucizny w jego serce wywołując śmiertelny zawał serca.- 5 17
-
2025-12-21 16:10
Jak można porównywać i zrównywać morderstwo z poczętym życiem?
Co takiego dziecko zrobiło, żeby być stawianym na równi z człowiekiem, który świadomie podjął decyzję niezgodną z prawem? Kim trzeb być, by stosować taki "argument", w takim temacie?
- 7 22
-
2025-12-21 13:53
Była też kaja godek. A jak wiadomo kaja godek Arka Gdynia.
- 21 10
-
2025-12-21 13:36
przecież Waluś odsiedział swoje (2)
zawinił i poniósł karę, czyżbyś nie wierzył w resocjalizację :D
- 8 26
-
2025-12-21 13:40
To znaczy, że można zabijać? Odsiadka i czyste konto? Przerażające! (1)
- 31 6
-
2025-12-21 15:54
Według prawa: tak!
Według systemu: tak!
Tylko tych, którzy domagają się sprawiedliwej kary nazywacie "szurami", a dalej takie systemowe znęcanie się popieracie, więc w czym problem?- 4 10
-
2025-12-21 12:30
Typ człowieka, dla którego ważne jest życie od poczęcia
Do porodu, a potem radź se sam
- 55 6
-
2025-12-21 12:17
Nie mówiąc o braciach kamratach, którzy deklarowali wolę defekacji na Biblię, że im się to wszystko spina, to niepojęte.
- 31 5
-
2025-12-21 11:58
Opinia wyróżniona
(7)
Co za żenada, w tym szpitalu urodziły się moje dzieci i nikt nikogo na pewno nie mordował
- 204 43
-
2025-12-21 13:26
Na pewno
To wszyscy umrą. Ja jestem przeciw aborcji chyba ze ratuje życie. Z drugiej strony gdyby była legalna to może na świecie nie było by tylu i**otów w polityce.
- 13 14
-
2025-12-21 12:15
Moje też (5)
Ale wiem co robi ordynator ginekologii tego szpitala...
- 10 35
-
2025-12-21 13:41
Wiesz to powiedz tylko najpierw się przedstaw ! (2)
- 15 6
-
2025-12-21 13:48
(1)
Wykonuje zabiegu aborcji, w tym poprzez zastrzyk chlorku potasu w serce dziecka - tak wynika z odpowiedzi spółki Copernicus na zapytanie o dostęp do informacji publicznej
- 6 19
-
2025-12-21 14:18
Nick widzę zobowiązuje.
- 11 4
-
2025-12-21 13:14
Wykonuje zabiegi ratujące życie i zdrowie kobiet (1)
- 30 9
-
2025-12-21 13:49
Nie
Aborcja na podstawie zaświadczenia od psychiatry z internetu za 200zl to żadne ratowanie zdrowia i życia kobiet.
Życie kobiet to on akurat kończy (ponad połowa ofiar aborcji to kobiety)- 9 20
-
2025-12-21 11:53
Ehhhh mają sklepy otwarte
My dzisiaj kupimy pierogi na jutro na obiad bo pjoterek nie ma na obiad nic. Ja mam bo se zamówiłam.
- 25 16
-
2025-12-21 11:54
Arciszewska jest? Będzie sweet focia?
- 47 20
-
2025-12-21 11:56
On jeszcze nie za murami?
- 47 22
-
2025-12-21 11:56
Ręce precz od szpitala na Zaspie.
- 98 23
-
2025-12-21 11:58
Opinia wyróżniona
(7)
Co za żenada, w tym szpitalu urodziły się moje dzieci i nikt nikogo na pewno nie mordował
- 204 43
-
2025-12-21 12:15
Moje też (5)
Ale wiem co robi ordynator ginekologii tego szpitala...
- 10 35
-
2025-12-21 13:14
Wykonuje zabiegi ratujące życie i zdrowie kobiet (1)
- 30 9
-
2025-12-21 13:49
Nie
Aborcja na podstawie zaświadczenia od psychiatry z internetu za 200zl to żadne ratowanie zdrowia i życia kobiet.
Życie kobiet to on akurat kończy (ponad połowa ofiar aborcji to kobiety)- 9 20
-
2025-12-21 13:41
Wiesz to powiedz tylko najpierw się przedstaw ! (2)
- 15 6
-
2025-12-21 13:48
(1)
Wykonuje zabiegu aborcji, w tym poprzez zastrzyk chlorku potasu w serce dziecka - tak wynika z odpowiedzi spółki Copernicus na zapytanie o dostęp do informacji publicznej
- 6 19
-
2025-12-21 14:18
Nick widzę zobowiązuje.
- 11 4
-
2025-12-21 13:26
Na pewno
To wszyscy umrą. Ja jestem przeciw aborcji chyba ze ratuje życie. Z drugiej strony gdyby była legalna to może na świecie nie było by tylu i**otów w polityce.
- 13 14
-
2025-12-21 11:58
(20)
Nie sympatycy Brauna a obrońcy wartości i najważniejszej czyli życia. Skrajna lewica w natarciu i obrzydzeniu wszystkiego. Dla mnie we własnym gronie róbcie co chcecie ale zostawicie nienarodzone dzieci w spokoju a tym bardziej normalnych ludzi. Wasze lewicowe ideologię są groźne i przykład na to idzie z całego świata. Wszystko co lewicowe kończy się źle ale też na szczęście szybko upada
- 53 160
-
2025-12-21 12:07
(4)
A co z życiem kobiet?
- 34 7
-
2025-12-21 12:13
Te, co się urodziły - żyją (3)
Te, które zostały abortowane nie żyją
- 14 23
-
2025-12-21 12:37
(2)
Te co żyją maja być żywymi inkubatorami według poglądów szurów od brauna
- 18 8
-
2025-12-21 13:38
Idac
Tokiem twojego rozumowania to skór o są to dla czego mamy tak duży niż demograficzny. Skoro kobiety tylko do tego służą.
- 3 6
-
2025-12-21 13:50
Nie o to chodzi pro-liferom
Doskonale to wiesz gluptasku
- 3 7
-
2025-12-21 12:08
(7)
To niech ci obrońcy życia z braunem na czele zakasają rękawy i w ramach wolontariatu pomagają od rana do nocy przy niepełnosprawnych, często egzystujących jak rośliny dzieciach. Bo krzyczeć głośno w obronie nienarodzonego życia to umiecie, ale pomocy po narodzeniu to już żadnej. A klepanie zdrowasiek niestety nie pomaga...
- 62 11
-
2025-12-21 12:14
O czym ty będziesz? (4)
Zdecydowana większość aborcji to pozbycie się dziecka ze względów innych niż medyczne...
- 9 35
-
2025-12-21 12:34
O czym będzie? Weź popracuj nad tą autokorektą....
- 12 4
-
2025-12-21 12:36
Skąd to wiesz (1)
Proszę o rzetelne żródło informacji a nie tygodnik brauna
- 18 5
-
2025-12-21 13:51
Ty tego nie wiesz?
Nie dziwi mnie to, niewiele wiesz o aborcji, może dlatego ją popierasz...
- 4 10
-
2025-12-21 13:25
Wbrew woli ojca poczętego dziecka.
- 3 9
-
2025-12-21 12:15
Zostaw, nie przetłumaczysz... szkoda prądu. Tamten pewnie pierwszy wytyka kobiecie, że ma 3x800+ jak wsiądzie do autobusu z trójką dzieci, a co dopiero kwestie, które Ty poruszasz.
- 13 2
-
2025-12-21 12:37
Nikt ci nie każe robić aborcji jeśli sumienie ci nie pozwala. Nie powinny cię interesować sumienia innych.
- 17 2
-
2025-12-21 12:14
Na ten portal też wysłał swoich troli?
- 12 1
-
2025-12-21 12:19
Faszyści skończyli na szubienicy . (2)
Następni się pchają?
- 11 2
-
2025-12-21 12:35
Nienarodzeni kończą w worku (1)
Po zastrzyku w serce...
A gdzie Ty tu faszystów widzisz?- 2 18
-
2025-12-21 13:00
klaun braun
- 15 5
-
2025-12-21 12:31
nikt
Ci aborcji kazać nie robi bagienny trolu
- 15 4
-
2025-12-21 12:42
Ana
Szczęśliwie wszystko co prawicowe jest super....
- 3 6
-
2025-12-21 12:52
Obudź się
Tacy to "obrońcy życia" że braun obnosi się z mordercą walusiem. Nie kłam. Że ty jesteś przez nich zmanipulowana to nie znaczy że inni są głupi. Nie wszystko złoto co się świeci. Hitler też mial zakaz aborcji w nazistowskich Niemczech
- 13 3
-
2025-12-21 12:04
Zwolennicy Brauna ... (1)
... a to tam w tym szpitalu jest oddział psychiatryczny?
- 77 26
-
2025-12-21 12:09
może by go kurde ktoś w końcu porządnie przebadal...
- 22 5
-
2025-12-21 12:05
Nie dość że śmierdząca ruska onuca (1)
To jeszcze się do praw kobiet przypiernicza. Dzień w którym ten fanatyk trafi do pierdla będę świętował bardziej niż nowy rok.
- 96 35
-
2025-12-21 13:29
Razem z rudym i jego zupą.
- 4 8
-
2025-12-21 12:07
Opinia wyróżniona
(8)
Coś mi tu smierdzi. Braun walczy o życie nienarodzonych dzieci ale sam obnosi się z Walusiem , który zamordował człowieka.
- 259 39
-
2025-12-21 12:17
Nie mówiąc o braciach kamratach, którzy deklarowali wolę defekacji na Biblię, że im się to wszystko spina, to niepojęte.
- 31 5
-
2025-12-21 12:30
Typ człowieka, dla którego ważne jest życie od poczęcia
Do porodu, a potem radź se sam
- 55 6
-
2025-12-21 13:36
przecież Waluś odsiedział swoje (2)
zawinił i poniósł karę, czyżbyś nie wierzył w resocjalizację :D
- 8 26
-
2025-12-21 13:40
To znaczy, że można zabijać? Odsiadka i czyste konto? Przerażające! (1)
- 31 6
-
2025-12-21 15:54
Według prawa: tak!
Według systemu: tak!
Tylko tych, którzy domagają się sprawiedliwej kary nazywacie "szurami", a dalej takie systemowe znęcanie się popieracie, więc w czym problem?- 4 10
-
2025-12-21 13:53
Była też kaja godek. A jak wiadomo kaja godek Arka Gdynia.
- 21 10
-
2025-12-21 16:10
Jak można porównywać i zrównywać morderstwo z poczętym życiem?
Co takiego dziecko zrobiło, żeby być stawianym na równi z człowiekiem, który świadomie podjął decyzję niezgodną z prawem? Kim trzeb być, by stosować taki "argument", w takim temacie?
- 7 22
-
2025-12-21 17:19
Waluś zabił mordercę komuniste,
który mordował np. podpalając ludziom opony na szyi. A system go za to nie mógł ukarać, bo on tworzył system.
Jak można porównywac z rozrywaniem niewinnego dzieciątka w łonie matki lub z wstrzykiwaniem trucizny w jego serce wywołując śmiertelny zawał serca.- 5 17
-
2025-12-21 12:07
Ruskie trole.
- 40 19
-
2025-12-21 12:09
Banda świrów (12)
Szurnięta Kaja Płodek stwierdziła, że w tym szpitalu są dokonywane aborcje i od razu banda szurów się zleciała.
- 93 26
-
2025-12-21 12:11
Widziałem kiedyś świetny transparent na marszu kobiet: Arka Gdynia Kaja Godek
- 20 2
-
2025-12-21 12:15
A nie są? (7)
Posłuchaj ordynatora zaspianskiej ginekologii...
- 3 27
-
2025-12-21 12:24
Ktoś łamie prawo? (2)
Zajmij się swoimi narządami.
- 25 4
-
2025-12-21 12:40
On nie ma czym się zajmować, to impotent
- 9 3
-
2025-12-21 12:42
Płód to nie narząd - doucz się...
Raczej wiesz, że obecne prawo jest stworzone w taki sposób by nadużycia stały się codziennością. Dziś zaświadczenie od psychiatry z internetu za 200zl wystarczy, by zabić poczętego człowieka.
Niesprawiedliwość stała się prawem więc opór stał się obowiązkiem.- 5 18
-
2025-12-21 12:28
Co jest złego w dostępie do aborcji? (3)
Kto będzie chciał to ją zrobi, nikt nikogo nie zmusza...
Za to działania protestujących, czyli blokowanie dostępu do szpitala mogą spowodować śmierć osób, które będą miec problem do niego się dostać.- 26 4
-
2025-12-21 12:37
Aborcji nie robisz sobie (1)
Aborcję robisz poczetemu innemu człowiekowi, zabijasz go.
Tak, to jest coś złego. Jeżeli tego nie widzisz to serio jesteś zacofany.- 5 23
-
2025-12-21 13:03
znajdź sobie chłopa/babe albo idź do wikarego on wszystkich obsłuży
- 12 6
-
2025-12-21 13:45
Nie do końca.
Zagrożenie życia czy gwałt ok. Ale w innym przypadku nie. Bo to pozwolenie do wszystkiego. Ktoś wpadnie bo nie myśli albo tylko przyjemności w głowie będzie miał prawo zabić. Może mam dziwne poglądy. Ale nigdy i h nie zmienię. Zawsze będe przeciw zabijaniu. I nie ważne kto zadzi i jakie ma poglądy. To jest moja decyzja i nie obchodzi mnie reszta gadających.
- 3 12
-
2025-12-21 13:26
(1)
Kiedy UE wprowadzi eutanazjet?
- 4 5
-
2025-12-21 21:03
Tak się to w rosji nazywa?
- 0 1
-
2025-12-21 13:54
Kaja godek Arka Gdynia
- 8 3
-
2025-12-21 12:13
Panie Braun
Niech się Pan weźmie w końcu do normalnej roboty, pierogi trzeba ulepić, barszcz ugotować, czubek (sic!) na choinkę założyć, przynajmniej coś pożytecznego Pan zrobi, zmęczy się Pan to Panu głupie pomysły z głowy wyparują. A leczenie niech Pan zostawi ludziom wykształconym. DUŻO zdrowia życzę!
- 80 21
-
2025-12-21 12:17
Opinia wyróżniona
(2)
Ktoś ich zmusza do aborcji że tak protestują?
- 326 34
-
2025-12-21 16:35
obrzydliwy jestes (1)
za duoz tvn
- 6 36
-
2025-12-21 17:41
Chyba za dużo republiki
- 19 5
-
2025-12-21 12:28
Opinia wyróżniona
(7)
Kto będzie chciał zrobić aborcję to zrobi a kto nie to nie zrobi ,tak było ,jest i będzie, bezsensowne bicie piany
- 316 39
-
2025-12-21 13:23
Nie wiesz jak działa polityka
Nie ma nic wspólnego z realnym życiem
- 7 5
-
2025-12-21 13:46
Aborcji nie robisz sobie (1)
Abortujesz innego człowieka.
Sobie to możesz obciąć paznokcie czy włosy...- 12 42
-
2025-12-21 17:02
A niby komu jak nie sobie!???
Gdzie wchodzą narzędzia?
- 14 2
-
2025-12-21 16:40
(1)
Nie bez powodu soros dał 21 miliardów dolarów lewicowym spółkom w Polsce, a to są tego efekty czyli sianie paniki, dezinformacji i podburzanie obywateli.
- 6 20
-
2025-12-21 20:59
Ile dał wasz mocodawca z Moskwy że tak kwiczycie?
- 3 2
-
2025-12-21 17:17
Dokładnie!
Kogo obchodzi zabijanie małych dzieci? Kto chce to zabije, kto nie to nie. Po co się tym w ogóle zajmować? Bezsens.
- 2 28
-
2025-12-22 05:01
ten kto bedzie chciał to nie musi, a ta kobieta co musi to często walczy o swoje życie ,i o legalną eutanazje płodu nieuleczalnie chorego.
- 2 0
-
2025-12-21 12:29
Hej
Śwat się zmienia a ludzie są już tak porąbani że nieda się słuchać i oglądać.
- 28 6
-
2025-12-21 12:34
(1)
co za zacofane przychlasty jak mozna roscic sobie prawo do decydowania za kogos i czyjes zycie, dzieci mozna miec wiele ale dziecko matke ma tylko jedna
- 33 13
-
2025-12-21 12:44
Piękny komentarz
Teraz to dowaliłeś zwolennikom aborcji którzy roszczą sobie prawo do decydowania za kogoś (poczętego człowieka) i jego życie.
To dziecko nie ma prawa głosu a inni uważają, że mogą je zabić.
Pełna zgoda - tak nie powinno być.- 5 12
-
2025-12-21 12:34
Policja powinna spalowac tych i**otów (2)
Ciekawe jaki z Brauna bylby twardziel, gdyby mu zabrali immunitet.
- 48 14
-
2025-12-21 12:55
Pewnie wyjechał by do przyjaciół ze wsschodu, których jakoś nigdy nie krytykuje
- 15 4
-
2025-12-21 13:30
Taki sam jak
Każdego z nich. Nie ważne czy z prawa czy lewa.
- 2 3
-
2025-12-21 12:35
Opinia wyróżniona
Skandaliczne i groźne działania protestujących pod Szpitalem św Wojciecha. (11)
Działania obu grup noszą znamiona działań hybrydowych. Jak można blokować dostęp do szpitala, ludzie nie mogą się do niego dostać.
Zarówno ludzie od pro-life, jak i kontrmanifestanci powinni wszyscy co do jednego mieć postawione zarzuty narażenia na utratę życia i zdrowia wielu osób.
To jest paraliżowanie kluczowej infrastruktury. O ile po pro-life nie oczekuję myślenia, tak ludzie z Razem powinni być odrobinę mądrzejsi.
Skandal.- 221 53
-
2025-12-21 13:45
To jest ustawka opłaconych rublami cyników i szurii która im wierzy. Idą święta i spotkania rodzinne, idealny okres żeby ludzi podburzyć politycznie i umacniać podziały, bądźmy mądrzejsi, nie dajmy się putinowi.
- 23 6
-
2025-12-21 13:46
Skandal (1)
Akurat to lewaki nie raz udowodnili, że nie należy od nich wymagać myślenia. A ta dzisiejsza manifestacja to kolejny dowód.
- 11 27
-
2025-12-21 13:56
Pełna zgoda. Konfederacja, Brauniści i Pisowcy to lewaki. Trzeba to powiedzieć jasno.
- 19 11
-
2025-12-21 14:44
Czerwone mądrzejsze? (3)
- 6 12
-
2025-12-21 17:49
Od ciebie to nawet zepsute radio jest mądrzejsze. (2)
- 4 2
-
2025-12-21 19:55
(1)
Porównanie rodem z ustroju który cię wychował
- 0 1
-
2025-12-21 20:58
Mnie wychowało twoje kochane Prawo i ZPRawiedliwość
I ich siedem godzin religii tygodniowo w planie lekcyjnym.
- 0 2
-
2025-12-21 15:34
Staliśmy na parkingu.
Jako uczestniczka kontrmanifestacji z partii Razem, mogę powiedzieć, że my jako Razem staraliśmy się stać z boku, a znaczna większość z nas stała na parkingu.
- 12 4
-
2025-12-21 15:42
Za kowid-a nie było problemu!
W czym problem?
- 4 8
-
2025-12-21 16:35
mordowanie dzieci to działania hybrydowe? (1)
w takim razie nazywajcie mnie ruskiem, ale nie pozwole, zeby morderstwo nazywac jakkolwiek inaczej
- 10 29
-
2025-12-21 20:57
Zlepek komórek to nie jest dziecko
- 6 3
-
2025-12-21 12:38
Przklad Kaji Glodek i odejscie od niej meza jest przykladem,ze lepiej jest zajac sie wlasna rodzina niz brac udzial w pikietach!
- 43 9
-
2025-12-21 12:40
Małe pytanko do wszystkich "obrońców życia".
Ile śmiertelnie/nieuleczalnie chorych dzieci już adoptowaliście, albo ilu matkom samotnie wychowującym takie dzieci pomagacie osobiście na codzień?
A nie, sorry... Przecież dla was to życie liczy się tylko od chwili poczęcia (najlepiej metodą naturalną) do chwili narodzin, a potem to życie może sobie zdychać w męczarniach, a matki które muszą się nimi opiekować was nie obchodzą bo już urodziły.- 88 8
-
2025-12-21 12:51
Karma wraca (7)
Nie wolno mordować dzieci.
- 18 42
-
2025-12-21 12:56
(3)
Co ciekawe ci sami obrońcy życia od Grzesia gaśnicy są za przywrócenieniem kary śmierci
- 14 3
-
2025-12-21 13:39
(2)
A z drugiej strony co, wolisz utrzymywać przestępców?
- 4 7
-
2025-12-21 14:22
Ty się zdecyduj ruski pachołku... (1)
Czy w końcu się życie liczy, czy nie.
- 5 5
-
2025-12-21 15:18
Bez inwektyw, komentatorze
A czy nowonarodzone dziecko jest przestępca? Nie. A czy czlowiek dorosły który popełnił przestępstwo, jest przestępca? Tak. Dlaczego niby ma być prawo do zabijania nienarodzonych dzieci i zarazem utrzymywania w wiezieniu przestępców? Przypominam że twoje pieniądze też na to idą.
- 3 6
-
2025-12-21 13:31
Ile takich dzieci już adoptowałeś/aś? Ilu matkom takich dzieci pomagasz osobiście na codzień?
- 11 5
-
2025-12-21 14:17
Nie mozna to kobiet narażać na tortury porodu martwych dzieci, pochlaście
- 11 4
-
2025-12-21 17:13
zarodek to nie dziecko
- 7 3
-
2025-12-21 12:54
Zdelegalizować brałna i bojówki!
- 29 13
-
2025-12-21 12:55
Podstawowe pytanie. (1)
W jaki sposób ci ludzie weszli w posiadanie danych niejawnych jakimi są dane medyczne, skoro każdego lekarza obowiązuje tajemnica lekarska? Może tym się powinien zainteresować dziennikarz śledczy portalu trojmiasto.pl, skoro ostatnio była afera z Cenckiewiczem i jego psychotropami?
- 34 7
-
2025-12-21 13:31
Kto.
Teraz to cię poniosło.
- 2 6
-
2025-12-21 12:58
Czy niebyt lotni kibole w batyrowych dresach z grupy `Chłopców Wolnych od Myślenia` już przybyli?
- 22 9
-
2025-12-21 13:06
Hipokryzja (3)
Naród na wymarciu a oni dalej zabijają dzieci nienarodzone
- 13 39
-
2025-12-21 13:33
Ile śmiertelnie/nieuleczalnie chorych dzieci już adoptowałeś/aś? (1)
Ilu matkom wychowującym takie dzieci pomagasz osobiście na codzień?
- 14 4
-
2025-12-21 15:20
Każdej utrzymującej się ze świadczeń, wypłacanych z moich podatków. Gdyby nie my i nasze pieniądze, to skąd byłyby świadczenia? No właśnie.
- 3 10
-
2025-12-21 17:14
autor, sam zajdź w ciążę i urodz dziecko, kto ci broni?
- 7 2
-
2025-12-21 13:14
Skandal!! (2)
Kto na to pozwolił żeby przed wejściem do szpitala, były protesty! Dulkiewicz do Dymisji!! Skandal!!
- 17 9
-
2025-12-21 13:21
(1)
Kacperek i towarzystwo nagonili
- 8 4
-
2025-12-21 21:21
Szpital jest akurat marszałkowski i nie wiem czy wspomniana ma coś do tego.
- 0 2
-
2025-12-21 13:17
(2)
Dajcie ludziom decydować za siebie na tym polega demokracja
- 25 8
-
2025-12-21 13:33
Jaki problem (1)
Zrobić referendum kto za a kto przeciw aborcji. I. Problem sam by się rozwiązał. A tak zawsze będzie kolejny temat do walki u góry a nie tak naprawdę przejmowanie się o dobro ludzi
- 2 8
-
2025-12-21 16:43
A jakim prawem ktos ma decydować czy kobieta ma urodzić? To jej ciało i jej decyzja! Nawiedzonym oszołomom nic do tego!
- 7 2
-
2025-12-21 13:23
Zamknąć brauna i jego ekipę w psychiatryku
Bo to wygląda jakby się rozprzestrzeniało na podatne osoby
- 25 9
-
2025-12-21 13:38
Zamknąć się !!!!!! Tam leżą chorzy ludzie !!!!!! (1)
- 25 5
-
2025-12-21 16:03
No to zależy od wyniku testu PCR! Inaczej i z zawałem, udarem,... możesz kilkanaście godzin w przedsionku lub karetce czekać, A najlepiej: w domu!
- 2 4
-
2025-12-21 13:42
Szkoda tylko Policjantow muszacych pilnowac tych oszolomow
- 19 7
-
2025-12-21 13:43
To słaby szpital
Mam b złe wspomnienia nigdy więcej bym tam nie rodzla
- 7 13
-
2025-12-21 13:58
Kolejnego lekarza chcą zaszczuć?
- 17 6
-
2025-12-21 14:16
Fuj
- 3 2
-
2025-12-21 14:23
Stanę pod waszym domem i zacznę pokazywać waszym dzieciom takie obrazki. polscy terroryści
- 12 10
-
2025-12-21 14:53
Braun - dzieli Polaków, nie można mu ufać.
Urządza spektakle, balansuje na granicy choroby psychicznej. Gdy gasił świecznik w sejmie nie wspomniał o rabinie Schneersonie, jego przesłaniu i Chabad-Lubawitz, więc jego działanie było jedynie teatrzykiem dla niezorientowanych i tanim happeningiem. Ż*d, nawet od pokoleń ochrzczony zawsze pozostanie żyde*. Pejsy zaś są, nawet gdy ich nie ma. Dziwne? Nie dla żyd*w. Poczytajcie ww przesłanie, włos się Wam na głowie zjeży.
- 11 9
-
2025-12-21 15:32
Ruski chcą skłócić Polaków i wystawili Brauna
- 14 10
-
2025-12-21 16:15
Protestujcie. Na pewno przybędzie dzieci. Te nawiedzone z różańcami po menopauzie , to po ilu skrobankach. ? Kobiety zrobią wszystko jak będą w desperacji. Demografia po dnie szoruje, takimi pikietami zastraszacie kobiety. Za żadne -pieniądze nie zajdę w ciążę i nie urodzę . Strach się bać, może łapanki zaczniecie robić na ulicach. Za robotę weźcie się, hospicja, Domy Pogodnej Starości czekają.
- 24 9
-
2025-12-21 16:35
Standard. Zorganizuj manifestacje i kontrmanifestacje. Niech się żrą nawzajem.
Dziel i rządź.
- 10 6
-
2025-12-21 16:43
(1)
Nie rozumiem tego, że na tych protestach stoją przeważnie starsze osoby, które chyba nie mają pojęcia o dzisiejszym wychowaniu dzieci. Niech dorzucą tym rodzinom trochę kasy ze swojej emerytury/renty i zobaczymy czy dalej będą szczękać. Żenada
- 17 7
-
2025-12-21 20:07
wlasnie tak
Osoby starsze i mężczyźni, którzy uciekają gdy dziecko się urodzi, bo życie ich nagle przerasta. A kobieta ma siedzieć cicho i robić co jej każą. Nie mogę uwierzyć, że jest 2025 rok a my wciąż jesteśmy tak zacofani jako naród.
- 2 2
-
2025-12-21 16:43
o co taka afera?
kiedyś te protesty były na klinicznej, zwykle bez echa i bez publiki
- 6 5
-
2025-12-21 17:13
(2)
kto ma macicę może decydować, reszta zamknąć buzię
- 11 11
-
2025-12-21 18:11
Nooooo, tolerancja w natarciu! (1)
Jak to szło? Płeć biologiczna, to nie to samo co tożsamość płciowa?! Ktoś tu jest nietolerancyjny i niepostępowy! I w dodatku ten ton - kto ma, ten decyduje! Brawo!
- 2 4
-
2025-12-21 18:41
A jakim prawem chcesz decydować czy obca kobieta ma urodzić dziecko? To jej ciało i jej decyzja!
- 4 3
-
2025-12-21 17:13
Zapraszamy (1)
Zapraszamy obrońców życia do Fundacji i szpitali, gdzie dziec z FAS i niepełnosprawnościami, zostawione.przez rodziców czekają na nowych opiekunów. Można pokazać wielkie serce.
- 19 8
-
2025-12-21 18:07
Działam i wspieram
co czyni twój komentarz niezasadnym a jedynie emocjonalnym
- 2 5
-
2025-12-21 18:39
Ech, do psychiatryka z tymi ludźmi od Brauna.
- 7 7
-
2025-12-21 18:48
Jakim prawem te bandy nawiedzonych oszołomów uzurpuja sobie prawo do mówienia komuś co ma robić ze swoim ciałem i życiem? To jest decyzja tylko i wyłącznie kobiety czy urodzi dziecko czy nie! Nikt poza nią nie ma prawa o tym decydować!
- 9 8
-
2025-12-21 18:52
Weźcie dajcie jakieś ostrzeżenie zanim wrzucicie filmiki z facjatą Niżnika, jadłam :|
- 4 4
-
2025-12-21 18:58
(1)
Kto wydał zgodę na dwie manifestacje jednocześnie. Pierwsza o której wiedzieliśmy to antyaborcyjna ta druga SLD jest chyba nielegalna.
- 7 4
-
2025-12-21 21:09
Nielegalne to są ruskie pachoły pokroju brałna
- 1 1
-
2025-12-21 21:28
Pokrzyczeli? To do domu
Kto szczuje tak ludzi na siebie?
Po co to przedstawienie?
Zobaczcie na kogo glosujecie. Tu jest klucz.- 2 1
-
2025-12-21 21:59
Te co kochaja, kochac beda i urodza. Teco d**y daja, nie kochaja usuna
Lewicowe tłumowi, nawiedzeni pseudokatolucy. Pani Banach stary komuch ns czasem zidiocialej dzieciarni. Brak instynktu.
Kaja, wojowniczka.
Dramat, co się dzieje z Polakami. To mogło być pod szpitalem Srebrzysko- 1 0
-
2025-12-21 22:40
szkoda że tych proaborterów matka na czas nie wyskrobała
- 2 0
-
2025-12-22 01:12
Braun, który mówi, że komory gazowe to fejk walczy o zakaz aborcji. Weźcie przestańcie bo mnie to irytuje ta głupota tego gościa
- 1 0
-
2025-12-22 07:36
A gdzie szacunek do pacjentów szpitala?
Cokolwiek by się tam nie działo są inne sposoby na manifestacje, a nie darcie japy pod budynkiem, gdzie leżą chorzy ludzie...
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.