- 1 Co z pociągami SKM do Pruszcza i Tczewa? (138 opinii)
- 2 Przestępca seksualny wpadł w porcie (84 opinie)
- 3 Rozdadzą "kwietne bomby" i zasieją łąkę (48 opinii)
- 4 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (221 opinii)
- 5 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (313 opinii)
- 6 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (81 opinii)
Rozmowa pracownika z Saur Neptun Gdańsk z pracownikiem Energi
Opinie (4)
-
2018-05-17 13:47
"S: - Nasz system odnotowal zanik energii o 8 i 9 rano. Co Pan na to?
E: - Co Ty pie*dolisz..."- 11 2
-
2018-05-17 13:47
S : wypraszam sobie
E: a gdzie macie UPS? Czemu macie pompy w jednym miejscu ?
- 18 4
-
2018-05-17 14:35
(1)
Niech podadzą niezbite fakty jedni i drudzy a nie walczą na słowa.
Niech wkleją tutaj prawdziwe logi ze stacji transformatorowych (Energa) i dane z mierników napięcia (SAUR).
Inaczej to dziecinna rozmowa typu:
- jesteś głupi!
- nie, to ty jesteś głupi!
- wcale, że nie bo ty jesteś głupi!
To, że silnik przestał działać to nie musi być wina zasilania - mógł się spalić lub zatrzeć.
Pomijając to, Energa ma zapisy w umowie (przynajmniej odnośnie zwykłych użytkowników), że w przypadku zaniku napięcia na skutek awarii do 24 godzin nie ponosi ŻADNEJ odpowiedzialności...- 11 3
-
2018-05-18 11:11
Francuzi nie inwestują tylko biorą dywidendę.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.