- 1 Ugaszono pożar na budowie osiedla (157 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (169 opinii)
- 3 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (97 opinii)
- 4 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (84 opinie)
- 5 Wzięli pod lupę punktualność SKM (68 opinii)
- 6 Liliana przez 5 lat była przykuta do łóżka bez diagnozy (19 opinii)
To nie do pomyślenia.Dzisiaj czekając...
Opinie (33) 3 zablokowane
-
2020-04-08 18:27
Po co skarżyć od razu,
A może to jeden z nielicznych, którzy przychodzą do pracy i zmęczony był :) Tutaj Korona szaleje, a ktoś mu puka :)
- 99 32
-
2020-04-08 18:32
Kobieto dajże spokój.
Mamy sytuację nadzwyczajną i ludzie są nerwowi. Po co od razu te donosy? Wez to olej i zrób dzieciom ciepłe kakao z drożdżową bułką.
- 137 45
-
2020-04-08 18:38
No wiesz, znamy tylko twoją wersję, więc trudno rozstrzygnąć.
Jeśli jest dokładnie tak jak relacjonujesz, to trochę pana kierowcę poniosło. Jeśli natomiast nieco wybieliłaś swoją wersję na potrzeby poskarżenia na kierowcę i poinformowania nas o tym, to kto wie - może powinnaś skorzystać z rady pana kierowcy i ..... ąć się w głowę.
- 47 7
-
2020-04-08 19:02
Ten kierowca dostal inne zadanie
Pojechal za tramwaj.O Co Ci kobieto chodzi ?
- 36 6
-
2020-04-08 19:07
(1)
Klasyk. A czy oczekiwała Pani naprawdę kulturalnego zachowania od kierowcy autobusu? Niestety, już nieraz dali się poznać jako nie dość, ze nieokrzesani to jeszcze mający w poważaniu bezpieczeństwo pasażerów i przepisy. Oby Pani telefon nie poszedł na marne i kierowca poniósł konsekwencję.
- 7 42
-
2020-04-08 19:32
Tylko jedną konsekwencję, czy konsekwencje daleko idące? Nie obrażaj ciężko pracujących ludzi pacyno!
- 15 6
-
2020-04-08 19:14
(2)
I co ci nie pasuje to kierowca decyduje czy i o której pojedzie
- 29 4
-
2020-04-08 20:18
Kierowcę obowiązuje rozkład jazdy i kulturalne zachowanie. (1)
- 3 12
-
2020-04-08 21:22
Ale autorka napisala ze to ona walila w szybe
- 10 0
-
2020-04-08 19:19
Wyglądasz, jak wyglądasz...
Ja się nie dziwię, że chłop się bał. Każdy by się wystraszył.
- 33 5
-
2020-04-08 19:49
Kobiecina nie miała z kim pogadać więc wpadła na trójmiasto.pl
Choć w mojej opinii wystarczyło chwilę poczekać. Każdy z nas jest człowiekiem. Sam się w takiej sytuacji znalazłem i to nie raz...z tym że ja czekałem. W końcu jesteśmy tylko ludźmi.
- 28 3
-
2020-04-08 20:17
Trzeba było nie denerwować kierowcy. (1)
Kolega jeździ w Gdyni. Mają jakieś dotykowe komputerki do tablic. Mówi, że nieraz po 3 minuty się wbija kierunek. Bo źle wczyta dotyk, bo gdy go cofnie to zacznie się resetowac 30 sekund i piac od nowa... Może tak było też i tu. Nie tłumacze kierowcy. Nie powinien tak mówić. Z drugiej strony sestresowany wadliwiscia urządzenia, które pewnie w ciągu dnia szwankuje tak z 10 razy i stawia go w takiej sytuacji zareagował jak zareagował. Wiem od kolegi, że on do czasu ustawienia właściwego kierunku nie otwiera drzwi bo potem będą awantury bo ktoś wsiadł w inną linie. Kierowca nie powinien tak reagować a pasażerowie też powinni zrozumieć kierowców. Z rozmów z kolegą przy piwie wynika, że 80%sutuacji konfliktiwych to są niedorobki sprzętu lub rozkładu. 20%to gapiostwo kierowcy lub pasażera.
- 24 1
-
2020-04-08 23:25
Jest rozwiązanie.
Komora gazowa dla wszystkich.
Będzie spokój.- 0 0
-
2020-04-08 20:28
Nie ma kierowców do pracy więc co mu zrobią?
- 14 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.