- 1 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (233 opinie)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (46 opinii)
- 3 Męskie Granie 2024: wykonawcy i bilety (44 opinie)
- 4 Kompromisowa data derbów Lechia - Arka (183 opinie)
- 5 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (177 opinii)
- 6 Artur Dziambor typowany na rządową posadę (118 opinii)
Zanik prądu w sieci trakcyjnej na Klinicznej
Opinie (14)
-
2018-08-02 14:18
Czyżby znowu tir pod wiaduktem?
- 23 1
-
2018-08-02 14:19
I znowu to samo (3)
Pasażerowie korzystający z usług ztm czy gait powinni wnieść zbiorowy pozew o odszkodowanie za ciągle psujące się autobusy i tramwaje, wieczne opóźnienia, zaniki prądu. Brak sprawnej klimatyzacji.
- 85 1
-
2018-08-02 14:27
I będą nas jeszcze namawiać do korzystania z kom miejskiej. Bezczelne nieuki.
- 8 1
-
2018-08-02 14:34
Awaria sieci to nie wina GAiT
- 7 6
-
2018-08-02 14:40
Klimatyzacja
Jest w większości wozów, znajdź tylko osobę która odpowiada za nią w GAiT. My piszemy w książce wozu że niesprawna, i na tym koniec
- 15 1
-
2018-08-02 14:21
Lisicki Unplugged Summer Time
zapraszamy do zabawy
- 47 0
-
2018-08-02 14:54
?
tramwaje już jeżdżą?
- 0 5
-
2018-08-02 15:07
(4)
To wina firmy obslugujacej trakcje
- 4 1
-
2018-08-02 15:11
To wina taboru Gait, który powoduje zadziałanie zabezpieczeń, a nie wina firmy obsługującej
- 3 2
-
2018-08-02 15:33
Ona - wie - lepiej (2)
A tu proszę , jakie zdziwienie.. Bo nie jest to wina firmy zewnętrznej obsługującej trakcję :D Chciało by się znaleźć kozła ofiarnego i zrobić g*wnoburzę - ze szczątkowymi informacjami - skoro tak twierdzisz - podaj przyczynę po ekspetyzie , która została przeprowadzona - w miejscu zaistniałej awarii.
- Uszkodzony tramwaj powodował zwarcie na sieci trakcyjnej . Dzięki szybkiej interwencji został - wstawiony izolator między pantograf a drut jezdny - co eliminuje zwarcie :) - nie rozpisując się . Bo pewnie i tak nie przeczytasz ;)- 3 0
-
2018-08-02 21:49
(1)
Mechaniczne opuszczenie pantografu i izolator nie potrzebny . Pojazd oczywiście do zholowania. W obu przypadkach tramwaj itak nie pojedzie. Nie potrzebna była szybka interwencja firmy zewnętrznej obsługującej sieć. Moźe to zrobić motorniczy. Wyjątkiem jest połamany pantograf.
- 0 0
-
2018-08-03 20:12
Ona - wie lepiej,
Jeśli drut jezdny jest obniżony,... to gratuluje rozwiązania - z mechanicznym opuszczaniem pantografu. Fizycznie , nie było takiej możliwości. - Gdyby Motorniczy mógł opuścić pantograf- z pewnością by to niezwłocznie zrobił. Sytuacja - była dużo poważniejsza....
Pozdrawiam.- 0 0
-
2018-08-02 15:22
Prąd był zły i pantograf też był zły.
- 7 0
-
2018-08-02 15:26
czy tramwaje już jeżdżą???
- 1 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.