21:01

17.11.2019

Czytelnik

Zmiana organizacji ruchu na Estakadzie Kwiatkowskiego

MN
Uwaga. Zmiany na estakadzie przy zjeździe na Unruga od strony centrum. Wydłużyli buspas do samego skrzyżowania, dla kierowców został środkowy pas.

Opinie (30) 3 zablokowane

  • Ok ,Roger,copy dat.

    • 66 5

  • I bardzo dobrze. Trzeba promować transport miejski:-).

    • 53 53

  • Super (10)

    Ładnie kogoś w magistracie wygrzało, korki to teraz będą do godziny 20

    • 67 23

    • (9)

      Wystarczy przesiąść się do komunikacji i będziesz w domu szybciej.

      • 18 12

      • (6)

        Do komunikacji.... Ja pracuje w chwaszczynie a mieszkam na obłużu jaka komunikacje mi proponujesz!

        • 10 4

        • Zmień pracę weź kredyt.

          • 7 6

        • I tu jest problem. Wyprowadzasz sie na wies, a chcesz pracowac w miescie. Takie rzeczy trzeba planowac, a nie tworzyc korki

          • 4 4

        • Autobusy K i Z. (1)

          • 1 0

          • Z głupolu spóźnione po 45 minut i więcej czy to śmieszne K jeżdżące raz czy dwa na godzinę ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz

            • 0 0

        • (1)

          Normalnie ...K lub X a pozniej Z lub 171

          • 0 0

          • haha K X odpadowe śmieszne linie z żałosną częstotliwością i autobusy z Chwaszczyna czyli to ten wcześniejszy spóźniony o godzinę czy następny

            • 0 0

      • Myslenie nie boli

        Niektorym jest ciezko zrozumiec że auto to narzedzie pracy, a nie fanaberia

        • 8 4

      • G... prawda..

        • 0 0

  • tragedia...

    Kto to wymyślił?? Przecież już nic głupszego nie można było wymyśleć.
    Cała prawa strona północnych dzielnic ma skręcić na prawy pas przez jakieś 10m drogi? Bo na reszcie jest ciągła linia.

    • 16 13

  • Ciekawe czy z tego pasa dla osobówek da się teraz skręcić (legalnie- bo na partyzanta to i autobusy jeździły ) w prawo.
    No cóż, jutro zobaczymy a teraz dobrej nocy wszystkim;)

    • 14 5

  • Bez foty nie uwierzę

    • 10 4

  • Wow

    Serio?? na stałe? to grozi całkowitym paraliżem estakady.

    • 11 6

  • Zadowolenie pasażerów

    Pasażerowie będą zadowoleni...Hura...

    • 16 3

  • (2)

    Mam to gdzieś, będę jeżdził buspasem

    • 8 10

    • (1)

      Do pierwszego mandatu.

      • 7 1

      • Zrób prawko na D i śmigaj całe dziewięć godzin bus-pasem

        • 6 0

  • Toć to szok (4)

    Korek będzie już od Klifu

    • 15 3

    • (2)

      Po raz proponuję przerzucić 4 litery do komunikacji i problem z głowy.

      • 6 8

      • Chcialem sie przesiasc, ale nie moglem skasowac biletu, bo ZKM zamowilo i odebralo zbyt szerokie.

        Poza tym - od czasu kiedy od przepoconych siedzen przesmierdlem w nieklimatyzowanym autobusie linii 150 (ten pol-zabytek na czarnych tablicach rejestracyjnych) przestalem korzystac.

        Jak zaczna od czasu do czasu czyscic autobusy, to moze wtedy wroce do zbior-komu.

        • 5 5

      • przesiadlam szanowne 4 litery na ZKM i co? 27 min z Pogórza Górnego do "bilecika" - mowili jedz ZKM bedzie fajnie mowili..

        • 0 0

    • Korek to ty masz w mózgu.

      • 1 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.