- 1 Koniec kina Helios w Alfa Centrum (85 opinii)
- 2 Rower w komunikacji: nowe zasady (165 opinii)
- 3 Arka wreszcie wygrała na wyjeździe (69 opinii) LIVE!
- 4 Straciły ponad 200 tys. zł na "inwestycjach" (60 opinii)
- 5 Licealistka z Gdyni odznaczona przez prezydenta RP (99 opinii)
- 6 "Będziesz żoną, ja tatusiem". Zaczepia dzieci (97 opinii)
Ciężarówki blokują węzeł Ku ujściu 14 raportów (148 opinii)
Korek
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Prawy pas w stronę tunelu zakorkowany
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Korkowanie tunelu na wyjeździe
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Gdańsk zakorkowany przez ciężarówki/zarząd portu
Najpierw zablokowana Marynarki Polskiej i zabranie możliwości zawracania na ul.śnieżnej, tylko i wyłącznie ze względu na wygodę ciężarówek, potem notorycznie korkowanie Sucharskiego, niszczenie jezdni na ulicy śnieżnej i rozjeżdżanie ronda przy stadionie, gdzie gumy na torach można by co miesiąc poprawiać, a miasto nawet i tego nie robi. Teraz doszło do tego korkowanie tunelu, na wyjeździe w stronę S7. Wszystko dla ciężarówek.
Może miasto w końcu zainteresowało by się mieszkańcami.
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Ciężarówki jeżdżą przez Przeróbkę
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Duże opóźnienie autobusu linii 106 - kierunek Westerplatte
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Tunel w stronę Stogów zamknięty
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Duże opóźnienie linii T8
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Duże opóźnienie linii 111
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Korki
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Korki
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Elbląska stoi
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Korek na moście wantowym
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Ciężarówki blokują węzeł Ku ujściu
-
Lubię to
-
Super
-
Trzymaj się
-
Ha ha
-
Wow
-
Przykro mi
-
Wrr
- Wszystkie 0
Opinie (148) 8 zablokowanych
-
2025-03-14 07:57
Opinia wyróżniona
Awizowanie odbiorów (8)
Przecież tu chodzi "tylko " o organizację . Z towarem i po towar TiR-y powinny przyjeżdżać na określoną godzinę +- pół godziny . To można zorganizować tylko porty powinny do tego poważnie podejść .
- 102 12
-
2025-03-14 11:44
głupta (1)
tak? a wiesz ze na depoty nie musisz miec konkretnej godziny a trzeba jechać tą samą drogą ? problem jest w tym, że jest jedna droga dojazdowa do portu, i depotow..
- 3 2
-
2025-03-14 14:51
Kontenery na wagony i zakończyć blokadę miasta.
Dużo tańszy i zdrowszy jest transport kolejowy jak kołowy.
- 2 1
-
2025-03-14 10:48
Nie da się czegoś takiego wprowadzić w takich dniach, jak dziś bo dziś do portów w Gdańsku przyjedzie ok. 10 tysięcy ciężarówek. Te sloty musiałyby chyba mieć po 30 sekund, poza tym wszyscy przyjadą trochę wcześniej i masz ten sam efekt.
- 4 2
-
2025-03-14 10:44
tylko jak taki tir utknie np. na budowie węzla obwodnica S7 to nie dojedzie na konkretny czas
- 2 1
-
2025-03-14 09:46
Wczoraj było to samo,24 godziny to za mało by podjąć decyzję.
- 5 0
-
2025-03-14 09:03
Niech ta cała organizacja kontenerowa upadnie
Tego im życzmy jak nie potrafią zarządzać firmami.
- 7 7
-
2025-03-14 08:30
Nie wiesz o czym piszesz a zabierasz głos
- 12 13
-
2025-03-14 08:16
Podchodzą, tylko kierowcy mają to w ...
- 18 2
-
2025-03-14 06:28
No to dziś znowu będzie Sucharkiego zawalona (19)
- 49 2
-
2025-03-14 07:25
Dlaczego wszyscy przymykają oko na ten bałagan który tworzą TIRy (18)
Czy miasto zainteresuje się problemem? Ukarać tych którzy powodują te korki bezpośrednio i pośrednio. Każdemu kierowcy tira po 5000 zł mandatu i zwolnić zarządzających spęden tirów
- 38 8
-
2025-03-14 08:25
To nie jest kwestia Kodeksu Ruchu Drogowego... (3)
Za co chcesz winić kierowcę? Za to że stoi? A jak ma jechać, jeśli ten przed nim też stoi? Ja dzisiaj też tam stałem osobówką w drodze do pracy i TIR za mną nie mógł jechać - też mam zapłacić mandat?
To jest wina tylko i wyłącznie którejś z firm portowych - skoro nie potrafią/nie chce im się koordynować transportu i awizują na daną godzinęZa co chcesz winić kierowcę? Za to że stoi? A jak ma jechać, jeśli ten przed nim też stoi? Ja dzisiaj też tam stałem osobówką w drodze do pracy i TIR za mną nie mógł jechać - też mam zapłacić mandat?
To jest wina tylko i wyłącznie którejś z firm portowych - skoro nie potrafią/nie chce im się koordynować transportu i awizują na daną godzinę więcej aut, niż wynosi pojemność ich placu, to mamy to co mamy - czyli prywatny parking buforowy na publicznej drodze. Trzeba ich przymusić do zainwestowania w tak duży parking, żeby ani jeden TIR nie musiał stać na drodze.- 15 3
-
2025-03-14 14:57
Ale 3/4 kontenerów powinna być transportowana koleją, a nie samochodami.
- 2 0
-
2025-03-14 08:37
(1)
Ale ktoś tam stoi na początku - a nie powinien. Działalność depotu to nie warunki drogowe.
- 10 0
-
2025-03-14 10:59
Nie stoi , tylko wjeżdża na parking
Pooomaaaaaaluutku
- 1 0
-
2025-03-14 07:28
Głąbie. Tam są trzy depoty kontenerowe. (13)
Kary dawać depotom za opieszałość a nie kierowcom.
- 25 8
-
2025-03-14 07:36
Opinia wyróżniona
Te 3 depoty razem wzięte są kilkukrotnie mniejsze niż Baltic Hub, który po raz kolejny się zamknął
bo musiał rozładować nowe suwnice i sporego kontenerowca
- 46 6
-
2025-03-14 15:42
przejdź się po drodze obok i zobacz ile śmieci po macdonaldach, kfc i butelek z moczem ci kierowcy tam wyrzucają.
- 0 0
-
2025-03-14 08:15
(1)
Ale to kierowcy stoją bezprawnie na drodze, a droga jest miejska. Przypominam - praca depotów to nie warunki drogowe, i nie usprawiedliwiają zatrzymania na drodze.
- 7 5
-
2025-03-14 10:45
daj spokoj, zyski prywatnej firmy, koszty nas wszystkich
kto by tam sie przejmowal.
- 5 1
-
2025-03-14 07:44
A to nie kierowcy "zawodowi" blokują lewy pas próbując się wyprzedzać i wbić przed kolegów?
- 19 2
-
2025-03-14 07:39
A może armatorowi, który zwozi puszki z całej Polski do 3 depotów?
- 8 3
-
2025-03-14 07:36
A to depoty stoją na drodze? (1)
- 12 1
-
2025-03-14 08:17
Od kiedy pamietam to Balticon i Radunia zawsze "mialy czas" na obsluge kierowców.
Tyle, że laik tego nie zrozumie.
- 5 2
-
2025-03-14 07:36
To tym i tym, kierowcy nie mogą blokować dróg, jak nie ma wjazdu do depotu to jeden z drugim powinien jechać dalej a nie stoi i (4)
- 14 3
-
2025-03-14 08:26
Dalej, to oznaczy dokąd...? Pod pomnik na Westerplatte? (3)
- 6 4
-
2025-03-14 08:35
(2)
Nie wiem, to nie jest mój problem. Jak nie wolno tam stać - to nie wolno.
- 7 6
-
2025-03-14 09:59
Ale on by chętnie pojechał, ale się nie da
- 1 2
-
2025-03-14 08:47
Tam nie ma zakazu.
- 1 1
-
2025-03-14 10:32
ciemno tam macie (2)
- 8 3
-
2025-03-14 10:50
(1)
Ciemno bo tunel
- 1 0
-
2025-03-14 11:05
wiadomo
- 0 0
-
2025-03-14 09:37
(3)
To nie jest ich wina
- 18 52
-
2025-03-14 09:56
Oczywiście, że jest (2)
są parkingi odstawcze, trzeba tam jechać a nie pchać się na port. Przecież dobrze wiedzą jaka jest kolejka na wjazd.
- 16 4
-
2025-03-14 11:48
oni stoja w kolejce
jak Ty stoisz w kolejce po pączki w tłusty czwartek, to też idziesz do domu i wracasz, jak już nie ma kolejki, która jest do wieczora??
- 0 4
-
2025-03-14 10:13
Parkingi odstawcze zapełnione
- 6 1
-
2025-03-14 09:33
A co ty byś zrobił z ciężarówkami powiedz? (4)
- 11 11
-
2025-03-14 15:21
Czy słyszałeś o czymś takim jak transport kolejowy ??
Jest bardziej ekologiczny i tańszy.
- 0 0
-
2025-03-14 09:52
Parking buforowy?
Nie przyjmują ciężarówek to niech czekają przed miastem
- 18 1
-
2025-03-14 09:43
(1)
zrobiłbym trzeci pas dla ciężarówek, w Chinach byłby w tydzień
- 2 6
-
2025-03-14 09:57
a zawaliłby się po 3 tygodniach
- 0 1
-
2025-03-14 09:26
Cala Przerobka zniszczona bo omijaja korek i jada pod zakaz Lenartowicza, Soennicka i Przetoczna
- 21 5
-
2025-03-14 06:28
No to dziś znowu będzie Sucharkiego zawalona (19)
- 49 2
-
2025-03-14 07:25
Dlaczego wszyscy przymykają oko na ten bałagan który tworzą TIRy (18)
Czy miasto zainteresuje się problemem? Ukarać tych którzy powodują te korki bezpośrednio i pośrednio. Każdemu kierowcy tira po 5000 zł mandatu i zwolnić zarządzających spęden tirów
- 38 8
-
2025-03-14 07:28
Głąbie. Tam są trzy depoty kontenerowe. (13)
Kary dawać depotom za opieszałość a nie kierowcom.
- 25 8
-
2025-03-14 07:36
To tym i tym, kierowcy nie mogą blokować dróg, jak nie ma wjazdu do depotu to jeden z drugim powinien jechać dalej a nie stoi i (4)
- 14 3
-
2025-03-14 08:26
Dalej, to oznaczy dokąd...? Pod pomnik na Westerplatte? (3)
- 6 4
-
2025-03-14 08:35
(2)
Nie wiem, to nie jest mój problem. Jak nie wolno tam stać - to nie wolno.
- 7 6
-
2025-03-14 08:47
Tam nie ma zakazu.
- 1 1
-
2025-03-14 09:59
Ale on by chętnie pojechał, ale się nie da
- 1 2
-
2025-03-14 07:36
Opinia wyróżniona
Te 3 depoty razem wzięte są kilkukrotnie mniejsze niż Baltic Hub, który po raz kolejny się zamknął
bo musiał rozładować nowe suwnice i sporego kontenerowca
- 46 6
-
2025-03-14 07:36
A to depoty stoją na drodze? (1)
- 12 1
-
2025-03-14 08:17
Od kiedy pamietam to Balticon i Radunia zawsze "mialy czas" na obsluge kierowców.
Tyle, że laik tego nie zrozumie.
- 5 2
-
2025-03-14 07:39
A może armatorowi, który zwozi puszki z całej Polski do 3 depotów?
- 8 3
-
2025-03-14 07:44
A to nie kierowcy "zawodowi" blokują lewy pas próbując się wyprzedzać i wbić przed kolegów?
- 19 2
-
2025-03-14 08:15
(1)
Ale to kierowcy stoją bezprawnie na drodze, a droga jest miejska. Przypominam - praca depotów to nie warunki drogowe, i nie usprawiedliwiają zatrzymania na drodze.
- 7 5
-
2025-03-14 10:45
daj spokoj, zyski prywatnej firmy, koszty nas wszystkich
kto by tam sie przejmowal.
- 5 1
-
2025-03-14 15:42
przejdź się po drodze obok i zobacz ile śmieci po macdonaldach, kfc i butelek z moczem ci kierowcy tam wyrzucają.
- 0 0
-
2025-03-14 08:25
To nie jest kwestia Kodeksu Ruchu Drogowego... (3)
Za co chcesz winić kierowcę? Za to że stoi? A jak ma jechać, jeśli ten przed nim też stoi? Ja dzisiaj też tam stałem osobówką w drodze do pracy i TIR za mną nie mógł jechać - też mam zapłacić mandat?
To jest wina tylko i wyłącznie którejś z firm portowych - skoro nie potrafią/nie chce im się koordynować transportu i awizują na daną godzinę więcej aut, niż wynosi pojemność ich placu, to mamy to co mamy - czyli prywatny parking buforowy na publicznej drodze. Trzeba ich przymusić do zainwestowania w tak duży parking, żeby ani jeden TIR nie musiał stać na drodze.- 15 3
-
2025-03-14 08:37
(1)
Ale ktoś tam stoi na początku - a nie powinien. Działalność depotu to nie warunki drogowe.
- 10 0
-
2025-03-14 10:59
Nie stoi , tylko wjeżdża na parking
Pooomaaaaaaluutku
- 1 0
-
2025-03-14 14:57
Ale 3/4 kontenerów powinna być transportowana koleją, a nie samochodami.
- 2 0
-
2025-03-14 06:35
Motocykli tam jeszcze brakuje (4)
Przydałoby się kilku wyprzedzających na trzeciego
- 21 14
-
2025-03-14 07:27
Motocykl to jedyne sensowne rozwiązanie
LwG
- 6 2
-
2025-03-14 07:34
Gdyby wszyscy przesiedli się na motocykle , to korków nie było by wcale , geniuszu . To nie motocykliści są problemem . (2)
Każdego kto przesiadł się na motocykl powinieneś w rękę całować .
- 2 4
-
2025-03-14 07:39
szkoda tylko że są tacy chamscy na drodze, ale to pewnie kwestia osobowości właścicieli motocykii
wyprzedzanie z rykiem silnika z olbrzymią prędkością, pokazywanie wszystkim środkowego palca, łamanie lusterek (bo korytarza np. armii krajowej dla jaśnie pana nie utworzyli) itp. Tak, gardzę motocyklistami i nie ma litości na drodze.
- 7 2
-
2025-03-14 09:12
Jadąc na motocyklu obowiązuje inny kodeks ruchu drogowego?
- 3 0
-
2025-03-14 06:41
KR (3)
Jeżeli jest to nie zgodne z Kodeksem Drogowym karać , punkty karne , mandaty oraz zabierać Prawo Jazdy .
- 10 13
-
2025-03-14 07:12
Przecież geniuszu postój wynika z warunków ruchu drogowego . Wytłumacz za co mandat ? Bo ty tak chcesz ? (2)
Z tym zabieraniem praw jazdy to już całkowicie odleciałeś .
- 5 4
-
2025-03-14 07:45
Za wyprzedzanie lewym pasem i próby wbicia się na prawy pas przed tunelem.
- 2 2
-
2025-03-14 08:30
Praca depotu to nie warunki ruchu drogowego. Nie mają prawa tam stać i koniec.
- 1 1
-
2025-03-14 06:50
Korek (2)
pani aleksandro może ruszymy 4litery ?! I zrobimy coś w tym kierunku?! Dzisiaj znowu będzie całe miasto sparaliżowane!
- 54 3
-
2025-03-14 07:28
Po co tam jedziesz jak korek
- 1 18
-
2025-03-14 12:18
W urzedzie tego nie widac
- 1 0
-
2025-03-14 06:55
(7)
Pretensje można mieć tylko do władz miasta. Kierowcy z tirów są w pracy nie ich wina że nie mają gdzie czekać na odbiór kontenerów.
A pani Prezydent może by tak się zainteresowała co dzieje się w jej mieście bo jak narazie to tylko potrafi robić projekty czarno białych pasków czyli niepotrzebnych przejść.- 59 11
-
2025-03-14 07:03
wysil się na bardziej ambitną propagande, macie parkingi buforowe ale to wiąże się z myśleniem i przewidywaniem (3)
- 7 15
-
2025-03-14 07:18
Ty masz zastój buforowy pod kopułą . Bo procesor ci nie wyrabia . Skoro ma awizację na godzinę to stoi i czeka . (2)
A że przyjmą go wiele godzin później to nie jego wina . Tak to działa .
- 11 3
-
2025-03-14 08:20
Bzdura
Kierowcy jadą wcześniej niż jest awizacja żeby się w kolejce ustawić, bo boja się że będzie korek i nie będą na czas... no i tak każdy od rana i mamy błędne koło, sami te korki generują, żeby nie stać w korku...
- 8 1
-
2025-03-14 15:47
przecież w tych depotach kto pierwszy ten lepszy więc o jakiej awizacji mówicie ?
- 0 0
-
2025-03-14 07:16
Na zdjęciu widzę że nie tylko kontenery . Widzę że przyjechały po zboże . (1)
- 3 0
-
2025-03-14 08:12
Ale kontenery to jakieś 80% TIR-ów, a że inni też stoją... a co mają robić, jak nie można przejechać?
- 5 0
-
2025-03-14 08:32
Ja nie widzę powodu, by uchybienia jednych miały usprawiedliwiać drugich.
1) Praca depotu to nie są warunki ruchu drogowego, i nie usprawiedliwiają postoju.
2) Droga na której stoją należy do miasta, więc obowiązkiem miasta jest zrobić z tym porządek.
Tymczasem jedni stoją chociaż im nie wolno, a drudzy to tolerują chociaż nie powinni.- 9 1
-
2025-03-14 07:10
No przecież oni tam stoją dla własnej przyjemności . Nudzi im się w domu ,wiec wyjechali sobie postać i zablokować drogę . (1)
Czy autor tej wiadomości rozumie po co te ciężarówki tam przyjechały , i czemu właśnie tam stoją ?
- 16 13
-
2025-03-14 08:33
Ale to nie jest nasz problem. Nie wolno im tam stać i koniec. Nie interesuje mnie, czy oni mają z tego przyjemność, czy nie.
- 4 3
-
2025-03-14 07:13
Kpina (3)
Rozbudowujcie kolejne terminale...
- 17 5
-
2025-03-14 07:29
Do tego została stworzona ta droga Żeby tiry nie jezdziły przez miasto (2)
- 2 9
-
2025-03-14 08:15
Niby niechcący, ale dobrze napisałeś. To jest DROGA - tymczasem przez swoją nieudolność, firma jaką jest terminal kontenerowy w porcie, zrobił sobie z publicznej drogi prywatny parking, bo nie trzeba być geniuszem, żeby wiedzieć że jeśli się awizuje na dany dzień i godzinę 5 razy więcej samochodów niż wynosi pojemność parkingu, to te samochody utworzą kilkukilometrowy zator na drodze, przy okazji paraliżując ćwierć Gdańska...
- 8 0
-
2025-03-14 10:43
No właśnie. droga jest do tego żeby pojazdy nią jeździły....
....a nie na niej stały nie mogąc wjechać na miejsce przeznaczenia, przy okazji paraliżując pół miasta.
Serio trzeba tłumaczyć takie rzeczy? Ktoś z miasta te komentarze pisze?- 3 0
-
2025-03-14 07:20
(1)
To jest teren przemysłowy to co was dziwią ciężarówki
- 7 25
-
2025-03-14 08:30
Teren przemysłowy jest dalej , a to jest droga publiczna z której huby kontenerowe zrobiły sobie prywatny, darmowy, parking buforowy...
- 15 1
-
2025-03-14 07:22
Precz z Terminalami i TIRami (4)
Co wy robicie? Co robi miasto? Jak funkcjonować w tym zaścianku zwanym Gdańsk
- 16 7
-
2025-03-14 07:29
Precz z osobówkami To droga do portu Jedż przez miasto (2)
- 2 12
-
2025-03-14 07:37
Port niech sobie wybuduje swoją drogę
- 9 0
-
2025-03-14 07:48
To chyba z podatków mieszkańców było wybudowane.
- 6 0
-
2025-03-14 07:36
Gdańsk to miasto portowe , nie zauważyłeś ? Właśnie o ten port walczyła cała Polska .
- 2 10
-
2025-03-14 07:25
(1)
Więcej ścieżek rowerowych i przejść dla pieszych.
- 20 3
-
2025-03-14 07:32
Popieram, nie trzeba stać 2 korku
- 1 5
-
2025-03-14 07:56
Znowu paraliż sucharskiego gdzie są władze żeby z tym zrobić porządek ? (1)
- 19 1
-
2025-03-14 09:01
Wladze tam nie jezdza tylko pija kawke w urzedzie
- 1 0
-
2025-03-14 07:57
Opinia wyróżniona
Awizowanie odbiorów (8)
Przecież tu chodzi "tylko " o organizację . Z towarem i po towar TiR-y powinny przyjeżdżać na określoną godzinę +- pół godziny . To można zorganizować tylko porty powinny do tego poważnie podejść .
- 102 12
-
2025-03-14 08:16
Podchodzą, tylko kierowcy mają to w ...
- 18 2
-
2025-03-14 08:30
Nie wiesz o czym piszesz a zabierasz głos
- 12 13
-
2025-03-14 09:03
Niech ta cała organizacja kontenerowa upadnie
Tego im życzmy jak nie potrafią zarządzać firmami.
- 7 7
-
2025-03-14 09:46
Wczoraj było to samo,24 godziny to za mało by podjąć decyzję.
- 5 0
-
2025-03-14 10:44
tylko jak taki tir utknie np. na budowie węzla obwodnica S7 to nie dojedzie na konkretny czas
- 2 1
-
2025-03-14 10:48
Nie da się czegoś takiego wprowadzić w takich dniach, jak dziś bo dziś do portów w Gdańsku przyjedzie ok. 10 tysięcy ciężarówek. Te sloty musiałyby chyba mieć po 30 sekund, poza tym wszyscy przyjadą trochę wcześniej i masz ten sam efekt.
- 4 2
-
2025-03-14 11:44
głupta (1)
tak? a wiesz ze na depoty nie musisz miec konkretnej godziny a trzeba jechać tą samą drogą ? problem jest w tym, że jest jedna droga dojazdowa do portu, i depotow..
- 3 2
-
2025-03-14 14:51
Kontenery na wagony i zakończyć blokadę miasta.
Dużo tańszy i zdrowszy jest transport kolejowy jak kołowy.
- 2 1
-
2025-03-14 07:57
Brawo dla pań zarządzającycg tym miasrem
Cały czas udowadniają że tzw. Chłopskie myślenie jest im obce. Nawet dzieci uczą się na błędach a władze Gdańska są na naukę odporne
- 22 2
-
2025-03-14 08:02
kto za ten bałagan odpowiada (2)
Dlaczego Urząd miasta nie reaguje to już kolejny przypadek kiedy tiry na moście blokują przejezdność.
Czy rozładunek ich nie możne odbywać się w porze nocnej.
Żeby dojechać na Przeróbkę, Stogi Krakowiec-Górki Zachodnie graniczy z cudem. Ludzie czekają po min. 40 minut aby dojechac do domu.
Tak było wczoraj i co dzisiaj powtórka???- 23 6
-
2025-03-14 14:58
i**ota (1)
myślisz że porty w nocy nie obslugują? działają 24/7 teraz jest kumulacja ładunków i statków porty nie wyrabiaja, do tego nowe suwnice wyładowywane w gdansku, koljeki do portów po 5-7h. korki to wina małej przepustowości portów i słabej infrastruktury zaplecza, miejsca i pineniedzy na nowe drogi nie ma to masz korki
- 0 1
-
2025-03-14 15:10
Ladunki można transportować też koleją.
- 0 0
-
2025-03-14 08:12
a w Gdyni bez korkow, Sledziowo trzyma sie dobrze!
- 2 2
-
2025-03-14 08:13
Gdzie sztab kryzysowy do rozwiązania tej sytuacji?
Czy ktoś zarządza tym miastem???
- 14 2
-
2025-03-14 08:17
Gdzie są służby?? Sucharskiego!
Gdzie są służby do kierowania ruchem? Elblaska i Sucharskiego stoi! Stogi idciete od świata, przez most siennicki. banda ignorantów!!!
- 13 1
-
2025-03-14 08:18
Korek (1)
Korek zczyna sie juz od Elblaskiej armagedon nie jedzcie w tym kierunku
- 10 1
-
2025-03-14 09:02
Innej drogi nie ma
- 2 0
-
2025-03-14 08:20
Zarząd portu do wymiany...
Jeśli paraliż połowy Gdańska spowodowany działaniem jednej firmy, regularnie się powtarza, to trzeba się poważnie zastanowić nad działalnością tej firmy, bo więcej z tego szkody niż pożytku. Jeśli nie potrafią inaczej, to niech zainwestują w drugi parking buforowy, gdzieś na Żuławach, i stamtąd przywołują przez radio kolejne auta. Nie dziękujcie za pomysł...
- 25 2
-
2025-03-14 08:35
Stojąc w korku sami go tworzycie
wystarczyło jechać inną drogą albo zbiorkomem
- 0 19
-
2025-03-14 08:47
Jakby co to miasto ponoc nad problemem panuje
- 5 0
-
2025-03-14 08:52
to może by jeszcze buspas,trasa rowerowa,i przejście dla pieszych?
pytam ironicznie , bo dojeżdżam do pracy na przeróbkę
ile czasu tracimy na dojazd???
miłego dnia dla Wszystkich- 11 2
-
2025-03-14 09:03
Brawo
Dla władz Gdanska
- 5 0
-
2025-03-14 09:09
TIRy na Przeróbce (2)
Jak się zorientują, że tiry rozjeżdżają drogi i tory tramwajowe na Przeróbce, to będzie już za późno. Dzielnica będzie znowu sparaliżowana przez remont torowiska.
- 11 1
-
2025-03-14 12:20
(1)
Skoncza za 20lat most to i tak tramwaje nie pojada bo ruszy temont torow
- 2 0
-
2025-03-14 15:50
tramwaje puszczą jakoś w 2050 +-3 lata
- 0 0
-
2025-03-14 09:11
Korek
Gdzie są służby??? Czemu nikt nie kieruje ruchem ???? To jest skandal
- 10 1
-
2025-03-14 09:15
Moim zdaniem... (2)
Gdzieś na terenie Fosforów czy nawet jeszcze lepiej Siarkopolu powinien powstać bezpieczny, chroniony parking dla TIRów które zjeżdżają przecież z całej Polski do Portu Północnego. Taki teren byłby dzierżawiony . Port Północny powinien dogadać się umową dzierżawy albo płatnością za parking z Fosforami albo Siarkopolem aby kierowcy w sposób bezpieczny mogli sobie zaparkować, umyć ( a więc miejsce musiałoby posiadać natryski,toalety itd, mały sklepik) .Przecież mówiło się nawet o powstaniu jakiegoś hotelu w tym miejscu dla kierowców. No cóż ciągle tylko plany i marzenia...brak konkretów, a szkoda. Bo to może odciążyłoby kolejki TIRów do Portu, nerwy kierowców, zapchany tunel i trasę na most wantowy. Jak dodamy do tego unieruchomienie mostu Siennickiego to każdy dzień zamienia się w test cierpliwości. Najgorzej jest między godziną 7-10 potem między 13-17. To są najgorsze godziny - więc jeżeli wybierasz się na wyspę Portową panie kierowco staraj omijać się te godziny bo z pewnością będziesz stał w sznurku samochodów.
- 9 1
-
2025-03-14 09:28
I (1)
Sa parkingi w porcie ale oni wola stac w kolejce cala dobe
- 2 0
-
2025-03-14 10:05
gdzieś muszą spać - nie każdy kierowca TIRa wyśpi się w kabinie, a stamtąd strażnicy portowi mogą pewnie zwracać uwagę na różne rzeczy.
- 0 2
-
2025-03-14 09:20
(1)
A gdzie mają jechac jak dróg nie ma!!!!
- 5 5
-
2025-03-14 09:31
Na parkingi(ktore sa) i o odpowiedniej godzinie podjezdzaja do tych firemek
- 6 0
-
2025-03-14 09:26
Cala Przerobka zniszczona bo omijaja korek i jada pod zakaz Lenartowicza, Soennicka i Przetoczna
- 21 5
-
2025-03-14 09:31
(2)
Policja zamiast się za to zabrać to poluje w krzakach. Ale za to Gdańszczanki i Gdańszczanie będzie ścieżka rowerowa na Armii krajowej i kolejne przejścia.
- 45 3
-
2025-03-14 10:48
policja to woli łapać kierowców na havla. szkoda ze nie są tacy silni wobec "motorków" co za chwilę będą smigać
havla gora-dol-gora-dol
- 4 0
-
2025-03-14 15:17
Jak bardzo nienawidzisz pieszych, że nadajesz na ilość przejść.
- 0 0
-
2025-03-14 09:32
Wlasnie ciezarowka jechala Przetoczna pod zakaz, a za nia radiowoz i co? Nie zareagowali
- 11 2
-
2025-03-14 09:33
A co ty byś zrobił z ciężarówkami powiedz? (4)
- 11 11
-
2025-03-14 09:43
(1)
zrobiłbym trzeci pas dla ciężarówek, w Chinach byłby w tydzień
- 2 6
-
2025-03-14 09:57
a zawaliłby się po 3 tygodniach
- 0 1
-
2025-03-14 09:52
Parking buforowy?
Nie przyjmują ciężarówek to niech czekają przed miastem
- 18 1
-
2025-03-14 15:21
Czy słyszałeś o czymś takim jak transport kolejowy ??
Jest bardziej ekologiczny i tańszy.
- 0 0
-
2025-03-14 09:37
(3)
To nie jest ich wina
- 18 52
-
2025-03-14 09:56
Oczywiście, że jest (2)
są parkingi odstawcze, trzeba tam jechać a nie pchać się na port. Przecież dobrze wiedzą jaka jest kolejka na wjazd.
- 16 4
-
2025-03-14 10:13
Parkingi odstawcze zapełnione
- 6 1
-
2025-03-14 11:48
oni stoja w kolejce
jak Ty stoisz w kolejce po pączki w tłusty czwartek, to też idziesz do domu i wracasz, jak już nie ma kolejki, która jest do wieczora??
- 0 4
-
2025-03-14 09:38
(4)
Gdzie policja walić mandaty
- 57 18
-
2025-03-14 09:39
(1)
Za stanie w korku ?
- 9 16
-
2025-03-14 09:57
za blokowanie pasa ruchu
- 17 1
-
2025-03-14 09:55
TY pisać po polskiemu?
- 1 6
-
2025-03-14 12:20
Maja tyle wakatow, ze nie ma komu robic
- 1 0
-
2025-03-14 09:45
(3)
Przykro mówić, ale jestem rozczarowana,że mimo zapewnień miasta i portu , sytuacja się powtarza. Coś czuję,że turyści w tym roku będą omijać Gdańsk i stogi. Przykro.
- 24 1
-
2025-03-14 12:11
Ja już wszystkim znajomym z kraju radzę omijać Gdańsk przez najbliższe trzy lata. (1)
- 2 0
-
2025-03-14 15:54
chyba 10 nie 3 . za 3 lata może powstanie projekt mostu później przetargi, pozwolenia i wykonanie
- 0 0
-
2025-03-14 12:21
Turysci beda teorzyli taki sam korek
- 0 0
-
2025-03-14 09:51
Uspołecznianie kosztów przez prywatne przedsiębiorstwa
Bo po co tworzyć infrastrukturę i parkingi buforowe, na pewno prosty system kolejkowy też ich przerasta ...
- 16 2
-
2025-03-14 09:52
Port zablokował wyładunek
Ciężarówki potrzebują na taką okazję wielkiego parkingu poza miastem, z zakazem wjazdu dopóki port ich nie będzie mógł przyjąć.
- 21 2
-
2025-03-14 10:01
Port gdański
Masakra. Kto tym zarządza. Brak parkingów dla tirów, brak harmonogramów i skutek taki, że grube koty z PG blokują całe miasto.
- 8 0
-
2025-03-14 10:03
ze Śnieżną dobrze zrobili
i to dla wygody osobowych, ściemniasz
- 0 0
-
2025-03-14 10:07
Nissan (2)
Uszczelka do roboty.
- 7 0
-
2025-03-14 10:47
Ford
- 0 0
-
2025-03-14 15:26
Wtryski już leją. Po przebiegu 850 000 nareszcie zaczyna się dziać coś złego.
- 0 0
-
2025-03-14 10:10
Gdańsk przestaje być miejscem (1)
Gdzie chce się żyć. Czas powrotu. Są piękniejsze miejsca i spokojniejsze. Niezdatna do egzystencji ludzkiej ziemia
- 8 0
-
2025-03-14 12:21
Prawda.
Już tylko rodzina mnie tu trzyma. Rynek pracy - tak ch...wo nie było od dekady. Komunikacja miejska zaczyna osiągać poziom sprzed 15 lat. Coraz więcej absurdów realizowanych za podatki mieszkańców. Drożyzna nieporównywalna do jakiegokolwiek innego miasta. Tona propagandy jacy jesteśmy super na każdym kroku. Do tego nieporadni urzędnicy, którzy tylko rozkładają rączki jak małe dzieci i coraz głupsza populacja, która łyka każdy kit i której w ogóle nie przeszkadza, że ludzie, którzych wybrali jako swoich rządzących traktują ich jedynie jako źródło hajsu z PITu, który można przewalić na pseudoprojekty i g...no inwestycje.
- 4 0
-
2025-03-14 10:14
to jest miasto portowe (5)
jak maja przewozic ładunki? teleportacją?
- 8 11
-
2025-03-14 10:22
Ja tam nie widzę przewożenia tylko stanie na miejskiej drodze.
- 3 0
-
2025-03-14 10:34
Mieszkaniec
Normalnie przewożą ale czekać nie muszą na ulicy i blokować jezdnię
- 3 0
-
2025-03-14 10:42
Jedyne w Europie (1)
Że takie że czy tylko w Gdańsku
- 0 0
-
2025-03-14 15:37
Jedyne w Europie i tylko w Gdańsku.
- 0 0
-
2025-03-14 15:35
Ktoś często powtarza hasło "tiry na tory".
Jest to jedyna słuszna droga bla dalszego rozwoju portu. Nie wystarczy zrobić możliwość cumowania jednostek i ich rozładunku na stertę, ale ładunek należy wywieżć do adresata. Najlepiej zastosować to hasło, które jest słusznym kierunkiem.
- 0 0
-
2025-03-14 10:16
(1)
Port rozbudowują, a drogi mają w czarnej d. - wraz z rozbudową terminalów - powinni zaraz postawić most najlepiej z 4 pasami ruchu w każdą stronę!
- 17 0
-
2025-03-14 10:27
Biorą Przykład z Developerki.;]
Skoro się da..
- 4 0
-
2025-03-14 10:25
Ojej znów te koreczki??? Ahhh
- 1 3
-
2025-03-14 10:32
ciemno tam macie (2)
- 8 3
-
2025-03-14 10:50
(1)
Ciemno bo tunel
- 1 0
-
2025-03-14 11:05
wiadomo
- 0 0
-
2025-03-14 10:33
a w Gdyni zadnych korkow
- 1 5
-
2025-03-14 10:36
problem jest Balticon do którego kierowcy czekają na wjazd
- 11 1
-
2025-03-14 10:44
Kochane gdańszczanki kochani gdańszczanie
Nie wierzycie mi. Przecież na zebraniu w szkole na Przeróbce dałam słowo, że tak nie będzie. Czyli tego nie ma.
- 11 0
-
2025-03-14 10:45
ciekawe
co takiego sie stalo, ze jest taki problem ..skoro poprzednie dni tego nie bylo...skad tyle tych ciezarowek ?
- 3 0
-
2025-03-14 10:50
ty
sie czlowieku lepiej skup na kierowaniu a nie krecisz filmik za jazdy , bo zaraz bedzie korek i w druga strone przez Ciebie jak spowodujesz wypadek
- 5 0
-
2025-03-14 10:59
Czy policja nie powinna się tym zająć i pogonić tiry z tunelu? (1)
- 11 1
-
2025-03-14 11:09
Uroczyście unieważniam korki
- 3 0
-
2025-03-14 11:11
Wszystko w korku stoi zimno a powietrze czyste.
Nawet wiatru nie było.
- 4 0
-
2025-03-14 11:20
Tiry won na Tory
Tiry won na Tory
- 6 0
-
2025-03-14 12:42
A co na to Ola??? (1)
Baltic Hub ma system jaki ma i może mógłby coś usprawnić. Z drugiej strony dzięki "wspaniałej", mającej wszystko w poważaniu - a najbardziej mieszkańców, pani prezydent Oli ... jest jak jest i nic się nie zmieni. Ona woli lansować się i udawać ważną na imprezach okolicznościowych i jest głucha, totalnie głucha na głosy mieszkańców. Moim zdaniem jest na równi pochyłej ... identycznie jak prezydent Szczurek!
- 5 1
-
2025-03-14 13:14
Zrozumcie w końcu, że mamy od kilku lat dwukadencyjność dla prezydentów miast
Ola nawet gdyby chciała, to nie może już kandydować. Więc jeśli wyczekujecie następnych wyborów z nadzieją, że ją tam przepędzicie, to marnujecie czas.
- 1 0
-
2025-03-14 13:27
Wina zarządu portu powinni zrobić tam duży parking dla tirów i tam powinny czekać na swoją kolej.
- 1 0
-
2025-03-14 14:04
Korki (1)
Miasto korkow I festynow,ryba sie psuje od glowy
- 1 1
-
2025-03-14 15:42
Podaj daty ostatnich trzech festynów.
Tylko nie kłam !
- 0 0
-
2025-03-14 14:39
POdziekujcie tej z ratusza i Josefowi Bonkowi za paraliz miasta !!!!
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.