Konferencja progressDay - 18 września 2021 r.


Generacja Z czyli osoby urodzone po roku 2000 to grupa, której siłę nabywczą określa się dziś na około 140 miliardów dolarów. Do roku 2030 będą stanowili największą grupę konsumentów na świecie.


Jak wykorzystać wciąż zmieniające się otoczenie i potrzeby pokolenia Z do tworzenia wartościowych usług i produktów? Jak organizować i współtworzyć z nimi sprzyjające środowisko pracy? Jak wykorzystać technologię i projektować atrakcyjne rozwiązania w tym obszarze? Na te pytania odpowiemy wspólnie z uczestnikami i zaproszonymi gośćmi. Nie zabraknie również głosu samych „zetek”. Zapraszamy na siódmą odsłonę, konferencji progressDay w znakomitej przestrzeni Hevelianum, Muzeum Nauki w Gdańsku.

Weź udział w konferencji i spójrz na pokolenie przyszłości z wielu perspektyw.

Agenda




Kiedy?


18 września 2021 roku (sobota)



Gdzie?


Hevelianum, ul. Gradowa 6, Gdańsk



O której?


godzina 12:00


 
12:00 - 12:15 Tomasz Smorgowicz
Powitanie uczestników konferencji
12:15 - 13:15 „Z technologia” – czym jest dla pokolenia Z i jak ją projektować?
panel ekspercki z udziałem:
dr Maciej Kawecki – Dziekan WSB w Warszawie, ekspert WSB
Joanna Kwiatkowska – CTO i szefowa e-commerce marki KUBOTA
Ula Lachowicz – założycielka Polish Berlin Tech, Business Consultant
Zofia Mańczuk – współautorka projektu „Dziadkowie Biznesu”

13:15 - 13:30 Przerwa kawowa
13:30 - 14:30 „Z pracownik” – jak współpracować z pokoleniem jutra?
panel ekspercki z udziałem:
Alicja Dettlaff – ekspertka WSB m.in. z zakresu HR
Magda Plewa – Head of HR w Jit Team, ekspertka HR
Joanna Zioło – ekspertka HR, headhunter

14:30 -15:00 Przerwa lunchowa, networking
15:00 - 16:00 „Z konsument” – jak tworzyć wartościowe produkty i usługi?
panel ekspercki z udziałem:
Piotr Bucki – ekspert WSB
Magdalena Iwanowska – ekspertka WSB
Leszek Leśniak - PANEK CarSharing
Karol Zieliński – manager, przedsiębiorca

16:00 - 16:05 Tomasz Smorgowicz
Zakończenie, pożegnanie uczestników konferencji

 

Prelegenci




Piotr Bucki

od 19 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce - m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Piotr Bucki
Alicja Dettlaff

Praktyk i ekspert HR, rekruter, trener, szkoleniowiec. Jej doświadczenie koncentruje się wokół aspektów zarządzania zasobami ludzkimi – swoją pasję do pracy z ludźmi i dla ludzi realizuje już od czasu studiów, kiedy to inicjowała działania HR na uczelniach w Poznaniu, a także współpracowała z wieloma firmami z branży. Pracując w takich firmach jak IKEA , Adecco, Incredible Innovation współtworzyła korporacyjne zasady zarządzania, a także zdobywała cenną wiedzę w zakresie optymalizacji procesów wewnętrznych HR. Od początku swojej kariery zawodowej Jej „konikiem” są skuteczne procesy rekrutacyjne – znalezienie najlepszego kandydata, jak i działania employer brandingowe to sztuka, która Jej się udaje. Od 8 lat związana z trójmiejskim rynkiem pracy, gdzie swoją praktyczną wiedzę przekazuje jako specjalista ds. rekrutacji pracowników, szkoleniowiec i doradca biznesowy ds. HR. Praca z ludźmi i dla ludzi jest jej pasją.

Alicja Dettlaff
Magdalena Iwanowska

Psycholożka społeczna. Specjalistka w zakresie psychologii w mediach oraz psychologii w marketingu. Współautorka książki „Tajemnice reklamy. Jak reklama wpływa na dzieci i młodzież”. Od 20 lat związana z organizacjami pozarządowymi, których celem jest wszechstronna, nieszablonowa i przyjazna edukacja dzieci i młodzieży. Wykładowczyni w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, pracowniczka naukowo-dydaktyczna na Uniwersytecie Gdańskim. W ramach pracy naukowej realizuje badania dotyczące wpływu mediów na wartości oraz dobrostan psychiczny, społeczny i fizyczny nastolatek i nastolatków. Współpracuje z przestrzenią edukacyjną Mental Arts. Wiceprezeska Fundacji Mózg na Fali, w której odpowiada za realizację projektów rozwijających możliwości poznawcze i intelektualne dzieci i młodzieży.

Magdalena Iwanowska
dr Maciej Kawecki

Dziekan Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. Do sierpnia 2019 r. sprawował funkcję dyrektora departamentu zarządzania danymi w Ministerstwie Cyfryzacji oraz przewodniczącego ustanowionej zarządzeniem Ministra Cyfryzacji Rady współpracy z kościołami i związkami wyznaniowymi. Był również członkiem Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Współodpowiadał za wdrożenie do polskiego porządku prawnego nowego systemu ochrony danych osobowych. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, na którym w 2016 r. obronił pracę doktorską nt. unijnej reformy ochrony danych osobowych. W 2017 r. laureat nagrody specjalnej za wkład w reformę ochrony danych osobowych w konkursie Prawników Liderów Jutra Dziennika Gazety Prawnej i Wydawnictwa Wolters Kluwer. W 2018 r. zajął 23. miejsce w rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce Dziennika Gazety Prawnej, w 2019 awansował w tym samym rankingu na 15. pozycję, zostając uznanym „twarzą RODO w Polsce”.

dr Maciej Kawecki
Joanna Kwiatkowska

CTO i szefowa e-commerce marki KUBOTA. Posiada 9-letnie doświadczenie w branży IT, w szczególności w zakresie narzędzi e-commerce oraz social media, systemów zarządzania dużymi zasobami danych oraz analityki danych. Od 2018 r. Co-founder, Head of e-Commerce & CTO w Kubota S.A., gdzie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem kanałami sprzedaży online marki Kubota oraz zespołem e-commerce, administracją IT, budżetowaniem, planowaniem i wdrażaniem strategicznych planów rozwojowych. Współautorka ponad 10 projektów R&D (informatycznych oraz filmowo-informatycznych) o wartości prawie 50 mln zł dofinansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego, współuczestniczyła w projektach R&D (głównie z zakresu wytwarzania instalacji pilotażowych/demonstracyjnych) o wartości 40 mln zł.

Joanna Kwiatkowska
Ula Lachowicz

Założycielka Polish Berlin Tech, Business Consultant. Ponad dziesięć lat doświadczenia w budowaniu i kierowaniu zespołami w startupach B2B, najpierw w Polsce, od 7 lat w Berlinie. Wspiera założycieli w zarządzaniu firmą, projektami, ludźmi oraz pozyskiwaniu funduszy. Ula wprowadza także produkty cyfrowe na nowe rynki, zarządza budową marek, ich komunikacją, także podczas pivotów czy kryzysów. W 2015 roku założyła Polish Berlin Tech, społeczność polskich startupowców w Berlinie. Getting Things Done to jej podejście. Mindful leadership to jej metodologia.

Ula Lachowicz
Leszek Leśniak

Od 2004 roku zaangażowany w rozwój ogólnopolskiej sieci wynajmu samochodów PANEK. Od 2017 roku zarządza usługą PANEK CarSharing oraz oddziałem tradycyjnej wypożyczalni PANEK na Litwie. Od 2018 roku współpracuje z Wydziałem Transportu na Politechnice Warszawskiej prowadząc zajęcia o usługach współdzielonej mobilności na studiach podyplomowych. Ponadto jest współzałożycielem pierwszego, polskiego portalu informacyjnego na temat carsharingu – autonaminuty.org. Zainteresowania poza współdzieloną mobilnością i motoryzacją to podróże oraz historia najnowsza.

Leszek Leśniak
Zofia Mańczuk

Współautorka projektu „Dziadkowie Biznesu", studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Aktywna członkini samorządu studenckiego, absolwentka szkoły muzycznej. Na co dzień uwielbia pomaganie i bezpośredni kontakt z ludźmi.

Zofia Mańczuk
Magda Plewa

Head of HR w Jit Team, ekspert HR, od ponad 10-lat związana z branżą IT. Posiada duże doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu specjalistów IT oraz dzięki elastycznej polityce personalnej zatrzymywaniu ich w organizacji. Kiedy dołączyła do Jit Team firma liczyła zaledwie 40 osób, dzisiaj to zespół ponad 450 specjalistów – mimo tego cały czas bliski jest jej klimat rodzinnej firmy, a indywidualne podejście do współpracowników uważa za dużą wartość. Aktualnie zarządza kilkunastoosobowym działem HR, wspólnie z nim budując pozytywny candidate oraz employee experience. Z wykształcenia psycholog, uzależniona od słuchania i zadawania pytań.

Magda Plewa
Karol Zieliński

Doświadczony manager i przedsiębiorca. Twórca i wieloletni prezes PayLane, pomysłodawca i founder Deor. Lider z jasną i klarowaną wizją, skupiony przede wszystkim na rozwiązywaniu problemów, budowaniu szybko rosnących usług i firm, transformacjach biznesowych i zarządzaniu zmianą. Aktywny w środowisku startupowym/technologicznym/VC w różnych częściach Polski. Wielki fan transparentności i różnorodności w biznesie. Jak również wszelkich innowacji i nowych technologii

Karol Zieliński
Joanna Zioło

Jest HR-owcem, z pasji, wykształcenia i zawodu. Na co dzień, poza poszukiwaniem najlepszych kandydatów, dba też o te talenty wewnątrz firm, tworząc strategie HR pomagające utrzymać i rozwijać zespoły. W pracy kieruje się relacjami i to właśnie pracownicy są dla niej kluczowi, dlatego jej działania zawsze ukierunkowane były na systemowe rozwiązania wspierające ich dobre samopoczucie w firmie. Jej bogate doświadczenie pozwoliło zdefiniować najlepsze praktyki w zakresie zarządzania HR, które z sukcesami wdraża w biznesie. Bardzo bliska jest jej filozofia continuous development, co przenosi też na swój rozwój. Lubi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem sporo publikując na temat HR i psychologii (m.in. w Gazeta Małych I Średnich Przedsiębiorstw). Poza partnerstwem, to uśmiech, otwartość i nastawienie na rozwiązanie charakteryzuje jej pracę.

Joanna Zioło

Prowadzący




Tomasz Smorgowicz

Ekspert ds. strategii komunikacyjnych i marketingowych, CSR oraz tworzenia koncepcji brandingowych. Na co dzień doradza zarządom firm z branży spożywczej, produkcyjnej, TSL, finansowej, doradczej, FMCG oraz start-upom. Od ponad 15 lat Prezes Zarządu oraz CEO w Studio 102 Group, zrzeszającej agencję reklamowa typu 360 stopni, software house oraz firmę audytorsko-szkoleniową. Założyciel Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA, szkoleniowiec oraz wykładowca akademicki.W 2015r. nominowany do nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz TVP INFO. Członek Rady Programowej oraz ekspert ds. marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu Pracodawców Pomorza. Laureat kilkunastu nagród i wyróżnień m. in. nagrody głównej Stena Circular Economy Awards 2018 za projekt „Z GŁOWĄ / Pozbądź się wszystkiego co nie jest ci potrzebne”.

Tomasz Smorgowicz

Patroni i partnerzy




Patronat medialny

Maketer+ Logo

Partner

Hevelianum+ Logo

Generacja Z – czego może nas nauczyć pokolenie jutra?
Konferencja progressDay - 18 września 2021 r.