#WiosłujeszPomagasz

IDEA

IDEA DBBL

Jesteśmy pasjonatami Smoczych Łodzi, którzy stworzyli cykl wydarzeń sportowych
skierowany do amatorskich drużyn.

Dragon Boat Business League (DBBL) jest projektem charytatywnym, z którego dochód przekazujemy na cele dobroczynne.

Podczas wydarzeń kładziemy nacisk na sportową rywalizację, integrację, promocję firm oraz ogólnopojętą zabawę w rodzinnej atmosferze.

DBBL

Dragon Boat Business League to cykl zawodów na Smoczych Łodziach, na koniec którego przyznawany jest puchar dla najlepszej osady.

Liga skierowana jest do amatorskich drużyn składających się z 8-10 zawodników.

Dwa pierwsze wydarzenia cyklu odbywają się na wodach Motławy i polegają na ściganiu się na dystansie ok. 150 m.

Finałowe zawody polegają na przepychaniu łodzi i odbywają się na jedynym w Polsce przenośnym basenie stelażowym!

SMOCZE ŁODZIE

Smocze Łodzie to niezwykle widowiskowy sport wodny, w którym duch rywalizacji i chęć wygranej udziela się dosłownie każdemu.

To sport dla każdego, niezależnie od tego czy trenował wcześniej inną dyscyplinę sportową czy nie.

Załoga składa się od 8 do 20 wioślarzy, sternika oraz dobosza, który na bębnie wybija rytm, a jego rolą jest zagrzewanie zawodników do walki.

AKTUALNOŚCI

DBBL2024

DBBL 2024 – Czas start!

DBBL2021

Dragon Boat 2021

#DBBL2020

20230625_ZOOMPIX_031

VI Edycja DBBL przechodzi do historii!

HISTORIA

2018
2019
2020
2021
2022
2023

2018

Stało się! Pierwsza w Polsce firmowa liga Smoczych Łodzi za nami!

Zawody rozegrane zostały podczas trzech wydarzeń. Dwie pierwsze części odbyły się na wodach Martwej Wisły (Przystań GTW Gedania) i Motławy (Przystań Żabi Kruk). Obydwie części zostały przeprowadzone w bezpośredniej rywalizacji na wodzie na dystansie 150 metrów.

Trzecia a zarazem finałowa część, odbyła się w formie przeciągania czy jak ktoś woli nazwać przepychania Smoczej Łodzi i odbyły się dla odmiany na zbiorniku retencyjnym w Centrum Gdańska.

Wszystkim firmom dziękujemy za zaufanie do nowego projektu jakim jest Dragon Boat Business League, za niesamowitą energię oraz wspaniałą rywalizację na wodzie!

2019

3 wydarzenia, blisko 200 zawodników, 17 431,16 złotych przekazanych na cele charytatywne!!

Po pierwszej edycji Dragon Boat Business League 2018 z podwojoną energią przystąpiliśmy do organizacji DBBL 2019.
W tym roku postanowiliśmy naszej lidze nadać wątek charytatywny. Na beneficjenta zawodów wybraliśmy Fundację Hospicyjną działającą przy Hospicjum im. ks. E. Dutkiewicza.

Celem, na który przekazaliśmy zebraną kwotę, są turnusy rehabilitacyjne najmłodszych podopiecznych będących pod opieką Fundacji Hospicyjnej…

2020

3 edycja zawodów z cyklu Dragon Boat Business League pod znakiem koronowirusa! Udało się!

Wielkie plany, wielkie przygotowania, wiatr w żaglach po 2019 roku i wielki dramat w tle. W połowie marca Polska została „zamknięta”, a nasza impreza odwołana.

Wraz z obserwowanym spadkiem zachorowań zaczynają do nas trafiać informacje od firm, że nie chcą odpuszczać, chcą wziąć udział w zawodach, chcą pomagać!
I tak z racji obostrzeń, w okrojonym lecz pełnym pozytywnej energii składzie, udało nam się spotkać podczas lipcowych zawodów.

Nowa lokalizacja, nowe okoliczności, 7 ekip i kolejne pieniądze, które trafiły na konto Fundacji Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza.

2021

Pozostajemy przy jednym wydarzeniu i otrzepujemy się z kurzu po minionym, bardzo ciężkim roku.

Wszyscy jesteśmy spragnieni kontaktu z ludźmi, jesteśmy spragnieni wydarzeń, powietrza i pozytywnych wibracji.

Odpowiadamy na te potrzeby organizując kolejne zawody – Dragon Boat Business League. Słońce, woda, rywalizacja, dobra muzyka i szlachetny cel, który przyświeca imprezie.
W szranki stanęło 7 ekip- TUMBOteam, Budowniczy Pomorza, Flügger farby – Malowanie może być proste, Artur Czerwiński – Trener Personalny Gdańsk, CzasnaForme.pl, Life at Refinitiv, an LSEG business, Radio Gdańsk S.A., SOSNOWSKI – wyposażenie warsztatów i SKP oraz myjni oraz JohnnyBros.

Fundacji Hospicyjnej przekazaliśmy ponad 7 000 zł- Brawo My

2022

7 nowych zespołów, nowy cel i duże pieniądze, które trafiają na konto najmłodszych podopiecznych Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza

14 ekip czyli 140 zawodników podczas jednych zawodów, to zdecydowanie nasz rekord. Podczas tego wydarzenia pobiliśmy także drugi rekord, a mianowicie kwoty przekazanej Hospicjum – ponad 21 743 zł !!!
Pieniądze przekazaliśmy na zakup paliwa, dzięki któremu personel medyczny dojeżdża do domów dzieci pod opieką Hospicjum, a także transportuje je na niezbędne zabiegi.

W Hospicjum Domowym dla Dzieci zespół medyczny pokonuje średnio 10 tys. km co miesiąc

Wspólnie zabezpieczyliśmy ponad 4 miesiące pracy lekarzy, fizjoterapeutów i wolontariuszy!

2023

To już 7 edycja Dragon Boat Business League! Kiedy to zleciało? A emocje jak za pierwszym razem!

Pozytywny vibe unosił się w powietrzu, a w uszach brzmiały okrzyki kibiców, śmiech dzieci i doping fantastycznych bębniarek. O tytuł zwycięzcy zawzięcie walczyło 14 ekip, a każde ich zawiosłowanie zgodne bylo ze sloganem imprezy #wioslujeszpomagasz

28 000 zł !! Taką kwotą wspólnie wspieramy działania Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza. Do tej pory przekazaliśmy ponad 80 000 zł – wow!
Do zobaczenia za rok!

REKOMENDACJE

KONTAKT

Dragon Boat Business League

ZAWODY CHARYTATYWNE

NIP: 957 092 39 99

mBank : PL10 1140 2004 0000 3502 7878 7250

ZGŁOSZENIE

Prześlij wstępne dane kontaktowe.
Skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić zgłoszenie zespołu.

Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Please enter a valid phone number.
Please type your message.
Please check this field.

Formularz nie działa?
Wyślij nam te informacje na email: kontakt@dragonleague.pl