kontakt tel. 605-456-560

ZAPISY TRWAJĄ :) ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY! POZOSTAW SWÓJ NUMER TELEFONU - ODDZWONIMY :)

Oskar Wójcik - założyciel Akademii Treningu Umiejętności Społecznych

Myśląc o stworzeniu zajęć dla dzieci i młodzieży kierowałem się ich potrzebami. Pracując jako psycholog w szkołach
i przedszkolach zauważyłem jak ważną rolę odgrywa wysłuchanie, zauważenie i zrozumienie w stosunku do dzieci. To nie metody, techniki czy strategie powodowały, że dzieci mogły poczuć się bezpiecznie i komfortowo, a empatyczna, pełna ciepła i życzliwości postawa wobec ich potrzeb, frustracji i emocji. 


Dlatego podjąłem się stworzenia Akademii Treningu Umiejętności Społecznych.  Inspirując się relacją wspomagającą wg Carla Rogersa wraz z zespołem stworzyliśmy program zajęć oparty na takich wartościach jak akceptacja, empatia i szacunek. Jednak to nie tematyka zajęć jest najistotniejsza, a relacja, który buduję się między dziećmi, jak i relacja wspomagająca  trenera prowadzącego zajęcia. Kiedy w tych relacjach pojawia się przestrzeń na mówienie o emocjach jest to dla nas ważny moment, bo widzimy jak dzieci zaczynają wzrastać w swoim rozwoju :)

Oskar Wójcik

Psycholog, Psychotraumatolog, Certyfikowany Trener TUS, Psychoterapeuta Dzieci i Młodzieży w szkoleniu

Psychoterapia Dzieci i Młodzieży
Konsultacje psychologiczne i psychotraumatologiczne dla Rodziców
Trening Umiejętności Społecznych

,,Dziecko nie chce być chwalone, nie chce być krytykowane. Dziecko chce być zauważone''.

Daria Jędrzejewska

Psycholog, Psychotraumatolog, Terapeuta EMDR


Psychoterapia Indywidualna Dorosłych
Psychoterapia Par
Terapia Traumy
Terapia EMDR

W swojej pracy kieruje się maksymą, że to co przeżyliśmy nas ukształtowało, ale nie zdeterminowało naszego życia, dlatego zawsze jest możliwość pracy nad sobą w kierunku pełni człowieczeństwa.

Arkadiusz Kawczyński

Pedagog, Certyfikowany trener TUS


Terapia pedagogiczna
Trening Umiejętności Społecznych


Podczas swojej pracy z dziećmi kieruje się humanistycznymi wartościami  takimi jak prawda, piękno i szacunek. 
Relacja oraz praca na zasobach jest dla mnie wartością, która pozwala na szczęśliwy i
pomyślny rozwój dziecka. Swoją pracę wzbogacam o szkolenia z zakresu integratywnych modeli
terapeutycznych.