Dla tych, którzy chcą wyróżnić się na tle konkurencji
Trendy w lokalnych ogłoszeniach: Praca i Nieruchomości
Podczas konferencji
poznamy profil użytkownika ogłoszeń
podpowiemy jak wyróżnić się na tle innych
wskażemy jak warto mówić o swojej marce
omówimy trendy w budowaniu wizerunku pracodawcy
Plan konferencji
09:30 Rejestracja i rozmowy przy porannej kawie
10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:10 Piotr Bucki – ‘Jak sprawić, by storytelling rzeczywiście sprzedawał’
10:45 Jacek Kłosiński – ‘Kupujemy oczami – jak sprawić, żeby odbiorcy pokochali nasze projekty’
11:20 Networking i przerwa kawowa
12:00 Warsztaty tematyczne – Ty wybierasz, które (Na warsztaty obowiązują zapisy, na każdy panel mamy 30 miejsc. Zapisy poniżej)
12:45 Lunch dla uczestników warsztatów
Panel praca
Employer branding w praktyce, jak przedstawić wizerunek pracodawcy w ogłoszeniach
lub
Panel nieruchomości
Raport Trojmiasto.pl - Czego szukają użytkownicy Serwisu Ogłoszenia/Nieruchomości
Prelegenci konferencji
Piotr Bucki
Od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i anglojęzycznej „Life's a pitch and then you die”. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce, występował na wielu konferencjach w kraju i na świecie.
Jacek Kłosiński
Pomaga w kreatywnej pracy. W jaki sposób? Przede wszystkim prowadzi szkolenia i kursy online. Działa na zaproszenie różnych firm i organizacji, ale organizuje także swoje własne. Uczy m.in. projektowania graficznego, podpowiada jak budować marki, prowadzić własny biznes, zarządzać swoim czasem i rozwijać kreatywność. Podobnych tematów dotyczy jego blog klosinski.net, który rocznie odwiedza ponad ćwierć miliona osób.
Joanna Kamińska
HR Manager Trojmiasto.pl, wykładowca przedmiotu Employer Branding na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, prelegentka wydarzeń HRowych i członek jury konkursów związanych z tematyką wizerunku pracodawcy w całej Polsce. Wdraża rozwiązania budujące markę pracodawcy, doradza, szkoli. Specjalizuje się w działaniach budujących zaangażowanie pracowników oraz pozytywne doświadczenia rekrutacyjne kandydatów.
Marta Apanowicz
Dyrektor działu sprzedaży w Trojmiasto.pl, związana z nim od ponad 16 lat. Odpowiada za realizację założeń budżetowych oraz rozwój produktów reklamowych. Wraz z zespołem wspiera współpracujące z portalem firmy w tworzeniu ich marketingowych strategii, a także szczegółowych mediaplanów. Na co dzień współpracuje również z działem IT optymalizując rozwiązania dla klientów i wprowadzając nowe funkcjonalności.
Łukasz Jurczak
Kierownik projektów internetowych w Trojmiasto.pl, odpowiedzialny m.in. za rozwój serwisu Ogłoszenia. Wykładowca na studiach dziennikarskich w obszarze nowych mediów. Zajmuje się projektowaniem nowych rozwiązań oraz optymalizacją. Współpracuje przy wdrażaniu nowych form reklamowych, a także prowadzi projekty związane z user experience.