Artykuły o nas
O nas
Naszym spółkom thyssenkrupp, zlokalizowanym na całym świecie, dostarczamy ustandaryzowane usługi z zakresu:
1. finansów i księgowości – praca w tym zespole polega na obsłudze procesów fakturowania, należności, zobowiązań, księgi głównej, Master Data (zarządzanie danymi dot. globalnych dostawców i klientów) oraz controllingu. Nasi specjaliści obsługują klientów w jęz. angielskim, niemieckim oraz węgierskim na całym świecie (m.in.: Europa, USA, Kanada, Japonia, Malezja, Singapur);
2. HR – specjaliści zatrudnieni w tym dziale zajmują się rozliczaniem wydatków służbowych (Travel Expenses) oraz obsługą zapytań pracowników z różnych krajów.
3. Real Estate – zespół odpowiedzialny za wsparcie administracyjne procesu zarządzania nieruchomościami.
4. IT – w ramach Pionu IT istnieją następujące zespoły:
a) IT Service Management – zespół odpowiedzialny za zarządzanie usługami IT dostarczanymi spółkom thyssenkrupp przez globalnych dostawców (np. w zakresie infrastruktury sieciowej, serwerów, systemów). Specjaliści, którzy kontrolują jakość dostarczanych nam usług wspierani są przez zespół monitorujący (Global Control Centre).
b) Global Application Services – zespół specjalistów i konsultantów IT odpowiedzialny za globalne wsparcie i rozwój aplikacji wykorzystywanych przez spółki w grupie thyssenkrupp (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań SAP).
1. finansów i księgowości – praca w tym zespole polega na obsłudze procesów fakturowania, należności, zobowiązań, księgi głównej, Master Data (zarządzanie danymi dot. globalnych dostawców i klientów) oraz controllingu. Nasi specjaliści obsługują klientów w jęz. angielskim, niemieckim oraz węgierskim na całym świecie (m.in.: Europa, USA, Kanada, Japonia, Malezja, Singapur);
2. HR – specjaliści zatrudnieni w tym dziale zajmują się rozliczaniem wydatków służbowych (Travel Expenses) oraz obsługą zapytań pracowników z różnych krajów.
3. Real Estate – zespół odpowiedzialny za wsparcie administracyjne procesu zarządzania nieruchomościami.
4. IT – w ramach Pionu IT istnieją następujące zespoły:
a) IT Service Management – zespół odpowiedzialny za zarządzanie usługami IT dostarczanymi spółkom thyssenkrupp przez globalnych dostawców (np. w zakresie infrastruktury sieciowej, serwerów, systemów). Specjaliści, którzy kontrolują jakość dostarczanych nam usług wspierani są przez zespół monitorujący (Global Control Centre).
b) Global Application Services – zespół specjalistów i konsultantów IT odpowiedzialny za globalne wsparcie i rozwój aplikacji wykorzystywanych przez spółki w grupie thyssenkrupp (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań SAP).