Manifestacja przeciwko przyjmowaniu uchodźców do Polski
67201 wyświetleń 12 września 2015 (1433 opinie)Manifestacja przeciwko przyjmowaniu uchodźców z krajów Bliskiego Wschodu.
Więcej na ten temat
Opinie (1433) ponad 100 zablokowanych
-
2015-09-12 13:03
też jestem przeciwny przyjmowania obcych do naszego kraju! (166)
Ale jeżeli jest wojna trzeba pomoc i nie zapominajmy że Anglia też wielu polaków przygarnęła!
- 386 1772
-
2015-09-12 13:05
przestańcie wciskać te reklamy przed filmami! robicie druga wp.pl?? (9)
- 122 10
-
2015-09-12 13:10
Rozumiem, że portal ma zarabiać, sprzedając cegiełki na ulicach? (7)
Chyba że wolisz płatny dostęp do treści i materiałów wideo, wtedy nie będziesz musiał przejmować się dyskretną reklamą.
- 29 61
-
2015-09-12 13:31
przeciez to material czytelnika (4)
dostali go za darmo. rozumiesz?
- 71 10
-
2015-09-12 13:44
Ahaaaaa... A serwery i oprogramowanie dostali gratis do jagodzianki? (3)
Wideofilmowcu, może i dobrze montujesz filmy. Lecz z ekonomii lekcji na pewno nie odrobiłeś.
- 25 48
-
2015-09-12 14:55
serwery i tak pracuja i sa to zadne koszty dla jednego takiego filmiku ktory gratis napedza ruch portalowi. (1)
wstyd po prostu walic reklamy pod tym co sie otrzymalo bezplatnie. rozumiesz etyke biznesu?
Reklamy i tak sa w kazdym miejscu chocby na bannerach. Kumasz, ze zadnego biznesu nie zrobisz jesli bedziesz zbyt zachlanny? Tak samo jak do budzetu wplynely mniejsze srodki od kiedy podatki rosna bez umiaru.
Wazny jest umiar i tyle.- 39 4
-
2015-09-12 15:02
FD jesli rzeczywiscie biora kase za reklamy pod cudzym filmem
To powinien dostac autor jakies profiy. Ale on ich nie dostaje wiec jak to nazwac w twojej ekonomii?
- 33 0
-
2015-09-13 04:46
Czy tak samo martwisz sie o programy czytelnika kretynie?
czy moze jestes tylko trollem z tego portalu?
- 4 5
-
2015-09-12 18:01
reklama która blokuje ci czasowo lub przesłania całą treść jest mało dyskretna. nie sądzisz? (1)
- 23 0
-
2015-09-13 04:44
sądzę
j.w.
- 5 0
-
2015-09-14 09:59
ADBLOCK
Zainstaluj Ad Blocka do swojej przeglądarki i zapomnisz o reklamach, strona trojmiasto.pl co prawda wyświetli Ci komunikat o tym, że coś może działać nie prawidłowo ale jakoś od kilku lat działa bez problemu :) Na wp.pl się zcwanili i reklamy i tak wyskakują, cała strona zawalona reklamami, że nic nie widać.
- 2 0
-
2015-09-12 13:10
tak, ale.... (17)
nie zapominaj, że to jednak zupełnie inna kultura, religia, mentalnośc i...długo można by wymieniać. Co się dzieje w Niemczech? Francji? Muzułmańskie getta, brud, bezrobocie, roszczeniowy stosunek do świata. Jestem zdecydowanie przeciwko uchodżcom w naszym kraju!
- 223 25
-
2015-09-12 13:32
(8)
A co jest w Polsce? Katolickie getta, brud, bezrobocie i roszczeniowy stosunek do świata.
- 38 168
-
2015-09-12 14:27
ale getta mimo wszystko katolickie.... (4)
a nie muzułmańskie. A to kolosalna różnica. U nas nikt za wiarę i dżihad się w powietrze nie wysadzi.-to taki jeden przykład
- 106 18
-
2015-09-12 17:43
(3)
I wszędzie czuć tą chrześcijańską miłość do bliźniego.
- 34 44
-
2015-09-12 19:43
ateistyczna "miłość" jest bardziej widoczna i "miłosna"
widać to wszędzie
- 25 8
-
2015-09-12 21:35
JCh na 100% (1)
SKORO TO PISZESZ ZNACZY, ŻE ŻYJESZ, WIĘC JESTEŚ PRZYKŁADEM TEJ CHRZEŚCIJAŃSKIEJ MIŁOŚCI. ONA JEDNAK ISTNIEJE
- 11 8
-
2015-09-14 10:50
Aleś głośny
No to się dowiadujemy, że prawo do życia zawdzięczamy chrześcijańskiej miłości. A ja naiwny myślałem, że prawo do życia ma każdy, a nie tylko ten, którego spotkało to "szczęście", że żyje wśród chrześcijan.
- 6 0
-
2015-09-12 15:01
(2)
nie ma w Polsce katolickich gett baranie bo większość społeczeństwa jest tego wyznania
- 80 16
-
2015-09-12 15:10
doskonała riposta :)
- 37 10
-
2015-09-12 15:39
Dalej tak sobie to tlumacz
- 12 34
-
2015-09-12 17:46
czym predzej wyjsc z ue (7)
Slowo rasizm jest blednie uzywane w wielu przypadkach. Rasizm wylacznie dotyczy sytuacji, w ktorej traktuje sie innych jako rasy gorszej z uwagii na ich wyglad. Jezeli ktos nie toleruje innej kultury, bo krzewi ona zachowania patologiczne, wcale nie jest rasista. Nie bojcie sie mowic, ze cos wam nie pasuje jesli widzicie w tym potologie to wasze prawo, za ktore zycie oddali wasi przodkowie. Nie chce Islamu w Polsce poniewaz: -Nie chce pataologii w szkolach -Nie chce przemocy w szkolach -Nie chce, aby moje corki byly traktowane przez kogokolwiek gorzej,napastowane seksualnie czy zgwalcone -Nie chce, aby gangi arabskich muzulmanow handlowaly bialymi kobietami, rowniez nieletnimi tak jak ma to miejsce w UK, Niemczech czy krajach Skandynawskich -Nie chce, aby gangi arabow czy somalijczykow handlowaly narkotykami, nie chce narkotykow na rogu kazdej ulicy, przy szkolach etc -Nie chce sponsorowac arabow, sam z rodzina ledwo wiaze koniec z koncem i czesto oszczedzam na jedzeniu -Nie chce, aby jakikolwiek uchodzca, ktory przyjedza do Polski otrzymywal wieksza pomoc niz przecietnt Polak potrzebujacy takiej pomocy -Nie chce, aby Niemiec, ktory uzywa frazesow solidarnosci, bo tym jak dogaduje sie Putinem odnosnie np: gazociaku NordStream mowil mi co mam robic w imie solidarnosci. Jego solidarnosc jest taka, ze Polak w w tej samej fabryce w Polsce zarabia 6-8 razy mniej niz Niemiec w Niemczech. Solidarnosc w pojeciu Niemca to wspolna polityka imigracyjna, ale wspolna polityka energetyczna to juz nie -Nie chce, aby Niemiec porownywal ta emigracje ekonomiczna mezczyzn w wieku 25-40 lat ze smarfonami i nawigacja w lapie do Europy, z emigracja Polakow podczas II Wojny Swiatowej, ktora wywolai jego krewni - Nie chce, aby w Polsce powstawaly enklawy uchodzcow, ktorzy nie sa zainteresowani integracja z kultura polska -Nie chce naplywu niebezpiecznych osobnikow z Afryki, ktorych nie da sie zweryfikowac -Nie chce naplywu nielegalnej broni do Polski -Nie chce, aby i tak juz ograniczone zasoby Policji przydzielane byly do monitorowania tych grup imigrantow, sami mamy i tak duze problem z przestepczoscia -Nie chce jeszcze dluzszych kolejek do lekarzy -Nie chce wanadalizmu w miejscach publicznych -Nie chce jezdzic do pracy do UK po to by utrzymac rodzine w Polsce, a imigrant dostanie mieszkanie, socjal w Polsce za darmo i bedzie zyc na podobnym poziomie, albo wyzszym nic od siebie nie dajac -Nie chce, aby pieniadze z moich podatkow byly przeznaczane na szkolenia zawodowe dla imigrantow podczas, gdy w szkolach brakuje pieniedzy na wszystko, a szkolenia te nie zmienia tu nic, bo imigranic nigdy nie naucza sie jez. polskiego I nigdzu nie beda chceli pracowac PL za nasze stawki. Dodatkow ja za wszystkie szkolenia musze placic sobie sam czesto odmawiajac dzieciakom np wakacji -Nie chce zamachow w Polsce -Nie chce, aby pieniadze z moich podatkow byly przeznaczanie na sciaganie rodzin imigrantow wlaczajac w bilety lotnicze i oplaty za hotele Pytania retoryczne: -Jak poradzi sobie Kopacz z setkami tysiecy imigrantow, jezeli nie potrafi ona sobie poradzic np: z setkami klubow gogo w centrach miast, czy dopalaczami? -Co zrobi Kopacz jak dojdzie do starc arabow z polakami?
- 142 19
-
2015-09-12 19:32
(1)
A to Maliniak z pałacu nas nie obroni ?
- 14 19
-
2015-09-13 00:30
"A to Maliniak z pałacu nas nie obroni ?"
Zero argumentów, idiotyczne ad personam, a na dodatek spacja przed znakiem zapytania. I weź tu dyskutuj z idiotą!? Sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.- 22 12
-
2015-09-12 21:32
KOPacz pojedzie na turne po USA jak wałęsa-ł się
- 9 8
-
2015-09-13 13:37
ważne, by nie dochodziło do starć Polaków z Polakami (1)
jak na razie tekst typu "witajcie w piekle" pojawia się na ustach i na banerach.
jeśli nienawistne teksty nie zostaną przemyślane i odrzucone, to będziemy mieli prawdziwe piekło, które zagnieździło się na razie w sercach hejterów, ale może wypełznąć jeśli ludzie pozostaną obojętni na ludzi przeżywający dramaty w swoich domach i na drogach uchodźców.- 7 9
-
2015-09-13 21:41
Nie rozumiesz, że to nie są żarty? Tu nie ma pola do dyskusji, bo zaraz będzie za późno. Niemcy dopiero się budzą i zamykają granicę z Austrią, ale już mają pozamiatane. Jak będziesz "odrzucał hasła nienawiści " to powoli tu wejdą i rozsadzą nas od środka. Trzeba od początku mówić jasno i dosadnie, że ich tu nie chcemy
To jest wojna, tylko nie każdy widzi, że już się zaczęła. Tu nie ma miejsca na głaskanie i dyskusje. Za 20 lat będziesz dziękować za te "hasła nienawiści " jak porównasz Polskę i arabski zachód.- 25 2
-
2015-09-13 20:56
Ludziska nie oszukujmy się, kto z NICH będzie chciał tu zostać. Polak nie może
prostej sprawy załatwić, bo w UM mówią tak, w UW mają swoje interpretacje, a ministerstwo odsyła ze sprawą i tak sądy ze sądami i sr*mi.... i procesy ciągną się 10 lat w banalnej sprawie... Za co się nie weźmiesz to jest chory gąszcz przepisów
- 1 3
-
2015-09-14 10:09
Mylisz sie co do rasizmu
Rasizm to stosowanie teorii rasowych lub ich elementow, ktore zapoczatkowali Anglicy i Francuzi a rozwineli Niemcy za II Rzeszy. Cala Europa i generalnie wieksza czesc swiata mysli teraz tymi kategoriami. Mimo, iż genetyka dowiodła, że były całkowicie fałszywe.
- 2 0
-
2015-09-12 13:11
(6)
Gdy jest wojna to staram się ratować całą rodzinę a nie tylko siebie i uciekam do pierwszego najbliższego bezpiecznego kraju a nie zapieprzam tam gdzie dają euro albo funty a reszta rodziny dalej na wojnie!!!
- 198 11
-
2015-09-12 13:25
(3)
tylko że ta wojna trwa już 5-6 lat...
- 11 29
-
2015-09-12 13:33
liczac od Iraku to bedzie juz od 2003
policzyc dobrze to wyjdzie 12 lat. Jak sie jechalo do Karbali to trzeba bylo myslec o pomocy tych, ktorych sie atakowalo bez dania racji.
II wojna swiatowa trwala dwa razy krocej- 32 5
-
2015-09-12 20:06
(1)
Nie we wszystkich tych krajach jest wojna. Przeczytajcie. Sobie ostatnia angore!
- 10 2
-
2015-09-13 02:30
armagjedon
normalnie sodomja i gomorja za njeszporuw parę słońce wygaśnie
- 4 5
-
2015-09-12 14:10
(1)
Nie dość, że uciekają w pojedynkę to jeszcze wcale nie do najbliższego bezpiecznego kraju a do najbliższego o najwyższym socjalu. Oni wcale nie uciekają w zagrożeniu życia, chcą żerować na zapomogach za podatki płacone przez uczciwie zarabiających Europejczyków!
- 103 6
-
2015-09-12 19:58
W najbliższym bezpiecznym kraju tj Turcji uchodźców masz dwa miliony
- 12 0
-
2015-09-12 13:11
Jakim trzeba być ignorantem (4)
żeby porównywać imigrantów z państw islamskich do Polaków wyjeżdżających do Anglii do PRACY! Większość tych tutaj nawet ściągniętych do Polski przez prywatne fundacje takie jak np Estera już uciekła dołączając do pozostałych emigrujących głównie po zasiłki. W Niemczech obiecują im kasę za sam pobyt. Nie zapomnijmy też, że Polacy walczyli o niepodległość takiej np. Anglii. A tamci spierniczają zamiast brać się za odbudowę kraju.
- 196 13
-
2015-09-12 14:37
Dziwisz się im? (3)
Jak Polacy uciekają z Polski, to co się dziwić innym migrantom?
- 13 44
-
2015-09-12 15:10
mów za siebie
Ja się nigdzie nie ruszam. Tu się urodziłem i umrę choćby z karabinem u boku!
- 50 7
-
2015-09-12 18:22
Polacy, Węgrzy, Słowacy jadą tam do pracy. (1)
90% imigrantów z Bliskiego Wschodu i Afryki jedzie po socjal. Wystarczy spojrzeć na statystyki zatrudnienia azylantów, którzy otrzymali azyl w Szwajcarii w 2014 roku.
- 51 4
-
2015-09-12 19:52
Janusz wie lepiej po co jadą.
- 5 7
-
2015-09-12 13:17
Lewaków metodą na "PRAWDA" jest doktryna mówiąca, że "kłamstwo tysiąc razy powtarzane staje się prawdą"
Oni przybyli głównie z Turcji, tam nie ma wojny. Uciekających przed represjami jest mała garstka spośród tych setek tysięcy.
- 80 9
-
2015-09-12 13:17
co do Polaków na wyspach (7)
to nie uciekali przed wojną, tylko jechali do pracy tam gdzie byly potrzebne ręce do pracy. I nie jechali z pretensjami że nikt im tam nie pomaga i że im się należy.
- 113 10
-
2015-09-12 13:27
Tak to popatrz ile polaków pojechało tam by pobierać zasiłki (5)
mówił to oficjalnie premier Uk
- 24 94
-
2015-09-12 16:09
Niech
im zabiorą.
- 29 2
-
2015-09-12 16:55
Żeby dostać zasiłek na dzieci to ktoś musi legalnie pracować w UK. To oczym Ty mówisz to Polacy którzy kombinowali że będą pobierać zasiłek na dzieci mimo że matka z dziecmi siedzą w Polsce.
Np w Norwegi żeby dostać zasiłek dla bezrobotnych to musisz mieć wypracowana odpowiednią kwote (legalnie)
a tutaj mają im dać zasiłek za nic ! To jest ta różnica.- 47 1
-
2015-09-12 21:00
I ten sam premier , życzy co roku Happy ramadan. A Polakom ,,,, jest was tu za duzo.
5mlm muzułmanów mieszka w uk. A w Tv mówią ze drugim językiem w uk, jest polski.
Nie oglądaj Tv. Włącz myślenie- 19 2
-
2015-09-12 21:18
mowil o tym bo wiedzial ze, to jedyna grupa ktora nie odpowie mu przez wysadzenie albo obciecie glowy! zysk netto z wszystkich Polakow to tak jakby kazdy Anglik pracowal za trzech. A co do pomocy w II wolnie swiatowej. Pamietaj ze, tony zlota zostaly rozliczone do kazdego naboju wystrzelonego przez polskiego zolnierza a jak I tego zabraklo w kasie to dowidzenia nieznam.
- 14 0
-
2015-09-12 22:25
Pierd... Glupoty
Co Ty wiesz??? Odsetek cudzoziemcow pobierajacych zasilki to 10% do ogółu a wiec 90% zasiłków biorą Anglicy. I nie zapominaj, że w Angli Polacy wiecej odprowadzają podatków niz sami Anglicy. !!!! I kto tu jest nierobem???
- 17 0
-
2015-09-13 18:21
...polakom wszędzie się wszystko należy.
- 0 8
-
2015-09-12 13:20
(4)
Pamiętamy, że po II wojnie przyjęliśmy uchodźców zza Buga, którzy potem wprowadzili w Polsce socjalizm, zhołdowali kraj Sowietom, prześladowali lokalnych Polaków oraz katolików i doprowadzili Polskę do ruiny przez rabunkową eksploatację.
- 43 21
-
2015-09-12 15:00
(1)
Po II wojnie Polska nie była krajem suwerennym.
- 23 2
-
2015-09-13 01:45
Przeciez teraz tez nie jest
- 9 8
-
2015-09-13 13:41
nie wiadomo: odstawione tabletki, ironia czy żółć nienawiści przysłania wzrok?
naprawdę mi ciebie, Darku, żal....
Zabierz się wreszcie do roboty lub częściej wychodź na świeże powietrze, bo ktoś uzna, że nie jesteś dostatecznie zlustrowany.- 2 3
-
2015-09-13 14:35
Skretynienie kompletne. Zabużanie, których ZSRR pozbawił domów i gospodarstw nagle zapałali miłością do socjalizmu i zhołdowali kraj Sowietom. Brak słów, ty durniu!
- 8 0
-
2015-09-12 13:30
(1)
Mhm Anglicy łaskę zrobili i tyle! Jak potrzebny był sojusznik do walki, to się na nas cichaczem wypięli i ugadali coś dla siebie, więc potem, by zmyć hańbę raczono Polaków przyjmować!!
Pani Merkelowa chyba w życiu Koranu nie czytała i nie widziała nic poza tym co obowiązuje protokół dyplomatyczny podczas zagranicznych wizyt - wszystko jest cacy, nie ma problemów, nie ma dziczy.. Wiesz człowieku po co ona chce ich przyjmować?! bo do 2060 Niemców mało pozostanie i chce zmieszać krew, by ją utrzymać.. zapomniała, że islamiści robią co chcą i niewiernych wybijają! A chrześcijanie są niewierni wg. Koranu!!
Dobrze, że mamy takich kibiców na miejscu, to nie pozwolą by nam pluto w twarz i mordowano!!
Do pakietu... Grecy chcieli wyjść z UE, dziwnym trafem to u nich te stada jako pierwsze się pojawiały... i co? I teraz Grecy nie wyjdą.. i o to chodziło!! nie mówi się już o wyjściu, mówi się o tych, którzy nas pokojowo zalewają - bez papierów, mogąc czymś zarażać, mogąc być terrorystami... ale co tam, liczy się przedłużanie gatunku, który i tak zostanie pierwszy wybity!- 59 8
-
2015-09-12 17:17
W Grecji Złoty Świt powoli zaczyna uspokajać tą dzicz :)
- 8 5
-
2015-09-12 13:44
otwórz oczy! (5)
Do Europy pędzi armia agresywnych i roszczeniowych migrantów, nie uchodźców, którzy chcą żyć (nie pracować) na nasz koszt. To agresywna dzicz, która wszczyna zamieszki i bijatyki, kradnie, GWAŁCI i ludziom do domów włazi... niczego ani nikogo nie szanuje... Europę islamizować chce. Jeśli już mamy kogoś przyjąć to prześladowanych chrześcijan, a nie ich prześladowców!
- 97 8
-
2015-09-12 15:04
(2)
Bo w Polsce obecnie jest raj mlekiem i miodem płynący gdzie nikt nie jest agresywny, nie ma bijatyk i wysyczy wszystkich szanują, nie ma roszczeniowych ludzi w tym porządnym katolickim kraju :)
- 15 50
-
2015-09-12 19:20
Moze i czesc z nas jest roszczeniowa ,ale jestesmy u siebie
- 28 5
-
2015-09-12 19:30
religia jest tu tylko tłem
- 12 4
-
2015-09-12 15:13
Macie swoich emigrantów lewaki!
Pierwsi muzułmanie w Polsce i odrazu awantura!
https://www.youtube.com/watch?v=kjvF6KeVsKE- 26 4
-
2015-09-12 19:18
???
za duzo telewizjii ogladata wrescie jest szansa wyciagnac pomocna dlon a tu same przeklinanie i jeszcze bzdury ! Typu sami islamisci zaglada itp ludzie ogarnijcie sie mowie jest szansa a wam w glowie same wojny ech.. a propos to byli kibice czy pseudokibole bez mozgu?
- 4 22
-
2015-09-12 13:45
(5)
Jesteś przeciwny, ale...? To sobie ich weź do domu i nie wypuszczaj na ulicę. Ja jestem przeciwna. Nie chcę ich tu, nie chcę ich mentalności.
- 64 12
-
2015-09-12 13:59
(2)
A znasz osobiście jakiegokolwiek Syryjczyka? Ska wiesz, jaką mają mentalność? Może opierasz się na stereotypach?
- 16 42
-
2015-09-12 15:12
(1)
A ty znasz? Bo zaloze się ze nie. Tak. Znam. Muzulmanskich Turkow, Afganow, Marokanczykow, Libanczykow. Znam ich niestety sporo. I zna kazdy kto wystarczy, ze byl za szkolnych czasow na jakiejs wymianie etc. Nie trzeba pracowac pol zycia w UK czy DE by ich znac. I ide o zaklad ze duza czesc tu piszacych ich zna i mowi bazujac wlasnie na tym. A ci co mysla ze to piekni, mlodzi i biedni chlopcy nie ma bladego pojecia jak Syryjczyk wyglada i jak się zachowuje.
- 25 6
-
2015-09-12 19:29
Ale pytanie brzmiało: czy znasz jakiegoś Syryjczyka!
- 7 9
-
2015-09-12 19:22
???
jak by o twoich dziwciach ktos powiedzial to sobie wez ich do domu?oj cos czuje ze wyjdzie jacy to polacy sa ,..inna sprawa ze sami sobie pomoc nie poreafią
- 0 12
-
2015-09-13 13:43
uważaj na innych z twoją mentalnością
tacy w każdej chwili mogą cię uznać za przedstawicielkę jakiejś mniejszości, która nie dość czujnie zachowuje się wobec jakiejś innej mniejszości i będziesz miała duży problem.
Będziesz musiała udowodnić, że nie jesteś wielbłądem.- 2 0
-
2015-09-12 13:49
Kawał ignoranta z Pana/ni
- 6 2
-
2015-09-12 13:51
Gd
Anglicy to nie islamiści! Większość nie zna ich mentalności i nie zdaje sobie sprawy z zagrożeń, nalezy pamietać, ze nie maja nic wspólnego z nasza kultura, dojdzie do tego, ze będziemy bali sie we własnym kraju wyjsć na ulice! Wszyscy tylko nie oni!
- 24 7
-
2015-09-12 13:55
(1)
Po pierwsze aktualnie trwajaca wojna w Syrii to wojna pomiedzy Rosja i USA o wplywy. Niezapominajmy, ze za wszystkimi islamskimi rewolucjami w Tunezji, Egipcie, Libii i Syrii stoja wlasnie USA i ich sojusznicy w EU (golwnie Wielka Brytania). Cofnijcie sie 5-6 lat i przypomnijcie sobie jak super i bezpiecznie bylo pojechac na wakacje do Egiptu, Tunezji czy nawet Turcji. Co do przyjmowania uchodzcow to ta kwestia jest dla mnie nie tyle nie zrozumiala co smieszna. Niemcy optuja za przyjmowaniem uchodzcow, bo do 2060 roku ubedzie im ponad 10mln obywateli - platnikow podatkow, skladek emerytalnych i co za tym idzie spadnie im PKB, a to Niemcy sa przeciez najwieszka gosodarka UE i jedna z najwiekszych swiata. Nie rozumiem tez Kopacz broniacej sie przed przyjmowaniem uchodzcow: przeciez oni na drugi dzien uciekna do bogatych Niemiec, na jej miejscu oglosilbym, ze jutro Polska przyjmie ich 10tys (i wezmie z UE 10k euro za kazdego). Niby ma sie to zmienic i uchodzcy nie beda mieli prawa wyboru kraju do ktorego chca jechac, beda przypisani do jednego kraju/miejsca oraz zostana im pobrane odciski palcow. Niemcy juz ich trzymaja w obozach dla uchodzcow, jeden z nich to byly oboz z czasow nazistowskich. Jezli mamy przyjmowac uchodzcow i trzymac ich w obozach (a infrastrukture juz mamy) to widac, ze historia chce zatoczyc kolo.
- 24 6
-
2015-09-12 18:27
Do 2060 roku Niemcom przybędzie 10 mln obywateli
którzy nie będą pracowali, nie będą płacili podatków i będą niszczyli ten bogaty kraj. W ramach solidarności europejskiej musimy pomóc Niemcom (PEGIDA) zlikwidować zagrożenie. Większość zwykłych Niemców doskonale widzi, co się dzieje, ale boi się protestować, bo od razu są oskarżani o nazizm. Europa musi się bronić. Unia Europejska jest OK, ale musi być EUROPEJSKA, a nie lewacka ani islamska. Azylantów trzeba odesłać z powrotem. Jeśli mamy im pomagać, to w ich krajach, nie tu.
- 27 2
-
2015-09-12 13:58
jestem na NIE ! (9)
Anglia przygarnęła wielu ludzi, ale nikt nie chciał zmieniać ich kraju. Nie znam nikogo, kto by chciał to zrobić. Muzułmanie chcą szariatu, jeśli ktoś nie wierzy w allaha - zabiją (bo tak im każe koran #sick!). Już straszą, że będą kary batem, jeśli ktoś będzie sprzedawał alkohol! I nikt im tego nie zabrania! Są gwałty i przemoc! Co się dzieje ze Światem? Chcecie, żeby wasze córki nosiły burkę? Synowie byli obrzezani?? Ludzie obudźcie się!
- 53 9
-
2015-09-12 14:02
(4)
obrzezanie to domena judaizmu, a nie islamu.
- 5 23
-
2015-09-12 14:09
(2)
Bo tak im nakazuje Biblia. Muzułmanie praktykują rytuał obrzezania bo tak im nakazuje sunna... I jest to dalej praktykowane!
- 21 2
-
2015-09-12 14:31
(1)
W ktorym miejscu biblia nakazuje obrzezanie?
- 2 14
-
2015-09-12 14:59
W Starym Testamencie. Żydzi wiary Mojżeszowej nie uznają Nowego Testamentu.
- 16 1
-
2015-09-14 10:12
Obrzezanie to domena calego Bliskiego Wschodu i kilku innych regionow
Zydzi to byl maly narod w tamtym regionie i oni tylko zapisali ogolna tradycje w swojej religii. W tamtych regionach uwaza sie, ze utrzymanie higieny w okolicy napletka jest praktycznie niemozliwe przy tak malej ilosci wody.
- 2 0
-
2015-09-12 14:12
Nie jest to zastanawiające, że 90% uchodzcow to mężczyzni? W czasie wojny ratowali kobiety i dzieci...
- 32 4
-
2015-09-13 14:08
A co jest złego w obrzezaniu? (2)
ten kto nie jest, nie wie jakie to ma zalety :-) Moja zadowolona :-)
- 6 4
-
2015-09-13 15:17
Potwierdzam. (1)
3 lata temu miałem z konieczności (stulejka wtórna) zabieg usunięcia napletka. 6 tygodni gojenia, ale odczucia fizyczne zupełnie inne. W mojej ocenie lepsze. Poza tym łatwiej z zachowaniem higieny.
- 2 1
-
2015-09-14 10:54
wystarczy dbac o higiene a nie z lenistwa obrzezac sie (co innego wzgledy medyczne)
- 2 1
-
2015-09-12 14:22
Pewnie dlatego wystawili nam rachunek za stacjonowanie lotników i zabrali całe złoto ?
- 20 3
-
2015-09-12 14:28
Różnica między polakami a uchodźcami jest taka... (2)
że nie narzucamy swojej wiary!
- 39 3
-
2015-09-12 15:05
(1)
Ktoś się dobrze czuje? Katolicy nie narzucali swoje wiary??? Szkoda czasu na polemikę, odsyłam do książek o historii. Nie wiem od czego masz zacząć- od wypraw krzyżowych, może od 'chrystianizacji" Prusów...
- 8 36
-
2015-09-12 17:09
a królestwo Osmańskie siedziało na bliskim wschodzie i hodowało kozy.
Nie porównuj tamtych czasów z obecnymi bo wtedy to tłukł się każdy z każdym. Nie mówiąc o tym że każdy próbował nas najechać aż doszło do rozbiorów.- 19 3
-
2015-09-12 14:29
I wystawila rachunek za dzierżawe lotnisk
I wystawiła rachunek za dzierżawe lotnisk i samolotów,zapłacony przez rząd na uchodźctwie polskim złotem.A bohaterowie pracowali pózniej na podłych stanowiskach za podłe pieniądze bo lewacki rząd angielski który nastąpił po Churchilu był przychylny Stalinowi.Prosze poczytać choć o gen.Maczku,jak po wojnie pracował...nie wspomne o braku zaproszenia na parade zwycięstwa.Także dokształć sie najpierw człowieku a nie wypisuj bzdur
- 32 4
-
2015-09-12 14:44
Nikt nic za darmo nam nie dal
- 13 2
-
2015-09-12 14:53
tak tak
spytaj się co robili nasi lotnicy i dlaczego ich nie było na defiladzie ...
- 13 3
-
2015-09-12 14:56
popieram (5)
99% to ukryci terroryści a Rosja już dawno wiedziała że tak się stanie. Myślicie że dlaczego zajęli Krym? BO BĘDĄ KONTROLOWAĆ MORZE CZARNE ŻEBY ŻADEN ARAB IM NIE UMKNĄŁ. UE TO NAZIŚĆI! Wpuścimy ich a Europa będzie płonąć. Wspomnicie jeszcze ten komentarz za naście lat ;)
AMERYKANIE DOKŁADNIE TEŻ TO KONTROLUJĄ OBUDŹCIE SIĘ LEMINGI!
Jeszcze zobaczycie ludzie, że będziemy klękać w stronę ROSJAN.
Loża Masońska to nie żadna ściema. Cały czas kontrolują to co dzieje się na świecie. Tylko głupki będą minusować.- 27 13
-
2015-09-12 15:05
Michnikowszczyzna próbuje - niestety często skutecznie - odebrać nam wolność i dusze, zmienić wektory naszego myślenia (2)
Wielu z nas zachowuje dziwną odporność na hasło "masoneria". Ludzie traktują wolnomularstwo jako mit, który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. "Bestia", jak nazywają masonerię niektóre objawienia Matki Bożej, przypomina niektórym "baranka", a czyż ten może być groźny? Szkoda tylko, że tak mało znamy Księgę Apokalipsy, gdzie druga bestia, czyli Fałszywy Prorok, "miała dwa rogi podobne do rogów baranka" (Ap 13, 11). Gdy masoneria kryje się pod płaszczem mitu i legendy, wystają spod niego zaledwie dwa rogi baranka... I wszystko wygląda tak bezpiecznie...
- 9 7
-
2015-09-12 16:50
Lol (1)
I jeszcze cyklisci pedały i wegetarianie są zagrożeniem suwerenności naszej ojczyzny.
- 10 11
-
2015-09-13 02:42
precz od pedałów
- 3 3
-
2015-09-12 15:06
i
wszystko zmierza ku wojnie, a na wojnie zarobi bardzo niewielka grupa osób kosztem milionów istnień. Nic tu nie jest przypadkowe.... Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale wcale bym się nie zdziwił jak za tragedię w Smoleńsku odpowiadały by USA i UE a miało to tylko wyglądać tak że to sprawka Rosjan.
- 5 12
-
2015-09-13 15:59
Bezimienny kacapie z tekstem :"99% to ukryci terroryści a rosja już dawno wiedziała że tak się stanie".Takie bajki to mozesz opowiadac swoim radzieckim/rosyjskim towarzyszom na zebraniu komsomolu. Fakty sa takie:1. Wy ruscy walczycie przeciw chrzescijanom takim jak wy (ukraina), a nie przeciw muzulmanom. 2. Wasz fuehrer putin nie ma zadnych zachamowan by masowo "zatrudniac" po swojej stronie islamskich bojownikow kadyrowa i ich oplacac. A lemingiem to wy jestescie, "drogi" ruski trollu !. Na marginesie, wynocha na swoje ruskie fora internetowe!. Tu jest polska !.
- 2 3
-
2015-09-12 15:00
Kogo Anglia przygarnęła?Z pracy Polaków mają korzyść a polskich weteranów potraktowali jak bezdomnych meneli
- 29 3
-
2015-09-12 15:07
ucz się ucz!!!
Brytole za tą pomoc wystawili nam tłusty rachunek!!!
Polacy walczyli i gineli pod ich dowództwem a oni wypłacili sobie z uratowanego w 1939 złota z Polskich bankówsobie kasę za broń, mundury itp. A resztę oddali komunistycznej władzy!!!- 23 3
-
2015-09-12 15:14
Trzeba o tym pamiętać, że nas przygarniali, po kolei, a później robili z nas mięso armatnie. Do dziś tak są wdzięczni, że trzymają zamknięte archiwa dotyczące najnowszej historii Polski.
- 25 3
-
2015-09-12 15:23
Anglia
Się kilka razy wypiela 09.39 potem w sprawie Katynia Jałta i 45 rok
- 21 3
-
2015-09-12 15:36
przeciwny przyjmowaniu - naucz sie j polskiego
bo wyglada, ze slabo ci szlo poki co. Historii tez nie znasz.
- 6 5
-
2015-09-12 15:41
Nie da się zweryfikować tych bogatych młodych byków to nie ubodzy syryjscy uchodźcy. To tureckie psy wojny idą w jednym dobranym kierunku środek zachodniej cywilizacji. Syryjscy uchodźcy są w obozach w Libanie. Więc nie spadki pomocą tym ca są IMIGRAnutami ekonomicznymi.... Jeśli uciekali od wojny to dlaczego teraz do tej wojny dążą? Zapytasz o czym piszę? Sprawdź co robią w obozach w oczekiwaniu na azyl w Niemczech. I powodzenia zycze
- 16 2
-
2015-09-12 15:51
Tylko my nie ucinaliśmy nikomu głów i nie gwałciliśmy kobiet i dzieci nie chcę być porównywana do tego czegoś co teraz nadchodzi
- 17 3
-
2015-09-12 15:51
Polacy ginęli za Anglię......
- 15 2
-
2015-09-12 15:58
No tak (1)
Anglia to byla czysta ekonomia dla Polakow a wczesniej za czasow wojny to za darmo Anglicy nas nie przygarneli i prosze noe porownywac Obecny zalew przybyszow z Bliskiego Wschodu nie ma nic wspolnego z uchodzctwem. Oni
wypelniaja swoja misje. Dzichad ma trzy etapy.Ludzie czytajcie ksiazki uczcie sie historii nie dajcie sue otumanic tak latwo jak na Zachodzie.Na Zachodzie uzywaja"tolerancji i praw czlowieka" w imie zdziczenia spoleczenstwa.- 13 2
-
2015-09-13 13:47
straszny mieszczanin wszystko widzi oddzielnie
- 1 0
-
2015-09-12 16:05
(1)
Tak. Ale my tam pracujemy.
- 6 1
-
2015-09-13 17:50
A kij mnie to obchodzi
- 1 1
-
2015-09-12 16:24
Anglia?
Anglicy raczej nie musieli się obawiać, że Polacy przerodzą się w terrorystów i zaczną podkładać wszędzie ładunki lub wysadzać się w tłumie. Za to przy okazji zdobyli fachowców, których teraz w Polsce brakuje :(
- 20 1
-
2015-09-12 16:32
tak ale Polacy dla Angli zrobili bardzo duzo Jutro kolejna rocznica gdzie nasi piloci dla nich zwyciezali
- 15 0
-
2015-09-12 17:16
Po pierwsze -- Anglia była naszym "sojusznikiem" i była związana traktatami podpisanymi z Polską
Po drugie - Polacy walczyli w obronie terytorium Anglii w czasie gdy trwała wojna.
Po trzecie - Za wszelką udzieloną pomoc wojskową i cywilną zapłaciliśmy Anglikom polskim złotem.- 11 1
-
2015-09-12 17:22
Ale nie brali nierobów tylko ludzi coś wartych, wykształconych i nie było dawanych za nic tyle pieniędzy, z podobnymi poglądami, religią itd a nie odmieńców z spaczoną religią - jak ci dzikus córkę prze grzmoci na ulicy (kobieta dla nich to pomiotło) to ciekawe jaki za przyjęciem będziesz.
- 7 2
-
2015-09-12 17:29
Nie wiesz co mówisz
O kant d*py taką pomoc rozbic. Brat mojego dziadka pod Andersem walczył potem go przyjęli z otwartymi rękoma w Anglii i nagle ślad po nim zaginął gdzie co tydzień telegramy wysyłał. Sprzątnęli go...!!!
- 3 1
-
2015-09-12 17:50
Przygarnęła jako mięso armatnie. Potem byli już niepotrzebnymi śmiećmi.
- 3 1
-
2015-09-12 18:01
pomoz mi i ojej rodzinie, nie mamy mieszkania, nikt nam nie pomaga od wielu lat, wrecz przeciwnie (1)
jest ciezko bez wojny i jestesmy od urodzenia w gdansku, jestesmy polakami,patriotami,jestesmy uczciwi i potrafimy pomagac.
- 6 0
-
2015-09-13 11:16
mega Adam
podaj nr konta na które moglibyśmy pieniążki
- 0 0
-
2015-09-12 18:18
Co ty d*pisz gdyby nie Polacy to angole dziś by szprechali, nikt nam nie pomógł
- 3 0
-
2015-09-12 18:36
Jakie pomóc
Co ty chłopie pieprzysz. Polacy w Anglii walczyli dla Polaków i Anglików a nie przyjechali z gębami na siedzenie za darmo. Cos ci sie chyba po...ało w dyni....
- 7 0
-
2015-09-12 18:53
tylko ze my Polacy nie wyznajemy religii ktora nakazuje gwalcic dzieci kobiety zwierzeta , nie kazdy muzulmanin to terorysta ale kazdy terorysta to muzulmanin!!!! poczytaj KORAN!!!!
- 7 0
-
2015-09-12 18:58
Szczególnie w czasie drugiej wojny światowej jak szwaby nas atakowali a Anglia i Francja przyglądali się jak rąbany hitler zajmuję naszą Ojczyznę!! Więc dlaczego my mamy pomagać ludziom którzy mają inne obyczaje i kulturę niż my??
- 7 0
-
2015-09-12 19:16
Przygarnęła ludzi którzy ciężko pracują i są cenieni za tą pracowitość ...
- 4 0
-
2015-09-12 19:27
Syryjczyk z iPhonem...??? (1)
Ciekawe skąd mają tyle kasy żeby tu dotrzeć!!!
- 6 2
-
2015-09-12 19:32
Przed inspirowaną i finansowaną przez USRAEL rebelią, w Syrii żyło się normalnie. Czytaj - lepiej niż w POlsce. Ot i masz
odpowiedź, skąd gejfony.
- 7 1
-
2015-09-12 19:33
Taaaaa a 3/4 mieszkańców Gdańska to przesiedleńcy i uchodźcy....
- 3 4
-
2015-09-12 19:59
w czsie kiedy kiedys byla wojna to polki uciekaly z dziecmi a mezczyzni walczyli o nasz kraj ci emigranci co przybywaja to praktycznie sami mezczycni wiec pytam co sie stalo z ich kobietami ?? zostawili na paste losu isis??
- 11 0
-
2015-09-12 20:36
Chyba Ci się pomyliło!
Tak z tą różnicą że Polacy wyjechali tam pracować a do nas napłyną same nieroby bo to jest główny problem z tymi ludźmi!!!!
- 2 1
-
2015-09-12 20:36
A ilu Polaków oddało życie za Anglię ?
A ilu Polaków oddało życie za Anglię ? A jak Anglia podziękowała Polakom po II WŚ ? Jeśli dziadkowie i rodzice nie uczą tego swoich dzieci w domu to skąd gimbusy mogą o tym wiedzieć ? Z e szkoły ? Szkoła tego nie uczy. Nasze dzieci i wnuki za jakiś czas będą myślały że to Polska wywołała II Wojnę Światową bo była niegrzeczna wobec naszych umiłowanych sąsiadów !!! Nam Polakom nikt niczego nie dał za darmo. Za każdą obietnicę wolności dla Polski nasi pradziadowie przelewali krew na wszystkich frontach. A teraz dzieci z tych rodzin w których nie ma tradycji polskiego patriotyzmu, dzieci wynarodowione, kosmopolityczne, bez korzeni narodowych robią happeningi p.t. "Welcome refugees" przy wsparciu koniunkturalistów z kręgów władzy. Hańba !!!
- 11 0
-
2015-09-12 21:02
?
co za porównanie? Polacy pojechali do UK pracowac a nie terroryzowac, zebrać i robic zamachy.
- 6 0
-
2015-09-12 21:40
Haha
Tak tak przyjęła zobacz jak skończyli wielcy polscy generałowie jak Bór-Komorowski czy Maczek. Pracowali na stanowiskach dla najniższej klasy i byli traktowani jak zwykli robole a nie Ci co nastawiali d*py za cenę pokonania Niemców.... Zresztą jeśli jakiś kraj przyjmował polskich uchodźców to zazwyczaj były to kobiety i dzieci bo mężczyźni zostali walczyć za Ojczyznę w temacie obecnej islamskiej migracji jest na odwrot...
- 8 0
-
2015-09-12 23:04
Naddy
Przygarnęła, wykorzystała i porzuciła.. w dodatku jeszcze zapłaciliśmy im za pomoc. Ktoś nie uważał na historii.
- 4 0
-
2015-09-12 23:20
WALC
BOZE IDIOTA BEZ MOZGU!!!!!!!!!!!!!!
- 1 0
-
2015-09-12 23:48
"Przygarnęła" (1)
Szkoda tylko że Polacy w przeciwieństwie do tamtych emigrantów są tam w pełni legalnie ,pracują i nie robią burd na ulicach.
- 5 0
-
2015-09-14 10:15
Serio? To kto dostaje "council'e"?
- 0 2
-
2015-09-12 23:58
Z d*py porównanie
Po pierwsze Anglicy przyjęli żołnierzy, którzy z nimi walczyli przeciwko Niemiaszkom. Po drugie cywile którzy uciekali byli w większości kobietami i dziećmi. W przypadku Syryjczyków 75% to mężczyźni... Jak to jest ze gdy w Polsce była wojna to mężczyźni walczyli, a tu ociekają i zostawiają kobiety i dzieci? Żołnierze (a bynajmniej lotnicy) byli pod koniec wojny opłaceni z Polskich rezerw złota.
Z reszta, nie dostaliśmy żadnej solidarności od zachodu po wojnie, a wiec za nic nie musimy się odplacac- 5 0
-
2015-09-13 00:50
Bo Polacy tez w Angli
POLACY w Angli co to za porownanie?porownuja nas do musulmanow?pieprzac ze nas przyjeli a teraz my nie chcemy muzulmanow.
Proponowal bym odpowiedzieć anglikom ze opuscimy Anglie bo i tak tam dojdzie do rzezi anglikow a na nasze miejsce niech sobie wsadza jeszcze wiecej musulmanow zeby ta zez Za dlugo nie trwala ahaha.ciekawe co odpowia niech im musulmani wykonuja ta sama prace co robia polacy.- 5 1
-
2015-09-13 01:03
Niech wracają skąd przypełzli!
Jaka wojna, ci młodzi mężczyźni zostawili swoje kobiety na wojnie? Przecież to imigranci ekonomiczni. OBŁUDA!
- 9 1
-
2015-09-13 08:36
Oczywiscie
Nie zapominajmy tez, ze Polska brala udzial w bitwie o Anglie i ma tez wiele innych zaslug dla zachodniej Europy, jest tez krajem znacznie bardziej kompatybilnym kulturowo.
- 2 2
-
2015-09-13 08:56
Jestem patriotką (1)
czyli ksenofobką, rasistką , postępuję nieetycznie i z grubsza rzecz biorąc jestem potworem. Każdy kto rzuca mi te łatki w twarz jest dla mnie kolaborantem i zdrajcą Ojczyzny.
- 5 4
-
2015-09-13 15:19
POLSKA DLA POLAKUF
- 1 3
-
2015-09-13 10:12
Wielka Brytania wzięła za to pieniądze- kilkadziesiąt ton złota, a Polacy zapłacili za to dodatkowo swą krwią. Poza tym po II wojnie światowej, w 1946 r. było tam mocno antypolsko.
- 0 2
-
2015-09-13 10:56
bredzisz kolego!!!
Anglia nas sprzedała !!!!!
- 2 1
-
2015-09-13 11:07
o czym ty p...isz
anglia przyjela bo potrzebowala bialych ludzi baranie
- 3 1
-
2015-09-13 11:16
Tak, ale Polacy nie chcieli tam zabijać i nawracać, a jedyna
ie znaleźć schronienie i pracę!!!!- 3 1
-
2015-09-13 12:07
Hm
Oczywiście ze Anglia przygarnęła ale w przeciwieństwie do nich my nie ścinamy sobie głów ,nie gwałciły dzieci i kobiet
- 4 1
-
2015-09-13 13:11
Oficjalnie juz pisze się w Europie o salafitach jako tych którzy sa odpowiedzialni za ten napływ ludzi (1)
Chodzi im o islamizację Europy, wprowadzenie szariatu i likwidację demokracji w Europie.
Można przyjąć tych którzy uciekają przed wojną ale musza przestrzegać zasad obowiązujących w Europie.
A lewacy z Brukseli i poszczególnych państw niech przestaną terroryzować ludzi swoim humanitaryzmem. Ciekawe dlaczego kraje arabskie nie chca ich przyjmować? Czy ktoś zastanowił sie nad tym?- 3 0
-
2015-09-13 13:31
Do tego dochodzi Turcja która wypycha celowo Kurdów do Europy czyli dokonuje faktycznych czystek etnicznych aby zasiedlić ich ziemie Turkami i nie dopuścić do możliwości powstania państwa kurdyjskiego. A Niemcy nic z tym nie robią tylko mówią jacy to "zli" jestesmy bo za mało chcemy przyjąć tzw uchodzcow.
Toczy się wielka gra w której musimy bronić własnych interesow. Polskich interesów a nie niemieckich czy lewackich nieudolnych biurokratów z Brukseli.
A po co obalali Kadafiego? Londyn, Paryż, Berlin. Ropa! Zysk! Dla nich! A dzisiaj obłudnie wzywają nas do solidarnoći. Dosyć tego! To ma być UE? Kpina!- 6 1
-
2015-09-13 14:02
Jestem Europejczykiem, niema żadnych granic. Więc mogę żyć w Angli czy w innym europejskim kraju. Bez żadnego żerowania na innych.
- 3 0
-
2015-09-13 14:09
Taa z tym sie zdodze ale...
polak potrafił się dostosować do kultury obyczajów i religii a ci raczej nie będę się dostosowywać do nas za parę lat będą same meczety u nas...
- 3 0
-
2015-09-13 14:23
My jesteśmy w strefie szerzenie i możemy przemieszczać się bez problemu w Europie
- 1 0
-
2015-09-13 15:59
Tylko dlatego iż Polacy walczyli za Anglię
- 1 0
-
2015-09-13 16:09
HEH
Nie no. Nikogo nie przygarnęła. Przyjechali sami ciężko pracować. Przypominam też, że oni nie chcą być u nas, a nie godzi się, by trzymać człowieka w obozie koncentracyjnym bez jego zgody
- 0 2
-
2015-09-13 16:44
Tylko po II WŚ za to "przygarnięcie" "zapomniała" nam oddać złota należącego do skarbu państwa.
- 1 0
-
2015-09-13 17:35
Co ty powiedz porównujesz człowieku
- 0 0
-
2015-09-13 18:25
Polacy w Anglii nie próbują cię zarżnąć, a te świnie tak.Więc skończ piepszyć .
- 3 0
-
2015-09-13 20:26
Anglia Polaków przygarnęła i wysłała na front!
Dziś imigrantami niech zajmą się kraje uwikłane interesami w konflikty na wschodzie z USA na czele!!! Polska niech zajmie się najpierw sprowadzeniem do ojczyzny tysięcy polskich rodzin z Kazachstanu i innych postsowieckich republik!!!
- 3 0
-
2015-09-13 21:39
jesteś niezły ciul - anglia z dużej litery a Polaków z małej
- 0 1
-
2015-09-14 00:11
Roznica religii!
Tak. Polacy migrowali do Anglii, ale kultura jest podobna. My takimi stadami nie emigrujemy do krajów islamskich ! Oni nas zniszczą, bo będą chcieli wprowadzać swoje rządy !
- 6 0
-
2015-09-14 08:35
Anglia nam guzik podczas wojny pomogła.
Dopiero niedawno temu otworzyła swoje granice i dopiero wtedy masa polaków migrowała. Nie ma to nic wspólnego z wojną.- 3 0
-
2015-09-14 09:14
A jak anglia sprzedałą nas komuchą po wojnie to tez ok cwaniaczku ?!
a jak anglia niedawno powiedziała ze polacy dla ich historii sie nie licza, nagle zapomnieli jak polscy piloci w bitwie o angle obronili ich i co z tego jak potem nas sprzedali.- 2 0
-
2015-09-14 09:34
Tak
Ale pomagajmy kobietom, dzieciom i osobom starszym. Wśród nich są sami młodzi mężczyźni. Gdzie są ich matki, żony, córki... zostały w Syrii?!! I dlaczego Niemcy? Czy nikt tego z władz nie widzi? Wsadzić ich w samolot i z powrotem do Syrii!
- 4 0
-
2015-09-14 12:42
Ty się chyba z ch..na rozum zamieniles/zamienilas. Anglia jak również inne państwa unii europejskiej otworzyła swoje granice...dlatego wielu Polaków wyjechało z ojczystego kraju by znaleźć lepsze i łatwiejsze życie...kogo nazywasz imigrantem!!?? Jesteśmy szanowanymi pracownikami za granicą i wnosimy do budżetu państwa więcej niż otrzymujemy. Islamiści to leniwe świnie, psychole którzy nawet swoje kobiety i dzieci poświęca dla allaha!!!!
- 2 0