Manifestanci wyszli na ulice Gdańska
2974 wyświetlenia 12 września 2020 (611 opinii)Wiec na Targu Węglowym pod hasłem "Twój Gdańsk, Prezydencie". Manifestacja przed Dworem Artusa pod nazwą "Gdańsk przeciwko tęczowej agresji" organizowana przez Młodzież Wszechpolską oraz kilka kontrmanifestacji, które solidaryzują się ze społecznością LGBT. To wszystko działo się w południe w centrum Gdańska.
Więcej na ten temat
Opinie (611)
-
2020-09-12 17:28
Opinia wyróżniona
Wszyscy jesteśmy ludźmi z krwi i kości z uczuciami. Szanujmy się! "Jedność to nie jednolitosc a pogodzona różnorodność". (40)
Wszyscy jesteśmy ludźmi z krwi i kości z uczuciami. Szanujmy się! "Jedność to nie jednolitosc a pogodzona różnorodność".
- 139 174
-
2020-09-13 10:00
to już wolę demokrację
- 1 0
-
2020-09-13 07:55
Ciekawe że ci postępowi (2)
Nie sprofanują innych symboli, tylko katoli. Na półksiężyc i gwiazdę dawida odwagi zabrakło?
- 13 2
-
2020-09-13 11:34
(1)
To samo dotyczy was czemu ich nie atakujecie tylko mniejszości odwagi zabrakło?!
- 2 7
-
2020-09-13 11:50
No tak akcje stop islamizacji albo stop 447 to są akcje które popierają półksiężyc i gwiazdę Dawida. Widzę że lewaczku mała masz wiedzę.
- 10 1
-
2020-09-13 07:20
Jak można szanować kogoś kto się sam nie szanuje???
- 6 1
-
2020-09-12 23:24
to powinno się leczyć (1)
- 1 1
-
2020-09-13 20:36
co niby leczyc?
- 0 0
-
2020-09-12 20:31
Jaka szczegółowa relacja (1)
Zero obiektywizmu ... podczas marszu poprzedników w zeszłym tygodniu materiał zawierał znacznie mniej treści ....
Widać jaka stronę trzyma portal .. smutne
Komentarz zapewne zniknie - "bo nie jest na temat: ...- 14 2
-
2020-09-13 20:34
no i nie znika, ale fakty nie maja dla ciebie znaczenia, ty wiesz swoje
- 1 0
-
2020-09-12 19:42
Ajaj!
Brzmi to jak leninowska teoria wolnosci - ,, Wolnosc to uswiadomiona koniecznosc''. Cos jest wlasnym zaprzeczeniem pod warunkiem... Najlepiej uswiadamial Stalin.
- 6 7
-
2020-09-12 19:36
Szanujmy sie
Ale nie obrażajmy naszych wartości w tym religijnych.
- 23 6
-
2020-09-12 18:58
(28)
No ale jednak jakaś fi....da musiała sprofanować monstrancję, taka ich tolerancja
- 47 16
-
2020-09-12 23:19
Gdzie ty widzisz tepy katolu monstrancje??? (15)
Zreszts nawet gdyby to co? Ja jestem nie wierzacy podaje bnie jak tysiace ludzi nie wierze w te wasze zabobony z winem z wody i podobne dyrdymaly i ja moge waszej monstrancji uzyc jako nocnik. Co z tego? Slaba ta wasza pseudo wiara jak kodeks karny musi stac w jej ochronie. Islam i chrzescijanstwo to dno.
- 3 23
-
2020-09-13 17:53
Największa zakala (4)
Kris jestes zwykłym padalcem który nie szanuje czyichś wyznać. Tacy jak ty nie powinni mieć prawa głosu bo tylko dzielisz społeczeństwo. Jesteś rakiem rozdzielającym naród jak reszta LGBT. Do tej pory żyli a ciągle chcą więcej. A jeżeli oni chcą więcej to zaraz zaczną chcieć inne mniejszości aż w końcu zalegalizują nawet pedofilię i zoofilię. Taki będzie postępowy świat. Na siłę wciskają nam uchodźców a teraz 50cio płciowców. A wy lewaki wszędzie im tylko pomagacie w demoralizacji spoleczenstwa
- 8 1
-
2020-09-13 20:29
(1)
padalce sa zupelnie nieszkodliwymi stworzeniami, w dodatku pod ochrona, po drugie zaden pojedynczy czlowiek nie jest wstanie podzielic spoleczenstwa, moga to zrobic instytucje, polakow podzielil pis przy aprobacie kosciola
- 0 4
-
2020-09-14 06:55
Podział zaczął się od PO, pamiętasz jak rudy mówił aby babcia dowód zabrać aby nie głosowały albo Sikorskiego wypowiedzi? PiS jedynie dalej poszedł droga podziału
- 4 0
-
2020-09-13 19:30
(1)
Osoby nieheteronormatywne nie mają obecnie takich samych praw, co osoby hetero. One nie chcą więcej od osób hetero - chcą równości. Ponadto, osoby niehetoronormatywne spotyka przemoc słowna i fizyczna w przestrzeni publicznej (np. czytają, że są rakiem). Czy ktoś kiedyś ciebie obrażał na ulicy (albo ci groził) z powodu twojej orientacji
Osoby nieheteronormatywne nie mają obecnie takich samych praw, co osoby hetero. One nie chcą więcej od osób hetero - chcą równości. Ponadto, osoby niehetoronormatywne spotyka przemoc słowna i fizyczna w przestrzeni publicznej (np. czytają, że są rakiem). Czy ktoś kiedyś ciebie obrażał na ulicy (albo ci groził) z powodu twojej orientacji psychoseksualnej? Z powodu tego, że jesteś hetero? Dodatkowo, jeśli stawiasz obok siebie nieheteronormatywność, pedofilię i zoofilię - to widzę tu duży problem. I jeszcze na koniec demoralizacja społeczeństwa. W jaki sposób osoby nieheteronormatywne demoralizują lub miałyby demoralizować społeczeństwo? Tak jakbyśmy żyli w zdrowym społeczeństwie - bez przemocy, alkoholizmu w rodzinach typu: "chłopak, dziewczyna - normalna rodzina", ze szczęśliwymi dziećmi bez traum, kobietami bez traum, z kompetentnymi politykami, którzy świetnie zarządzają państwem itd. Nie widzisz demoralizacji wśród osób hetero? Różnica jest taka, że jak ojciec bije żonę i dzieci to nikt nie podkreśla jego orientacji seksualnej, ale jak jakiś gej przejdzie się z tęczową flagą, to już demoralizuje, profanuje i w ogóle niesie zło. Dodam jeszcze, że wiele osób lgbt podejmuje działania, którymi powinno zająć się państwo - wspierają młodzież, która ma trudniejszy start, pracują z osobami z niepełnosprawnościami, działają w obszarze kultury itd. itd. I robią bez podrzucania tym wszystkim osobom ulotek o lgbt+. Serio. I chcieliby móc np. sformalizować swój związek - bo to dla nich ważne nie tylko z powodu dziedziczenia itd., ale również chcą symbolicznie zadeklarować przed sobą swoją miłość - tak jak wydarza się to podczas ślubów osób hetero.
- 1 9
-
2020-09-14 09:06
Jestes w bledzie. Z prawnego punktu widzenia homoseksualisci maja dokladnie te same prawa co heteroseksualisci - osoba homoseksualna nie moze wyjsc za druga osobe tej samej plci tak samo jak osoba heteroseksualna nie moze tego zrobic. Osoba homoseksualna moze wyjsc za osobe przeciwnej plci tak samo jak moze to zrobic osoba hetersoeksualna. Nie ma
Jestes w bledzie. Z prawnego punktu widzenia homoseksualisci maja dokladnie te same prawa co heteroseksualisci - osoba homoseksualna nie moze wyjsc za druga osobe tej samej plci tak samo jak osoba heteroseksualna nie moze tego zrobic. Osoba homoseksualna moze wyjsc za osobe przeciwnej plci tak samo jak moze to zrobic osoba hetersoeksualna. Nie ma mowy o dyskryminacji - prawo jest rowne! Homoseksualisci chca dodatkowych przywilejow w tym zakresie wszak w konstytucji zapisane jest, ze malzenstwo to zwiazek kobiety i mezczyzny.
Kolejna kwestia jest taka, ze jezeli jakas grupa swoja ideologie musi narzucac krzykiem i rozbojami wzgledem wiekszosci to z ich ideologia jest cos mocno nie tak juz na starcie.- 3 0
-
2020-09-13 16:10
Ty nie tylko niewierzący jesteś, ale rowniez niedouczony.
- 4 1
-
2020-09-13 14:42
Myślę, że w kraju islamskim nie byłbyś taki odważny.... Poza tym poziom Twojej wypowiedzi sugeruje, że nie korzystasz nawet z nocnika. Raczej siusiasz w krzaczorach
- 6 1
-
2020-09-13 11:47
(2)
A może wizerunek Allaha byś sobie na patyk nabił? Albo może synagogę tęczowymi flagami obwiesił?
- 10 0
-
2020-09-13 19:25
(1)
a moze wez krzyz i jedz do mekki nawracac
- 0 5
-
2020-09-14 06:52
Ok pojadę jak zrobisz tam tęczowy marsz w obronie osób LGBT bo pewnie tam też są takie.
- 5 0
-
2020-09-13 11:02
Czuć głębię wartości tolerancyjnych (2)
- 6 1
-
2020-09-13 19:19
(1)
ze strony wierzacych?
- 0 6
-
2020-09-13 21:34
Tego, kto rzekomo jest w grupie głoszących hasła o tolerancji
- 5 0
-
2020-09-13 10:05
puki jest demokracja Kris to masz się dostosować do większości (1)
Masz szczęście , że jest prawo , bo gdyby nie to ..
- 9 3
-
2020-09-13 19:19
jak wiekszosc zacznie chodzic na czzworaka to reszta tez ma sie dostosowac do wiekszosci, bardzo prostacko pojmujesz demokracje
- 1 3
-
2020-09-12 22:49
To nie chodzi o monstrancję! (1)
To jest sprzeciw wobec kultu fallusa. Chodzi o panujący patriarchat. Nawet na medycynie nikt nie uczy, jak rzeczywiście wygląda łechtaczka!
- 6 1
-
2020-09-13 19:15
wszedzie terror cenzury koscielnej
- 1 5
-
2020-09-12 20:53
profanacja «zbezczeszczenie przedmiotów i miejsc przeznaczonych do celów kultowych; też: znieważenie powszechnie uznawanych wartości»
źródło: sjp.pwn.pl
Nie wiedziałam, że ta wagina na patyku jest przedmiotem przeznaczonym do celów kultowych? W kościele? Albo że znieważa jakieś wartości? Które? Do tej pory myślałam, że żebyprofanacja «zbezczeszczenie przedmiotów i miejsc przeznaczonych do celów kultowych; też: znieważenie powszechnie uznawanych wartości»
źródło: sjp.pwn.pl
Nie wiedziałam, że ta wagina na patyku jest przedmiotem przeznaczonym do celów kultowych? W kościele? Albo że znieważa jakieś wartości? Które? Do tej pory myślałam, że żeby sprofanować monstrancję, to trzeba by było ją np. ukraść z kościoła i zniszczyć, opluć czy coś. Okazuje się, że wystarczy coś wyciąć, pokolorować, doczepić kawałek materiału i ulokować na patyku. Mówienie, że tęcza profanuje już jest ok? To nie jest obrażanie uczuć osób, które przynależą do konkretnej grupy społecznej?- 7 15
-
2020-09-12 20:51
Ta niby wagina to przypomina wszystko (2)
tylko nie monstrancję. Już prędzej meduzę.
- 11 10
-
2020-09-12 22:17
dobrze, ze nie mezuzę (1)
- 1 2
-
2020-09-13 16:09
To by byl skandal
- 1 2
-
2020-09-12 19:18
(4)
Ciężko czegoś nie sprofanować, jak dla niektórych stelaż do latawca jest świętym symbolem.
- 19 40
-
2020-09-13 10:29
To co piszesz to przykład strasznej hipokryzji (3)
Jak to się ma do tolerancji. To podważa autentyczność wolania o tolerancje względem LGBT.
- 13 5
-
2020-09-13 19:11
(2)
nie, to pokazuje obled wierzacych, a hipokryzja jest przede wszystkim wymaganie od innych by stosowali sie do nakazow i zakazow a nie od siebie, kuriozum zas narzucanie wymogow kato niewierzacym lub wyznawcow i nnych kultow
- 4 8
-
2020-09-14 08:16
A to wierzący solą w oku dla pd...
- 0 0
-
2020-09-13 21:17
Jednak hipokryzja
Ja jednak bede się upierać, ze to hipokryzja. Chodzi o sam nietolerancyjny, prześmiewczy i pogardliwy przekaz wypowiedzi dotyczący profanacji.
Ktoś, kto się tak zachowuje ma bardzo małą wiarygodnosć w głoszeniu haseł o tolerancji. Taka tolerancja staje się pustym slowem. Czyny muszą być spójne ze słowami.
Są wierzący, ktorzy robią czasem rzeczy niegodne (rownież w odniesieniu do miłości do blizniego), ale to nie usprawiedliwia hipokryzji, ktorą tutaj zarzucam "przedmówcy"- 9 0
-
2020-09-12 19:18
To nie jest profanacja
Idź się lecz człowieku, bo jesteś chory z nienawiści do innych ludzi. To Wy profanujecie katolicyzm swoją nienawiścią, wulgaryzmem i agresją.
- 19 51
-
2020-09-12 12:17
Opinia wyróżniona
Nie wiem, jak Wy... (42)
(tzn wiem, jak Wy, bo widzę komentarze, ale jakoś trzeba było zacząć)
...ale ja dojrzałem do tego, żeby przyznać, że obie strony mają prawo istnieć w przestrzeni publicznej.
Są jak dwie strony naszej polskiej monety, medalu. Nie ma Polski bez jednych, ani drugich, trzeba to w końcu zrozumieć i przestać się kłócić... osoby(tzn wiem, jak Wy, bo widzę komentarze, ale jakoś trzeba było zacząć)
...ale ja dojrzałem do tego, żeby przyznać, że obie strony mają prawo istnieć w przestrzeni publicznej.
Są jak dwie strony naszej polskiej monety, medalu. Nie ma Polski bez jednych, ani drugich, trzeba to w końcu zrozumieć i przestać się kłócić... osoby nieheteronormatywne nie są agresywne, a narodowcy to nie faszyści (może z jakimiś wyjątkami, które rzutują na całą resztę).
W ogromnej większości to normalni ludzie wiążący na codzień koniec z końcem, jeden drugiemu na pewno pomógłby w potrzebie, tylko dali sobie wmówić, że trzeba nienawidzić tego po drugiej stronie tęczy.
Ludzie, ogarnijcie się, to donikąd nie prowadzi...- 361 140
-
2020-09-14 10:22
Ruch lgbtqwerty jest środowiskiem bardzo toksycznym (2)
Zarówno dla osób homoseksualnych jak i każdego innego środowiska. To co wyczyniają usprawiedliwiając się swoją ideologią przechodzi ludzkie pojęcie. Same osoby homoseksualne niezwiązane z tą bandą mówią otwarcie, że Ci ludzie im szkodzą, bo utożsamiają się ze wszystkimi osobami homoseksualnymi i pokazują je w złym świetle. Homoseksualizm nie
Zarówno dla osób homoseksualnych jak i każdego innego środowiska. To co wyczyniają usprawiedliwiając się swoją ideologią przechodzi ludzkie pojęcie. Same osoby homoseksualne niezwiązane z tą bandą mówią otwarcie, że Ci ludzie im szkodzą, bo utożsamiają się ze wszystkimi osobami homoseksualnymi i pokazują je w złym świetle. Homoseksualizm nie narodził się wczoraj. Jest obecny cały czas, ale dopiero od niedawna tak skandaliczne zachowania, jak plucie na innych, obrażanie, wyzywanie, naśmiewanie się z czyjejś wiary możemy zauważy w środowisku lgbtqwerty. Przedstawiciele tego ruchu są bardzo agresywni i nie tolerują innych ruchów, wyznań. Albo z nimi albo giń ;) Przykre.
- 4 2
-
2020-09-14 11:06
(1)
Wyobraź sobie, mój drogi, że gdy w Ameryce było niewolnictwo, niektórzy czarni też uważali, że ci, którzy walczą o wolność robią bzdury, bo powinni siedzieć, gdzie im biali każą. Zapytaj teraz po latach, czy czarni dalej chcieliby być tymi gorszymi i czy uznają, że ci, którzy walczyli robili źle.
- 1 2
-
2020-09-14 12:50
Bzdura
Co ma piernik do wiatraka? W żaden sposób nie można porównywać sytuacji niewolników w USA z obecną sytuacją sodomitów.
- 2 1
-
2020-09-13 09:53
nie sluchac biskupow i bedzie dobrze
- 2 1
-
2020-09-13 08:42
W samo sedno. (1)
Częsti tak jest, że część z danej grupy robi zły PR pozostałym
- 2 0
-
2020-09-13 13:13
tak. a jak szedłeś Wrzeszczem to wrzeszczałaś.
- 1 0
-
2020-09-13 06:31
Gutek (1)
Lgbt też są agresywni już nie raz było to pokazane . Za grożenie nożem dewastowanie samochodów radiowozów. Plucie w twarz wyzwiska . Nie oszukujmy się
- 8 3
-
2020-09-13 09:55
no wlasnie, nie wmawiaj sobie agresji lgbt
- 1 6
-
2020-09-12 23:26
nie zgadzam się każda skrajność nie jest dobra
- 3 0
-
2020-09-12 19:19
Nienawiść do innych jest zakazana prawem (2)
I nie może funkcjonować w przestrzeni publicznej. Dałeś się omamić prawicy, faszystom, narodowcom i innym nienawistnym i głupim ludziom, że mają prawo do agresji słownej i fizycznej. Otóż nie mają. Nikt nie ma.
- 9 4
-
2020-09-14 12:48
Co to za bzdury?
Od kiedy nienawiść jest zabroniona? Jakie przepisy zabraniają nienawiści? Ja np. nienawidzę złodziei - czy to znaczy, że łamię prawo?
- 0 0
-
2020-09-12 22:43
Nienawiść do innych jest zakazana prawem
I nie może funkcjonować w przestrzeni publicznej. Dałeś się omamić lewicy, komunista, marksista i innym nienawistnym i głupim ludziom, że mają prawo do agresji słownej i fizycznej. Otóż nie mają. Nikt nie ma.
- 6 0
-
2020-09-12 18:18
(1)
"Jestem dumny, że jestem polakiem
Nie przeszkadza mi chłopak z chłopakiem
I nie jestem z lewej czy prawej
Po prostu za miłość nikt nie powinien płacić płaczem
Posłuchaj wariacie
Jestem wierzący I odmawiam pacierz
A jeśli ktoś nie wierzy w Boga lub ma inną wiarę
To nadal jest k**** mym bratem"
~bedoes- 8 3
-
2020-09-15 09:22
wiara w Boga wiarą w Boga , pacież pacieżem ale kler jako ochronka dla pedofilii powinna być dawno skończona i sumiennie rozlioczana ...a nie zamiatanie pod dywan bo dewiant ma sutanne
- 0 0
-
2020-09-12 17:38
Jak wy...
Dada, da prawilna...
- 0 3
-
2020-09-12 16:13
Ja tylko jednego nie rozumiem. (4)
Czemu manifestanci pod patronatem pani prezydent skandowali "Gdańsk kaszubski", skoro nigdy nie był kaszubski... Reszta manifestacji to porażka-część osób przyjezdnych to tzw etatowi demonstranci walczący z tzw. dyskryminacją. Można było ich wszystkich policzyć na palcach jednej ręki a w piszecie o kilku demonstracjach LGBT? Demonstracja narodowców - on się odbyła? ;)
- 10 4
-
2020-09-12 23:22
Taaa a wasz prezes jest hetero ha ha ha (3)
- 4 5
-
2020-09-13 11:52
(2)
Co to prezesa ze względu na jego orientację chcesz lewaku wykluczyć czy poprostu śmiejesz się z jego orientacji ?
- 4 0
-
2020-09-13 13:12
(1)
ma orientacje homoseksualna. Nic w tym śmiesznego. śmieszne jest ze wstydzi się sam siebie i dopuszcza skrajnie faszyzujące środowiska, które w przeszłości doprowadziły do tragedii, także jemu podobnym.
- 2 4
-
2020-09-14 07:03
Uwielbiam jak lewactwo mówi o faszyzmie ale marzy im się komunizm. Powiedz kto ma więcej ofiar na swoich barkach faszyzm czy komunizm? Podpowiem, Robercik miał wizerunek największego zbrodniarza świata na lodówce
- 3 0
-
2020-09-12 13:56
(5)
Skrajna lewica nie uznaje innych pogladów .To sa anarchisci i komunisci ,oni nie maja nic wspólnego z tolerancja.
- 25 19
-
2020-09-12 23:21
Danielku wracaj do szkoly
Robisz z siebie wala
- 1 4
-
2020-09-12 15:24
A lewica mówi:
Skrajna prawica nie uznaje innych poglądów. To są konserwatyści i katoliccy ekstremiści, oni nie maja nic wspólnego z tolerancja.
- 14 4
-
2020-09-12 15:12
(2)
rzucasz hasła o których nie masz pojęcia. nie kompromituj się i idz do szkoły
- 12 10
-
2020-09-12 15:25
Takie odpowiedzi nie maja żadnych merytorycznych cech. (1)
Jeżeli mamy się nauczyć rozmawiać ze sobą, jako naród. Musimy zacząć od siebie i zacząć szukać porozumienia, a nie oskarżenia.
- 4 0
-
2020-09-13 20:47
czy to apel do "Daniel"?
- 0 1
-
2020-09-12 13:31
to co krecisz? wiesz albo nie. (5)
szkoda tylko, ze ludzie pracuja w soboty
kto ma czas zamiast zrobic zakupy swiirowac na ulicy? urzednicy i bezrobotni?- 11 6
-
2020-09-12 14:45
...i młodzi, a nimi najlepiej sterować, bo myślą, że walczą we własnej sprawie.
- 8 4
-
2020-09-12 14:35
Człowieku, ale po co odrazu ten wrogi ton? (3)
Przecież można swoje uczucia wyrazić łagodniej. To, ze ludzie pracują w soboty, nie oznacza, ze wszyscy w nie pracują. Przykro mi, ze Ty musisz pracować w sobotę, ale za to na pewno masz wolne w dni, kiedy na przykład ja pracuje.
Miłego dnia- 8 7
-
2020-09-12 15:12
Rozumiem. Muszę Ci w takim razie powiedzieć, ze masz agresywna ekspresję. (1)
To nie jest zarzut. Sam tak kiedyś miałem. W internecie tym trudniej odebrać czyjeś emocje poprawnie.
- 6 2
-
2020-09-12 17:32
niekoniecznie. włoski temperament :)
- 1 0
-
2020-09-12 14:52
mylnie mnie odebrales
mam taka ekspresje.
- 2 0
-
2020-09-12 12:51
a ja wrzeszczę po cichu
bo szanuję przyrodę
- 10 0
-
2020-09-12 12:32
Ale tylko jedna strona ma problem z drugą (3)
A druga tylko eskaluje w swoich prowokacjach bo jest obrażana
- 11 21
-
2020-09-12 14:36
Obie strony mówią to samo. (1)
Rzecz w tym, żeby obie tez zrozumiały, ze obie maja racje i odpuściły.
- 8 2
-
2020-09-13 20:43
rzecz w tym zeby pis i kk nie podsycali podzialow, moze uzyja swojej mocy do ich wygaszenia?
- 2 2
-
2020-09-12 12:38
oj nieprawda
spójrz trochę szerzej i na drugą stronę :)
- 17 4
-
2020-09-12 12:20
W końcu jakiś normalny (4)
komentarz. Brawo
- 34 10
-
2020-09-12 14:43
(3)
Wydaje mi się, że to dorośli "rękami" dzieci chce załatwiać swoje sprawy. Wciskają im w usta hasła, o których młodzież myśli że sama je wykrzykuje. Młodzi są podatni na manipulacje i z racji wieku nie mają tak szerokiej perspektywy widzenia problemu. Z trzeciej strony w śród nich zawsze znajdą się wojownicze jednostki, którym wystarczy iskierka, by
Wydaje mi się, że to dorośli "rękami" dzieci chce załatwiać swoje sprawy. Wciskają im w usta hasła, o których młodzież myśli że sama je wykrzykuje. Młodzi są podatni na manipulacje i z racji wieku nie mają tak szerokiej perspektywy widzenia problemu. Z trzeciej strony w śród nich zawsze znajdą się wojownicze jednostki, którym wystarczy iskierka, by wzbudzić w nich agresję, co oczywiście jest wykorzystywane przez wrogie jednostki, by obie strony nastawić antagonistycznie do siebie. Przede wszystkim nie dajmy się skłócić, wróg nie śpi. Z pewnością komuś zależy byśmy skakali sobie do gardeł.
- 29 2
-
2020-09-12 16:23
Precz z preczem!
- 6 0
-
2020-09-12 14:50
(1)
Tłumy Panie tłumy!
Liczba uczestników pokazuje skalę problemu. Jest odwrotnie proporcjonalna do natężenia wrzasku po obu stronach barykady.- 24 1
-
2020-09-12 17:54
Chodzi o to, że jedni "kochając" inaczej, przyznają się do tego a drudzy to wypierają.
Faktem jest, że po obu stronach "miłujący" inaczej. Dlatego, tak ich wielu.
- 9 5
Wszystkie opinie
-
2020-09-12 11:51
Agresja to choroba (11)
Kto jest agresywny? Czy hasła mogą być agresywne? Czy wygląd może być agresywny?
- 91 63
-
2020-09-12 12:20
hasla moga byc glupie (1)
a glupota to upadek
- 13 1
-
2020-09-12 14:59
Wyznawcy mleka to chore typy
- 2 1
-
2020-09-12 12:55
Wczorajszy odór, który roznosił się prawie po całym Gdańsku był bardzo agresywny dla nosa... Tym się zajmijcie to może być szkodliwe dla LGBTQ itd, nacjonalistów, katolików, jehowych, ewangelików, prawosławnych, protestantów, muzułmanów, tatarów i innych wyznań, ras i poglądów zamieszkujących na terenie Miasta.
- 18 3
-
2020-09-12 16:34
Skoro doszło już w mediach i miejscach publicznych do przyzwolenia zachowań prowokacyjnych,chamskich i perwersyjnych przez heteroseksualną odmianę ludzi to zrozumiałe staje się dlaczego homoseksualni czują się poniżeni i dyskryminowani w tej kwestii.
- 4 17
-
2020-09-12 16:48
(1)
jak chroniono Michała ps. Margot, ktory napadł na furgonetke pro-life i go chroniono, to jest normalne? Albo jak dewastowano posągi, nie tylko w Warszawie ale również w Gdansku.
- 21 2
-
2020-09-13 01:53
Chroniono bo są równi i równiejsi. Taka to ta cała tolerancja
- 5 3
-
2020-09-12 18:09
Symbole typu SS (2)
Nie są zakazane ? A lgbt promuje faszyzm i SS
- 15 10
-
2020-09-12 23:23
Faszyzm to pis promuje (1)
A pedofilie kosciol
- 5 12
-
2020-09-14 07:31
A powiedz jakiej orientacji są ci kościelni pedofile? Bo jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności wybierają dzieci tej samej płci
- 3 0
-
2020-09-12 19:44
Bzdura
A-gresjo (z greckiego) - ruch w kierunku. Nadmiar agresji to jest klopot.
- 1 0
-
2020-09-12 23:30
uprawiasz demagogię dodał bym czy od niby ofiary można przejść w agresora?
- 0 0
-
2020-09-12 11:53
Młodzież Wszechpolska (17)
niech zajmie się norkami I ojcem dyrektorem....
- 225 481
-
2020-09-12 12:55
My jesteśmy mlodzież (2)
Mlodzi i jurni i wolimy swoje towarzystwo niz jakiegos ojca
- 17 4
-
2020-09-14 09:30
(1)
Dziwna ta młodzież wszechpolska; tylu tam homoseksualistów, a protestują przeciwko tolerancji. Nie lękajcie się, wyjdźcie z cienia!
- 2 1
-
2020-09-15 13:12
zwykli najemnicy partii głupców - każda partia ma swoiuch chłopców do bicia by nie brudzić swoich rączek
- 1 0
-
2020-09-12 13:58
MW (1)
tęczowi niech się zajmą sami sobą a nie innymi.
- 36 13
-
2020-09-15 09:16
oni się zajmują sobą w przeciwieństwie do kleru który zmusza niewinnych do bezeceństw przy tym pozostając bezkarnym
- 1 0
-
2020-09-12 14:22
to wy zachowujecie sie jak faszysci i komunisci
- 8 8
-
2020-09-12 15:28
Obie strony zachowują się jak dzieci.
A bo ty to, a ja nie, ale oni bardziej, a tamci gorzej. Słuchajcie, poobserwujcie dzieci, to one się tak kłócą i obrażają. Nie bądźcie jak one, macie kilka lat więcej doświadczenia.
- 6 4
-
2020-09-12 16:42
Skrajnść, perwersja, prowokacyjne chamstwo w zachowaniach młodych,heteroseksualnych utożsamiane jest z "wolnością".Pozytywny charakter tego słowa pozwala akceptować nawet najbardziej wulgarne i chamskie sposoby zachowań które ostatecznie wzbudzają sprzeciw i kontrreakcje.
- 7 9
-
2020-09-12 23:00
Ich tam było że 20 chłopów i kilka dziewczyn, połowa pryszczata (5)
A we wszystkich kontrmanifestacjach byli starzy, młodzi, rodzice z dziećmi, cały przekrój społeczeństwa. Gdańsk dziś pokazał gdzie ma hasła młodzieży wszechpolskiej, w tyłku! :) Było pięknie kolorowo ;)
- 10 12
-
2020-09-13 07:46
LGBT dalej płaci po 50 złotych? (3)
- 9 5
-
2020-09-13 20:56
(2)
nie, a ty platny hejter jestes?
- 0 2
-
2020-09-14 07:28
(1)
Oj dofinansowanie się skończyło? Dlatego tak mało was było
- 2 0
-
2020-09-15 09:17
Rosenfieldowie dalej łożą na sianie głupoty ??
- 1 0
-
2020-09-13 15:24
Was wcale nie było więcej :)
Sprzedawców balonów i kwiatów czasami jest więcej na ulicy Długiej.
- 0 1
-
2020-09-13 14:16
och tak norkami tak,futrami tak, stolcem innym tak (1)
och tak
- 1 0
-
2020-09-13 15:01
Stolcem ... Wygadałeś się ?
- 0 0
-
2020-09-14 12:20
MW to jedyni którzy walczą aby ligibiti poszłooo w buraki..
- 1 0
-
2020-09-12 11:53
(4)
Będzie tęczowa zadyma?
- 166 37
-
2020-09-12 13:18
Nie skakali po radiowozach? (3)
Dziwne...
- 18 5
-
2020-09-12 13:32
zaplacilu mu to je pizze. (1)
- 6 1
-
2020-09-12 19:58
Mamrot ich mesjasz był?
- 3 2
-
2020-09-12 16:33
Dlayego że Januszku zdążyłaś schowac zabawki
- 1 3
-
2020-09-12 11:54
Poco zarejestrowali 5 różnych manifestacji skoro to wszystko jedno i to samo skrajna teczowa lewica (16)
- 460 80
-
2020-09-12 12:29
by ten portal mial o czym pisac ;)
- 26 2
-
2020-09-12 12:44
Dostali kasę ... (8)
...musi być podkładka, że nie wszystko poszło do prywatnych kieszeni ...
- 22 4
-
2020-09-12 12:57
(7)
W punkt. Oni kasę pobierają skąd tylko mogą UE, państwo, samorząd i muszą pokazać, ze coś robią a nie tylko napychają sobie kieszenie. To po prostu taki sposób na życie, a nie żadna walka o jakieś poglądy czy wartości, jakby sypnęli z drugiej strony to by i poglądy zmienili.. nie mógłbym tak żyć
- 20 4
-
2020-09-12 13:32
dokladnie
taki posel aziewicz.
- 7 1
-
2020-09-12 21:42
Zawodowi demonstracji :)
- 6 1
-
2020-09-12 23:26
Kase to ten frajer kaczynski chcial od niemcow ... (3)
... lata wstecz dla swojego Porozumienia Centrum (dzis PiS) ale go olali i do dzis ma do nich zal ten biedny ukryty gej
- 3 9
-
2020-09-13 00:35
Donald dostał na KLD. W reklamówkach jak pisał Piskorski (2)
- 8 0
-
2020-09-13 07:48
I Niemcy dali pieniadze Tuskowi na KLD
- 7 0
-
2020-09-13 15:28
Mówił też o tym zamordowany marszałek sejmu Andrzej Lepper.
- 5 1
-
2020-09-14 09:31
ONR kasa tylko z Rosji. Klasa.
- 2 3
-
2020-09-12 15:27
Mistyfikacja ;-)
- 3 0
-
2020-09-12 15:41
50 zł płatne po zakończonych manifestacjach (1)
I te ormo dziadki z kod i tęczowe POciotki tylko dlatego tam są
- 17 4
-
2020-09-13 07:49
Kasę dostaje jeden i dzieli się ze zwerbowanymi na marsz
Zawsze po , nawet sami robią zdjęcia żeby się rozliczyć z ich prowadzącym
- 6 0
-
2020-09-12 16:49
Sprzeciw wobec dominacji heteroseksualnych i ich perwersyjnych,agresywnych zachowań w mediach i miejscach publicznych jest wystarczająco szeroki aby uświadomić im ich niepoprawność prowadzącą do równie agresywnych reakcji.
- 4 11
-
2020-09-13 12:59
A po co była smutna radna
W sandalach na skarpetach co roku rejestrowala 20 kontrmanifestacji skoro przychodziła tylko ona z mężem?
- 1 0
-
2020-09-14 13:14
aby wiecej osob moglo manifestowac
NIe moze zjawic sie wiecej osob z jednego ugrupowania
- 0 0
-
2020-09-12 11:55
czy z "prawa" czy z "lewa" (1)
NIe róbmy z tego wydarzenia. Pokrzyczą i pójdą do domu. Mogą krzyczeć bo prawo pozwala. I to tyle.
- 204 15
-
2020-09-12 20:51
doczekaliśmy czasów, w których faszyści nazywają siebie antyfaszystami
- 9 1
-
2020-09-12 11:56
Ludzie już wymiotują tęczą (19)
Taka prawda. Co za dużo, to nie zdrowo.
- 734 99
-
2020-09-12 12:38
Ale faszyzm trzyma się mocno. (8)
Nikt nie wymiotuje na prymitywów z MW. Przecież mogą dać w ryja patriotycznie i bejsbolem kości połamać narodowo.
- 26 79
-
2020-09-12 12:43
zwlaszczcza w UM GDańsk (3)
tam szczególnie.
- 27 4
-
2020-09-12 14:50
(2)
Komuś właśnie o to chodzi, by nam obrzydzić i jednych i drugich. Naród staje się słaby i podzielony, łatwy do manipulacji i sterowania. Nie dajmy się podpuszczać, bo wróg czuwa.
- 19 0
-
2020-09-12 15:30
A wróg jest miedzy nami, jest tej samej narodowości. Nie dajcie się zwieść.
- 6 2
-
2020-09-13 07:51
To nie tęcza , tęcza ma siedem kolorów , to jest szesciopaskowa ruska ideologia
- 16 2
-
2020-09-12 12:53
A co ma MW do faszyzmu? (3)
Tyle co ty do inteligencji :)
- 32 7
-
2020-09-12 13:33
tyle co giertych do UE (1)
- 11 2
-
2020-09-13 12:02
Przecież Giertych to teraz wielki autorytet pośród opozycji i zagorzały zwolennik UE XD
- 6 0
-
2020-09-13 15:31
Zostawcie Marynarkę Wojenną w spokoju ;)
- 1 0
-
2020-09-12 13:46
Zabrali dzieciom symbol radości (4)
Nic sami nie wymyśla. Ideologi się nie rozszerza. Patriotą i narodowcem jest się w imię ojczyzny, mając tak piękna historie jak Polska trzeba to podtrzymywać. Nie jeden kraj nam zazdrości. Stanowcze nie dla dziwaków!
- 50 8
-
2020-09-13 13:02
Tobie na pewno
Nikt nie zazdrości sprawności w posługiwaniu się mową ojczystą
- 1 3
-
2020-09-13 13:05
Narodowcy (2)
Zabrali Polakom flagę, Celtom krzyż a naziści Hindusom swastykę
- 1 10
-
2020-09-13 21:34
mysliwy (1)
borsuk zmień lekarza i przestań palić to świństwo
- 3 0
-
2020-09-14 07:35
Przecież lewica jest za legalnym paleniem.
- 0 0
-
2020-09-12 16:55
(1)
Można wymiotować z obrzydzenia gdy patrzy się na powszechność perwersji w wydaniu bynajmniej nie LGBT lecz właśnie heteroseksualnych ludzi w środkach masowego przekazu i miejscach ogólnodostępnych.
- 7 30
-
2020-09-15 09:18
oni to robią między sobą - księża niszczą zycie niewinnych dzieci ...w imię Boga i pozostają bezkarni lub tez są nagradzani jakby nikt nie chciał zauwazyć ich niecnych wystepków - widzisz różnice ? co innego jak sam lubisz chodziś z czymś gdzieś umieszczonym a co innego jeżeli zmuszasz kogoś do noszenia czegoś gdzieś
- 0 0
-
2020-09-12 23:27
Ludzie juz wymiotuja pisem (1)
- 2 17
-
2020-09-13 11:22
Ty to nie wszyscy, osiołku.
- 10 1
-
2020-09-13 14:11
Podziękuj Panu zero
...
- 0 2
-
2020-09-12 11:58
Ale po co te manifestacje? Burza w szklance wody (10)
i zakłócanie spokoju ludziom.
- 290 19
-
2020-09-12 12:00
(4)
po to bo turyści są i widzą i po powrocie opowiadają swoim i dlatego cały świat obecnie "lepiej wie" co się w Polsce dzieje niż Polacy......
- 4 9
-
2020-09-12 12:03
Jacy turyści? Skąd? Z Piotrkowa, czy Pcimia? (2)
- 12 3
-
2020-09-12 12:13
(1)
hmmm każdy mieszkaniec śródmieścia wie że obecnie niezależnie od wytycznych dot. zdrowia, ulice pełne są turystów z zagranicy. Informuję tylko, gdyż może taka wiedza nie dociera do zapomnianych zakątków naszego kraju.
- 3 6