Więcej na ten temat
Opinie (161) 10 zablokowanych
-
2026-03-10 20:11
Opinia wyróżniona
Widzę, że są komentarze typu "to jest centrum i musi być głośno" (21)
Nie, nie musi. Czyjeś upojenie alkoholowe lub po prostu brak kultury nie może tolerowane. Przez tę turystkę są same problemy (wyludnianie centrum i migracja mieszkańców na obrzeża miasta), a zarobek mają tylko właściciele restauracji i hotelarze czyli garstka ludzi. Tym bardziej, to lokal powinien być odpowiedzialny, za hałas gości
- 225 67
-
2026-03-11 10:30
(1)
Żeby nie było turystyki to te miasto całkiem by się sypało a kamienic nikt by nawet nie odmalował. Do tego ceny mieszkań byłyby dużo mniejsze ale ciebie to nie interesuje bo klitki po babci która dostała je za komuny nie sprzedasz tylko będziesz tam gnić i psioczyc l.
- 8 13
-
2026-03-11 13:31
Tańsze mieszkania? Gdzie problem?
Nie, turystyka to nie podstawa gospodarki Gdańska, a zaledwie kilka procent PKB (chyba 7 czy coś w tym stylu). Większość wpływów pochodzi od turystów, którzy nie robią burd, nie drą ryja po nocach i nie rzygają na ulicy. Tacy turyści są tylko problemem i kosztem.
- 9 1
-
2026-03-11 10:15
Tylko dzięki tej turystyce ci "mieszkańcy" (zazwyczaj babki które kiedyś tam dostały mieszkanie z przydziału i wykupiły za bezcen lub ich wnuki) mogę mieszkanie w centrum sprzedać za konkretne pieniądze. Te miasto bez turystyki i studentów czyli dwie grupy na które się tak tu narzeka byłoby zwykła portowa dziurą i byłoby puste i smutne jak Elbląg.
- 8 14
-
2026-03-11 08:39
(1)
Może pora zacząć wychowywać społeczeństwo, nie tylko zakazy.
- 5 5
-
2026-03-11 11:36
mądremu tłumaczyć nie trzeba, a głupi i tak nie zrozumie
- 11 0
-
2026-03-11 05:59
(2)
A to nie jest przypadkiem tak że miasto turystyczne zarabia dużo z turystyki i dzięki temu mieszkańcy mają lepiej. W teorii powinno przynajmniej tak być.
- 5 20
-
2026-03-11 08:28
Proszę o przedstawienie definicji prawnej
miasta turystycznego. Nie ma takiej. I mieszkańcom nie żyje się lepiej dzięki turystom, tylko jednostkom lub firmom. Dla mieszkańców zostają koszty obsługi ruchu turystycznego, w dodatku turystów najgirszego sortu...
- 18 3
-
2026-03-11 08:23
darcie mordy, smrodzenie marychą nie ma nic z kultury
- 20 2
-
2026-03-11 05:49
Lisbona Barcelona Berlin Paryż Rzym
Praga Amsterdam, Kraków, Nowy Jork Stambuł i olbrzymia ilość miast bogatych i turystycznych - są Stefy gdzie jest życie nocne!
- 8 8
-
2026-03-10 22:24
Zazdrość ludzka nie zna granic (1)
Czyli zazdrościsz kasy restauratorom, hotelarzom i żulkom, bo inaczej byś tak nie pisała :) załóż restauracje/hotel/motel, zrób ze swojego mieszkania w centrum apartament na wynajem, a sama przeprowadź się w środek lasu. A nie czekaj tam Ci śpiew ptaków i wycinka drzew będzie przeszkadzała. Ale przynajmniej byś nie musiała zazdrościć hajsu innym.
- 10 29
-
2026-03-11 10:16
Tylko nie widzi tego że jej klitka po babci w Śródmieściu z odrapanymi ścianami dzięki turystyce jest warta 3x za dużo.
- 3 7
-
2026-03-10 21:13
(1)
Przecież to głównie słoiki w okresie imprezowo - rujowym chcą robić z miasta imprezownie dla anonimowego bydła na krótki termin. Bo u siebie na wsi tego nie mieli, wiec w ten sposób opacznie rozumują wielkomiejskośc haha. Są żałośni, nikt nie bierze ich bełkotu pod uwagę.
- 33 5
-
2026-03-11 10:17
Żałosny jest twój komentarz. Gdańsk to dziura w której przybyło blokowisk nie róbcie z tego Bóg wie jakiego miasta. Gdyby nie ci przyjezdni i turyści t byłby drugi Elbląg
- 2 9
-
2026-03-10 20:59
(2)
Na Szadółkach nie ma problemów z pijanymi turystami. Proponuję przeprowadzkę. Na pewno będzie ciebie stać bo mieszkania tam są tańsze niż w centrum.
- 9 34
-
2026-03-10 21:14
(1)
Lepiej wróć do siebie na Kujawy, a nie będziesz dyktował niedobitkom lokalnej populacji co mają robić. Won!
- 33 3
-
2026-03-11 10:18
Lokalnej populacji haha. Dziadek z babka przyjechali dorożką z koniem bo dostali robotę w stoczni i przydział na mieszkanie a ty teraz zgrywasz wielce miastowego pana. Gdańsk to nie jest duże miasto tylko miasto w którym przybyło blokowisk.
- 2 10
-
2026-03-10 20:54
tak musi (3)
póki jest bezpiecznie, to nic Ci do tego.
Jak Ci przeszkadza to wyprowadź się poza centrum - miasto ma tetnić zyciem a nie zamieniać się w skansen
a potem sie dziwicie ze jest niz demograficzny- 11 35
-
2026-03-10 21:14
Wracaj na Warmię weku
- 24 3
-
2026-03-10 21:10
A weźmiesz na mnie kredyt, żebym mógł się przeprowadzić na nowe miejsce? (1)
Mieszkanie to nie pralka, że można wymieniać co chwile
- 16 2
-
2026-03-11 10:25
Nie uwierzysz ale mieszkanie można sprzedać i kupić drugie za pieniądze z pierwszego. W tle nogole nie uwierzysz ale można umowę skonstruować tak że oddasz klucze od pierwszego jak dostaniesz od drugiego.
- 2 5
-
2026-03-10 20:30
Dokladnie!
Sa przepisy o cofnięciu koncesji to trzeba je Stosować!
- 28 6
-
2026-03-10 21:00
Opinia wyróżniona
Nie róbcie tego co w Sopocie (12)
Chcecie powtórki z Sopotu? Było centrum rozrywki, stało się wymarłym miastem. Ścisłe centrum nie jest brane pod uwagę do życia "na codzień" przez racjonalnie myślących ludzi. Podobnie kupowanie mieszkania w okolicach Rębiechowa/Banina - a potem płacz, że samoloty latają.
- 136 59
-
2026-03-11 21:51
tak, nie róbcie tego, co w Sopocie - Sopot miał być miastem okresowego pobytu dla nadzianych elit i oto dziś widzimy skutki
- 2 0
-
2026-03-11 08:35
(2)
Najbardziej roszczeniowa grupa, chcą mieszkać w samym centrum i mieć liczne przywileje.
- 8 17
-
2026-03-11 21:53
Najbardziej roszczeniowa grupa to ci, którzy uważają że centrum miasto jest wódopojem i rzygownikiem specjalnie dla nich oddawajcie się tym uciechom i hałasom na własnym podwórku.
- 6 1
-
2026-03-11 13:17
Jakie przywileje? I na czym polega roszczeniowość mieszkańców? Na prawie do zycia w spokoju?
Roszczeniowi to są imprezowicze, którzy nie liczą się z nikim i z niczym.
- 13 1
-
2026-03-10 22:06
No właśnie nie chcemy tej patologii jaką przez tyle był Sopot
Miasto, które oprócz hałasów i pijanstwa przez imprezy odnotowywało najwiekszą ilość przestępstw w Polsce.
- 32 8
-
2026-03-10 22:05
(5)
Dlaczego rozrywkę utożsamiasz z rykami nawalonych i nawciąganych troglodytów? Dobrze się bawisz w otoczeniu wydzielin i wydalin? To zorganizuj sobie taką rozrywkę we własnym Baninie czy Kiełpinie.
- 34 3
-
2026-03-11 21:54
utożsamia, bo to jedyna "rozrywka", jaką zna
- 2 0
-
2026-03-11 07:19
Cenowo (1)
Działka pod budowę zaczyna się od 400 zł za metr,także realnie działka pod budowę pół miliona ,ja bym tak nie szydził z Banina...)miejscowość dla bogatych ludzi;)
- 5 6
-
2026-03-11 23:04
Niektórzy żyją dalej w innej rzeczywistości. Banino to w większości drogie i duże domy jednorodzinne. Jest kilka osiedlki szeregów które fakt były zdecydowanie tańsze kiedyś. Ale teraz....ja szukam czegoś już za przodkowem bo wcześniej to mało kogo stać.
- 0 0
-
2026-03-11 06:38
Tak to dziala (1)
Od zawsze. Ty też tak się bawiłeś, ale się zestarzałeś i Ci to przeszkadza. Może czas na działeczkę za miastem.
- 8 13
-
2026-03-11 09:56
Może czas na porzucenie patologiczny zachowań i dostosowanie się do życia w społeczeństwie.
- 7 3
-
2026-03-10 21:39
tak
- 5 3
-
2026-03-10 20:04
Herman Manul (17)
Pani Magdalena jest oderwana od rzeczywistości.Chce w centrum średniego miasta spokój i ciszę.Dla takich ludzi jest wieś chociaż szczerze wątpię czy na wsi nie przeszkadzałby piejący kogut.XD
- 38 60
-
2026-03-10 20:11
Bzdury piszesz wcale tej Pani sie nie dziwię, po pracy też chcę mieć ciszę,a nie ten badziew
- 29 3
-
2026-03-10 20:11
(12)
Manual od ręki! Ty tumanie kobieta ma rację! Płaci podatki dla Gdańska i coś się od tych patałachów należy! Już w niektórych miastach na zachodzie, mieszkańcy mieli dosyć pijackiej hołoty i ciszę mają o 22 godz! Ludzie chodzą do pracy i chcą się spokojnie wyspać a nie nasłuchiwać pijacką patologię, która z ościennych wiosek przyjeżdża na balety go Gdańska!
- 28 5
-
2026-03-10 20:15
Herman Manul (9)
To wyobraź sobie jak turyści przyjeżdżający do Gdańska przestaną przyjeżdżać i skąd pieniądze w budżecie miasta ?
Za parkowanie czy za śmieci miasto pod jesień ci opłatę.Odplyw takich turystów to też o wiele mniejsze zyski dla lokali.- 1 27
-
2026-03-10 20:19
(2)
I bardzo dobrze, niech przestaną przyjeżdżać.
Miasto jest dla mieszkańców, nie turystów.- 20 3
-
2026-03-10 20:29
A właśnie że nie, miasto jest dla turystów a nie dla mieszkańców. (1)
- 2 21
-
2026-03-11 11:26
A właśnie że nie, miasto jest dla mieszkańców a nie dla turystów.
Kiedy to się zmieniło? Kiedyś przecież nie było turystów.
- 4 0
-
2026-03-10 20:35
No skoro tyle tej kasy od turystów (1)
to czemu na odśnieżanie zabrakło?
- 16 1
-
2026-03-10 21:10
z turystów miasto ma kasy okrągłe...
...zero!
I to jest pozytywne przypuszczenie, go ktoś za remonty, sprzątanie i utrzymanie porządku musi zapłacić...- 12 0
-
2026-03-10 20:38
Nie muszą przyjeżdżać turyści wcale! Gdańsk jest tak przeludniony że podatki wystarczą! Po za tym, niech włodarze zlikwidują falę do której Gdańsk co roku dopłaca 30 mln!!! I sponsoring patologi z Lechii i wszystko się wyrówna!
- 13 5
-
2026-03-10 21:08
z tych samych źródeł, co zwykłe... (1)
Podstawowy punkt przychodów miasta to PIT jego mieszkańców!!!
Następnie podatki od nieruchomości...
Dotacje celowe administracji państwowej...
Potem jest dłuuugo, długo nic i pojawiają się resztki CIT.
Wśród nich próżno szukać podatków od podmiotów zajmujących się turystyką, bo zwykle są one... spoza Gdańska.
Więc determinacja urzędników ma raczej inne podłoże...- 15 0
-
2026-03-11 08:43
Mało wiesz.
- 0 2
-
2026-03-10 22:07
Napisz ile tych pieniędzy z turystów ma miasto co roku? I ile wydaje na promocję turystyki- w tym opłacanie youtuberów, influencerów, producentów filmowych
- 10 0
-
2026-03-10 21:06
Płaci podatki dla Gdańska więc płaci 10 zł miesięcznie za parkowanie. Mieszkańcy innych dzielnic też płacą podatki w Gdańsku ale muszą płacić 10 zł za godzinę parkowania.
- 2 8
-
2026-03-11 08:41
wszyscy płacą podatki,
- 0 0
-
2026-03-10 20:29
(1)
jeśli nie 24/7 to chociaz w srody, piatki i soboty... kazde miasto +100k mieszkancow powinno miec takie przepisy...
- 1 4
-
2026-03-10 20:47
Jakie przepisy! Uściślij, bo nie wiadomo o co chodzi!czy o spokój czy zabawę!
- 1 1
-
2026-03-11 08:39
na wsi jest wiele więcej hałasu i smrodu.
- 0 1
-
2026-03-10 20:05
Za hałas (2)
zabierać koncesje na alkohol na rok czasu, szybko się wszystko uspokoi
- 50 21
-
2026-03-10 20:26
autyzm sie odezwał??
- 1 17
-
2026-03-10 20:42
I otworzyć kolejna żabkę jak na Świętojańskiej
- 2 5
-
2026-03-10 20:07
Przyda się więcej patrolów policji ale normalne jest ze jest głośna muzyka (1)
Absurdalne również jest narzekanie na lotnisko lub na rolników na wsi bo głośno
- 27 25
-
2026-03-10 20:42
To słuchaj głośnej muzyki u siebie,
a nie zmuszaj innych. Zachowanie kultury to nie wstyd.
- 11 3
-
2026-03-10 20:11
Opinia wyróżniona
Widzę, że są komentarze typu "to jest centrum i musi być głośno" (21)
Nie, nie musi. Czyjeś upojenie alkoholowe lub po prostu brak kultury nie może tolerowane. Przez tę turystkę są same problemy (wyludnianie centrum i migracja mieszkańców na obrzeża miasta), a zarobek mają tylko właściciele restauracji i hotelarze czyli garstka ludzi. Tym bardziej, to lokal powinien być odpowiedzialny, za hałas gości
- 225 67
-
2026-03-10 20:30
Dokladnie!
Sa przepisy o cofnięciu koncesji to trzeba je Stosować!
- 28 6
-
2026-03-10 20:54
tak musi (3)
póki jest bezpiecznie, to nic Ci do tego.
Jak Ci przeszkadza to wyprowadź się poza centrum - miasto ma tetnić zyciem a nie zamieniać się w skansen
a potem sie dziwicie ze jest niz demograficzny- 11 35
-
2026-03-10 21:10
A weźmiesz na mnie kredyt, żebym mógł się przeprowadzić na nowe miejsce? (1)
Mieszkanie to nie pralka, że można wymieniać co chwile
- 16 2
-
2026-03-11 10:25
Nie uwierzysz ale mieszkanie można sprzedać i kupić drugie za pieniądze z pierwszego. W tle nogole nie uwierzysz ale można umowę skonstruować tak że oddasz klucze od pierwszego jak dostaniesz od drugiego.
- 2 5
-
2026-03-10 21:14
Wracaj na Warmię weku
- 24 3
-
2026-03-10 20:59
(2)
Na Szadółkach nie ma problemów z pijanymi turystami. Proponuję przeprowadzkę. Na pewno będzie ciebie stać bo mieszkania tam są tańsze niż w centrum.
- 9 34
-
2026-03-10 21:14
(1)
Lepiej wróć do siebie na Kujawy, a nie będziesz dyktował niedobitkom lokalnej populacji co mają robić. Won!
- 33 3
-
2026-03-11 10:18
Lokalnej populacji haha. Dziadek z babka przyjechali dorożką z koniem bo dostali robotę w stoczni i przydział na mieszkanie a ty teraz zgrywasz wielce miastowego pana. Gdańsk to nie jest duże miasto tylko miasto w którym przybyło blokowisk.
- 2 10
-
2026-03-10 21:13
(1)
Przecież to głównie słoiki w okresie imprezowo - rujowym chcą robić z miasta imprezownie dla anonimowego bydła na krótki termin. Bo u siebie na wsi tego nie mieli, wiec w ten sposób opacznie rozumują wielkomiejskośc haha. Są żałośni, nikt nie bierze ich bełkotu pod uwagę.
- 33 5
-
2026-03-11 10:17
Żałosny jest twój komentarz. Gdańsk to dziura w której przybyło blokowisk nie róbcie z tego Bóg wie jakiego miasta. Gdyby nie ci przyjezdni i turyści t byłby drugi Elbląg
- 2 9
-
2026-03-10 22:24
Zazdrość ludzka nie zna granic (1)
Czyli zazdrościsz kasy restauratorom, hotelarzom i żulkom, bo inaczej byś tak nie pisała :) załóż restauracje/hotel/motel, zrób ze swojego mieszkania w centrum apartament na wynajem, a sama przeprowadź się w środek lasu. A nie czekaj tam Ci śpiew ptaków i wycinka drzew będzie przeszkadzała. Ale przynajmniej byś nie musiała zazdrościć hajsu innym.
- 10 29
-
2026-03-11 10:16
Tylko nie widzi tego że jej klitka po babci w Śródmieściu z odrapanymi ścianami dzięki turystyce jest warta 3x za dużo.
- 3 7
-
2026-03-11 05:49
Lisbona Barcelona Berlin Paryż Rzym
Praga Amsterdam, Kraków, Nowy Jork Stambuł i olbrzymia ilość miast bogatych i turystycznych - są Stefy gdzie jest życie nocne!
- 8 8
-
2026-03-11 05:59
(2)
A to nie jest przypadkiem tak że miasto turystyczne zarabia dużo z turystyki i dzięki temu mieszkańcy mają lepiej. W teorii powinno przynajmniej tak być.
- 5 20
-
2026-03-11 08:23
darcie mordy, smrodzenie marychą nie ma nic z kultury
- 20 2
-
2026-03-11 08:28
Proszę o przedstawienie definicji prawnej
miasta turystycznego. Nie ma takiej. I mieszkańcom nie żyje się lepiej dzięki turystom, tylko jednostkom lub firmom. Dla mieszkańców zostają koszty obsługi ruchu turystycznego, w dodatku turystów najgirszego sortu...
- 18 3
-
2026-03-11 08:39
(1)
Może pora zacząć wychowywać społeczeństwo, nie tylko zakazy.
- 5 5
-
2026-03-11 11:36
mądremu tłumaczyć nie trzeba, a głupi i tak nie zrozumie
- 11 0
-
2026-03-11 10:15
Tylko dzięki tej turystyce ci "mieszkańcy" (zazwyczaj babki które kiedyś tam dostały mieszkanie z przydziału i wykupiły za bezcen lub ich wnuki) mogę mieszkanie w centrum sprzedać za konkretne pieniądze. Te miasto bez turystyki i studentów czyli dwie grupy na które się tak tu narzeka byłoby zwykła portowa dziurą i byłoby puste i smutne jak Elbląg.
- 8 14
-
2026-03-11 10:30
(1)
Żeby nie było turystyki to te miasto całkiem by się sypało a kamienic nikt by nawet nie odmalował. Do tego ceny mieszkań byłyby dużo mniejsze ale ciebie to nie interesuje bo klitki po babci która dostała je za komuny nie sprzedasz tylko będziesz tam gnić i psioczyc l.
- 8 13
-
2026-03-11 13:31
Tańsze mieszkania? Gdzie problem?
Nie, turystyka to nie podstawa gospodarki Gdańska, a zaledwie kilka procent PKB (chyba 7 czy coś w tym stylu). Większość wpływów pochodzi od turystów, którzy nie robią burd, nie drą ryja po nocach i nie rzygają na ulicy. Tacy turyści są tylko problemem i kosztem.
- 9 1
-
2026-03-10 20:11
(6)
To tak zamieszkać obok stuletniego kościoła i narzekać na dzwony które biły jeszcze zanim się człowiek urodził. Centrum=nocne życie, dlatego na osiedlach nie ma dyskotek.
- 32 51
-
2026-03-10 20:23
Tak samo lotnisko
- 6 8
-
2026-03-11 06:36
Nowy Port
ale za to są 777 i sklepy monopolowe Borys
- 1 0
-
2026-03-11 10:46
W kościołach dzwony nie dzwonią nocą, siedem dni w tygodniu. (2)
- 2 0
-
2026-03-11 21:03
W nocy nie, ale dzwonią o 6 rano. Codziennie. (1)
Ze swojego mieszkania słyszę dzwony trzech kościołów, bo są blisko siebie. Dwa o 6, a jak już znów zasypiam to o 6.50 znowu budzi mnie ten trzeci.
- 0 1
-
2026-03-12 07:33
Przecież dzwonią przez chwilę, nie godzinami
Co to w ogóle za niemądre porównanie dzwonów o 6-,j i darcia mordy mordy nocą.
- 0 0
-
2026-03-11 11:29
Przecież 50 lat temu
Nie było nocnego życia w Gdańsku, to co to za porównanie xd
- 1 0
-
2026-03-10 20:11
park kulturowy to w rzeczywistości
park chamstwa i niekulturalnego zachowania obcych i naszych patusów na starym miescie maja w du**e mieszkanców
- 42 6
-
2026-03-10 20:12
takie problemy mają wszystkie większe miasta turystyczne
ale zyski to chcą mieć /z turystyki/ - A dla szcz.jących po murach i żyg..cych kary i koniec.
- 14 15
-
2026-03-10 20:13
Lubię słuchać Rammstein (1)
- 5 14
-
2026-03-10 21:12
słuchawki
w miejscu publicznym
- 13 0
-
2026-03-10 20:14
Hałas (3)
W Gdyni zamknęli na 2 lata pub, bo mieszkańcy też nie mieli spokoju z obszczy murami na codzień! Zabrali licencje na alkohol i jest spokój.
- 40 8
-
2026-03-10 20:20
i co chwile lokal do wynajęcia/sprzedaży lub żabka
- 2 6
-
2026-03-10 20:24
Gdynia to wioska, w której nic się nie dzieje. Nuuda (1)
- 6 11
-
2026-03-10 20:40
Taka sama wioska jak w Gdańsku czy Sopocie!
- 6 1
-
2026-03-10 20:17
Sopot jest przykładem jak zniszczyć turystyczne miasto (3)
na siłę próbuje się zamykać kluby, podwyższać opłaty za parkowanie. W sezonie faktycznie jest dużo ludzi, ale poza nim na Monciaku jest pusto,
- 37 42
-
2026-03-10 20:28
Sopot wymarł przez patowynajem krótkookresowy
Całe domy miesiącami stoją puste by przez 6 tygodni tzw inwestorzy mogli się nachapać.
Dzietność na poziomie 0.57 nie wzięła się sama z siebie- 27 2
-
2026-03-10 21:11
Ok słoiku, zobaczysz kilka szemranych klubów na krzyż i już włącza się podnieta jak u małpki na widok świecidełek. Miasto jest dla mieszkańców, nikt cię tu nie zapraszał. Zawsze możesz pojechać do Mielna lub Zakopca, ok bydła mniej, tym lepiejm
- 16 0
-
2026-03-11 19:35
Sopot to w dalszym ciagu
Wyszynk , glosna muza jeszcze wieceej wody i panienki
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.