Więcej na ten temat
Opinie (361) ponad 20 zablokowanych
-
2024-11-09 06:11
Opinia wyróżniona
A ja stanę w obronie pana "Macieja". (12)
Załatwienie pozwolenia na prace nocne to nie jest jakaś czarna magia, wystarczy wypełnić formularz, udać się do urzędu miasta/gminy, wnieść stosowną opłatę i się dostaje pieczątkę na owym pozwoleniu. Z tym, że firmy tego nie robią, bo im się poprostu nie chce jechać tego załatwić i liczą, że kolejny raz się uda. Przecież gdyby komuś z firmy się
Załatwienie pozwolenia na prace nocne to nie jest jakaś czarna magia, wystarczy wypełnić formularz, udać się do urzędu miasta/gminy, wnieść stosowną opłatę i się dostaje pieczątkę na owym pozwoleniu. Z tym, że firmy tego nie robią, bo im się poprostu nie chce jechać tego załatwić i liczą, że kolejny raz się uda. Przecież gdyby komuś z firmy się zachciało poświęcić chwilę czasu to byśmy tego artykułu dzisiaj nie czytali, pan "Maciej" by się przeszedł na plac budowy, dostałby owe pozwolenie do wglądu, obróciłby się na pięcie i wrócił do domu. Policja by nie musiała interweniować, panowie budowlańcy mieliby święty spokój od pieniacza, a pan "Maciej" wróciłby do siebie, wsadziłby stopery w uszy i zagryzając poduszkę z bezsilności poszedł spać dalej.
Ale jak czytam komentarze to widzę, że mentalność niewolnika dalej mocno tkwi w narodzie. Życzę każdemu kto broni firmy działającej niezgodnie z przepisami żeby miał takie nielegalne prace nocne pod własnymi oknami, najlepiej codziennie. Przepisy to przepisy i każdy musi ich przestrzegać, inaczej wszędzie będziemy mieli samowolkę.
I żeby nie było, sam jestem za tym żeby takie prace jak powyższa robić w godzinach nocnych żeby nie utrudniać życia kierowcom, ale niech to robią na legalu.- 165 75
-
2024-11-11 09:35
Kto obecnie pracuje w budowlance?Patologia zatrudniana po taniości!! A naturalnie nie przestrzeganie przepisów
to norma w Gdańsku
- 5 8
-
2024-11-11 08:47
Załatwiałeś ty kiedyś cos w urzędzie? Opisujesz procedurę a nie rzeczywistość.
- 13 5
-
2024-11-09 17:22
Zgadzam się, pozwolenie powinno być i informacja o tym, że będzie hałas.
- 19 2
-
2024-11-09 08:05
Pan maciej to typowy pieniacz (1)
Nawet gdyby dostał pozowolenie to awanturę by kręcił dla zasady. Tak robią te wsioki z osowej
- 32 32
-
2024-11-11 08:04
On NIE jest pieniaczem, za to ty jesteś typowym kłmcą internetowym
- 14 12
-
2024-11-09 06:58
A ja im życzę, żeby im stragan z marchewką postawili na drodze dojazdowej do/z pracy.
Ciekawe czy nie będą chcieli zapytać o pozwolenie na zajęcie pasa drogowego XD
- 12 4
-
2024-11-09 06:47
(4)
Rozumiem, że Pan Maciej spałby lepiej, a dom trząsłby się mniej, gdyby wykonawca miał stosowne pozwolenie? ;)
- 26 26
-
2024-11-10 10:34
Tak, bo ze względu na miejsce
Nikt takiego pozwolenia by nie wydał. A gdyby wydał to Pan Maciej by poszedł na skargę i by cofnięto pozwolenie. Nie może być tak że można tak po prostu budzic ludzi w nocy, nie ma żadnego uzasadnienia i mocy prawnej takie działanie. Tylko zagrożenie życia i jego ratowanie mogą pozwalac na nocne zakłócanie ciszy. Mądralo
- 18 12
-
2024-11-09 06:49
Rozumiem, że tobie nie przeszkadza zajęty pas na ulicy którą jedziesz do pracy.. (2)
..kiedy firma malująca pasy, myjąca bariery energochłonne/znaki itp. robi to bez pozwolenia na zajęcie pasa drogowego?
- 18 6
-
2024-11-09 11:50
(1)
Bardziej od pozwolenia interesuje mnie czy zajęcie tego pasa jest konieczne czy nie.
- 3 7
-
2024-11-11 08:52
I nie tobie to oceniać
- 5 1
-
2024-11-09 06:13
Zbierzesz milion łapek w dół za tę niepopularną opinię.
Przecież widzisz, że te hałasy nie przeszkadzały nikomu, zwłaszcza tym co nie mieszkają obok tej budowy.
- 15 6
-
2024-11-08 21:50
Opinia wyróżniona
Przestrzegajmy prawa (4)
Jeśli w decyzji środowiskowej jest zakaz pracy nocnej to trzeba to przestrzegać lub zmienić a nie remonotwac na rympal. To ze władza łamie prawo nie oznacza, że każdy może.
- 97 80
-
2024-11-12 09:26
Zgodnie z prawaem będzie zdecydowanie mniej uciążliwie!
- 0 1
-
2024-11-11 08:01
Obecnie niema prawa
Każdy uznaje jak chce.
- 2 7
-
2024-11-09 09:19
Jak łamali prawo zgodnie z procedurami to mogli, tak jak Horała tłumaczył kradzież publicznej kasy.
- 13 5
-
2024-11-08 22:00
W punkt!
- 15 10
-
2024-11-08 21:34
Opinia wyróżniona
(11)
Robią w dzień i powodują korki źle, robią w nocy też źle. Polecam chodzenie piechotą wszedzie . Powietrze czystsze i każdy będzie zdrowszy
- 416 59
-
2024-11-11 10:52
Zgadzam się z tobą!
Zgadzam się z tobą! dopiero co wszyscy oburzali się z powodu korku na ul. Morskiej w Gdyni! " Jakim prawem wykonawca w ciągu dnia frezuje i układa nowy asfalt, tworzą się korki i nie można nigdzie na czas dojechać!" . Drodzy komentujący, nie jestem zwolennikiem aby wszystko naśladować z tzw. zachodu , ale w Norwegii takie prace wykonuje się w
Zgadzam się z tobą! dopiero co wszyscy oburzali się z powodu korku na ul. Morskiej w Gdyni! " Jakim prawem wykonawca w ciągu dnia frezuje i układa nowy asfalt, tworzą się korki i nie można nigdzie na czas dojechać!" . Drodzy komentujący, nie jestem zwolennikiem aby wszystko naśladować z tzw. zachodu , ale w Norwegii takie prace wykonuje się w godzinach nocnych, tak aby od godziny 5-6 rano udostępnić drogę użytkownikom. A co do Pana Macieja, ale facet musiał być zdesperowany i zawzięty, że przez całą noc zamiast być w łóżku to łaził po dzielnicy i chłopom asfaltu nie dał ułożyć!
- 6 0
-
2024-11-11 09:30
Pirat drogowy jak widac ma tutaj poparcie ale jak by jemu pod oknem robili takie prace zmienił by zdanie
- 1 3
-
2024-11-09 09:16
Mądrze się pisze kiedy nas to nie dotyczy.
Zauważyłem, że najgłośniej szczekają mieszkańcy spoza Osowy, którzy tylko korzystają z tej drogi przejazdem.
- 15 10
-
2024-11-08 21:56
Też miałem nielegalne prace nocne na budowie obok domu, to było straszne. (7)
Mimo braku zezwolenia i interwencji policji nie wstrzymali działań, woleli zapłacić mandaty. Trzy domy drżały w posadach przez kilka nocy, mimo że były to działania bezprawne. Polska to dzicz, prawo jest tylko do obśmiania. Rozumiem interweniującego, nie da się funkcjonować przy placu budowy w nocy.
- 20 35
-
2024-11-08 22:55
Co to za argument, ze Trzy domy drżały w posadach? W dzien nie drżałyby w posadach? (6)
- 35 14
-
2024-11-09 12:56
W dzień to jest mniej dotkliwe, ludzie są poza domem.
- 7 8
-
2024-11-08 23:39
(3)
Rozumiesz, że to durne prawo zostało ustanowione by wszyscy byli "równo" traktowani? Tak więc skoro prawo mamy takie a nie inne należy go przestrzegać. Tez mnie wkurza ja ktoś wezwie strażników wiejskich bo samochod komuś przeszkadza na skrawku chodnika, który tak naprawdę nikomu nie wadzi, ale rozumiem prawo to prawo i mandat się należy...
- 10 5
-
2024-11-11 08:53
Skoro ktoś wezwał
To jednak wadzi.
- 3 0
-
2024-11-09 01:02
Przecież większość Polaków to potomkowie chłopstwa. Oczekiwanie od nich świadomości czym jest prawo (1)
to jak oczekiwanie od psa zrozumienia czym jest dzień tygodnia. Ich świat się kończy na czubku ich nosa, tak jak kiedyś zagroda.
- 8 11
-
2024-11-11 09:05
Ty pochodzisz z tzw. czworaków?
Czyli potomek parobków.
- 3 0
-
2024-11-09 01:21
za dnia by domy nie spały i mogłyby z posad na chwilę wyjść
szkoda klawiatury na takich
- 7 8
-
2024-11-08 21:03
(7)
Robią w nocy źle,robią w dzień też źle...nie dogodzisz.Jak mi za głośno w nocy,wkładam zatyczkę do ucha i śpię jak zabity.
- 137 25
-
2024-11-08 21:54
Nie ma problemu.
Wolna amerykanka. Po kiego jakieś uzgodnienia i decyzje? W związku z powyższym cała kupa urzędników do zwolnienia, bo ich decyzje są zbędne.
- 7 11
-
2024-11-09 05:18
Ty byś tylko słyszał gdyby to Tusk robił, a wtedy byś kwiczał jak zarzynana świnia.
- 10 1
-
2024-11-09 08:28
(2)
W Londynie roboty drogowe sa tylko w nocy.
- 5 6
-
2024-11-09 09:34
Londyn widziałeś chyba tylko na pocztówce
- 6 2
-
2024-11-11 09:10
i co z tego? I zapewne pod oknami mieszkańców? :)))
- 1 0
-
2024-11-09 10:25
Jaką zatyczkę sven? Chyba z alkoholu
- 2 0
-
2024-11-11 09:09
co ma chodzenie piechotą do hałasu nocnego i ignorowania praw obywatela i w ogóle prawa? Poza tym, jeśli chodzisz piechotą, to zapewne tylko dlatego żeś nieudacznik i nie masz auta
- 1 0
-
2024-11-08 21:06
Policja nie ma co robić tylko jeździć do takich nadgorliwców (2)
I jeszcze obowiązkowy tekst bo on płaci podatki
- 233 40
-
2024-11-08 21:47
A ty płacisz? (1)
Mam wrażenie, że niekoniecznie...
- 11 27
-
2024-11-08 22:16
Każdy płaci podatki
nawet ten, który twierdzi , że nie.
- 26 2
-
2024-11-08 21:07
Typowy cebulak społecznik złego rodzaju. (4)
Poza tym osowa to nie środek miasta xD
- 224 37
-
2024-11-08 22:09
Mieszkaniec Osowy (1)
Prawo istnieje po to, aby je respektować. Czy nie obowiązuje ono na przedmieściach i poza granicami Gdańska? Jeżeli istnieje przesłanka, że zostało złamane, to sąd o tym orzeknie, a nie chłopski rozum. A jeżeli komuś nie podoba się marnowanie pieniędzy na obsługę prawną tej sprawy, to ja, jako podatnik, wyrażam na to zgodę. Płacę w końcu VAT doliczony do papieru toaletowego i mandarynek.
- 15 39
-
2024-11-11 10:19
Zatrzymać prace do zakończenia
Postępowania, a podziękowania DO ciebie będziemy wysyłać za ten fakt przez 5lat.
- 1 0
-
2024-11-09 08:04
Przedni wątek, naprawdę przedni
Osobnik pokroju wyprowadziłem-się-na-zad*pie-i-muszę-jeździć-samochodem-wszędzie znalazł się dla odmiany po drugiej stronie równania i banda innych wiochmenów teraz go linczuje werbalnie ;)
- 5 3
-
2024-11-09 09:02
Typowy cebulak to ktoś, kto oczekuje łamania prawa dla jego osobistych korzyści
- 7 1
-
2024-11-08 21:08
(1)
Ta zaraz go otoczyli i pobili, chyba kogoś poniosło.
- 104 20
-
2024-11-09 10:13
Wyborcy tuska maja
PO prostu fantazje
- 2 5
-
2024-11-08 21:08
Pieniacz? (4)
Przy Wodnika jest szkoła. W dzień jest duży ruch pojazdów. Noc to dobra pora na takie prace. Albo 2 noce, albo tydzień w dzień. Co lepsze? Nie ma takiej opcji, żeby każdemu dogodzić.
- 225 28
-
2024-11-08 22:58
Takie prace powinny być wykonywane wyłącznie nocą (1)
Wtedy są najmniej uciążliwe, a pieniaczami się nie przejmować.
- 28 15
-
2024-11-09 09:04
"Pieniacz" w tym mieście z tektury przestawi samochód na jezdnię
i będziesz miał dodatkowy tydzień robót, bo odholować można dopiero 5 dni roboczych po postawieniu stosownego znaku. Też wtedy będziesz za nieprzejmowaniem się?
- 6 2
-
2024-11-09 06:15
No i co, że jest szkoła? Wysadzisz bombelka wcześniej to chyba da radę dojść na własnych nogach. (1)
- 17 0
-
2024-11-10 12:25
Uwielbiam jak komentarz jest pisany przez
Ludzi którzy nawet nie wiedzą o czym mowa. Koło tego remontu nie ma żadnej szkoły...
- 4 2
-
2024-11-08 21:13
Zapamiętajmy to (2)
Jak następnym razem ktoś się zysro że roboty drogowe to w nocy bo biedne brumbrumki będą stały
- 65 12
-
2024-11-08 21:45
A może ten Pan jest rowerowym aktywistą? (1)
I co teraz
- 7 10
-
2024-11-09 04:55
Nie. Pan jest PiSowieckim oszołomem, któremu wszystko przeszkadza.
- 5 5
-
2024-11-08 21:14
To po prostu Osowa (3)
.....i proszę się rozejść. Nic tu nie da się wybudować.
- 131 14
-
2024-11-08 22:07
Macie za to fajnego sąsiada, to się ceni :)
- 16 3
-
2024-11-08 23:38
Przypomnijmy (1)
20 lat temu miała byc piesza kładka do Auchan (wtedy King Cross) ale nie zgodzili się mieszkańcy bo "będą im obce ludzie koło płota chodzić"
- 31 2
-
2024-11-11 10:21
To ojciec
Tego pieniacza teraz tą kładkę oprotestował
- 2 0
-
2024-11-08 21:15
Wlazł na teren budowy? (1)
- 116 21
-
2024-11-09 07:35
Teren budowy? Nie widzę tam płotu dookoła.
- 7 8
-
2024-11-08 21:16
(12)
Panu Maciejowi to chyba się nudzi. Aż tak ciężko wytrzymać jedną noc po to aby korki się nie tworzyły w dzień?
- 280 44
-
2024-11-08 21:51
To inwestor powinien określić we wniosku i decyzję środowiskową. (2)
Nie było takiej alternatywy, to dlaczego prawo jest łamane? Ta cała Niezgoda do zwolnienia dyscyplinarnego, a na Wykonawcę powinny być nałożone wysokie kary! Co do zachowania Policji to poniżej jakiejkolwiek krytyki. Tym powinien zająć się wydział wewnętrzny jak "pracują" Policjanci. Za nasze podatki, a jakże!
- 15 46
-
2024-11-08 23:37
Kolejny pieniacz, ludzie po co wy przychodzicie na świat.
- 29 11
-
2024-11-08 23:40
ORMO wróć
Tyle można streścić
- 21 8
-
2024-11-08 21:57
Pan Maciej miał rację, tych prac nocnych nie powinno być. Kierownik budowy łamał prawo, jak zawsze pewno. (1)
- 17 44
-
2024-11-11 10:23
O tym to sąd zdecyduje
Za 5lat
- 1 0
-
2024-11-09 09:09
Komentarze pod artykułem powinny wam przemówić (1)
dlaczego każdy, kto nie jest przyspawany 24/7 do fotela samochodu i potrafi użyć np. SKM ma kierowców za najgorsze trutnie. Wszyscy mają rzucić wszystko i zaciskać zęby, dowolne przepisy nieważne, by można było dojechać samochodem zawsze i wszędzie. A tu się okazuje, że nie wszyscy tak myślą i później wielkie zdziwienie - robią strefę płatnego parkowania, zakaz wjazdu, jednokierunkową, zdejmują pas i nikt się lamentami nie przejmuje. Ciekawe dlaczego...
- 6 5
-
2024-11-09 09:38
A to na Osowej macie SKM w "centrum"?
Czy wywalony daleko w polu jeden przystanek PKM, która jeździ raz na godzinę i jest zazwyczaj bardzo zatłoczona?
Zejdź na ziemię i bądź realistą chłopie!- 8 2
-
2024-11-09 10:32
(2)
Dopóki większość ludzi będzie miała takie zdanie, to w tym kraju nic się nie zmieni. Można łamać prawo, zgłaszać na police, a policja to olewa i tak przez kilka godzin. Powinien wystarczyć jeden telefon i po braku okazania pozwolenia prace powinny być od razu wstrzymanie, a na wykonane nałożona odpowiednia kara. Jak pozwolenie by było to wystarczy powiadomić mieszkańca, że wszystko jest w porządku i zgodnie z prawem (po za tym uzyskując takie pozwolenie mieszkaniec powinien być wcześniej poinformowany, że takie prace będą prowadzone). Normalne procedury w normalnym państwie. Inaczej całe prawo, urzędy, służby są niepotrzebne i możemy śmiało powiedzieć, że żyjemy w dziczy... co pokazuje ten przykład i reakcja społeczna na to.
- 11 6
-
2024-11-11 08:08
i to powinna być wyróżniona opinia.
zgadzam się!
- 4 3
-
2024-11-11 09:48
W punkt
- 3 0
-
2024-11-11 08:07
jak nie pracujesz-to nie ciężko, (1)
a jak pracujesz to ciężko wytrzymać jedną noc. a jakby to był kierowca autobusu albo pociągu itp.
- 4 0
-
2024-11-11 10:25
Kierowcy autobusu czy maszyniści
Niedługo będą niepotrzebni. I bardzo dobrze. Juz dawno automaty powinny ich zastąpić.
- 0 1
-
2024-11-08 21:17
szkodnik i pieniacz nie daje chłopakom skończyć roboty (3)
do tej pory było jęczenie, że w nocy nie robią...
- 257 38
-
2024-11-08 23:00
Dokładnie. Zawsze znajdzie się jakiś burak (1)
Któremu coś nieodpowiada. Nie ważne co, byle się przyp......lić.
- 35 19
-
2024-11-09 07:37
Rozumiem, że tobie nie przeszkadza zajęcie pasa drogowego na drodze do/z pracy..
..a czy mają na to pozwolenie to ci wisi i powiewa?
- 11 8
-
2024-11-11 09:31
bezmózg chwali sie głupota i jeszce wyzywa od tych kim sam jest!
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.